Tämän palstan naiset on ihania

crux

On sokerikurppaa, puumaa ja muuta ikäneitoa ❤️

47

751

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flowersreally

      Olenhan täällä minäkin.

    • kurppaN

      Äläkä unohda minuakaan.

    • PoslariKurppa

      💞❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

    • Mitkä ovat ylipäätään ikärajat sokerikurpalle, puumalle ja ikäneidolle? Mitä nimityksiä näitä nuoremmille on? :D

      • Mikä ensinnäkin on sokerikurppa? Mutta palstan miehillä on oman tasoistaan seuraa täällä.


    • mansikkakakkua

      Älä turhaan vaivaa päätäsi näillä nimityksillä; sillä naisilla joilla on sukupuolielämää ovat; huoria tai lorttoja... ja niillä naisilla joilla ei ole sukupuolielämää ovatkin sitten pihtarihuoria.
      Alle 20 vuotiaat ovat teininaisia ja sitä iäkkämmät vanhoja ikäloppu kurppia, sopivia vain sotkujen siivoojiksi ja äijien piioiksi.

      Ps. Älä huoli... mä olen väsynyt ja lähdössä koiran kanssa ulos... sitt keittiöön apulaiseksi ja ruokasaliin tarjoilijaksi/avustajaksi. Kertakaikkiaan huono aamu mulla... ja nälkäkin!

      • Kiltti-ja-kunnollinen

        Sukupuolielämä kuuluu avioliittoon.

        Ps. Koska olet harrastanut seksiä viimeksi?


      • Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:

        Sukupuolielämä kuuluu avioliittoon.

        Ps. Koska olet harrastanut seksiä viimeksi?

        Sukupuolielämä kuuluu normielämään niillä, jotka siitä nauttivat. Se että kiltti ja kunnollinen ei saa toosaa, ei tarkoita että muutkaan eivät saisi elleivät ole naimisissa. Ja huhujen mukaan avioliitto tappaa seksielämän, joten ei kiltin ja kunnollisen elämä muutu millään lailla olipa naimisissa tai ei.


    • Ja yks zupersankari!

      Osaan tehdä kuperkeikankin.

      • Wuuuppis! My palstafrieend förevööör!

        Mä uskon, että osaat liimata ylähuulen nenään vetämällä ilmaa nenän kautta. Oot huikea mummo!Nää muut ei ymmärrä mitään....

        Zädääm! Vai miten se oli? Et kai flunssaa ottanut ristiks?


      • Dissident kirjoitti:

        Wuuuppis! My palstafrieend förevööör!

        Mä uskon, että osaat liimata ylähuulen nenään vetämällä ilmaa nenän kautta. Oot huikea mummo!Nää muut ei ymmärrä mitään....

        Zädääm! Vai miten se oli? Et kai flunssaa ottanut ristiks?

        Osaan helposti ja oikeen kun nuuhkasee, niin ei tartte viikkoon imuroida..Osaan myös laittaa kielen rullalle, heilutella samaan aikaan korvia ja kattoa kieroon, niin ja räpytellä. Kyllä mä vielä joskus lentoonkin nousen..Toistaseks oon vaan hypelly seinille..

        Se oli vilustus oli ja meni.. Eilen oli patteri täysillä ja aamulla vielä paleli, mut mähän päätin että se on nyt loppu. Thi end.

        Sulla on nyt sit se tope loma..ko?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Osaan helposti ja oikeen kun nuuhkasee, niin ei tartte viikkoon imuroida..Osaan myös laittaa kielen rullalle, heilutella samaan aikaan korvia ja kattoa kieroon, niin ja räpytellä. Kyllä mä vielä joskus lentoonkin nousen..Toistaseks oon vaan hypelly seinille..

        Se oli vilustus oli ja meni.. Eilen oli patteri täysillä ja aamulla vielä paleli, mut mähän päätin että se on nyt loppu. Thi end.

