Lopettakaa !

Kukkanen

Voi helvata näitä ihmisiä, joilla ei ole kuvaa, ei mitään tietoja itsestään, tai sitten on kuva, mutta ei ensimmäistäkään sanaa millä mielellä on liikkeellä. Flirttiä tulee silti. Onko ihminen niin laiska vai eikö osaa kirjoittaa itsestään mitään ? Eikö hän osaa kuvailla itseään millään tavalla. Voiko joku avata mikä näissä on pointti ? Kiva leikki itselle ? Odottaako hän, että häneen otetaan yhteyttä ja ollaan kiinnostuneita ? No, jokainen tyylillään. Ihmettelen silti. Minun loppupäätelmä on kuitenkin se, että kyseinen ihminen on joko laiska tai tyhmä, tai ei ole tosissaan liikkeellä.

29

6902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuvatOnTietenkin

      Jaa a. Olisiko syy siinä, että kuvattomana mies saa paremmin viestejä kuin kuvallisena. Naisilla toisinpäin. Itse olen useamman tuoreen kuvan kanssa liikkeellä ja profiilissa on romaanin verran tekstiä, mutta eipä naisia kiinnosta. Kuvattomana pääsi paremmin juttelemaan ja sai vastauksia kuin kuvallisena, koska naisille pelkkä pinnallisuus on deittailun sääntö nro yksi.
      No jokatapauksessa itse olen kuvieni kanssa liikenteessä, mutta ei voi kuin nauraa näille käytännössä joka naisen profiilissa olevaan vonkumiseen "en vastaa jos ei ole kuvaa, häivy jos olet kuvaton, kuvan voit lähettää sähköpostiosoitteeseeni" jne. Surullisinta että kuvattomienkin naisten profiileissa kuvia vaaditaan hyvinkin monissa.
      Itse en tee enää avauksia ja flirttejä en ole koskaan edes lähetellyt, kun näihin ei vastauksia saa koskaan. Ottakoon joku yhteyttä jos haluaa. Nainenhan sen valinnan lopulta tekee alkaako suhde vai ei, niin tehkööt aloitteetkin.

      • Riihen.seinästä

        Kuinkahan vähäksi tuo profiilin katselu menisi minulla, jos siihen vielä kuvan laittaisin? Olen ollut puoli vuotta treffipalstalla ja vierailijoitten lukumäärä veihtelee 4-6 välillä. Viestejä ei vain tule muilta kuin hoonosoomikäännöshoroilta joka toinen kuukausi.
        Itse lähetellyt kymmenkunta viestiä. Tuloksetta.


    • tennarit

      Olin kuvattomana liikenteessä, samoin mies, jonka kanssa kirjoittelu alkoi sujua muita paremmin. Vaihdettiin spostiosoitteet ja kirjoiteltiin muutama päivä ennen kuvien vaihtamista ja olin se, joka ensin kuvaa kysyi. Kirjoittelu ei loppunut siihenkään, kun kuvat nähtiin.
      Eli en ollut pinnallisesti nettideiteillä, vaan tutustumassa aidosti ihmiseen, joka arvostaa samoja asioita kuin minä ja harrastuksetkin pitkälti samat, myös perhetausta ja kyky puhua kaikesta osui kohdilleen. Pituutta ja painoa en tiedä vieläkään, ei mieskään, vaikka on tavattukin. Ihan aikuisten ihmisten kokoisia ollaan ja ikätasoamme vastaavia olemukseltamme.

      • xmmxxc

        "ja olin se, joka ensin kuvaa kysyi.
        Eli en ollut pinnallisesti nettideiteillä"

        Hehheh


      • Eiyhtäänpinnallista
        xmmxxc kirjoitti:

        "ja olin se, joka ensin kuvaa kysyi.
        Eli en ollut pinnallisesti nettideiteillä"

        Hehheh

        Tottakai pitää myös nähdä, kenen kanssa kirjoittelee.


