Vähimmäisvaatimus naisille

hienoahienoa

on olla ulkonäöllisesti vähintään tämän näköinen:

https://www.youtube.com/watch?v=4d2FRdWqjv0
https://www.youtube.com/watch?v=h61onObwXgA
https://www.youtube.com/watch?v=AEEsnyGKWp0
https://www.youtube.com/watch?v=ZX5TSw695wQ
https://www.youtube.com/watch?v=NBnRGg8WD2Y

Ätmin ei kannata hyväksyä yhtään rumempaa naista. Miksi? Koska jotta suhde voisi toimia, pitää miehen peniksen toimia. Ja jotta se olisi kova ja toimintavarma, pitää naisen olla tarpeeksi seksikäs. Elikä jonkinlainen minimitaso täytyy olla. Mies voi sen sijaan olla rumempi, koska kyllähän seksi onnistuu rumemmaltakin mieheltä, kunhan vain kalu on tarpeeksi kovana. Naisille pitääkin luoda tarpeeksi ulkonäköpaineita, jotta mahdollisimman moni nainen olisi tarpeeksi tasokas. Miehen pitää itse olla sen verran tasokas, että hänen testotasonsa ovat tarpeeksi korkeat. Se onnistuu kohtuullisella määrällä liikuntaa ja oikeanlaisella ruokavaliolla/lisäravinteilla.

76

1119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos ei ole muita kuin tekopirteitä, niin antaahan sitten olla.

• pitkätukka-68

Jep, ei tuollaset akat mua ainakaan kiinnosta vähääkään. Voi olla et noi sit sopiikin ätmeille.

• ette.oikeudenmukaisia

Niin, miehethän hyväksyvät itseltään hypergamian mutta eivät naisilta.

• Naisasialooser11

Kuinka niin. Suurin osa miehistä on Nelli Matulaa huomattavasti paremman näköisiä vai oletko nähnyt tuon tissittömän patukkajalan, jonka nenä muisuttaa kullinpäätä alasti ja ilman meikkiä?

• lihavihatipunen
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Kuinka niin. Suurin osa miehistä on Nelli Matulaa huomattavasti paremman näköisiä vai oletko nähnyt tuon tissittömän patukkajalan, jonka nenä muisuttaa kullinpäätä alasti ja ilman meikkiä?

Suahan kiinnostaakin miesten kullinpäät enemmän kuin naiset 😂

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Sinä tuskin olet mitään muuta nähnytkään kuin kullinpään alasti. Omasi ja vain peilin kautta.

• joojoojoojoojoo

Kannatan tuota vaatimustasoa!
      Mitä kovemmat vaatimukset ätmeillä on, sitä varmemmin me tavisnaiset saamme olla rauhassa heidän ahdisteluiltaan.

• Naisasialooser11

Kuinka niin? Tuo nainenhan oli tavis, ilman huijausvarusteita ruma.

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Kuinka niin? Tuo nainenhan oli tavis, ilman huijausvarusteita ruma.

Tarkoitat siis, että ätmit eivät jätä tavisnaisia rauhaan, koska loppupeleissä kaikki naiset ovat rumia? Eli ätmillä ei seiso minkäänlaisen naisen kanssa ja hänen pikkupiliään käytetään vain pissaamiseen. Miksi ihmeessä ätmeille sitten on niin tärkeää, saada naisten huomiota? Seksiin ei kykene, keskustella ei osaa, on niin rumakin, että arimmat juoksee pakoon, naisen pitää olla sokea ja kuuro, että ätmin huolisi.

• mitäkummaa

Eihän tuo edes näytä kovalta vaatimustasolta... Odotin jotain näyttävämpää ja seksikästä.

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

Nuo kaikki oli aika rumia mutta 2, 3, 5 oli naisiksi ihan hirvittävän inhottavia joita en koskaan halua tavata.

• hienoahienoa

Taidat olla homoseksuaali. :D

• heterro
        hienoahienoa kirjoitti:

Taidat olla homoseksuaali. :D

Miksi aina homoksi syyttely, jos jollain on eri maku kuin itsellä? Tyypillistä. Onko se niin vaikea uskoa, että kaikki ei pidä linkittämäsi kaltaisista naisista? En itsekään.

• Kiltti-ja-Kunnollinen

Taidatkin himoita sitä Verttiä.

• hienoahienoa

Shirly Karvinen on ihan mitäänsanomattoman näköinen ämmä.

• mjaaah

"Mitkä pakarat". Hyvä kysymys, koska pakaroita ei edes ollut. Siis naisen pakaroita. Nuoren miehen pakaroiksi keskiverrot.

• vaikeauskoako
        mjaaah kirjoitti:

"Mitkä pakarat". Hyvä kysymys, koska pakaroita ei edes ollut. Siis naisen pakaroita. Nuoren miehen pakaroiksi keskiverrot.

Kaikki ei pidä isoista takapuolista naisella. Sellaiset pienipyllyiset on nam.

• mjaaah
        vaikeauskoako kirjoitti:

Kaikki ei pidä isoista takapuolista naisella. Sellaiset pienipyllyiset on nam.

Pienissäkin pyllyissä on hyviä ja huonoja. Tuo ei ollut hyvä pikkupylly. Ei riittävän terhakka, jos tiedät mitä tarkoitan.

• 4wesjsjsjsjs

Ätmien hygergamia

• Naisasialooser11

Kuinka niin? Nuo naisethan olivat rumia ja taviksia eli AT-miehen tasoisia.

• Ei kun sit vaan jumppaan mun kanssa

• valtakunta

Täytyyhän mun kaunistautua että pysyn tasossaukkoselleni.🤔

• Pitääollakaunis

Miehet on hypergamisia.

• jokumies83

Ihan turhaa on listaa laittaa.. mut laitetaan kuitenkin minimivaatimusta:
      - Savuton
      - Ei ole juoppo
      - Ei ole lapsia vielä, mutta ehkä haluaa
      - Ei tatuointeja eikä läväreitä (korvissa saa olla)
      Kun pelkästään tuota suodatinta käyttää niin enemmistö naisista karsiutuu pois.

• Sinkkunainen

Voi muuten sanoa että noilla vaatimuksilla enemmistö miehistä karsiutuu pois. Kun vielä laittaa jännättömyyden niin mulle ei miestä löytyisi koskaan.

• jokumies83
        Sinkkunainen kirjoitti:

Voi muuten sanoa että noilla vaatimuksilla enemmistö miehistä karsiutuu pois. Kun vielä laittaa jännättömyyden niin mulle ei miestä löytyisi koskaan.

Ite täytän omat kriteerini :) En sellasta laittais jota ei itse pysty täyttään.

• outoase

Onko järkeä karsia, kun tatskat ja lävärit on yleisiä naisilla alakulttuurista riippumatta.?

• SoliterniuM1977___

Minimivaatimukseni naiselle on, että nainen on hoikka. Piste. Toki pitää olla yleisesti mukava nainen tietenkin. Toinen vaatimukseni on, että naisen pitää olla lapseton. Siinä ne.

Mahdottomia 30-45 - vuotiaiden sinkkunaisien täyttää, joten mielelläni elän yksin.

• lihavihatipunen

No mitäs jos nainen ei kostu rumasta miehestä mutta rumalla miehellä seisoo vain jos nainen on riittävän seksikäs. Se on silloin raiskaus.

• Naisasialooser11

Sinä et ole mikään ketään rumaksi sanomaan. Ja taidat olla myös vajaaälyinen.

• kre

Sinä et ole ketään vajaaälyiseksi sanomaan.

• lihavihatipunen

Viittasin tuolla aloittajan kirjoitukseen:

"Mies voi sen sijaan olla rumempi, koska kyllähän seksi onnistuu rumemmaltakin mieheltä, kunhan vain kalu on tarpeeksi kovana."

