Palstan naisten elämä. Palsta nainen tarvii ätmin että pärjää elämässä.
Ei näytä hyvältä
9
116
Vastaukset
Vain maan matonen tarvii ätmin. Ravinnokseen.
- arkkumanu
Kukaan ei tarvi ätmiä. Paitsi aikanaan hautausurakoitsija.
- enomaaelämää
Olen sellainen välillä elävä.
- Pillujen--asiantuntija
Jännämiehet on naisille tuki ja turva.
- hienoahienoa
Eikös Al Bundy ole aikamoinen ätmi? Ja hyvin on hoitanut perheasiansa. Joku voisi väittää hänen olevan betacuck, mutta mielestäni hän on enemmän kuin ätmi. Joten ätmi sopii naiselle hyvin.
- lihavihatipunen
Perustele väitteesi. Kenen elämä näyttää huonolta ja miksi? Mihin nainen tarvitsisi ätmiä?
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Tarvitset ätmiä suojelemaan koska jännämies exäsi tulee uhoomaan kotiisi ja ätmi laittaa jännämiehen poikki ja pinoon ja heittää kadulle.
- lihavihatipunen
Kiltti-Ja-Kunnollinen kirjoitti:
Tarvitset ätmiä suojelemaan koska jännämies exäsi tulee uhoomaan kotiisi ja ätmi laittaa jännämiehen poikki ja pinoon ja heittää kadulle.
Ei mulla ole jännämies-exää. Keksi siis jotain muuta.
Eikös täällä ätmit kitise, kuinka naiset ei ätmiä huoli? Miten se tilanne oliskin kääntynyt toisinpäin? Kyllä ätmit vaan edelleen on niitä omituisia hiippareita, joita yksikään nainen ei huoli, vaikka mitään muuta ei olisi tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294