      • trabra
        xmmxxc kirjoitti:

        "ja olin se, joka ensin kuvaa kysyi.
        Eli en ollut pinnallisesti nettideiteillä"

        Hehheh

        Yleensä jompi kumpi kysyy kuvaa. Minulle siinä kuvassa on tärkeintä, että mies on siisti, hymyilee ja on hampaat kohdillaan, siisti tukka ja ei näytä juopolta tai rasvoittuneelta.


      • zxrgk
        trabra kirjoitti:

        Yleensä jompi kumpi kysyy kuvaa. Minulle siinä kuvassa on tärkeintä, että mies on siisti, hymyilee ja on hampaat kohdillaan, siisti tukka ja ei näytä juopolta tai rasvoittuneelta.

        Kun itse olin s.24 treffipalstalla, en koskaan kysynyt kuvaa naiselta, oli mielenkiintoista aina nähdä millainen kottarainen tuleekaan treffeille, osasin toki kysyä etukäteen, onko rasvoittunut, kaljoittunut ym.
        Kovin kaukaa en edes katsellut profiileja joten ei tullut matkat kalliiksi, parhaimmillaan kävin 5 kertaa viikossa treffeillä.


    • etym

      flirtti tarkoittaa - kiinnostaako ?

    • kirppana

      Jos sovelluksessa on ollut mahdollista poistaa flirtit, olen sen tehnyt heti. Kyllä aikuinen mies osaa esittää kiinnostuksensa muulla tavalla.

      • flirttiOnOk

        aikuinen nainen ei vastaa


    • nbmnbm

      Taitaa johtua ihan siitä, ettei moni mies viitsi kirjottaa pitkiä tekstejä kun ei niitä juuri kukaan nainen edes käy lukemassa koskaan. Itse saan kyllä pitkiä katseita naisilta kun tuolla kadulla kävelen, mutta deittisivuilla olin sitten aivan täysi 0. Kukaan nainen ei ollut kiinnostunut. Lopetin profiilin muutaman päivän jälkeen.

      • kaikkinauroivat

        Todellakin turhaa nähdä vaivaa pitkällä itsensä esittämisellä. Sehän olisi sama jos kadulla kuliessa yrittäisi esitellä itsensä jokaiselle vastaan tulevalle. It's a ridiculous speech that talks about kissing and presenting you everywhere everywhere. Fucking snoop women want you do that and laughing to you


    • Tavallinen-tapaus

      Aloittaja kuvaili just millaisia naiset ovat, Sitä yrittää asiallisesti naiselle kirjoittaa niin eihän ne osaa edes puhua. Naiset ei ole tosissaan eikä ne osa kommunikoida. Tavis naiset pahimpia.

    • Niinnäin

      Olin naisena ilman kuvaa ja tekstiä. Sain paljon viestejä. Kuvat vaihdettiin sitten, jos alkoi muuten kiinnostaa. Tein aloituksia myös itse. Miesystävä löytyi toisaalta.

      • Miehenajatus

        Nainen saa ilman kuvaa ja tekstiä viestejä, mutta mies kuvalla ja kattavalla esittelyllä ei saa mitään, se on sitä tasa-arvoa josta naiset puhuvat. Mistä toisaalta miesystävä löytyi?


    • xxxxxkl

      Tekaistuja profiileja löytyy joilla pääsee katsomaan naisten kirjoittamia juttuja ja vaatimuksia joille saa sitten naureskella porukassa. Toinen ilonaihe on vedättäminen, siis näiden jotka kuvittelevat liikoja itsestään, kunnollisia naisia loogisine vaatimuksineen ei huijata.

    • Joo eipä tosiaan voi kehua nykyajan naisten kommunikointi taitoja tuolla nettideitti saitilla, varmaan pari kymmentä viestiä laitoin ja yhden viestin sain takaisin, tämä olikin savosta joten sieltä vielä löytyy hyviä naisia. On se hankalaa nykyään tuo toisen löytäminen vaikka maailma tuodaan suoraan sinun näppien ulottuville, tuntuu että vain vaikeammaksi menee hommat nyky mallilla. Ei voi todellakaan ymmärtää.
      Ja itse kyllä pistin viestiä kuvattomille naisille myös jos niillä oli hyvä kuvaus ja herätti mielenkiinnon. Noh eipä tässä kiire ole valmiissa maailmassa, kai se seuraava tulee syliin silloin kun sitä ei osaa odottaa. ;)
      Onnea etsintään niille joilla riittää uskoa hommiin.