Sinä olet meistä se vajaaälyinen.

• hienoahienoa
    • onneksi-nainen.valitsee

No eipä ole sitten ihme että miehet uli-uli-see kun eivät saa.
      Reppanoita tuutin täydeltä. Porataan ja itketään kun "syrjäydytään" kun ei saa naista :D
      Kuka vielä ihmettelee?

• Naisasialooser11

Nainen ei valitse mitään. Ei varsinkaan nuo linkitetyt naiset, sinä vielä vähemmän. Vain nuorella ja oikeasti kauniilla naisilla on varaa valita ja hänelläkin vain tavismiehistä. Se, joka oikeasti valitsee on YTM.

• totuusjakohtuus

Nainen ei valitse mitään. Ei varsinkaan nuo linkitetyt naiset, sinä vielä vähemmän. Vain nuorella ja oikeasti kauniilla naisilla on varaa valita ja hänelläkin vain tavismiehistä. Se, joka oikeasti valitsee on YTM.

nainen valitsee kaiken ja päättää.

• Naisasialooser11

Ja rumakin mies voi valita panna naista väkisin halutessaan.

• Naisasialooser11
        totuusjakohtuus kirjoitti:

nainen valitsee kaiken ja päättää.

Nainen ei valitse mitään. Vain nuori alle 25 ja oikeasti kaunis nainen voi valita tavismiehistä, joita ei oikeasti halua. YTM valitsee ja yli 25v naiset menevät jäteosastolle.

• lihavihatipunen

Sitä sanotaan raiskaukseksi. Ja siitähän tuolla ylempänä kirjoitin.

• pidämielessä

Nainen ei valitse mitään. Vain nuori alle 25 ja oikeasti kaunis nainen voi valita tavismiehistä, joita ei oikeasti halua. YTM valitsee ja yli 25v naiset menevät jäteosastolle.

nainen sanoo, missä sinunkin kuuluu olla. Sille ei vain mahda mitään, hah.

• eioleturvallista

siinä voi mennä vehje sälöiksi jos sitä kokeilee.

• miukumaukumouku

Nainen valitsee, muutenhan sinullakin olisi kaunis, alle 25 v. nainen kainalossa. Mutta kukaan ei valtise sinua, ei edes säälistä. Kitiset koko elämäsi yksin palstalla naisia haukkumassa ja kuolet yksinäisenä. Olet toisaalta säälittävä, mutta samalla jotekin koominen.

• Ei.todellista
        miukumaukumouku kirjoitti:

Nainen valitsee, muutenhan sinullakin olisi kaunis, alle 25 v. nainen kainalossa. Mutta kukaan ei valtise sinua, ei edes säälistä. Kitiset koko elämäsi yksin palstalla naisia haukkumassa ja kuolet yksinäisenä. Olet toisaalta säälittävä, mutta samalla jotekin koominen.

Tosi on..edes kassialma ei sinua huoli mihinkään..Huvittaa,kun kaikki näkee kirjoitustesi lävitse yksinäisyyden ja katkeruuden naisia kohtaan.. miksi kukaan alle 25v ei sinua sitten huoli? Vuosikaudet jauhannut tota katkeraa samaa nillitystä vaihda jo levyä please!!

• tavisnasu

Te sinkut olette jotenkin nii hellyyttäviä...
      Ai että. Mäkin yritin kerran olla sinkku, mutta eihän siitä mitään tullut, pariuduin alta aikayksikön, vähän liiankin nopeesti, näin jälkikäteen ajatellen...Sittemmin olen vähän kyllä yrittänyt päästä miehestä eroon, mutta eikö mitä, viel se vaan nurkissa pyörii. Ja eiköpähän vaan tuolla kurkkisi huudeilla jo joku toinenki mies mua kyttäämäs. Sekin haluis omien sanojensa mukaan pariutua mun kaa, mutku mul on jo tää yks... piti sanoo sille et sori hei, ei pysty nyt.
      Oispa mahtavaa olla sinkku, ja onnistua viel pysymäänkin sellasena. Pitäs fundeerata kaikkee tällasta, niinku nyt ulkonäköö ja kelpaako ja kaikkee... Pitää taso yllä. Hmm.
      Vitsit. Ehkä viel joskus.. mäkin oon.

• hienoahienoa

Helppoa on teidän naisten elämä, kun miehiä tunkee ovista ja ikkunoista. Onneksi me miehet voimme olla investoimatta rahojamme naisiin, naiset kun ovat niin kalliita ylläpitää. Huora tulee aina parisuhdetta halvemmaksi.

• yöks
        hienoahienoa kirjoitti:

Helppoa on teidän naisten elämä, kun miehiä tunkee ovista ja ikkunoista. Onneksi me miehet voimme olla investoimatta rahojamme naisiin, naiset kun ovat niin kalliita ylläpitää. Huora tulee aina parisuhdetta halvemmaksi.

Juttujesi perusteella et kyllä parisuhdetta ansaitsekaan.

• hienoahienoa
        yöks kirjoitti:

Juttujesi perusteella et kyllä parisuhdetta ansaitsekaan.

Jostain syystä silti väkivaltaiset jännämiehet ansaitsevat AINA parisuhteen, naiset kun antautuvat aina parisuhteeseen sellaisen paskan kanssa. Lööpeistä sitten näkee väkivaltaisen lopputuleman. Sen sijaan se mitä minä ansaitsen tai en ansaitse...kiltti mies ei näköjään ansaitse suomalaisen naisen mielestä yhtään mitään, vaikka palkkaa ansaitsisikin työnantajaltaan. Kyllä sinä voit ihan feminismiä kiittää siitä minkälaisia me MGTOW-miehet olemme. Te naiset ette vain yksinkertaisesti ole enää ANSAINNEET meidän miesten rahoja!

• yöks
        hienoahienoa kirjoitti:

Jostain syystä silti väkivaltaiset jännämiehet ansaitsevat AINA parisuhteen, naiset kun antautuvat aina parisuhteeseen sellaisen paskan kanssa. Lööpeistä sitten näkee väkivaltaisen lopputuleman. Sen sijaan se mitä minä ansaitsen tai en ansaitse...kiltti mies ei näköjään ansaitse suomalaisen naisen mielestä yhtään mitään, vaikka palkkaa ansaitsisikin työnantajaltaan. Kyllä sinä voit ihan feminismiä kiittää siitä minkälaisia me MGTOW-miehet olemme. Te naiset ette vain yksinkertaisesti ole enää ANSAINNEET meidän miesten rahoja!

Kuule, ei voisi vähempää kiinnostaa sinun tai kenenkään muunkaan rahat. Rahat hankin itse, eikä yksikään mies ole minua elättänyt sen jälkeen kun kotoa lähdin. Parisuhteissa yhteisistä ostoista on mennyt kaikki aina sentilleen puoliksi.

• yöks
        hienoahienoa kirjoitti:

Niin, suhde ei ole muuta kuin säännöllistä pillua sinulle, pelkkä huora riittää siis oikein hyvin, kun kerran halvemmaksi tulee.

• kunhan_kerron
        hienoahienoa kirjoitti:

Kukaan ei ole väittänyt, että he ansaitsevat parisuhteen. Tyhmät ihmiset yleensä pariutuvat keskenään. Väkivaltaisuus on usein tyhmien ihmisten piirre.

• enymmärräsua
        hienoahienoa kirjoitti:

Ehkä kannattaa katsella naisia jotka eivät tule niin kalliiksi? Niitä vaatimattomasti eläviä, niitäkin on. Jos kokemukset ovat tuollaiset sulla naisista, voi vain kysyä miksi katselet vääränlaisia naisia?

• hienoahienoa
        enymmärräsua kirjoitti:

Ehkä kannattaa katsella naisia jotka eivät tule niin kalliiksi? Niitä vaatimattomasti eläviä, niitäkin on. Jos kokemukset ovat tuollaiset sulla naisista, voi vain kysyä miksi katselet vääränlaisia naisia?

Ehkä on olemassa yksisarvisiakin ja lentäviä lehmiä, yhtä paljon kuin länsimaisissa yhteiskunnissa on kilttejä, mukavia ja ei pelkästään 20% alfoja/miehen resursseja haluavia naisia. Feminismi on pilannut naiset ja on myös tehnyt naisista onnettomampia, koska naiset eivät voi saada sitä mitä feminismi heille lupaa ja muutenkin moni nainen on nykyään MT-ongelmainen ja syö SSRI-lääkkeitä ongelmiinsa, koska moni heistä ei oikeasti pysty elämään onnellista elämää itsenäisenä ja "voimaantuneena" yksilönä.

• kaksinkäsin
        hienoahienoa kirjoitti:

Ehkä on olemassa yksisarvisiakin ja lentäviä lehmiä, yhtä paljon kuin länsimaisissa yhteiskunnissa on kilttejä, mukavia ja ei pelkästään 20% alfoja/miehen resursseja haluavia naisia. Feminismi on pilannut naiset ja on myös tehnyt naisista onnettomampia, koska naiset eivät voi saada sitä mitä feminismi heille lupaa ja muutenkin moni nainen on nykyään MT-ongelmainen ja syö SSRI-lääkkeitä ongelmiinsa, koska moni heistä ei oikeasti pysty elämään onnellista elämää itsenäisenä ja "voimaantuneena" yksilönä.

Tuollaset naiset jotka kiinnostuu miehestä itsestään eikä resursseista onkin harvinaisia mutta niitä on kuiteskii. Kun sellaiseen törmää kannattaa pitää kiinni - voi olla ettei toista enää löydy. Kyllä sen naisesta huomaa milloin välittää oikeesti.

• kaksinkäsin kirjoitti:

Tuollaset naiset jotka kiinnostuu miehestä itsestään eikä resursseista onkin harvinaisia mutta niitä on kuiteskii. Kun sellaiseen törmää kannattaa pitää kiinni - voi olla ettei toista enää löydy. Kyllä sen naisesta huomaa milloin välittää oikeesti.

"Kyllä sen naisesta huomaa milloin välittää oikeesti."

.. Jeps.. Jos/kun Ei ole SiniSilmä, jonka Silmät eivät ole vielä Auenneet Tarpeeksi.. Mut Joo.. Eipä mainitsemiasi, niin Maan Kauhiast Ole.. Ja tämäkin oli ehkä "liian" positiivisesti sanottu.. ;P

• Ikisinkkunainen
        hienoahienoa kirjoitti:

Jos eläisin miehen kanssa niin varmaan joutuisi lääkkeitä käyttämään. Nykymiehet on jotain mitä ei ilman lääkitystä voi sietää.

• nokylläolivitsi

Täällä miehet, jotka eivät ole ikinä saaneet pillua (tai no kerran, mutta silloinkin koko vartalolla), eivätkä tule koskaan saamaankaan, esittävät vaatimuksia naisille. :D :D :D

• hienoahienoa

Mitä sitten? Naisten vaatimukset ne vasta naurettavia ovatkin. 80% naisista ainakin yrittää vaatia itselleen miehen joka kuuluu 20% parhaimmistoon. Naiset voivat myös käyttää meikkiä tehdäkseen itsestään pari numeroa tasokkaamman kuin mitä oikeasti ovat. Eli ei miehillä sitten mitenkään erityisen kovat vaatimukset ole kuitenkaan. Ja itse olen kuitenkin saanut n. parikymmentä kertaa pillua ja tiedän kyllä, että se pillun hypetys on ehkäpä 100x suurempi asia kuin itse akti. Toki jos naisen ulkonäkö henkinen puoli ovat kummatkin kunnossa, niin seksi voi miehestäkin tuntua hyvältä. Mutta jos jommassa kummassa on tarpeeksi vikaa, niin sitten on tylsää jyystöä luvassa.

• naminam
        hienoahienoa kirjoitti:

Mitä sitten? Naisten vaatimukset ne vasta naurettavia ovatkin. 80% naisista ainakin yrittää vaatia itselleen miehen joka kuuluu 20% parhaimmistoon. Naiset voivat myös käyttää meikkiä tehdäkseen itsestään pari numeroa tasokkaamman kuin mitä oikeasti ovat. Eli ei miehillä sitten mitenkään erityisen kovat vaatimukset ole kuitenkaan. Ja itse olen kuitenkin saanut n. parikymmentä kertaa pillua ja tiedän kyllä, että se pillun hypetys on ehkäpä 100x suurempi asia kuin itse akti. Toki jos naisen ulkonäkö henkinen puoli ovat kummatkin kunnossa, niin seksi voi miehestäkin tuntua hyvältä. Mutta jos jommassa kummassa on tarpeeksi vikaa, niin sitten on tylsää jyystöä luvassa.

"Ja itse olen kuitenkin saanut n. parikymmentä kertaa pillua ja tiedän kyllä, että se pillun hypetys on ehkäpä 100x suurempi asia kuin itse akti. "

Tältähän se kokemus usein tuntuu jos naisee ei ole tunteita.

• SoliterniuM1977___

Ennen kaikkea naisen pitää olla hoikka..ja lapseton. Siinä mun kaksi tärkeintä vaatimusta. Se on sanomattakin selvää, että naisen tulee olla myös mukava. Keira Knightley oli aika hottis aikanaan ja on kai hän vieläkin.

https://www.nessy.com/us/files/2017/03/keira.jpg

Mutta kuten tiedetään 30-50v suomalaiset SINKKUnaiset ovat lihavia ja usein myös yksinhuoltajia. Joten ihan mielellään yksin elän tämän elämän.

• Terve.vaan

Mitä täällä nillität,jos olisit priimaa niin saisit haluamasi? Ehkä ne tasokkaimmat,eivät sinua huoli? Samaa sanon miehistä jo 40v alkaen miehillä läskivanne vyötäröllä ja huonojen elämäntapojen seurauksena ovat saattohoito potilaan näköisiä,eikä perässä roikkuvat ex:ät tai huoltajuuskiistat tee sen mielenkiintosemmaks..

• SoliterniuM1977___

Niinpä. Ihmisten pitäis alkaa laihduttamaan. Itse en vaadi naiselta mitään mitä en vaadi myös itseltäni.

• kiiraknight

Eiks se oo aika rinnaton

• kutykykwyk

Jos kerran ätmeillä on seisokin kanssa ongelmia niin heidän kannattaisi mennä lääkäriin.

• hienoahienoa

Feminististä propagandaa. Ei kai seksuaalisesti luotaantyöntävän naisen kanssa kenelläkään järkevällä miehellä seiso? Jos miestä kiihottaa läski, ruma ja mielenvikainen sotanorsu, niin sitten kyllä kannattaa mennä äkkiä kallonkutistajalle! :D

• kostunkomeasta
        hienoahienoa kirjoitti:

Feminististä propagandaa. Ei kai seksuaalisesti luotaantyöntävän naisen kanssa kenelläkään järkevällä miehellä seiso? Jos miestä kiihottaa läski, ruma ja mielenvikainen sotanorsu, niin sitten kyllä kannattaa mennä äkkiä kallonkutistajalle! :D

Eikä naisella kostu ruman miehen kanssa. Silti täällä vingutaan että pitäisi ottaa ruma mies.

• hienoahienoa
        kostunkomeasta kirjoitti:

Eikä naisella kostu ruman miehen kanssa. Silti täällä vingutaan että pitäisi ottaa ruma mies.

Kyllä kostuu, jos ruma mies on rikas. Elikä riippuu vain naisen mielikuvituksesta, että kostuuko vai ei.

• sorisrori
        hienoahienoa kirjoitti:

Kyllä kostuu, jos ruma mies on rikas. Elikä riippuu vain naisen mielikuvituksesta, että kostuuko vai ei.

Ai oletkin nainen. Oon luullut sua kooko ajan mieheksi.

• 7kteykeykeykeykey
        hienoahienoa kirjoitti:

Höpön löpön, oikealla miehellä seisoo kun saa pillua, ei välttämättä julkisesti kehtaa esitellä mutta panna salassa kyllä.

• hienoahienoa
        7kteykeykeykeykey kirjoitti:

Höpön löpön, oikealla miehellä seisoo kun saa pillua, ei välttämättä julkisesti kehtaa esitellä mutta panna salassa kyllä.

Täytyy oikeasti olla mielenvikainen mies, jos kiihottuu läskistä ja rumasta naisesta. Ei miehen kannata olla epätoivoinen ja panna ihan ketä tahansa naista puutteen vuoksikaan.

• omanaamakaunehin

Kas kun Mr.hienoahienoa ei omaa kuvaansa postaa
      vaikka on arvosteluun kykeneväinen itse mielestänsä

• hienoahienoa

Ei kai nyt kukaan ätmi täällä ala omaa naamaansa julkisesti postaamaan. Sehän on itsemurha omalle anonymiteetille. Voin vain kertoa, että olen alle 180cm pitkä ja painan alle 70 kiloa. Elikä en ole läski enkä myöskään kukkakeppi, vaan täysin normaalipainoinen.

• 765
        hienoahienoa kirjoitti:

Ei kai nyt kukaan ätmi täällä ala omaa naamaansa julkisesti postaamaan. Sehän on itsemurha omalle anonymiteetille. Voin vain kertoa, että olen alle 180cm pitkä ja painan alle 70 kiloa. Elikä en ole läski enkä myöskään kukkakeppi, vaan täysin normaalipainoinen.

Kärpästasoa olet siis.

• hienoahienoa
        765 kirjoitti:

Kärpästasoa olet siis.

Näinkö on? Onneksi en ole mikään läski kaljamaha, jonka laiskuuden maksavat muut veronmaksajat. Olen sen painoinen kuin ihmisen pitääkin ja pidän jatkuvasti kuntoani yllä saliliikunnalla. Läskienkin kannattaisi käydä salilla, jotta eivät joutuisi käydä rasvaimussa yms. läskiensä takia muiden veronmaksajien kustannuksella. Jos kerran painoindeksini on 20-25 välissä aika lailla, niin en ole kärpässarjalainen vaan täysin normaali. Toki nykyisen ylilihavoinnin normalisoidussa ja kehopositiivisuuden korruptoimassa maailmassa normaalipainoinen on anorektikko tms. Sairasta.

• Voi kun kaikki rumat miehet alkaisikin vaatia kaunista naista itselleen ja keskittyisivät sellaisen hurmaamiseen. Saisi minunlaiset tavalliset naiset rauhassa treffailla tavallisen näköisiä miehiä, joiden kanssa seksi ja muukin toiminta onnistuu. Nykytilanteessa ätmejä on tarjolla pilvin pimein, mutta jos niillä ei edes kunnolla seiso, niin miksi tuhlata aikaa sellaiseen. Kauniit naiset ovat muutenkin tottuneet karistamaan ei toivottuja ihailijoita kimpustaan, joten he eivät edes huomaisi muutaman ätmi-ihailijan lisäystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      110
      5875
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3833
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      465
      2691
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1720
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1383
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      154
      1255
    Aihe