        Sulla on nyt sit se tope loma..ko?

        Joo. Jätkät soitti työmaalta, mutta mä kerkesin vetästä suojakännin....

        On aika siistii olla vanhin työporukasta...työkamut ja pomot kumartaa....kun pidän vapaan ja sanon, että nyt huilaan, tulee vastaus: Aijaa ..

        Joskus olen minäkin oppinut truelifen...nyt pitää osata höllätä. Vastuuttaa nuorempia.

        Tiedätkös, että aina mietin sua, kun nään lapsen? Oletko oikeasti niin vapaa?

        https://youtu.be/q_EdL7TSOOc

        Tää on mun karaokebiisi jonka voin vetää aina...


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Jätkät soitti työmaalta, mutta mä kerkesin vetästä suojakännin....

        On aika siistii olla vanhin työporukasta...työkamut ja pomot kumartaa....kun pidän vapaan ja sanon, että nyt huilaan, tulee vastaus: Aijaa ..

        Joskus olen minäkin oppinut truelifen...nyt pitää osata höllätä. Vastuuttaa nuorempia.

        Tiedätkös, että aina mietin sua, kun nään lapsen? Oletko oikeasti niin vapaa?

        https://youtu.be/q_EdL7TSOOc

        Tää on mun karaokebiisi jonka voin vetää aina...

        Tulin just himaan..ja mä oon niin..niin naaaaattti..Ehken mä ookaan viel ihan oukelidoukeli, pakko ottaa noukkelit..elis zzokoset..

        Ja palataan joskus tohon vapaus- teemaan..


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Jätkät soitti työmaalta, mutta mä kerkesin vetästä suojakännin....

        On aika siistii olla vanhin työporukasta...työkamut ja pomot kumartaa....kun pidän vapaan ja sanon, että nyt huilaan, tulee vastaus: Aijaa ..

        Joskus olen minäkin oppinut truelifen...nyt pitää osata höllätä. Vastuuttaa nuorempia.

        Tiedätkös, että aina mietin sua, kun nään lapsen? Oletko oikeasti niin vapaa?

        https://youtu.be/q_EdL7TSOOc

        Tää on mun karaokebiisi jonka voin vetää aina...

        Tulin just himaan..ja mä oon niin..niin naaaaattti..Ehken mä ookaan viel ihan oukelidoukeli, pakko ottaa noukkelit..elis zzokoset..

        Ja palataan joskus tohon vapaus- teemaan..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tulin just himaan..ja mä oon niin..niin naaaaattti..Ehken mä ookaan viel ihan oukelidoukeli, pakko ottaa noukkelit..elis zzokoset..

        Ja palataan joskus tohon vapaus- teemaan..

        Kerrastakin oisin uskonut...


      • Dissident kirjoitti:

        Kerrastakin oisin uskonut...

        Mitähän tuo truelife tuolla tarkoittaa mun tekstissä? Tarkoitus oli kyllä ihan hölläys??? No samapa tuo...


    • sokerikääpä

      vanha mies = sokerikääpä

      löytyykö naisia, maksan tulevaisuudessa tuonpuoleisessa kun lotosta ei nyt tule kuitenkaan

      • Omat on luottotietos..

        Sokerikääpä kun maksaa kaikki sokerihiiren kulut.

        Mä muuten käytän steviaa.


      • yxkyssä

        Kuulutko nirsoilijoihin, kun olet noin komee ja silti sinkku?


      • vastaus-
        yxkyssä kirjoitti:

        Kuulutko nirsoilijoihin, kun olet noin komee ja silti sinkku?

        Kuuluu pelimies panomiehiin


      • taitaa.nirsoilla
        yxkyssä kirjoitti:

        Kuulutko nirsoilijoihin, kun olet noin komee ja silti sinkku?

        Se kirjoitti unelmanaisensa olevan parikymppinen pituushyppääjä.
        Naisen pitää olla siis nuori ja hoikka.Mutta pujolla ehkä varaa vaatia!