      • jovuodesta1998deiteillä

        Sinäkin olet liian kiltin ätmin näköinen joten voit olla varma että vastauksia et saa vaikka tuhansia niitä lähettäisit.
        Itse olen 20 vuotta roikkunut erinäköisillä deitti palstoilla heti kun ne tuli markknoille pääsemättä edes treffeille. Kun on tarpeeksi ruma niin peli on siltäosin menetetty. Pitää vaan kehitellä muita ilon aiheita elämään kun parisuhde tai lapsi haaveet. Mukava ammatti, hyvät harrastukset ja erinomainen terveys on mulla ne elämän ilon aiheet.


      • inibonnoonct

        Mikä on Ätmi ?


      • Tasoteoriaa
        inibonnoonct kirjoitti:

        Mikä on Ätmi ?

        Alemmantasonmies=atm=ätmi. Ätmi on niin ruma että ei kelpaa naisille ollenkaan. Näinollen ätmin pariutumismahdollisuudet ovat olemattomat. Mutta on tapauksia jolloin ätmitkin ovat pariutuneet meinaan silloin jos naiset huomaavat että ätmi on rikas. Jostain kumman syystä raha tuo rumemmallekin miehelle naisia.

        Seuraava luokka on keskitasonmies=ktm=ketmi. Ketmi on elättäjä aisuri mies. Eli mies jolla ei ole hirveästi kysyntää naismarkkinoilla mutta saa kuitenkin kovalla työllä naisia. Ketmit ovat kysyttyjä silloin kun nainen on juoksunsa juossut ja tarvii elättäjää niin itselleen kun kolmelle eri isille tekemilleen lapsilleen. Ketmien kysyntä alkaa kun nainen on 30 mutta paremminkin 40 ikäinen jolloin hän säikähtää että ei saakaan enää niitä huippumiehiä joita pyöritteli parikymppisenä.

        Huippu luokka on ylemmäntasonmies=ytm=ytmi. Ytmi on niin komea ja sitä myöden äärettömän hyvän itseluottamuksen omaava kärkikastin mies jonka ei tarvitse etsiä naisia vaan naiset tulevat hänen luo. Ytmiä tavoittelee periaatteessa koko nais populaatio. 20% ytmi joukosta vaan ei riitä miehiä kaikille joten naiset yleensä odottavat kunnes joku ytmi vapautuu ja elävät väliajan sinkkuina vaikka ketmejä ja ätmejä olisi tarjolla ovista ja ikkunoista mutta kun "ennemmin olen yksin kun suhteessa ruman miehen kanssa"

        Tällä tasomallilla kaikki parisuhde markkinat pyörivät.


      • aikuistenoikeestihei
        Tasoteoriaa kirjoitti:

        Alemmantasonmies=atm=ätmi. Ätmi on niin ruma että ei kelpaa naisille ollenkaan. Näinollen ätmin pariutumismahdollisuudet ovat olemattomat. Mutta on tapauksia jolloin ätmitkin ovat pariutuneet meinaan silloin jos naiset huomaavat että ätmi on rikas. Jostain kumman syystä raha tuo rumemmallekin miehelle naisia.

        Seuraava luokka on keskitasonmies=ktm=ketmi. Ketmi on elättäjä aisuri mies. Eli mies jolla ei ole hirveästi kysyntää naismarkkinoilla mutta saa kuitenkin kovalla työllä naisia. Ketmit ovat kysyttyjä silloin kun nainen on juoksunsa juossut ja tarvii elättäjää niin itselleen kun kolmelle eri isille tekemilleen lapsilleen. Ketmien kysyntä alkaa kun nainen on 30 mutta paremminkin 40 ikäinen jolloin hän säikähtää että ei saakaan enää niitä huippumiehiä joita pyöritteli parikymppisenä.

