Voi olla että joku on mielestään ruma ja epävarma eikä kehtaa kuvaansa laittaa. Tai on koulukiusattu tjs. ja siksi varovainen ja epäluuloinen. Voi olla rikoksen uhri, todistaja. Petetty ja jätetty. Julkisessa tai puolijulkisessa työssä esim hoitaja, opettaja, lääkäri, tarjoilija, kirjastontäti, kaupan kassa, johtaja, yrittäjä... Eihän nettideittailussa mitään pahaa ole, mutta kuuluuko se kaikille? Varsinkaan sille uteliaalle juorukellolle?
Tai sitten kyseessä on ihan vaan järkevä ja vastuullinen median käyttäjä joka ei halua jakaa omia yksityisasioitaan kaikelle kansalle. Jos ei spekseissä ihan kauheasti valehtele ja keksii itseään hyvin kuvaavan otsikon ja sepustuksen niin onko kuvalla oikeasti väliä?
Kun netissä ollaan anonyymisti niin huoli on tietysti se että onko mari-17v martti-65v(nimet muutettu). Kuva ei ole minkäänlainen todiste asiasta. Kuvia voi kopioida, lavastaa, manipuloida... Jokainen joka tietää jotain valokuvauksesta tietää että kuva ei aina vastaa todellisuutta. ps. katso omaa passikuvaasi!
Viestittelyä varten kannattaa luoda oma sähköpostiosoite, jonka voi poistaa ilman haittaa jos tarvetta. Ja kun tavataan niin julkinen paikka ja ei ehkä ihan kodin läheltä. Jotenkin kuulostaa tutulta.
Kuvista piti puhua. Onko alastonsuomi.com uusi normaali? Tai vähimmäisvaatimus? Ilman ei heru? Voi olla pienen piirin hauska leikki. Toivottavasti kaikkien ei tarvitse.
Syrjitäänkö kuvattomia?
12
508
Vastaukset
- Ohitetaan
Varmaan syrjitään. Kunpa kaikkl ymmärtäisivät ettei kuvattomuuden syynä läheskään aina ole ulkonäkö. Ja onko se naamataulu edes niitä tärkeimpiä kriteerejä?
Aika merkilliseltä tuntuu kun täällä valitetaan paljon niidenkin ominaisuuksien puuttumista, joita itsellä on. Silti juuri kukaan nainen ei käy profiilia edes katsomassa.Minä ainakaan en tuhlaa aikaani kuvattomiin profiileihin. Kun itsellä on kuva, käyn läpi vain kuvallisia profiileja ja jos yhteyttä otan, niin en ikinä kuvattomaan.
- hajutonMauton
Jos uskoo kuvan olevan juuri hänestä ! On syytä perehtyä elämäänsä uudelleen sillä sinisilmäisyys näyttää pahalta .
Mä en laita nyt ihan periaatteenkaan vuoksi kuvaa ilmoitukseen.
Ei sillä, että olisin kuvottavan näköinen, jos nyt niin komeakaan..
Ylipainoa löytyy jonkin verran, joten sillä kriteerillä mitattuna kyllä tosin olen sitten varmaan ruma ja vastenmielinen.
Mutta mielestäni ulkonäkö nyt kuitenkin on ainakin pitkässä juoksussa ihan yhtä tyhjän kanssa, ei se nätti naama ja trimmi kroppa kuitenkaan kovin kauas kanna. Ja toimiva arki vaatii muuta kuin hyvää ulkonäköä tullakseen/ollakseen toimiva.
Hyväkin rupsahtaa, kuten sanonta kuuluu.
Lyhyesti sanoen mieluummin mukavan ja fiksun tavisnäköisen kanssa kuin hyvännäköisen huurupään kanssa.
Ja kun sitä nyt kuitenkin kaikkilla tuntuu ainakin profiilien kirjoitusten mukaan ainakin olevan tärkeämpää ne luonteenpiirteet ym "henkisen puolen" jutut kuin ulkoiset asiat. Vaikka voihan sitä porukka jauhaa paskaa...
Exä, jonka kanssa erottiin tuossa noin viikko ennen joulua rupesi haukkumaan mua myös ulkonäöstä, vaikka oli kuitenkin aika pitkäänkin niillä puheilla, että luonne on tärkeämpi ja kauneus on muutenkin katsojan silmistä kiinni. Lähti siitä, kun en enää viimeisinä aikoina viitsinyt koskea häneen, kun olin kuulemma todella surkea panemaan vaikka itsekin oli todella passiivinen. Mutta sitten kun en koskenut, niin valitti siitäkin että pidän häntä saastaisena. Niin sitten kun sanoin, että voisihan hänkin nyt edes vähän yrittää jotain, tekis vaikka aloitteen edes joskus niin siinä sitten tuli se kommentti, että mä olen niin helvetin vaikea lähestyttävä fyysisesti.