      • mansikkakakkua
        yxkyssä kirjoitti:

        Kuulutko nirsoilijoihin, kun olet noin komee ja silti sinkku?

        Helppo uskoa ett on nirsoilija. Kuulostaa muuten liian hyvältä, ollakseen totta... silloin jää vain yks vaihtoehto = pelimies, jolle heiloja riittää!
        En millään pahalla tätäkään arviotani heittänyt, jokainen nyt saa olla ihan mitä on...täällä.
        IRL:ssä se onkin jo toinen asia miten asiat miellän, ja mieluummin pysyttelen kaukana heistä.

        Kiitos pujotteIijalle kauniista biisistä!
        Päivänjatkoja kaikille... minä menen päikkäreille, mun työvuoro päättyi n. puoltuntia sitten.


      • taitaa.nirsoilla kirjoitti:

        Se kirjoitti unelmanaisensa olevan parikymppinen pituushyppääjä.
        Naisen pitää olla siis nuori ja hoikka.Mutta pujolla ehkä varaa vaatia!

        Ei ole vielä pujon kukinta-aika...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei ole vielä pujon kukinta-aika...

        Pujiksen kuva on vanha.. se on kuvasta otettu kuva.

        Vaikka ihan komiahan tuo on. Sillä ei ole vain omia hampaita enää, paitsi lasissa... sen se sokeri teettää.


      • yxkyssä kirjoitti:

        Kuulutko nirsoilijoihin, kun olet noin komee ja silti sinkku?

        Kuulun luokittelemattomiin


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pujiksen kuva on vanha.. se on kuvasta otettu kuva.

        Vaikka ihan komiahan tuo on. Sillä ei ole vain omia hampaita enää, paitsi lasissa... sen se sokeri teettää.

        Joo, 8 tai 9 vuotta vanha, parempaakaan huulikuvaa ei löytynyt. Treffeissä on aika uusi kuva.


      • hgfhfhgfhgh
        pujotteIija kirjoitti:

        Joo, 8 tai 9 vuotta vanha, parempaakaan huulikuvaa ei löytynyt. Treffeissä on aika uusi kuva.

        Huomasin muuten et prm oli vieläkin treffipalstalla tarjolla..


      • hgfhfhgfhgh kirjoitti:

        Huomasin muuten et prm oli vieläkin treffipalstalla tarjolla..

        Treffien etusivulta minäkin joskus bongasin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Joo, 8 tai 9 vuotta vanha, parempaakaan huulikuvaa ei löytynyt. Treffeissä on aika uusi kuva.

        Ja nyt näkyy taas pelkkä takaraivo.

        Sama kuva aurinkolaseineen siellä sulla oli kuin ennenkin, kävin kurkkasemassa...

        Mikset sä kirjota siihen enemmän itsestäs, vai löytyykö sitä seuraa sen kautta muutenkin?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja nyt näkyy taas pelkkä takaraivo.

        Sama kuva aurinkolaseineen siellä sulla oli kuin ennenkin, kävin kurkkasemassa...

        Mikset sä kirjota siihen enemmän itsestäs, vai löytyykö sitä seuraa sen kautta muutenkin?

        Nii nii, se on just se aika uusi kuva. Ei sinne kannata enempää kirjoitella, kun en ole kovinkaan aktiivisesti muijaa ettimässä


      • mansiikakkua
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ja nyt näkyy taas pelkkä takaraivo.

        Sama kuva aurinkolaseineen siellä sulla oli kuin ennenkin, kävin kurkkasemassa...

        Mikset sä kirjota siihen enemmän itsestäs, vai löytyykö sitä seuraa sen kautta muutenkin?

        Muistuttaisin vaan mitä tuossa sulle aikaisemmin sanoin....
        "(kun) en ole kovinkaan aktiivisesti muijaa ettimässä...", "kun" muutenkin niitä löytyy =)


    • lurpahta

      Voi kiitos. *punastuu*

    • Me naisethan ollaan ain ihanii ja ylpeitä siit mitä ollaan.