        Huippu luokka on ylemmäntasonmies=ytm=ytmi. Ytmi on niin komea ja sitä myöden äärettömän hyvän itseluottamuksen omaava kärkikastin mies jonka ei tarvitse etsiä naisia vaan naiset tulevat hänen luo. Ytmiä tavoittelee periaatteessa koko nais populaatio. 20% ytmi joukosta vaan ei riitä miehiä kaikille joten naiset yleensä odottavat kunnes joku ytmi vapautuu ja elävät väliajan sinkkuina vaikka ketmejä ja ätmejä olisi tarjolla ovista ja ikkunoista mutta kun "ennemmin olen yksin kun suhteessa ruman miehen kanssa"

        Tällä tasomallilla kaikki parisuhde markkinat pyörivät.

        Kyllä on sekoa porukkaa. Ei ihme sitten, että vingutaan ja vongutaan. Ihan pimeää touhua teillä noilla nimityksillänne. Onhan meitä moneen junaan joo, en sitä kiellä. Mutta tuollainen asenne ja nimittely kertoo paljon. Hyvää yksinäistä loppuelämää vaan teille pimahtaneille. Olisikohan jo korkea aika kasvaa aikuisuuteen?


      • Tasoteoriaa
        aikuistenoikeestihei kirjoitti:

        Kyllä on sekoa porukkaa. Ei ihme sitten, että vingutaan ja vongutaan. Ihan pimeää touhua teillä noilla nimityksillänne. Onhan meitä moneen junaan joo, en sitä kiellä. Mutta tuollainen asenne ja nimittely kertoo paljon. Hyvää yksinäistä loppuelämää vaan teille pimahtaneille. Olisikohan jo korkea aika kasvaa aikuisuuteen?

        Mikäs tuosta sekoa tekee ellei se että osuu liiaksi itseensä ja totuuden myöntäminen ei ole suotavaa.
        Kyllähän jo lapsista saakka täällä kasvatetaan pojat ja tytöt tasoteorian tyyliin.
        Tytöille opetetaan se prinsessa lookki ja meikkaaminen ja opetetaan kuinka kaunis barbie saa komean kenin. Tytön tullessa teini ikään oikein lähipiiristä lähtien aletaan kyselemään "koskas tuot sen komean pojan näytille" Komeuden lisäksi tytön tullessa naisen ikään myös hyvin koulutettu mies kuuluu vaatimuksina lähisuvun tiedusteluihin parisuhteen tulevaisuuteen.

        Pojilla tilanne ei ole noin selkeä että pitäisi olla se huippuluokan tyttö vaan kunhan ylipäätään saa tytön/naisen. Yleensä teini ikään tullessa on jo jyvät erottuneet akanoista ja on ne kovat tulevat koulukiusaaja ytmit jotka pyörittelevät niitä luokan suosituimpia tyttöjä ja ne koulukiusatut tulevat ätmit joista tytöt eivät kiinnostu ollenkaan koska lue edellä tyttöjen kasvatustyyli.
        Näinollen tasoteoria rakennetaan jo lapsena ja se noudattaa pilkun tarkkaa kaavaa aikuiselämässäkin. Kuinka monen komean miehen kuulet valittavan naisettomuutta? Niinpä. Et yhdenkään. Sitävastoin rumia miehiä jotka ovat naisettomia on vaikka kuinka paljon koska tasot.
        Pojillekin aletaan jo nuoruudessa toitottamaan koulutusta että "kai sitten menet korkea kouluun että saat elätettyä naisesi ja perheesi"=rakennetaan tulevaa ytmiä/ketmiä. Sama kun poika menee armeijaan. "Kai vähintään aukkiin tai mieluiten rukkiin menet" Eli aina kohdennetaan etenemään sille ylemmälle portaalle koska loppuviimein status, raha yms ovat ne suurimmat tekijät joilla parisuhteen saa.
        Alemmalla koulutusasteellakin pystyy mainiosti parisuhteen perustamaan mutta kun se naisen lähipiirin paine hyvin koulutetusta pukumiehestä niin siksi tavan duunari, rivimies tai työtön ei ole lainkaan niin kiinnostava kun statuksekas pukumies.

