naisen joka haluaa vain kerran viikossa et kyläilemässä kävisin.
mistä löydän +40v uhkean
11
1005
Vastaukset
- NaimaMuisto
valitettavasti et suomesta, mutta jos sakkaset kelpaa niin jostain seksinhaku palstoilta
- huhuilija
Onko aloittaja kuullut että maksullissia naisiakin on olemassa moisille puutteessa eläville runkkareille :-)
- jihii
A- rapussa liian nuoria B-rapussa yksi elävän leski. Kysäseppä siltä Jorma.
Tule vappuna Arvon suikkaripileisiin, niin eiköhä ongelmat poistu.
- 336669
sehän on likainen mesta,olen käynyt kerran ovella toista kertaa en tule menemään.
336669 kirjoitti:
sehän on likainen mesta,olen käynyt kerran ovella toista kertaa en tule menemään.
Etpä taida olla käyny ovellani? Jos olet niin kerroppa talon numero, tai millainen "ovikolkutin" ovessa?
Epäsiisteydestä mitään tietoo, siivouspalvelu käy kolme kertaa viikossa ( ma.ke,pe) ja lisäksi viikonloppuisi tarpeen vaatiessa.
TV Arvo- Lurpslurps
ArvotonArvo kirjoitti:
Etpä taida olla käyny ovellani? Jos olet niin kerroppa talon numero, tai millainen "ovikolkutin" ovessa?
Epäsiisteydestä mitään tietoo, siivouspalvelu käy kolme kertaa viikossa ( ma.ke,pe) ja lisäksi viikonloppuisi tarpeen vaatiessa.
TV ArvoArvoisa ihana syväkurkkuni, vappuna tavataan!
Kaikki tervetuloa Vappusuikkareille 30.4.2018 kello 18:00 Kivirannan asunnolleni.
Ensikertalaiset ja kyytiä tarvitsevat tapaamme Terveet kädet aukiolla klo 17:30 josta kuljetus luokseni Vappu suikkareille. Tervetuloa! 😮- Lurpslurps
ArvotonArvo kirjoitti:
Kaikki tervetuloa Vappusuikkareille 30.4.2018 kello 18:00 Kivirannan asunnolleni.
Ensikertalaiset ja kyytiä tarvitsevat tapaamme Terveet kädet aukiolla klo 17:30 josta kuljetus luokseni Vappu suikkareille. Tervetuloa! 😮Mua jo niin jännittää...
- börjesteffan
Valimummo täyttää kriteerit.
Kiitos kaikille Vappusuikkareissa olleille. Juhannuksena juhlitaan jälleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429