    • Kurn kurn kurn... (kehrää)

      Pus!

    • mansikkakakkua
      • Punapäät eivät koskaan ole typeriä.
        Ryhtiä nyt..


      • homo-Petri

      • fågelhålk

      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Punapäät eivät koskaan ole typeriä.
        Ryhtiä nyt..

        .. Se on joku Trolli, joka trollailee muiden käyttämillä rekisteröimättömillä nimimerkeillä.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Se on joku Trolli, joka trollailee muiden käyttämillä rekisteröimättömillä nimimerkeillä.. ;P

        Siltä vaikuttaa...

        aika tuhma peikko...Komenna sitä vähän :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Siltä vaikuttaa...

        aika tuhma peikko...Komenna sitä vähän :)

        .. Se tai Ne vaan Innostuu.. Reagointia ne just tuolla toiminnalla hakee.. ;P

        .. Mut joo.. Kyllä ne ihan hyvin tunnistaa.. Varsinkin, jos/kun ne käyttäytyvät jne. enemmän tai vähemmän EriTavalla, kuin noiden nimimerkkien alkuperäiset käyttäjät.. ;P


      • mansikkakakkua
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Se tai Ne vaan Innostuu.. Reagointia ne just tuolla toiminnalla hakee.. ;P

        .. Mut joo.. Kyllä ne ihan hyvin tunnistaa.. Varsinkin, jos/kun ne käyttäytyvät jne. enemmän tai vähemmän EriTavalla, kuin noiden nimimerkkien alkuperäiset käyttäjät.. ;P

        Olin pakkaamassa vasta nyt ne paistamani vuokaleivät, meinasivat pahus kokonaan unohtua sinne työpöydälle yöksi.
        Kiitos, Muikkunen ...ja hyvää yötä kaikille palstalaisille!


      • mansikkakakkua kirjoitti:

        Olin pakkaamassa vasta nyt ne paistamani vuokaleivät, meinasivat pahus kokonaan unohtua sinne työpöydälle yöksi.
        Kiitos, Muikkunen ...ja hyvää yötä kaikille palstalaisille!

        .. Onneksi ei unohtunut.. Jos olisivat menneet piloille tjms., niin EiTod olisi ollut hyvä homma se.. ;P

        .. Eipä kestä.. Yritä olla Stressaamatta noiden Trollien Persestelyistä.. Siksi ne tuota tekee, kun ajattelevat, että sä luulet muiden uskovan, että sä olisit ne Trollien kommentit kirjoittanut.. ;P

        .. Täytyy olla aikast LappionPuu, jos ei tajua mitkä on ihan varmasti trollien trollauksia.. ;P

        Hyvää yötä ja MakoisiaUnia.. =)


      • Ninni
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Onneksi ei unohtunut.. Jos olisivat menneet piloille tjms., niin EiTod olisi ollut hyvä homma se.. ;P

        .. Eipä kestä.. Yritä olla Stressaamatta noiden Trollien Persestelyistä.. Siksi ne tuota tekee, kun ajattelevat, että sä luulet muiden uskovan, että sä olisit ne Trollien kommentit kirjoittanut.. ;P

        .. Täytyy olla aikast LappionPuu, jos ei tajua mitkä on ihan varmasti trollien trollauksia.. ;P

        Hyvää yötä ja MakoisiaUnia.. =)

        mansikkakakkua jaossa

        https://www.youtube.com/watch?v=inufcZZF1UM


    • Äädämi11111

      Vain neitseelliset vittumaisella panolla saastaamattomat teininaiset puuttuvat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      5
      2125
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      269
      1831
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      295
      1788
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      69
      1771
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1615
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1473
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      56
      1322
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      293
      1254
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      159
      1244
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1213
    Aihe