Ystävällisyys ei kannata

Tavismies42

Eikä asiallisen viestin lähettäminen. Olen niinmonta sataa asiallista viestiä lähettänyt eikä toimi. Sitten lähetin kolmelle naiselle törkeän viestin jossa kerroin että nainen on mielestäni kaunis etsin seksiseuraa ja olisi ihanaa nuolla sen naisen pillua. Sain heti kaksi vastausta 10 v nuoremmilta naisilta. Siis 5 vuoteen ei yhtään vastausta asialliseen viestiin ja sitten heti päivässä kaksi vastausta seksiviestiin. Nyt vaihdan suunnan ja tapaan ensin toisen niistä naisista ja lähettelen sitten uusia panoviestejä naisille.

12

3236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OnnenPäivä

Kyllä sua nyt onni potkas, kun mukaan pilluralliin hotkas 😉

• vaativat_paljon

Tarjoa menestyksen paikkaa, tarkeisiin liikeneuvotteluihin edustusseuraa. Samppanjaa sekä ykkös luokassa matkustelua. Lähtee nainen mukaan viesteihin kuin eno veneestä.

• eiilmeisesti

Itse olen ihmetellyt samaa, kun jokainen nainen vinkuu, että ei saa muita kuin seksiseuran ehdottelua yms törkeyksiä. Itse olen lähestynyt naisia aina asiallisin viestein, mutta silti niihin ei saa koskaan vastauksia takas. Olen kanssa miettinyt jos noihin seksiehdotuksiin sitten vastattaisiin paremmin, mutta minun luonteella sellaisia ei lähetellä, joten olen vain passiivisena palvelussa.

• höööh

onko ne varatut naiset hi, jos kiikarissa on seksi

• Fiksu70

Ihan turhaa olla asiallinen ja fiksu, siitä ei mies hyödy mitään. Olen miehenä ollut aina viesteissä asiallinen ja rehellinen, ei mitään vastakaikua naisilta. Ja tuo naisten vinkuminen, että ei ole kunnollisia miehiä olemassa on todella käsittämätöntä.

• Kunnollinen mies on käsitteenä täysin tuntematon asia monelle "kunnolliselle" miehelle. Saahan sitä omasta mielestään olla vaikka kuinka asiallinen ja rehellinen, mutta samalla on vain tylsä naisen mielestä, varsinkin jos ulkonäkökään ei riitä herättämään naisen kiinnostusta.

• Voi hyvänen aika. Totta kai nainen tarvitsee seksiä ja irstaita viestejä, mutta ei tietenkään voi sanoa sitä.

Edelleen on sellainen luulo, että vaikeasti tavoiteltava nainen olisi jollakin tavalla parempi. Siksi miehet teeskentelevät asiallista ja naiset siveää, mutta molemmat tarvitsevat ruokottomia fantasioita ja tekoja.

Kun voi olla vastaamatta, tietenkään ei vastaa asiallisiin. Vastaa rivoihin. Silloin tietää jo edeltä, ettei tarvitse jännittää toisen kanssa.

• EpikurosAjattelija2

Kannattaa olla kaksi eri profiilia: asiallinen ja asiaton. Asiallisella voi tutustua pitkän kaavan mukaan kun asiattomalla voi koittaa kepillä jäätä.

• asiallisestaasiattomaan

Miten asiaton on sulla toiminu? En saa asiallisena mitään vastakaikua joten kiinnostaa jos kokeilisi päinvastoin.

• koukeroinen_ajatus

Naiset ovat suuremmalta osin vain kevytmielisesti liikenteessä, siksi tarttuvat helpommin siihen tilaisuuteenmitä seksiseuraa hakeva tarjoaa. Naisen ajatuksissa kuitenkin jospa se johtaisi johonkin hyvään verraten parempaan mitä neutraalin asiallisesti kirjoitteleva ei koskaan tarjoa.

• eimitäää

ilman ihastumista ei ole sitä

• fakta

Kelpaat satunnaisseksiin, et parisuhteeseen. Parisuhdetta et tule saamaan tällaisista suhteista. Ehkä et ole parisuhdetyyppiä, ei ole sopivia ominaisuuksia parisuhteeseen.

Älä siis yleistä, että ystävällisyys ei kannata, vaan sinulla ei vaan lähtökohtaisesti ole naisia kiinnostavia ominaisuuksia, olet pelkästään pippeli. Tiettyjen miesten kanssa naiset pitävät hauskaa, mutta eivät koskaan pariudu näiden kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7820
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2009
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe