Nainen kyselee semmoista asiaa miesten kehumisesta

Nainen-kyselee

Tykkääkö ne miehet siitä , jos vaikka kehutaan , että ompa komea mies ja hyvä kroppa.

6

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krysanteemi

Valitan etten oo mies, mut musta ne tykkää yleensä enemmän jonkun taidon tai voiman kuin ulkonäön kehumisesta. "Ei taju miten sää voit osata tehän ton noin hyvin en voi käsittää"

• Nainen-kyselee

Kun mies tuttava laittaa puhelimeen asetuksia, niin pitää kehua, että, kuinka sä olet hyvä näitten puhelin vempeleitten kanssa☺

• aiheettomia.kehuja

Olen mies. Tyttöystäväni sanoi juhlakunnossa olevasta kyrvästäni: "Onpa se komea." Hämmästyin itsekin, kuinka hyvälta se tuntui, sillä olin pitänyt tällaisia seikkoja vähäpätöisinä.

• Ikäneito

Kyllä se veitikka tykkää, kun vähän kehutaan.

• ulkonäöllä_pilattu

Mulla on naispuolinen työkaveri joka joka käänteessä kehuu vaatteitani, hiuksiani ja ulkonäköäni noin yleensäkin (olen mies) ja pyrkii hiplaamaan käsivartta. Pyrin välttelemään tätä naista yhtä paljon kuin ruttoa enkä missään tapauksessa mene palavereissa esim hänen viereensä enkä vastapäätä istumaan. Nainen on vanhempi kuin minä, mutta ei iällä ole vaikutusta asiaan vaan sillä miten hän käyttäytyy.

Sama ravintoloissa pikkutunneilla, on käyty persukseen kiinni, on yritetty väkisin pussata, on tullut drinkkejä, on yritetty iskeä tavalla jos toisella eri ikäisten naisten toimesta. Onneksi on pituutta sen verran että pystyn työntelemään lyhyemmät naiset kevyesti kauemmas, mutta kyllä tämä ylenmääräinen "huomion saaminen" on sen aiheuttanut, että aika tarkkaan katson minne menen kavereitten kanssa aikaa viettämään.

Tätä taustaa vasten, jos joku läheinen esim. koulukaverinainen, sisko tai äiti, joku kavereitten äideistä tai siskoista kehuu, niin sillon minulle tulee hyvä mieli ja otan kehut todesta. Tuntemattomien ihmisten ja tungettelevan työkaverin antamat ulkonäkökommentit saavat minut pelkästään vaivaantuneeksi.

• en tykkää, valehtelu on rumaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      50
      2652
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      73
      2251
    3. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      3
      1651
    4. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      50
      1136
    5. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      280
      964
    6. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      49
      957
    7. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      15
      854
    8. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      69
      844
    9. Ikävä edelleen sinua

Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja
      Ikävä
      19
      759
    10. Sekaisin ihastuksesta

Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m
      Ikävä
      54
      751
    Aihe