tisittekö että meikki tekee enenmän ihoon ryppyjä olen huomannut sen itse koska silmääni on tullut ryppyjä sen jälkeen kun olen alkanut päivittäin meikkaamaan olen meikannut jo aika kauan ja nyt ne rypyt alkaa tulla esiin tästä oli jossain lehdessäkin mutta en enään muista missä mutta suosittelen vähentämään meikin käyttöä niin minä ainakin tein
meikin haitat
sasosaso
2
1225
Vastaukset
- MississippiMississippi
No hei, emme ole idiootteja. Tiedoksi vain.
- Anonyymi
Meikkaan tosi harvoin ja olen huomannut, että ikätoverini, jotka meikkaavat töihin joka päivä ovat paljon ryppyisempiä kuin minä. Ylipäätään en käytä kasvoille mitään kemikaaleja. Pesu kylmällä vedellä aamulla ja lämpimällä vedellä illalla riittää kasvojen hoidoksi. Kun tajusin tämän jo teininä, niin pääsin samalla eroon finneistä. Olkaa ihopositiivisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161