        Olet nainen siksi suhtautumisesi tasoihin on kielteinen koska ei naisilla ole ongelmaa suhteen löytymisessä siksi tasoteoriakin on teille huuhaata. Tilanne on ihan sama kuin olisit rikas. Ei rikas ymmärrä pätkääkään köyhän ihmisen kurjuudesta. Siksi köyhyyttä ei rikkaille ole olemassa vaan on valittavia alemman portaan ihmisiä.


      • MieSjoki
        Tasoteoriaa kirjoitti:

        Mikäs tuosta sekoa tekee ellei se että osuu liiaksi itseensä ja totuuden myöntäminen ei ole suotavaa.
        Kyllähän jo lapsista saakka täällä kasvatetaan pojat ja tytöt tasoteorian tyyliin.
        Tytöille opetetaan se prinsessa lookki ja meikkaaminen ja opetetaan kuinka kaunis barbie saa komean kenin. Tytön tullessa teini ikään oikein lähipiiristä lähtien aletaan kyselemään "koskas tuot sen komean pojan näytille" Komeuden lisäksi tytön tullessa naisen ikään myös hyvin koulutettu mies kuuluu vaatimuksina lähisuvun tiedusteluihin parisuhteen tulevaisuuteen.

        Pojilla tilanne ei ole noin selkeä että pitäisi olla se huippuluokan tyttö vaan kunhan ylipäätään saa tytön/naisen. Yleensä teini ikään tullessa on jo jyvät erottuneet akanoista ja on ne kovat tulevat koulukiusaaja ytmit jotka pyörittelevät niitä luokan suosituimpia tyttöjä ja ne koulukiusatut tulevat ätmit joista tytöt eivät kiinnostu ollenkaan koska lue edellä tyttöjen kasvatustyyli.
        Näinollen tasoteoria rakennetaan jo lapsena ja se noudattaa pilkun tarkkaa kaavaa aikuiselämässäkin. Kuinka monen komean miehen kuulet valittavan naisettomuutta? Niinpä. Et yhdenkään. Sitävastoin rumia miehiä jotka ovat naisettomia on vaikka kuinka paljon koska tasot.
        Pojillekin aletaan jo nuoruudessa toitottamaan koulutusta että "kai sitten menet korkea kouluun että saat elätettyä naisesi ja perheesi"=rakennetaan tulevaa ytmiä/ketmiä. Sama kun poika menee armeijaan. "Kai vähintään aukkiin tai mieluiten rukkiin menet" Eli aina kohdennetaan etenemään sille ylemmälle portaalle koska loppuviimein status, raha yms ovat ne suurimmat tekijät joilla parisuhteen saa.
        Alemmalla koulutusasteellakin pystyy mainiosti parisuhteen perustamaan mutta kun se naisen lähipiirin paine hyvin koulutetusta pukumiehestä niin siksi tavan duunari, rivimies tai työtön ei ole lainkaan niin kiinnostava kun statuksekas pukumies.

        Olet nainen siksi suhtautumisesi tasoihin on kielteinen koska ei naisilla ole ongelmaa suhteen löytymisessä siksi tasoteoriakin on teille huuhaata. Tilanne on ihan sama kuin olisit rikas. Ei rikas ymmärrä pätkääkään köyhän ihmisen kurjuudesta. Siksi köyhyyttä ei rikkaille ole olemassa vaan on valittavia alemman portaan ihmisiä.

        Hahhahhaa mikä hupiveikko tasoteorioidensa kanssa. Taas yksinäinen ätmi ruikuttaa kun ei muuta osaa. Päivästä toiseen ilman naista. Enkä kyllä yhtään ihmettele. No jääpähän meille muille enemmän mistä valita emäntä elämään.


      • kysytäänsittensinulta
        MieSjoki kirjoitti:

        Hahhahhaa mikä hupiveikko tasoteorioidensa kanssa. Taas yksinäinen ätmi ruikuttaa kun ei muuta osaa. Päivästä toiseen ilman naista. Enkä kyllä yhtään ihmettele. No jääpähän meille muille enemmän mistä valita emäntä elämään.

        Vastasit itse koko tasoteorian perustan. Juuri tuotahan se on. Ne valittaa joilla valittamisen aihetta on. Ne joilla ei ole ei valita. Sama pätee elämään joka osa alueella. Mun ei tarvi valittaa työttömyydestä sillä olen eläkevirassa, ei tarvi valittaa harrastuksista sillä niitä on paljon liikunnallisia jotka pitävät mielen virkeänä, ei terveydestä koska olen erinomaisessa fyysisessä kunnossa. Valitan naisettomuudesta koska rumana en ole oikeutettu tasoteorian ja evoluution määräämään parisuhde elämään.
        Mistä sinä valitat? Vastaus "en mistään" ei riitä sillä valitit jo edellä.


      • jovuodesta1998deiteillä kirjoitti:

        Sinäkin olet liian kiltin ätmin näköinen joten voit olla varma että vastauksia et saa vaikka tuhansia niitä lähettäisit.
        Itse olen 20 vuotta roikkunut erinäköisillä deitti palstoilla heti kun ne tuli markknoille pääsemättä edes treffeille. Kun on tarpeeksi ruma niin peli on siltäosin menetetty. Pitää vaan kehitellä muita ilon aiheita elämään kun parisuhde tai lapsi haaveet. Mukava ammatti, hyvät harrastukset ja erinomainen terveys on mulla ne elämän ilon aiheet.

        Joo sen verran viisas vielä olen, että lähdin pois koko sivustolta, mitä sitä itseään kiusaamaan ja aikaansa kuluttamaan turhan päiväiseen etsintään. Nautitaan taas sinkkuudesta ja hei kesäkin kolkuttelee ovella niin mikäs tässä ollessa.
        Elähän heitä vielä kirvestä kaivoon tuon nettideitti homman takia kun kerran olet noin ammattilainen jo siinä, sun pitää vaihtaa strategiaa ja aloittaa hyökkäys uudella suunnitelmalla.
        Onnea matkaan.


    • satisfaction

      En ole aiemmin tuollaiseen tasoajatteluun törmännyt kuin tällä sivustolla, johon tulin ensi kertaa joulukuussa viime vuonna. Kun ajattelen asiaa, niin haen juurikin omaaa tasoani vastaavaa ---ajatuksiltaan siis. Ulkonäkö ei ole tärkein, kunhan on siisti ja liikunnallisuus näkyy sopivasti. Kyllä se ajatusten ja tunteitten tasolla kohtaaminen on se tärkein taso itselleni. Komeakaan mies ei miellytä, jos on ajatuksiltaan ja teoiltaan ikävä.
      Näissäkin jutuissa varmaankin elämän tilanne ratkaisee ja mitä kukakin on hakemassa.

    • öööpööö

      Apinalaumassa toimii tuo sama teoria. Komein apina parittelee kaikkien naaraiden kanssa ja muut ätimi apinat ajetaan pois laumasta.

      • xmcmvbb

        Vahvin apina pärjää, ei komein, apinalaumassa. Nehän on kaikki samannäköisiä.


    • 9373627949

      Minä (mies) en ainakaan ota koskaan yhteyttä kuvattomaan profiiliin. Ihan vain siksi, koska maailma on yllättävän pieni paikka ja on aina mahdollisuus, että kuvattoman profiilin takana on joku ennestään tuttu henkilö.
      Kerran tein sen virheen ja vielä tänä päivänäkin saan kuulla kettuilua aiheesta. Nainen oli kaverin kaveri.
      Olen sitä mieltä, että mikäli ihminen on oikeasti etsimässä kumppania, hänellä on profiilissa kuva. Kuvaton profiili....ohitus.
      Tästä syystä Tinder on hyvä sovellus, koska kaikki on mukana omalla naamallaan....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe