Heti treffeille

kvkvibibibi

Moni mies pilaa mahdollisuudet päästä treffeille kiirehtimällä. Vanha viisaus pitää tässäkin paikkansa ” kiireellä ei tule kuin #### lapsia” .
Tiedän, että on monia mielipteitä, mutta itse haluan kyllä tutustua ihan rauhassa viestittelyn ja puheluiden kautta.
En halua mennä treffeille toteamaan että ei nyt oikein ajatusmaailmamme kohtaa missään asiassa. Ja jos kuvakin puuttuu, niin mitens tunnistan sinut? Neilikka napinläpeen vai ?

102

8734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikoskaantreffeille

      Enpä ole juuri tuosta syystä naisia treffeille pyydellyt. Näkyy naiset haluavan kirjoitella vain kuukausi tolkulla, mutta deiteistä ei tietoakaan. Poikkeuksetta kirjoittelut vain hiipuu, koska tapaamisellahan ne kemiat koetaan ei romaaneja rustaamalla. Mutta tällähän se todellisuus punnitaan ketkä ovat vain kirjekaveruutta ja ketkä tapaamisia vailla.

      • Tuttuakauraa

        Kukahan on pelotellut naiset identiteettivarkauksilla niin, että uskaltavat viestitellä vain maksullisilla sivustoilla. Pitää "tutustua" pitkään ja hartaasti, eivätkä satasetkaan riitä tapaamiseen asti. Sähköposti, vaikka anonyymin sellaisen luonti on lastenleikkiä, ei tule kysymykseenkään. Maksetaankohan naisille provikat pitkästä "tutustumisesta"?


    • Exdeittailia

      Miksi tuhlata aikaa siihen kirjoitteluun ja puheluihin, kun kuitenkin treffien jälkeen saa kuulla ettei ole kemiaa. Ei siinä auta yhtään se että kirjoittaminen ja puhelut olisi sujunut, se ensi tapaaminen ratkaisee kaiken. Toki treffeille ei kannata lähteä jos ajatusmaailmat ei kohtaa, mutta kyllä se selviää jo muutaman viestin jälkeen.

      • ninii

        Eipä se suhde voi jatkua ilman sitä kemiaa. Turha minunkaan mielestä on kuitenkaan kirjoitella kauan, koska livetapaaminen ratkaisee kaiken. Lähes aina pettymys on ollut...


      • Exdeittailia
        ninii kirjoitti:

        Eipä se suhde voi jatkua ilman sitä kemiaa. Turha minunkaan mielestä on kuitenkaan kirjoitella kauan, koska livetapaaminen ratkaisee kaiken. Lähes aina pettymys on ollut...

        Eihän se suhde voi jatkua ilman kemiaa, juuri siksi ei kannata tuhlata aikaa kirjoitteluun, mutta pitääkö sen kemian roihahtaa heti kun toisen tapaa ensimmäistä kertaa, ilmeisesti.


    • Onnea ja menestystä kanssasisareille tälle valitsemallenne taipaleelle. Älkää hämmästykö, kun vuodet vierii eteenpäin ja yhä edelleen nenä kiinni ruudussanne ihmettelette miksi kävi näin.

      • vohohojp

        Onko sulle käynyt niin, vai mistä tiiät ?


    • Kroketta

      Pitkät kirjoittelut eivät tuota yhtään parempaa tulosta, sen on oma kokemus osoittanut. Pikemminkin päinvastoin. Muutama viesti ja mahdollisesti puhelu, sen jälkeen treffeille. Vasta silloin tietää kannattaako tuttavutta enää jatkaa.

    • oppepepe

      Siksikö jotkut naiset eivät halua heti treffeille koska eivät tiedä mistä tunnistaisivat miehen kuten ap? Kuukausien kirjoittelulla sitten selviää tuntomerkit ja jos ei selviä niin lopetetaan yhteys yllättäen. Alan uskoa että nettinaisten järjenjuoksu ei todellakaan ole miesten tasolla.

      • Ei olekaan samalla tasolla vaan naisen järjenjuoksu paljon korkeammalla. Tapaamista välittömästi vonkaava mies leimautuu vain epätoivoiseksi. Toisaalta, jos keskustelutaidot eivät riitä viestittelyyn, niin eiväthän ne riitä keskusteluun tapaamisellakaan. Miksi siis tuhlata aikaa laittautumiseen, kun vastassa on vain tuppisuumölli, jonka ainoa kysymys on, että milloin pannaan. Juu, jätän väliin tälläiset deitit.


    • Jouhki

      Naiset ovat lumoutuneet siihet että voivat viestitellä monen eri miehen kanssa samanaikaisesti.

      • dido

        Tottakai viestitellään monen kanssa yhtäaikaa, miten muuten voi valita parhaan?


      • Ryhmätreffit
        dido kirjoitti:

        Tottakai viestitellään monen kanssa yhtäaikaa, miten muuten voi valita parhaan?

        Jotkut naiset jopa tekevät treffejä eri miesten kanssa samaan paikkaan samaan tilaisuuteen. SInänsä tutustuminen eri ehdokkaisiin "samanaikaisesti" ei mielestäni ole mitenkään tuomittavaa, jos sitä ei tee erityisen näkyvästi malliin "napakymppi".


      • skkfkg
        Ryhmätreffit kirjoitti:

        Jotkut naiset jopa tekevät treffejä eri miesten kanssa samaan paikkaan samaan tilaisuuteen. SInänsä tutustuminen eri ehdokkaisiin "samanaikaisesti" ei mielestäni ole mitenkään tuomittavaa, jos sitä ei tee erityisen näkyvästi malliin "napakymppi".

        Missä on käynyt näin? Laitapa joku todiste asiasta.


    • jokumies83

      Itse en näin miehenä jaksa kirjotella viikkoja putkeen, muuten kuin jos toinen asuu kaukana. Mahdollisimman pian tapaamiseen koska vain sillon tietää kannattaako jatkaa..

    • satisfaction

      Tapaaminen viikon kuluessa, jos ihminen kiinnostaa. Turha käyttää viikkoja tai kuukausia mielikuvan luomiseen tai ylläpitämiseen, koska ensisekunneilla tietää, kiinnostaako vai ei. Tosin tiedän parin, jotka kirjoittelivat ja puhuivat erään kuukauden ennen tapaamista ja heistä tuli pari.
      Lähden kyllä nopeasti treffeille, jos miehessä on kiinnostavaa.

    • nopsajalka

      Kaksi viestiä,yksi puhelu ja treffeille

      • Hjklöä

        Ja sitten pisto, nosto, ravistus ja pyyhkiminen verhoihin?


    • 42-Sinkkumies

      Aijaa, olen kirjoitellut 2 kk naisen kanssa ihan rauhassa ja sitten kun pyydä treffeille niin nainen katoaa eikä kuulu mitään. Ainakin 20 samanlaista tapausta. Onko 2 kk liian kiire. Nuorena poikana olin kirjeenvaihdossa yhden tytön kanssa ja kirjoiteltiin 6 vuotta ennen kun tavattiin ekan kerran.

      • dldlfkgjhj

        Siihen aikaan kun olit nuori, kirjeet vietiinkin kävellen ja matka kesti kuukauden suuntaansa.


      • ritiratirallaa

        No naisena voin kertoa, että kirjoiteltiin ja kuulosteltiin miehen kanssa kolme kuukautta, ja sitten tavattiin. Kyllä se on tuokin niin yksilöllistä. Minusta se oli hyvä aika..


    • distance

      Mitä mieltä te miehet olette kuukausien kirjoittelusta ja tapaamisista muutaman viikon välein? Olin etäsuhteessa vuosia ja tapasimme kaksi kertaa kuukaudessa.

      • enmääkylläkään

        Kukin taklakoon tyylillään,jos se tyydyttää.


    • RealismiaVähän

      Jos treffejä ei tule nopeasti, sovitaan ne jonkun toisen kanssa. Siitä kiire. Ei siinä vanhat sananlaskut auta.

      • b9ohohho

        Ja sitten kiirellä kellautetaan sänkyyn. Kiirellä sisään ja ulos. Sitten kiireellä taas sopimaan uusia treffejä.


    • Harmaa

      Olen ihan samoilla linjoilla ap:n kanssa naisena. Jos miehestä tuntuu sille ettei voi panostaa aikaansa kirjoitteluun sen aikaa, että tapaaminen tuntuu mukavalle ajatukselle minustakin, vaan viestittely tuntuu ajanhukalle kun pitäisi olla jo pistämässä uutta matoa koukkuun niin se on täysin väärä mies minulle. En minä kaipaa sellaista playeriä tai ADHD-tapausta. Pitkään viestittelin netissä aikaisemman kumppanin kanssa, sitten ehdotin yks kerta että nähdäänkö, mikä kävi molemmille ja oltiin yhdessä 15 vuotta.

      • 8796876879

        Niin minäkin.

        Easy come -easy go..

        Olet NIIN oikeassa!

        Ei kannata tavata kaikkia treffipalstan miehiä siinä toivossa, että joku täysin ventovieras sattuu kolahtamaan ilman taustatietoja..

        Jos mies ei viitsi kirjoittaa, ei se jaksa nähdä vaivaa muutenkaan..


      • dddkkf

        Yksinkertaiset on joidenkin naisten ajatukset. 100 pistettä ja pointsit kotiin naisille jotka tajuavat mikä hyöty ja ajansäästö on nopeassa tapaamisessa. Treffeillä voi puhuakin, vaikka 2 tuntia yhteen menoon. Se vastaa puolen vuoden nettikirjoittelua ellei enempääkin.
        Ei vähääkään kiinnosta hyvän vartalon omaavana miehenä kirjoitella naisen kanssa viikkokausia joka omasta mielestään on ihan ok ulkonäöltään, hukkaan heitettyä aikaa jos sitten paljastuukin lihavaksi koska lihava vaan ei kelpaa.
        Ei auta naisen sanoa tavattaessa että oon ajatellut aloittaa liikuntaharrastuksen.


      • painavapuute
        dddkkf kirjoitti:

        Yksinkertaiset on joidenkin naisten ajatukset. 100 pistettä ja pointsit kotiin naisille jotka tajuavat mikä hyöty ja ajansäästö on nopeassa tapaamisessa. Treffeillä voi puhuakin, vaikka 2 tuntia yhteen menoon. Se vastaa puolen vuoden nettikirjoittelua ellei enempääkin.
        Ei vähääkään kiinnosta hyvän vartalon omaavana miehenä kirjoitella naisen kanssa viikkokausia joka omasta mielestään on ihan ok ulkonäöltään, hukkaan heitettyä aikaa jos sitten paljastuukin lihavaksi koska lihava vaan ei kelpaa.
        Ei auta naisen sanoa tavattaessa että oon ajatellut aloittaa liikuntaharrastuksen.

        Minulta menee luottamus ja kiinnostus naisiin, jotka kertovat olevansa tyytyväisiä ulkomuotoonsa ja -näköönsä, mutta eivät kerro painoaan ja pituuttaan. Mielellään en noita kysy ja ilman niitä ei homma jatku.


      • dddkkf kirjoitti:

        Yksinkertaiset on joidenkin naisten ajatukset. 100 pistettä ja pointsit kotiin naisille jotka tajuavat mikä hyöty ja ajansäästö on nopeassa tapaamisessa. Treffeillä voi puhuakin, vaikka 2 tuntia yhteen menoon. Se vastaa puolen vuoden nettikirjoittelua ellei enempääkin.
        Ei vähääkään kiinnosta hyvän vartalon omaavana miehenä kirjoitella naisen kanssa viikkokausia joka omasta mielestään on ihan ok ulkonäöltään, hukkaan heitettyä aikaa jos sitten paljastuukin lihavaksi koska lihava vaan ei kelpaa.
        Ei auta naisen sanoa tavattaessa että oon ajatellut aloittaa liikuntaharrastuksen.

        Sen kropan tarkistuksen takia haluat tavata nopeasti? Eli olet pinnallinen ja täysin kelpaamaton parisuhteeseen. Toki ymmärrän ulkonäkökriteerit, en itsekään halua treffailla läskiä hyypiötä.


      • clclhu
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Sen kropan tarkistuksen takia haluat tavata nopeasti? Eli olet pinnallinen ja täysin kelpaamaton parisuhteeseen. Toki ymmärrän ulkonäkökriteerit, en itsekään halua treffailla läskiä hyypiötä.

        Et halua treffailla läskiä hyypiötä? Oot pinnallinen nainen ja täysin kelpaamaton parisuhteeseen..ei jatkoon!
        Mitähän läski hyypiö ajattelisi susta jos olisitte kirjoitelleet kuukausia, kuvaa et halua kysyä koska vain pinnalliset tekevät niin ja mies sanoisi että ihan ok vartalo on. (omasta mielestään ok) sitten sulle sopii tapaaminen kuukausien päästä koska mies vaikuttaa todella hyvältä kirjoittelun perusteella, lähdet innoissasi treffeille, näette toisenne ja heittäydyt mykäksi.
        Yrität päästä äkkiä liukenemaan treffeiltä, keksit tekosyyn ja häivyt. Mies masentuu ja ihmettelee ovatko kaikki naiset tosiaan pinnallisia vaikka niin hienosti meni ennenkuin nähtiin..

        JOS olisitte nähneet jo alkuvaiheessa, mikä ajan ja vaivan säästö ilman masennuksia.
        Mutta pointsit naisille joilla on aivotkin.


      • Tinderöitsijä

        Kyllähän se on niin, että ne naiset viestittelevät jatkuvasti usean miehen kanssa yhtä aikaa ja treffeille kun pyytää, on se ihan tervanjuontia useimmille. Onnekseni itse olen viestitellyt usean sellaisen naisen kanssa, jotka ovat itse pyytäneet minua treffeille :). Sellaiset joita minä olen pyytänyt, eivät tunnu suostuvan tapaamiseen tai ainakin tosi nihkeää on.

        Toinen juttu on tämä, että useimmat naiset eivät itse aloita viestittelyä koskaan, eivät vaikka oltaisiin jo useampi viikko viesteillä heitelty. Sitten jos itse lopettaa sen aktiivisen yhteydenpidon niin aika hiljaiseksi tuppaa menemään. Tämäkin todistaa sen, että naisilla on jatkuvasti useampi rauta tulessa, kun itse haluaisin keskittyä korkeintaan 1-2 naiseen kerrallaan.


      • clclhu kirjoitti:

        Et halua treffailla läskiä hyypiötä? Oot pinnallinen nainen ja täysin kelpaamaton parisuhteeseen..ei jatkoon!
        Mitähän läski hyypiö ajattelisi susta jos olisitte kirjoitelleet kuukausia, kuvaa et halua kysyä koska vain pinnalliset tekevät niin ja mies sanoisi että ihan ok vartalo on. (omasta mielestään ok) sitten sulle sopii tapaaminen kuukausien päästä koska mies vaikuttaa todella hyvältä kirjoittelun perusteella, lähdet innoissasi treffeille, näette toisenne ja heittäydyt mykäksi.
        Yrität päästä äkkiä liukenemaan treffeiltä, keksit tekosyyn ja häivyt. Mies masentuu ja ihmettelee ovatko kaikki naiset tosiaan pinnallisia vaikka niin hienosti meni ennenkuin nähtiin..

        JOS olisitte nähneet jo alkuvaiheessa, mikä ajan ja vaivan säästö ilman masennuksia.
        Mutta pointsit naisille joilla on aivotkin.

        Läskille hyypiölle olenkin kelpaamaton parisuhteeseen ja se on ihan ok. Kyllä kuvat kannattaa vaihtaa, sokkotreffeille en lähtisi, koska silloin vastassa on juuri se läski hyypiö. Minun itsetuntoni kestää laittaa tuoreen kuvan, jos mies laittaa vuosia vanhan, n 20-30kg sitten otetun kuvan, niin ei hän kovin luotettava ole muutenkaan. Treffailu on kaikin puolin ulkonäkökeskeistä, mutta treffeille en lähtisi sen takia, että saisin tarkistettua pituuden ja painon.


      • Valehtelijallakurjaloppu
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Läskille hyypiölle olenkin kelpaamaton parisuhteeseen ja se on ihan ok. Kyllä kuvat kannattaa vaihtaa, sokkotreffeille en lähtisi, koska silloin vastassa on juuri se läski hyypiö. Minun itsetuntoni kestää laittaa tuoreen kuvan, jos mies laittaa vuosia vanhan, n 20-30kg sitten otetun kuvan, niin ei hän kovin luotettava ole muutenkaan. Treffailu on kaikin puolin ulkonäkökeskeistä, mutta treffeille en lähtisi sen takia, että saisin tarkistettua pituuden ja painon.

        Ei olisi uskonut tätä naisen kirjoittamaksi. Painon voi ilmoittaa ja kysyä numeroina, joten tämän takia ei tarvitse kuvia lähetellä. Tietysti voi valehdella sekä kuvilla että numeroilla, sille ei voi mitään, totuus vain paljastuu ikävästi ja jatkoa ei seuraa.

        Hoikat naiset esiintyvät pääasiassa kuvattomina, mutta ilmoittavat painonsa mikäli sille on profiilissa paikka annettuna. Toki lähes aina on ennen treffejä pyydetty kuvat molempiin suuntiin, jos sinne asti on edetty ja keskusteltu kiinnostavista aiheista.


      • Valehtelijallakurjaloppu kirjoitti:

        Ei olisi uskonut tätä naisen kirjoittamaksi. Painon voi ilmoittaa ja kysyä numeroina, joten tämän takia ei tarvitse kuvia lähetellä. Tietysti voi valehdella sekä kuvilla että numeroilla, sille ei voi mitään, totuus vain paljastuu ikävästi ja jatkoa ei seuraa.

        Hoikat naiset esiintyvät pääasiassa kuvattomina, mutta ilmoittavat painonsa mikäli sille on profiilissa paikka annettuna. Toki lähes aina on ennen treffejä pyydetty kuvat molempiin suuntiin, jos sinne asti on edetty ja keskusteltu kiinnostavista aiheista.

        Minusta on loukkaavaa kysellä painoa, vähän sama kuin mies kysyisi rinnanympärysmittaa ja kuppikokoa. Tökeröä toisin sanoen.

        Minä taas olen huomannut, että kuvattomina esiintyvät miehet ovat olleet järjestään rumia tai lihavia, pahimmat molempia, joten en hukkaa aikaani sellaisiin ollenkaan.


      • errrr
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Minusta on loukkaavaa kysellä painoa, vähän sama kuin mies kysyisi rinnanympärysmittaa ja kuppikokoa. Tökeröä toisin sanoen.

        Minä taas olen huomannut, että kuvattomina esiintyvät miehet ovat olleet järjestään rumia tai lihavia, pahimmat molempia, joten en hukkaa aikaani sellaisiin ollenkaan.

        Keto.neilikka

        25.4.2018 17:05
        Vitosen mies, joka on ruma, köyhä, taitamaton sängyssä ja kaiken lisäksi tylsää seuraa, kun ei osaa keskustella muusta kuin omasta ulosteestaan. Ei kiinnosta!
        ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        Vai on loukkaavaa kysyä painoa, entä tämä sun kirjoittama juttu, ei yhtä loukkaavaa?

        Miten oot huomannut että kuvattomat miehet järjestään rumia jne jos et edes huomioi niitä?
        Kukaan ei sua huoli, vanhus.


      • errrr kirjoitti:

        Keto.neilikka

        25.4.2018 17:05
        Vitosen mies, joka on ruma, köyhä, taitamaton sängyssä ja kaiken lisäksi tylsää seuraa, kun ei osaa keskustella muusta kuin omasta ulosteestaan. Ei kiinnosta!
        ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        Vai on loukkaavaa kysyä painoa, entä tämä sun kirjoittama juttu, ei yhtä loukkaavaa?

        Miten oot huomannut että kuvattomat miehet järjestään rumia jne jos et edes huomioi niitä?
        Kukaan ei sua huoli, vanhus.

        Perustuu täysin kokemukseen, sun kohdallakin näköjään osuu ja uppoaa, kun noin käy tunteisiin. Kun miehen tapaa, kyllä ne pituudet ja painot selviää, ei niitä erikseen tarvitse kysyä. Mutta jos keskusteluyhteyttä ei viestien välityksellä synny, ei sitä synny livetapaamisellakaan.


      • Perustiedotesille
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Minusta on loukkaavaa kysellä painoa, vähän sama kuin mies kysyisi rinnanympärysmittaa ja kuppikokoa. Tökeröä toisin sanoen.

        Minä taas olen huomannut, että kuvattomina esiintyvät miehet ovat olleet järjestään rumia tai lihavia, pahimmat molempia, joten en hukkaa aikaani sellaisiin ollenkaan.

        Ymmärrän osittain tuon loukkaavuuden. Siksi en edes ota yhteyttä naisiin, jotka eivät painoaan ilmoita, ellei ole selkeää kokovartalokuvaa nähtävänä. Mutta loukkaavuuden riskistä pääsee helposti eroon, kun ilmoittaa oman painonsa jo profiilissa. Paino (ja kunto) tuntuu kuitenkin olevan aika vahvasti sekä miesten että naisten toiveissa ilmaistuna. Omiin periaatteisiin ei vain kuulu jättää painon toteamista treffeille.

        Kyllä niitä komeita ja kauniita on kuvattomissakin. Kokemukset törmätä usein "vähemmän kiinnostavan" näköisiin kertoo vain sen, että useille niitä ulkonäöltä ja mitoiltaan kiinnostavia on selvä vähemmistö. Todennäköisesti karsit kuvallisistakin valtaosan pois, ja vielä monet niistäkin, joita kuvan perusteella treffaat.


      • Perustiedotesille kirjoitti:

        Ymmärrän osittain tuon loukkaavuuden. Siksi en edes ota yhteyttä naisiin, jotka eivät painoaan ilmoita, ellei ole selkeää kokovartalokuvaa nähtävänä. Mutta loukkaavuuden riskistä pääsee helposti eroon, kun ilmoittaa oman painonsa jo profiilissa. Paino (ja kunto) tuntuu kuitenkin olevan aika vahvasti sekä miesten että naisten toiveissa ilmaistuna. Omiin periaatteisiin ei vain kuulu jättää painon toteamista treffeille.

        Kyllä niitä komeita ja kauniita on kuvattomissakin. Kokemukset törmätä usein "vähemmän kiinnostavan" näköisiin kertoo vain sen, että useille niitä ulkonäöltä ja mitoiltaan kiinnostavia on selvä vähemmistö. Todennäköisesti karsit kuvallisistakin valtaosan pois, ja vielä monet niistäkin, joita kuvan perusteella treffaat.

        Tottakai karsin, osan ulkonäön takia, mutta suurimman osan, koska keskustelua ei vain synny. Ulkoiset ominaisuudet pitää miellyttää omaa silmää, enhän minäkään viehätä kaikkia miehiä, joiden kanssa viestittelen tai jopa tapaankin, se on aivan normaalia!


      • vvvbhh
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Perustuu täysin kokemukseen, sun kohdallakin näköjään osuu ja uppoaa, kun noin käy tunteisiin. Kun miehen tapaa, kyllä ne pituudet ja painot selviää, ei niitä erikseen tarvitse kysyä. Mutta jos keskusteluyhteyttä ei viestien välityksellä synny, ei sitä synny livetapaamisellakaan.

        Keto.neilikka
        23.4.2018 15:11
        Sen kropan tarkistuksen takia haluat tavata nopeasti? Eli olet pinnallinen ja täysin kelpaamaton parisuhteeseen.

        Kun miehen tapaa, kyllä ne pituudet ja painot selviää, ei niitä erikseen tarvitse kysyä.

        Ulkoiset ominaisuudet pitää miellyttää omaa silmää, se on aivan normaalia!

        Tässä sun kirjoituksia, ja vielä moitit jos joku haluaa treffeille nähdäkseen toisen kropan.

        Älykkyys ei kuulu sun ominaisuuksiin? Koska reagoit painon kyselyyn raskaasti, oot siis tukeva joten ei jatkoon.


      • vvvbhh kirjoitti:

        Keto.neilikka
        23.4.2018 15:11
        Sen kropan tarkistuksen takia haluat tavata nopeasti? Eli olet pinnallinen ja täysin kelpaamaton parisuhteeseen.

        Kun miehen tapaa, kyllä ne pituudet ja painot selviää, ei niitä erikseen tarvitse kysyä.

        Ulkoiset ominaisuudet pitää miellyttää omaa silmää, se on aivan normaalia!

        Tässä sun kirjoituksia, ja vielä moitit jos joku haluaa treffeille nähdäkseen toisen kropan.

        Älykkyys ei kuulu sun ominaisuuksiin? Koska reagoit painon kyselyyn raskaasti, oot siis tukeva joten ei jatkoon.

        Deittailu vaan sattuu olemaan ulkonäkö keskeistä, lässytä mitä lässytät. Minä arvostan itseäni, enkä huoli mitä tahansa kääpää seuralaiseksi, mutta en ikinä varta vasten vaatisi mieheltä painostaan tai painoindeksistään selvitystäi, se selviää lopulta vasta, jos tavataan. Enkä lähtisi tapaamaan miestä, joka utelee näitä asioita minulta. Etpä sinäkään mikään penaalin terävin kynä ole, joten ei mitään mahdollisuuksia päästä deiteille mun kanssa.


      • Mysteerinarvaus
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Deittailu vaan sattuu olemaan ulkonäkö keskeistä, lässytä mitä lässytät. Minä arvostan itseäni, enkä huoli mitä tahansa kääpää seuralaiseksi, mutta en ikinä varta vasten vaatisi mieheltä painostaan tai painoindeksistään selvitystäi, se selviää lopulta vasta, jos tavataan. Enkä lähtisi tapaamaan miestä, joka utelee näitä asioita minulta. Etpä sinäkään mikään penaalin terävin kynä ole, joten ei mitään mahdollisuuksia päästä deiteille mun kanssa.

        Tämän mysteerisen naisen tapaukselle lienee vain yksi selitys. Haetaan ilmeisesti hoikkaa miestä (tietysti muutkin ominaisuudet kohdallaan). Tätä ei kuitenkaan vaatimuksissa esitetä, vaikka sitä tavoitellaan. Näkyvä vaatimus olisi kohtuuton, koska etsijä ei ole niitä hoikimpia naisia, mahdollisesti ylipainoinen. Miehet tuskin loukkaantuvat painon kysymisestä, mutta itsekin samaa kysyvät. Keto.neilikka ihmettelee kirjoitusten loppumista, kun ei suostu tähän vastaamaan. Onnistumisen todennäköisyys ei ole täysi nolla, koska joitakin itseään kookkaammista naisista kiinnostuneita hoikkiakin miehiä on olemassa. Minun kanssa tällaiset naiset eivät pääse treffeille.


      • Mysteerinarvaus kirjoitti:

        Tämän mysteerisen naisen tapaukselle lienee vain yksi selitys. Haetaan ilmeisesti hoikkaa miestä (tietysti muutkin ominaisuudet kohdallaan). Tätä ei kuitenkaan vaatimuksissa esitetä, vaikka sitä tavoitellaan. Näkyvä vaatimus olisi kohtuuton, koska etsijä ei ole niitä hoikimpia naisia, mahdollisesti ylipainoinen. Miehet tuskin loukkaantuvat painon kysymisestä, mutta itsekin samaa kysyvät. Keto.neilikka ihmettelee kirjoitusten loppumista, kun ei suostu tähän vastaamaan. Onnistumisen todennäköisyys ei ole täysi nolla, koska joitakin itseään kookkaammista naisista kiinnostuneita hoikkiakin miehiä on olemassa. Minun kanssa tällaiset naiset eivät pääse treffeille.

        Missä minä ihmettelen kirjoittelun loppumista, kun en vastaa painouteluihin? Itse asiassa minulta ei tälläisia ole koskaan kyseltykään. Puhelinnumeroa on kyllä vaadittu ja tapaamista välittömästi ja näihin kun en suostu, niin sitten loppuu viestittelykin joko minun tai miehen toimesta. Juuri tuollaisten lukutaidottomien kanssa en lähde treffeille, sehän on selvä merkki sivistymättömyydestä.


      • Taitolukea
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Missä minä ihmettelen kirjoittelun loppumista, kun en vastaa painouteluihin? Itse asiassa minulta ei tälläisia ole koskaan kyseltykään. Puhelinnumeroa on kyllä vaadittu ja tapaamista välittömästi ja näihin kun en suostu, niin sitten loppuu viestittelykin joko minun tai miehen toimesta. Juuri tuollaisten lukutaidottomien kanssa en lähde treffeille, sehän on selvä merkki sivistymättömyydestä.

        Lukutaitoinen ymmärtää hyvin, että arvaukseen sisältyy oletuksia.


      • dddlltlt
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Deittailu vaan sattuu olemaan ulkonäkö keskeistä, lässytä mitä lässytät. Minä arvostan itseäni, enkä huoli mitä tahansa kääpää seuralaiseksi, mutta en ikinä varta vasten vaatisi mieheltä painostaan tai painoindeksistään selvitystäi, se selviää lopulta vasta, jos tavataan. Enkä lähtisi tapaamaan miestä, joka utelee näitä asioita minulta. Etpä sinäkään mikään penaalin terävin kynä ole, joten ei mitään mahdollisuuksia päästä deiteille mun kanssa.

        Uskomattoman tyhmä olet ja miehiä vaan etsimässä, kuka tuollaista haluaisi.
        Sinä itse haukuit siitä jos haluaa nähdä treffeillä toisen ulkomuodon vaikka itse lässytät että deittailu vaan sattuu olemaan ulkonäkökeskeistä???

        Lihava oot, se on tullut jo selväksi, hyvä jos arvostat itseäsi mutta se ei hoikenna sua muiden silmissä.

        Minä oon hyvävartaloinen sekä penaalin terävin kynä, sunkaltaiset naiset ei pääse jatkoon mutta noin tyhmiä onneksi ei löydy kovin helposti. Jos joku mies erehtyy suhun, oo huoleti, kunhan luonteesi selviää miehelle, mies katoaa hyvinkin nopeasti.

        Toivottavasti oot samalla nimimerkillä treffipalstoilla että täällä sut nähneet osaavat välttää sua.


      • dddlltlt kirjoitti:

        Uskomattoman tyhmä olet ja miehiä vaan etsimässä, kuka tuollaista haluaisi.
        Sinä itse haukuit siitä jos haluaa nähdä treffeillä toisen ulkomuodon vaikka itse lässytät että deittailu vaan sattuu olemaan ulkonäkökeskeistä???

        Lihava oot, se on tullut jo selväksi, hyvä jos arvostat itseäsi mutta se ei hoikenna sua muiden silmissä.

        Minä oon hyvävartaloinen sekä penaalin terävin kynä, sunkaltaiset naiset ei pääse jatkoon mutta noin tyhmiä onneksi ei löydy kovin helposti. Jos joku mies erehtyy suhun, oo huoleti, kunhan luonteesi selviää miehelle, mies katoaa hyvinkin nopeasti.

        Toivottavasti oot samalla nimimerkillä treffipalstoilla että täällä sut nähneet osaavat välttää sua.

        Kovat on luulot sulla itsestäsi, mutta yllättävästi ilman naista joudut olemaan. Jos jonkun saat jallitettua treffeille asti, naisparka huomaa erehdyksensä hyvin nopeasti ja yrittää paeta paikalta mahdollisimman nopeasti. Tyhmyytesi todistat kerta toisensa jälkeen, kun epätoivoisena lähettelet viestejä. Vain idiootti ottaa itseensä noin syvästi keskustelupalstan kommenteista, minua tuo sinun putkiaivoinen nillityksesi huvittaa suunnattomasti. Kiitos sinulle, alkoi aamu taas kunnon nauruilla.


