Avopuolisoni petti ja nyt vaatii muuttamista,oikein antoi viikon aikaa. asunto on hänen nimissään mutta olen kuiteskin kirjoilla siinä.Mitkä ovat oikeuteni tässä tilanteessa?Olen kuullut että hänen pitää hakea häätö oikeuden kautta ja että mulla olis jopa 6kk aikaa etsiä uusi asunto?Pitääkö paikkansa?
Erotilanteessa toisen häätäminen vuokra-asunnosta
9
2560
Vastaukset
- lähtisinvapaaehtoisesti
En minä ainakaan viitsisi pettäjän kanssa yhtään ylimääräistä päivää asua, etsisin oma-aloitteisesti uuden asunnon itselleni ja muuttaisin pois niin pian kuin mahdollista.
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Mitä aloit olee komean miehen kanssa. Komeat miehet pettää aina. Tyhmästä päästä kärsit mene vaikka metsään nukkumaan.
- petetty
Olen kyl lähdössä mut ei sitä uutta asuntoa heti löydä....ja nyt on kyl kyse naisesta joka petti...
- werty
Jos olet koko kuukaudesta maksanut vuokran niin kk loppuun ainakin aikaa,
Kannattaa lähtee, kun saa asunnon.
Asuntotoimisto on olemassa - KämppääVuokralle
Taidan laittaa makuukämppäni vuokralle, tule sinne vuokrakautesi loputtua ja maksa vuokra mulle. Muutan itse isännän makuukämppään, Yhteinen keittiö, oh ja pesutilat. Pidät huoneesi siistinä minä siivoan muut tilat, paitsi, jos käytät keittiötä.
Otan ilomielin tienamiehiä vuokralle.
Alivuokra ehkä muutama satanen. Yksi majoittaja peri 500 kolmesta viikosta, mutta nyt on kuukaudesta kyse. - gy6f
Jos olet saamapuolella, sitten oikeusavustajan luo tai jonkun vastaavan.
- Löhvander
Elämä nuorena on outoa, enemmän listään kulutusta kuin tuloa. Nyt vanhana sitten toisin päin. Säästörahoilla pitäisi luoda itselle työtä. ostaa joku jatkajaa hakeva pikkufirma, kukkakauppa, markkinointi on vähän epävarmaa, yms. Erikoisosaaminen olsii hyvä, mutta joskus yksin erillään kauppapaikoista ei olekaan toimiva ratkaisu. Kyltit liian hitaita. Aikasyöppöjä.
Laissa taidetaan puhua kohtuullisesta ajasta. Viimekädessä sen ratkaisee oikeus, mutta eh kehottaisi sinne asti menemään. Tulee tosi kalliiksi. Itse veikkaisin kohtuulliseksi ajaksi n 3 kk.
- MuutaPois
Kaikkein kätevin ero on myydä asunto ja kumpikin muuttaisi pois, veisi tavaransa. Minä en jäisi tuollaiseen, koska tunteita on siinä asunnossa, Yleensähän avioeroissa asunto aiheuttaa pitkään kitumisen, vaikka homma ei muuten enää maistuisikaan.
Jos ei ole kovin vanha, ehtii varmasti vielä hankkia kivoja asuntoja. Moni asuu elämänsä aikana 3-9 asunnossa, jos on opiskeluasunnot ja vaihtaa asuinpaikkaakin. Suhteesta olisi helpoin erota, jos saisi työnkin toisesta kaupungista.
Voisi tehdä ihan omaehtoisen lähdön, vaikka toinen selittelisi mitä. Siinä voi nousta omat osakkeet toisiin kilpailijoihin, kun ei ole enää sidoksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818