Haukkui, vinkui ja valitti kyllä kuukausikaupalla kaikesta muustakin ihan mun kissan juoma-astioiden määrästä alkaen, mikä nyt johtikin tuohon eroomme. Kun ei sitä nyt jaksanut enää kuunnella mitään turhanpäiväistä vittuilua, vielä kun viime vuonna nyt oli paljon muutakin stressiä mm. töiden ja terveyden takia. Itse olin jalkaleikkauksessa syksyllä ja sit eräs lähisukulainen vielä sairastui muistisairauteen, joten sitä vaan tuli mitta totaalisesti mulla täyteen.
Ja kun olin nyt kuitenkin sanonut jo suhteen alkuvaiheessa asioista jutellessamme, että mä en enää nykyään halua alkaa minkäänmoiseen suhteeseen tasapainottoman ihmisen kanssa.
Johtuen siitä, kun olen aikoinaan ollut pariinkin otteeseen mielenterveysihmisten kanssa läheisessä suhteessa, pari kertaa seurustellut ja opiskeluaikana olin ystävystynyt yhden toipujan kanssa. niin silloin kyllä tuli jouduttua kaikkien ko vaivoihin liittyvien oireiden kanssa väkivaltaa ja sen välitöntä uhkaa myöden.
Mutta se siitä.
Mutta tosiaan, jos sanallakin viittaa ilmoituksessaan, ettei ulkonäkö ole se tärkein juttu, niin se täytyy sitten pitää paikkansa myös käytännössäkin, muuten on ihan turhaa paskanjauhamista.
Ja itse olen tosiaan sen vuoksi pitänyt oman profiilini kuvattomana, koska mulle ihminen itse merkkaa enempi kuin se, miltä hän näyttää.- ReilunKaupan
Yhtälö , kuvaton = varaton tai muuten luvattomasti liikkeellä . Ihastushan perustuu ensivaikutelmaan olemuksesta kuva kertoo ja myös valehtelee miten katsoja mieltää näkemänsä .
- fdsdfdsss
Kuva ei kerro yhtään mitään. Yksi sama tyyppi on monella deittisivulla kuvien kanssa fiksulla ilmoituksella. Valehtelee, minkä ehtii. Ei ole pelkän seksin perään, vaan tarvitsee elättäjää.
- stopspämmäilylle
Naisen nimenomaan kannattaa jättää kuva laittamatta, koska muuten hukkuu seksi- ja törkyviesteihin. Käytännössä nettideittailuun menee silloin niin paljon aikaa, koska miehet eivät lue profiilien sisältöä, vaan spämmäilevät lähinnä kuvallisille. Kuvattomana nainen saa itse ottaa yhteyttä itseään kiinnostaviin miehiin. Kuvan voi jakaa sitten vaikka sähköpostilla tai yksityiskuvina.
Sanoilla pystyy paljon kuvailemaan ulkonäköään ja kirjoitettu teksti ja sen sisältö kertoo aika paljon ihmisen koulutustasosta ja sivistyksestä. Mies, joka kiinnostuu pelkästään naisen ulkonäöstä, ei joka tapauksessa sovi älykkäälle naiselle. Naiselle miehen ulkonäkö on aivan yhtä tärkeä asia, mutta ei kuitenkaan tärkein asia, koska komealla tyhjäpäällä ei nainen tee mitään.
Aika moni nainen kyllästyy siihen, että miehet eivät lue profiileja ja spämmäävät viestejä ihan kenelle tahansa. Ei se koulutettu nainen kiinnostu peruskoulun käyneestä miehestä, vaikka kuinka spämmäilisi. Kaikki miehet häviävät näiden spämmäilijöiden takia. Naisena voin sanoa, että se on ihan sama, onko kuvaa vai ei. Viestejä tulee aivan tolkuton määrä, kun vain ilmoituksessa käy ilmi, että kyseessä on nainen. Mutta kuvallisen profiilin laitettuani, en enää millään tavalla reagoinut kuvattomiin vonkaajiin ja kyselijöihin, poistin viestit samantien silmäiltyäni ne läpi.
- ku_vaton
Ihme touhua. Kuva pitää olla mutta ulkonäöllä ei saa olla väliä.
Minulle kuvallinen profiili kertoo, että miehellä on terve itsetunto, eikä esim pelkää puolisolleen kiinni jäämistä nettideiteillä.
- satisfaction
Kuvani oli avattavissa yksityisesti. En halua olla julkisesti esillä ammattini vuoksi, edes facebookissa ei ole kuvaa. Kuka tunnistaa minut muuten, niin tunnistaa. Viestejä olen saanut aina j a kirjoitellut itsekin kuvattomille. Tutustuminen ajatusten tasolla on mulle se juttu. Kuvaan en pety, ellei ole ihan muuta kuin on kertonut olevansa. Siihenpä se yhteys sitten loppuu, jos valheella yrittää saada jotain aikaan.
- Justiinsanäin
Kuvallisena vastailen kuvallisille, jotka ovat omien toiveideni mukaisia. Kuvattomat jutelkoon keskenään. Ei se ole mitään syrjintää. Arvailuleikit vaan ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822