      • yksinkertaiselle
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Kovat on luulot sulla itsestäsi, mutta yllättävästi ilman naista joudut olemaan. Jos jonkun saat jallitettua treffeille asti, naisparka huomaa erehdyksensä hyvin nopeasti ja yrittää paeta paikalta mahdollisimman nopeasti. Tyhmyytesi todistat kerta toisensa jälkeen, kun epätoivoisena lähettelet viestejä. Vain idiootti ottaa itseensä noin syvästi keskustelupalstan kommenteista, minua tuo sinun putkiaivoinen nillityksesi huvittaa suunnattomasti. Kiitos sinulle, alkoi aamu taas kunnon nauruilla.

        Yllättävästi en ole vapaa. Netin kautta oon treffaillut naisia todella paljon, kukaan ei ole pakoon juossut, päinvastoin, hyvävartaloinen siisti mies on markkinoilla aivan toista kuin lihava nainen kuten sinä.
        Ei mee jakeluun sulle miten yksinkertainen oot tai narsistihan ei voi myöntää olevansa väärässä.

        Ensin haukut jos toinen haluaa treffeille nähdäkseen vastapelurin ulkomuodon ja heti perään sanot samassa lauseessa ettet huolisi läskiä hyypiötä, tyhmyys ainoa syy tuollaiselle toiminnalle. Kenenkään muun en ole nähnyt täällä vastaavasti kirjoittaneen eli olet siis tyhmimmästä päästä, sun muutkin kirjoitukset todistaa sun yksinkertaisuutta.

        Vain tyhmä kirjoittelee kuukausikaupalla läskin hyypiön kanssa tyrmätäkseen heti ensi treffeillä kun voi toimia viisaastikin vähemmillä vahingoilla toista kohtaan ja tavata heti.

        Sanot että jos mies ei osaa mitään kirjoittaa treffipalstoilla, ei se saa suutaan auki treffeilläkään.
        Entäs esim: minä enkä takuulla ole ainoa vastaava? Halusin tavata nopeasti ettei kulu aikaa turhaan kirjoitteluun koska asiat voi sanoa naamatustenkin ellei ole mitään salattavaa kuten esim: lihavuus jota ei kokemuksen perusteella haluta tuoda julki. Kirjoituksiesi perusteella voisin lyödä vetoa ettet ilmoita painoasi profiilissasi, toisin kuin minulla oli, 21 painoindeksiä on ilo tuoda esille, mitenkäs sun painoindeksin laita?

        Mutta naureskele siellä vain yksinäsi omalle tyhmyydellesi ja mee lenkille, tosin se ei takaa laihtumista.


    • Liikaavaihtoehtoja
    • Mun mielestä on ihan hyvä kirjotella jokunen viikko ja tutustua..
      Aika hyvin siinä ehtii käydä läpi tulevaisuuden suunnitelmat jne. Mitä järkeä on tavat ihminen, jolla erilaiset näkemykset ja ajatukset asioista. Toisaalta tuohon puhelimessa höpöttelyyn en ole lähtenyt. Turha luoda liikaa mielikuvia ihmisistä puhelimen välityksellä, vaan puhuu sitten kun näkee jne. Ei sitä puhelinnumeroaankaan kaikille vastaantulijoille huvita jakaa.
      Jotkut treffailee liian nopsaan ja toisilla taas menee överiks toiseen suuntaan...

      • Mä oon kans tullu siihen tulokseen, ettei numeroo kannata jokaiselle antaa, vaikka kuinka olis salainen numero. Jos mies ei viitsi kirjoitella, niin ei hän viitsi mitään muutakaan.


      • kkkop
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Mä oon kans tullu siihen tulokseen, ettei numeroo kannata jokaiselle antaa, vaikka kuinka olis salainen numero. Jos mies ei viitsi kirjoitella, niin ei hän viitsi mitään muutakaan.

        Kuka hemmetti numeronsa jokaiselle antaisi ja miksi pitäisikään?


      • kkkop kirjoitti:

        Kuka hemmetti numeronsa jokaiselle antaisi ja miksi pitäisikään?

        Aika moni mies sitä on minultakin kysynyt suurinpiirtein toisessa viimeistään kolmannessa viestissä. Kun en suostu, niin sitten suututaan ja minä lopetan yhteydenpidon siihen. Yksi ainoa mies on ollut yhtä varovainen kuin minä, vasta ensitapaaminen jälkeen ehdotti numeroiden vaihtoa.


    • helmenkalastaja

      Kun ikää on lähemmäs 50v, niin ei ole mitään kiirettä mihinkään. On hyvin aikaa kirjoitella ja tutustua rauhassa ja tavata vaikka kuukausien päästä. Ei myöskään ole tarvetta mihinkään seksiin kiireellä. Yksin elämiseen on jo tottunut vuosien varrella ja ainakin omalla kohdallani hitaus on valttia, jos sattuu kiinnostava mies kohdalle. Kyllä se tapahtuu, mikä on tarkoitettu.

    • ffkgkh

      Jotkut tykkäävät tavata uusia kasvoja livenä, kuten minä tykkään rupatella naisen kanssa, oon mennyt treffeille vaikka ei ole ollut meininkiäkään mistään seurustelun aloittamisesta tms.
      Pari tuntia voi vierähtää huomaamatta, aika synkkää on jos pitää kuukausia leikkiä kissa ja hiiri leikkiä ennen tapaamista.
      Älkää vaan ryhtykö sellaiseen työhön jossa joutuu tapaamaan vieraita ihmisiä kahdenkesken, joku voi luulla että olette treffeillä, kannattaa siltikin kuva pyytää etukäteen ennen bisnesneuvotteluita.
      On tietenkin paljon mukavampaa olla yksin kotona tietokoneen ääressä naputtelemassa näppäimiä ja haaveilla mielessään prinssistä joka tavatessa osoittautuu sammakoksi kuukausien jälkeen, kuin olla ulkona auringonpaisteessa vaikkapa kahvilla rupattelemassa ja säästyä romahdukselta.

    • mielipiteeni.M

      Mitä nopeammin tavataan niin sitä parempi.
      Mulle riittää tinderissä se että naisella on kivat kuvat ja kiva profiiliteksti, saatan lisäksi kysyä harrastukset ennen treffejä koska se kertoo mielestäni paljon naisesta. Jos naisen harrastuksetkin on ok niin sitten ehdotan jotain liikunnallista tekemistä treffeille.
      Joskus naiset sanoo että sain pisteitä siitä että ehdotin niin nopeasti treffejä, varmaan moni nainenkin on kyllästynyt chattaamaan pitkään.
      Itse koen että kaikki puhuminen ennen treffejä on pitkälti turhaa koska vasta livenä näkee että kiinnostaako, kaikki voi lopulta päättyä niihin ensisekunteihin kun toisen olemuksen näkee kasvokkain.

      • Tapauskohtaista

        Mikäli kaikilla naisilla olisi profiilissa kaikki kaipaamani tieto, olisin jo profiilin perusteella valmis treffeille. Oleelliset perustiedot täytetynä ja tämän kirjoituksen mittainen sopiva lisätieto jo riittää. Valitettavan usein ne tärkeimmätkin kaipaamani tiedot puuttuvat tai ovat epämääräisiä. Monilla vain turhaa tekstiä, josta ei saa mitään lisäinformaatiota. Riippuu siis tapauksesta koska on valmis treffeille. Hienovaraisesti lypsämälläkään kaikilta ei tarvittavia tietoja irtoa. Mikä on selvitettävissä kirjoittamalla, mutta toinen ei halua kertoa, sen ja muunkaan selvittämiseksi on turha tehdä treffejä.


      • ytfifytyu

        Kuvien vaihto on tosi tehokas juttu, siinä selviää, kannattaako tavata.


      • ytfifytyu kirjoitti:

        Kuvien vaihto on tosi tehokas juttu, siinä selviää, kannattaako tavata.

        Hehheh. Aika monella on varmasti vanhoja kuvia pöytälaatikoissaan joista puhaltavat ensin pölyt pois ja laittavat sitten deitti-ilmoitukseensa. Kuvat ovat vain suuntaa antavia mutta miksi pyytää kuvaa, onpa sitten edes jotain mitä jännityksellä odottaa, tapaamista on turha jännittää joten jännittää sitten sitä millainen kottarainen esiin liihottaakaan.


    • fsdfsdfdsfsdf

      Tässä asiassa on sukupuolten välillä aika iso ero.
      Naisilla treffeille halukkaita miehiä on niin järjettömän suuri määrä että naisella on motiivi tehdä rankkaa karsintaa.
      Kun taas miehillä treffit on sen verran harvinainen tapahtuma että toisen voi tavata ilman suurta etukäteismielenkiintoa ja kuten tuolla aikaisemmin oli jo mainittu niin on aivan turha puhua jos toisen vartalo ei lopulta miellytä. Naisilla aika harvoin on tarkkoja vartalokuvia profiileissaan ja jotkut miehet kuten minä on aika tarkkoja esim naisen takapuolen suhteen, iso tai leveä tai pieni ja lättänä ei mene jatkoon. Itse olen treenannut joten koen voivani toivoa että nainenkin on.

      • samanthah

        Kovin on ulkoiset vaatimukset siis. Onnea etsintään. Edustan vanhempaa ikäluokkaa eli 50 v on se lähin vuosikymmen ja minua kiinnostaa miehessä korvien välinen sisältö ja elämisen arvot yleensäkin. Koska olen aktiiviliikkuja ja ns. kunnossa, niin mieheltä odotan kyllä liikunnallisia vapaa-ajan harrasteita.


      • fsdfsdfdsfsdf
        samanthah kirjoitti:

        Kovin on ulkoiset vaatimukset siis. Onnea etsintään. Edustan vanhempaa ikäluokkaa eli 50 v on se lähin vuosikymmen ja minua kiinnostaa miehessä korvien välinen sisältö ja elämisen arvot yleensäkin. Koska olen aktiiviliikkuja ja ns. kunnossa, niin mieheltä odotan kyllä liikunnallisia vapaa-ajan harrasteita.

        Vaatimukset ei ole vain ulkoiset mutta ensiksi niiden ulkoisten vaatimusten pitää täyttyä jotta haluaisin edes koskea naiseen.
        Olen välillä käynyt treffeillä naisten kanssa joita ei tehnyt mieli edes halata, tuollaisessa en näe tulevaisuutta.
        Kylmä fakta on että toisen luonteesta otetaan selvää sitten kun ulkonäkö miellyttää.


      • samanthah
        fsdfsdfdsfsdf kirjoitti:

        Vaatimukset ei ole vain ulkoiset mutta ensiksi niiden ulkoisten vaatimusten pitää täyttyä jotta haluaisin edes koskea naiseen.
        Olen välillä käynyt treffeillä naisten kanssa joita ei tehnyt mieli edes halata, tuollaisessa en näe tulevaisuutta.
        Kylmä fakta on että toisen luonteesta otetaan selvää sitten kun ulkonäkö miellyttää.

        Niin, sinulla on kylmät arvot, ei kaikilla.


      • Reagoinnistayllättynyt
        samanthah kirjoitti:

        Niin, sinulla on kylmät arvot, ei kaikilla.

        Minulla olisi varmasti jo vaikeuksia keskustella naisen kanssa, joka noinkin asialliseen kommentointiin reagoi yllättävän tunteettomalla tavalla. "Esittelytekstin" perusteella olisin kuitenkin ollut kiinnostunut tästä naisesta ja kysellyt tarkemmin mitä hän aktiivisella liikunnalla tarkoittaa. Kyllä sen pitäisi näkyä myös ulkomuodossa, tai sitten aktiivisuus- ja kuntokäsitteissä on poikkeavuutta, tai kyseessä joku erikoinen liikuntamuoto.


      • Mies19899
        samanthah kirjoitti:

        Niin, sinulla on kylmät arvot, ei kaikilla.

        Kylmät arvot? Googleta "erektio" ellei ole muuten tuttu sana.

        Voit muuten ihan rauhassa uskotella itsellesi että korvien väli menisi riittävän lihaksikkaan vartalon ja tarpeeksi paksun lompakon edelle. Minullakaan ei ole mitään ongelmaa myöntää että ulkonäkö katsotaan ensin ja naisilla paljolti samoin. Miehiä sen sijaan ei kiinnosta raha kuten naisia.


      • trsdfg
        Mies19899 kirjoitti:

        Kylmät arvot? Googleta "erektio" ellei ole muuten tuttu sana.

        Voit muuten ihan rauhassa uskotella itsellesi että korvien väli menisi riittävän lihaksikkaan vartalon ja tarpeeksi paksun lompakon edelle. Minullakaan ei ole mitään ongelmaa myöntää että ulkonäkö katsotaan ensin ja naisilla paljolti samoin. Miehiä sen sijaan ei kiinnosta raha kuten naisia.

