IHANAA NAUTINTOA

suloinenmuskelipoika

SINÄ NAINEN TAI PARISKUNTA TAI VARATTU MIES.

HALUATKO KOKEA JOTAIN UNOHTUMATONTA JA TODELLAKIN KINKYÄ, ERILAISTA, ROHKEAA, PÄÄTTÄVÄISTÄ, SINUT TODELLA HAASTAVAA, MUTTA PAREMMALLA TAVALLA?

ENNENKAIKKEA KEHOSI HUOMIOONOTTAEN ja NAUTINTOA, EHKÄ PIENTÄ KIPUAKIN PALVOEN.

HALUATKO KOKEA AVUTTOMUUDEN JA TOTAALISEN KÄYTÖN? KÄYTÖN, MISSÄ SINUT JA KEHOSI TODELLA PISTETÄÄN KÄYTTÖÖN SINUN TARVITSEMALLA VOIMAKKUUDELLA? ÄLÄ TURHAAN PELKÄÄ OMAA NAUTINTOASI. TULE VARMALLA OTTEELLA KÄYTETYKSI JOKA SOPUKASTASI!

ASIAAN.

Et ehkä ole vielä vain saanut kunnon käsittelyä keneltäkään: BDSM:n tai hellempäänkään käsittelyyn liittyen. Ahdistaako sinua, kun kukaan ei uskalla toteuttaa fantasiaasi ihan kunnolla? Tai ehkä et vain tiedä paremmasta, koska monikaan ei tunne mahdollisuuksia, miten nauttia kehosta paremmin.

MINÄ

Olen hyvin avoimin mielin liikkeellä ja hyvännäköinen, kokoinen (pitkä ja urheilua harrastava) 40-v. ja kunnostaan, sekä siisteydestään hyvin huoltapitävä mies. Kasvoista ja pepusta olen saanut paljon positiivista palautetta. Antamani käsittely on ollut monen mielestä mieleenpainuva ja juuri sitä, mitä heiltä on puuttunut. Olen saanut siitä paljon pyyteetöntä positiivista palautetta.

Suhtaudun asioihin hyvin positiivisesti ja ymmärtäväisesti, MUTTA OSAAN OLLA MYÖS KUNNOLLINEN, JÄMÄKKÄ, VAATIVA JA KURISSA PITÄVÄ. TYKKÄÄN MYÖS RANGAISTA, JOS MINUA EI TOTELLA. Ruoskin sinua ja itseäni mielelläni, jos se on tarpeen.

Arvostan oikeassa elämässä suvaitsevaisia, sekä tavoitteellisia, myös herkkiä, pitkäjänteisiä ihmisiä, jotka uskaltavat toteuttaa unelmiansa tai päättävät edes yrittää ;) Turha jahkailu ja kaikenlainen pelkääminen kaikissa asioissa on mielestäni täysin turhaa: ainakin Suomessa. Älä ole kuitenkaan liian herkkä, mutta ole herkkä oikeille asioille!

Voit toki olla ujokin, mutta sinä päätät, mitä haluat kokea. Voit kertoa sen minulle tai sitten minä keksin sinulle tarpeellisen kokemuksen. Olen kokenut ja hyvä siinnäkin, mutta en ole ajatusten lukija vaikka siitäkään en ole kaukana. Tarjoan sen, mitä tarvitset, ja niin, kuin sinun kuuluukin se kokea.

Et pääse sen helpommalla, kuin muutkaan vaikka olisit ujo. Näytän kyllä, että myös sinä pystyt saamaan paremman nautinnon: myös paremmat orkut.

Olen kiinnostunut sinusta ja sinun haluistasi, sekä siitä, kuinka voin tehdä sinun nautinnostasi paremman.

Minulla on kokemusta ja taitoa tehdä ihan mitä vain periaatteessa: tietyissä rajoissa kuitenkin. Haluan nauttia ja herkutella sinulla, sekä kehollasi. Tykkään käyttää toista myös tarpeideni tyydyttämiseen ja olen myös taitava suustani, sekä käsistäni monellakin tavalla.

Kerro sinä, millaisista fantasioista olet kiinnostunut! Kerron sitten: olenko kiinnostunut samalla tavalla ja samoista mielenkiinnonkohteista. Yleensä ottaen kiinnostukseni on aika laajaa alkaen aina sitomisista, piiskoista, ronskeista kahleista ja varmoista otteista, pienestä kivusta aina äärimmäiseen nautintoon ja muihin vinkkeihin, joista voi olla hyötyä paljonkin myös sinun elämäsi kannalta.

Otan sinut tarvittaessa kunnon kontrolliin ja palautan kuriin, jos se on tarpeen. Monesti se onkin tarpeen sillä kaikki eivät oikein tahdo ymmärtää, että nautintokin lähtee kontrollista ja oikeasta kosketuksesta, monesti myös pienen kivun kautta.

Minulla on kokemusta monenlaisista asioista BDSM:n liittyen, kuin myös hellemmästä käsittelystä ja naisen/tytön herkimmistä paikoista niin, että tiedän kyllä ihan tarkkaan miten ja mitä voi todella tehdä ja mitä ei. Näppituntuma siis löytyy kaikenlaisiin fantasioihin. Niistä, mistä en pidä, niitä en tee. ;)

Haluaisitko tuntea ja kokea jotain täysin uutta tai ehkä uudelleen jotain, mitä olet saanut liian vähän???

Jos haluat kokea ekan kertasi tai haluat jotain jännää lisää: Kerro mitä olet vailla ja kerro millainen olet normi mittasi. Yhden rivin juttuihiin en vaivaudu vastaamaan. Odotan, että panostat tähän myös itse!

SINÄ

Toivon löytäväni suurinpiirtein 18-35- vuotiaita, vähintään normaaliälykkyydellä varustettuja MIEHIÄ.

Toiveidesi laadulla en sinua arvostele. Älä siis pelkää tuoda niitä julki! Olen hieman badboy näissä jutuissa, mutta herkkyyttä sinun ymmärtämiseesi kyllä varmasti löytyy! :D

PS. Näiden juttujen ulkopuolella olen täysin normaali ja pidän paljon myös ihan tavallisista hellistä jutuista, mutta nyt haen erityisesti näistä erikoisemmista jutuista kiinnostunutta miestä. Mielellään ihan pidempiaikaiseen juttuun, mutta lyhyempikin ok.

4

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavallinentallaaja19

      Vahingollinen viesti lapsille

    • sara.on.ihana

      On se stna kumma kun tää hinaaja täällä roikkuu palstoilla...

    • onljpjpjpj

      Kuka tommosta haluaa ? eiköhän noita alistajia ole ihan ilman tollasta pelleilyä. Alista ja piiskaa kuule itseäs vaan.

    • dfgdfgdagfd

      ÄLÄ HUUDA SINÄ AIVOTON IDIOOTTI!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3774
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1861
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      951
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      900
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe