Joka toteutuu?
Milloin se tapahtuu?
Mikä on seuraava Raamatun profetia?
42
462
Vastaukset
Etkö osaa muuta kuin kysellä?
Voisi silti vastata, että ei toteudu mikään profetia.- JormaHomolle
Tottakai osaan! Haistele kukkaa!
Raamatun profetioista on paljon toteutunut.Ja sanot että enää ei toteudu mikään niistä toteumisvuoroaannvenaavista?
Ime ikeniis! JormaHomolle kirjoitti:
Tottakai osaan! Haistele kukkaa!
Raamatun profetioista on paljon toteutunut.Ja sanot että enää ei toteudu mikään niistä toteumisvuoroaannvenaavista?
Ime ikeniis!Tuletpa näkemään, että olen taas oikeassa. Elämämme aikana emme tule näkemään yhtään toteutuvaa profetiaa.
- SinäOletVäärässä
torre12 kirjoitti:
Tuletpa näkemään, että olen taas oikeassa. Elämämme aikana emme tule näkemään yhtään toteutuvaa profetiaa.
Sinä olet väärässä
SinäOletVäärässä kirjoitti:
Sinä olet väärässä
Heh heh. En ole väärässä sinun sanomisella, vaan sitten jos joku profetia toteutuu. Siihen asti olen oikeassa.
- puollijauhoiselle
torre12 kirjoitti:
Heh heh. En ole väärässä sinun sanomisella, vaan sitten jos joku profetia toteutuu. Siihen asti olen oikeassa.
Juutalsiet ovat palanneet Israeliin ja heillä on oma valtio ja kieli. Israel kukoistaa.
puollijauhoiselle kirjoitti:
Juutalsiet ovat palanneet Israeliin ja heillä on oma valtio ja kieli. Israel kukoistaa.
Heh. Israelissa asuu noin 7 miljoonaa, muualla maailmassa 8 miljoonaa juutalaista. Heitä asuu Suomessakin. Eli älä viitsi.
- puolijauhoselle
torre12 kirjoitti:
Heh. Israelissa asuu noin 7 miljoonaa, muualla maailmassa 8 miljoonaa juutalaista. Heitä asuu Suomessakin. Eli älä viitsi.
Mitä sitten. Israel on juutalaisvaltio ja nimenomaan Jumala lupasi palauttaa juutalaisia omaan maahansa kaikkialta maailmasta. Se on suuri ihme.
- disporalli
torre12 kirjoitti:
Tuletpa näkemään, että olen taas oikeassa. Elämämme aikana emme tule näkemään yhtään toteutuvaa profetiaa.
Kun paljoän nokkii ympäriinsä niin sokea kanakin jyvän löytää. (sananlaskut)
puolijauhoselle kirjoitti:
Mitä sitten. Israel on juutalaisvaltio ja nimenomaan Jumala lupasi palauttaa juutalaisia omaan maahansa kaikkialta maailmasta. Se on suuri ihme.
No mikä estää kahdeksan miljoonan juutalaisen menon Israeliin. Palautus on miinuksen puolella.
100 vuotta sitten ihmiset alkoivat tuoda juutalaisia Venäjältä. Heitä tulikin aika paljon.- puolijauhoselle
torre12 kirjoitti:
No mikä estää kahdeksan miljoonan juutalaisen menon Israeliin. Palautus on miinuksen puolella.
100 vuotta sitten ihmiset alkoivat tuoda juutalaisia Venäjältä. Heitä tulikin aika paljon.Juutalaisten väkimäärä on kasvanut moninkertaiseksi paluumuuton ansiosta.
Nimenomaan Jumala on luvannut, että juutalaisia palaa jokaisesta ilmansuunnasta takaisin Israliin ja se jatkuu edellenkin. - Kainuun_Kuninkaat
Laittomalla tontilla ovat. Jos täällä aletaan maita jakelemaan tuhansia vuosia vanhojen juttujen perusteella niin silloin ruåtsi kuuluu eteläisintä kärkeään lukuunottamatta Suomelle. Vuonna 1100 se nimittäin oli Suomen kuninkaan maita. Kuka soittaa swessoneille että alkavat keräillä kamojaan ja häipyvät? 900 vuotta olleet eikä penninjeniä vuokraa ! Nyt riittää.
Juutalaisten väkimäärä on kasvanut moninkertaiseksi paluumuuton ansiosta.
Nimenomaan Jumala on luvannut, että juutalaisia palaa jokaisesta ilmansuunnasta takaisin Israliin ja se jatkuu edellenkin.Mutta esimerkiksi Ben Zysckoviz ei muuta sinne millään. Eikä kahdeksan miljoonaa muutakaan.
Miksi olet noin epätoivoinen?- puolijauhoselle
torre12 kirjoitti:
Mutta esimerkiksi Ben Zysckoviz ei muuta sinne millään. Eikä kahdeksan miljoonaa muutakaan.
Miksi olet noin epätoivoinen?Eihän Jumala ole sanonut, että kaikki juutalaiset muuttaisivat Israeliin. Ja Benin asiaa sinun pitää kysyä häneltä itseltään.
- Emme_malta_odottaa
Olisiko mitenkään mahdollista nopeuttaa sitä palauttamista? T: Muu maailma ja palloliittouman pojat
Eihän Jumala ole sanonut, että kaikki juutalaiset muuttaisivat Israeliin. Ja Benin asiaa sinun pitää kysyä häneltä itseltään.
Eikö sanonut, että "kokoan kansani kaikista ilmansuunnista", jotenkin noin.
Koskee koko kansaa, ei vain osaa siitä. Ben Z ei tottele.
- jooeisitäjeesustataas
Jälkikäteen voit poimia satukirjasta profetian ihan mille tahansa tapahtumalle, mutta kaivappa mulle sieltä ensi kierroksen lottonumerot.
Tämän ajan profetiat ovat harvassa,yksi on vain varmaa valvokaa tarkoittaa hengelistä valvomista.
- YdinpommiMuslimSyyria
Tamaskoksen pääkaupunki voi tuhoutua vaikka ens vuonnahi.
torre12 kirjoitti:
Valvokaa: on käsky. Ei kuulu ennustuksiin.
kehoitus on valvokaa ei käskymuotossa,näin ymmärrän.
tammi24 kirjoitti:
kehoitus on valvokaa ei käskymuotossa,näin ymmärrän.
Valvokaa, tehkää, juoskaa. Ne ovat hyviä käskyjä, jos eivät ihan kehoituksia.
- siinäprofetiaaa
Jumala panee koukun Roosin (Venäjän) ja Mesekin (Moskova) ruhtinaan leukaperiin ja johdattaa heidät hyökkäämään Israelin kimppuun ja tuhoutumaan Israelin vuorille.
Hes. 38:16
Sinä hyökkäät minun kansani Israelin kimppuun kuin pilvi, peittääksesi maan. Päivien lopulla on tämä tapahtuva. Ja minä annan sinun karata maahani, että pakanakansat tulisivat tuntemaan minut, kun minä osoitan pyhyyteni sinussa, Goog, heidän silmäinsä edessä.
Hes. 38:18
Mutta sinä päivänä, jona Goog karkaa Israelin maahan, sanoo Herra, Herra, nousee minun vihani hehku.
Hes. 39:1
"Ja sinä, ihmislapsi, ennusta Googia vastaan ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä tulen sinun tykösi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.
Hes. 39:11
Sinä päivänä minä annan Googille siellä, Israelissa, hautasijan, 'Kulkijain laakson', itää kohden merestä; se sulkee tien noilta kulkijoilta. Sinne haudataan Goog ja koko hänen meluisa joukkonsa, ja sille pannaan nimeksi: 'Googin meluisan joukon laakso'.- lisäjae
Hes. 38:4
Minä kuljetan sinua, panen koukut sinun leukoihisi ja nostatan sotaan sinut ja kaiken sinun sotaväkesi: hevoset ja ratsumiehet, kaikki pulskasti puettuja, suuren joukon suurine ja pienine kilpineen, miekankantajia kaikki. - googgi
torre12 kirjoitti:
Anteeksi, mutta nykyään ei enää ole Googia. Ei ole ollut tuhansiin vuosiin.
Jumala on toista mieltä kanssasi - - seurataas nyt vaan kumpi on oikeassa!
PS. Älä minulta anteeksi pyytele - - pyydä Jumalalta. googgi kirjoitti:
Jumala on toista mieltä kanssasi - - seurataas nyt vaan kumpi on oikeassa!
PS. Älä minulta anteeksi pyytele - - pyydä Jumalalta.Tietääkö Jumala sen missä Goog on?
- Aaaameeeennnn
torre12 kirjoitti:
Heh- etkä tiedä missä Goog on?
Jumala tietää kaiken!
- spetznsi
Jahve on luotu tukemaan juutalaista nationalismia.
Aaaameeeennnn kirjoitti:
Jumala tietää kaiken!
Missä Jumala kaiken tietävänä sanoo Googin olevan?
- hinurille
torre12 kirjoitti:
Missä Jumala kaiken tietävänä sanoo Googin olevan?
Tiedätkö sinä mikä goog on?
hinurille kirjoitti:
Tiedätkö sinä mikä goog on?
Olen kuullut sen olevan lopun ajan pohjoinen kansa. Sellaista kansaa ei pohjoisessa näy olevan.
- Talvisodanhenki
spetznsi kirjoitti:
Jahve on luotu tukemaan juutalaista nationalismia.
No ei tasantarkkaan ole! Juutalainen "nationalismi" on selkokielellä sitä että juutalaiset yllyttää kaksi sotajoukkoa tappamaan toisiaan, myy molemmille aseita, kiristää elintarvikkeilla ja rahojaan laskiessa hihittelee pusikossa turvallisen välimatkan päässä. Tämä on vuosisatojen aikana opittu tietämään. Höpinät ei mene läpi enää.
- Talvisodanhenki
torre12 kirjoitti:
Olen kuullut sen olevan lopun ajan pohjoinen kansa. Sellaista kansaa ei pohjoisessa näy olevan.
Ei näy olevan? Mistäs sinä sen tiedät onko vai ei? Ulkonäöstä? Nenän pituudesta? Vai ihan oman fiiliksen mukaan?
Talvisodanhenki kirjoitti:
Ei näy olevan? Mistäs sinä sen tiedät onko vai ei? Ulkonäöstä? Nenän pituudesta? Vai ihan oman fiiliksen mukaan?
Goog on aivan tuntematon kansa. Ja heitä piti olla paljon kuin meressä hiekkaa.
Tajuatko kuinka älyttömiä juttuja Raamatussa on?- valehtelet.taas
torre12 kirjoitti:
Goog on aivan tuntematon kansa. Ja heitä piti olla paljon kuin meressä hiekkaa.
Tajuatko kuinka älyttömiä juttuja Raamatussa on?Missä noin sanotaan?
valehtelet.taas kirjoitti:
Missä noin sanotaan?
Eiköhän Ilmestyskirjassa.
"....kansoja, Googia ja Maagokia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka."
Tajuatko kuinka älyttömiä juttuja Raamatussa on?- valahtelet.taas
torre12 kirjoitti:
Eiköhän Ilmestyskirjassa.
"....kansoja, Googia ja Maagokia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka."
Tajuatko kuinka älyttömiä juttuja Raamatussa on?Ei sanota, valehtelet. Olisit hiljaa kun et mitään tiedä.
valahtelet.taas kirjoitti:
Ei sanota, valehtelet. Olisit hiljaa kun et mitään tiedä.
Johanneksen ilmestys luku 20. Eli tolloksi teit taas itsesi. Olisit ollut hiljaa.
>> Mikä on seuraava Raamatun profetia? Joka toteutuu? Milloin se tapahtuu? <<
Kuten tiedät, niin etukäteen niitä ei tiedä kukaan. Mutta fundamentalistinen jälkiviisaus selittää vaikka Paavin pierun maailmanlopun todisteeksi.
Lisäksi fudut keksii koko ajan uusia profetioita eli turha niiden lentokyvyttömiä profetia-ankkoja on edes kumota.Kohta se tapahtuu.
Odotellaan vaan ikuisuus kyllä kohta alkaa tapahtumaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317411Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432946- 502432
- 1062386
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101- 981617
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2341604Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141468Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4061451Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71434