        Tulen omillani toimeen ja en arvosta lihaksikasta vartaloa, ellei se sitten ole muokkautunut töitä tekemällä. Älyllinen keskustelu ja yleissivistys , ihmisluonne mukaanlukien kiinnostaa enemmän kuin jollain salilla aikaa viettävä klovni. Älä tarjoa omia ajatuskulkujasi muille.


      • Mies19899
        trsdfg kirjoitti:

        Tulen omillani toimeen ja en arvosta lihaksikasta vartaloa, ellei se sitten ole muokkautunut töitä tekemällä. Älyllinen keskustelu ja yleissivistys , ihmisluonne mukaanlukien kiinnostaa enemmän kuin jollain salilla aikaa viettävä klovni. Älä tarjoa omia ajatuskulkujasi muille.

        En tarjoa sinulle enää mitään koska olet tyypillinen internetissä valehteleva nainen. Älykäs keskustelu ja TYÖLLÄ HANKITUT LIHAKSET! Tuota en ollutkaan kuullut hetkeen. Nauroin!

        Minä muuten kerroin vain biologisia faktoja. Toki osa miehistä on aseksuaaleja mutta aika pieni osa kuitenkin. Sinua tuskin kukaan ottaa ainakaan luonteesi ansiosta.


      • sehrgutt
        Mies19899 kirjoitti:

        En tarjoa sinulle enää mitään koska olet tyypillinen internetissä valehteleva nainen. Älykäs keskustelu ja TYÖLLÄ HANKITUT LIHAKSET! Tuota en ollutkaan kuullut hetkeen. Nauroin!

        Minä muuten kerroin vain biologisia faktoja. Toki osa miehistä on aseksuaaleja mutta aika pieni osa kuitenkin. Sinua tuskin kukaan ottaa ainakaan luonteesi ansiosta.

        Sinullapa on kapea näkemys ihmisistä. Olin lähes 20v naimisissa akateemisen loppututkinnon suorittaneen miehen kanssa, jolla oli hyvät lihakset ja hyvä kunto, jotka tulivat työn puolesta. Oli myös MENSA n jäsen, joten ainakin loogista älykkyyttä löytyi.
        Onkohan sinulla yhtäkään pitkää parisuhdetta takana, epäilen.

        Sinun faktasi eivät päde kuin oman pääsi sisällä. Joko olet hyvin nuori tai muuten moukka.


      • dddllrr
        sehrgutt kirjoitti:

        Sinullapa on kapea näkemys ihmisistä. Olin lähes 20v naimisissa akateemisen loppututkinnon suorittaneen miehen kanssa, jolla oli hyvät lihakset ja hyvä kunto, jotka tulivat työn puolesta. Oli myös MENSA n jäsen, joten ainakin loogista älykkyyttä löytyi.
        Onkohan sinulla yhtäkään pitkää parisuhdetta takana, epäilen.

        Sinun faktasi eivät päde kuin oman pääsi sisällä. Joko olet hyvin nuori tai muuten moukka.

        Missä työssä lihakset kasvoivat ja kuoliko lopulta työntekoon kun ette enää ole naimisissa?


    • Sugar12

      Itse sitä mieltä,että nähdään mahdollisimman pian. Kyllä se selviää muutamalla viestillä tai puhuessa,että ollaanko samalla leverillä.ja kohtaako ajatusmaailma? Näkemällä sen tietää sitten,että.synkkaako? Viestien perusteella luo ihmisestä tietyn mielikuvan ja sitten,kun nähdään niin toinen onkin erilainen. En halua itse ainakaan tuhlata aikaa turhaan kirjoitteluun vaan treffeillä tietää onko toinen totta!

    • obobojojojo

      No itse en halua tuhlata aikaa turhilla treffeillä käymiseen. On käynyt myös niin että mies pyytää heti tapaamista. Tämä tulikin vähän äkkiä ja kun sanon että on jo sovittu sille illalle muuta, niin ei sitten enää kuulu mitään. Olisi fiksua kysyä, että milloin on hyvä päivä sitten seuraavaksi nähdä ? Vaan kun ei kiinnosta, jos ei juuri sillä hetkellä ole valmis ryntäämään treffeille, ne menee ohi. On siirrytty ilmeisesti sitten seuraavaan profiiliin. Joku mies tuossa aijemmin kertoi, että kysyy varmuuden vuoksi kaikilta, niin joku voi tärpätä. Ei ole välttämättä tarkoituskaan mihinkään sen kummempaan ryhtyä kuin höpistä ja jutella vaikka kaljatuopin kera ja jos vaikka pääsisi sänkyyn. Tästä juuri tunnistaa playerin.

      • Just nämä karsiutuu heti alkumetreillä pois ja ihan hyvä niin. Kumpikaan ei sen suuremmin pety, voi jatkaa seuraavaan.


      • hämees
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Just nämä karsiutuu heti alkumetreillä pois ja ihan hyvä niin. Kumpikaan ei sen suuremmin pety, voi jatkaa seuraavaan.

        Koska olet pinnallinen kuten ylempänä todettiin, komeat miehet ei karsiudu, tai rikkaat.


      • hämees kirjoitti:

        Koska olet pinnallinen kuten ylempänä todettiin, komeat miehet ei karsiudu, tai rikkaat.

        Ihan samalla tavalla karsiutuvat jatkosta, jos ei ole muuta tarjota kuin ulkonäkö ja raha.


      • Mies19899
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla karsiutuvat jatkosta, jos ei ole muuta tarjota kuin ulkonäkö ja raha.

        Jatka toki uskottelua. En edes tiedä miksi uskottelet koska kukaan meistä ei tiedä kuka olet. Komea lihaksikas ja rikas mies saa satoja kertoja enemmän huomiota kuin vaikkapa hoikka postinkantaja vaikka se postinkantaja olisi kuinka ihana luonteeltaan.


      • Mies19899 kirjoitti:

        Jatka toki uskottelua. En edes tiedä miksi uskottelet koska kukaan meistä ei tiedä kuka olet. Komea lihaksikas ja rikas mies saa satoja kertoja enemmän huomiota kuin vaikkapa hoikka postinkantaja vaikka se postinkantaja olisi kuinka ihana luonteeltaan.

        Entäs sitten jos saakin rikas komea mies huomiota enemmän kuin tavis postinkantaja? Ei se minulta mitenkään ole pois, sinua se tuntuu kuitenkin kovasti harmittavan. Minulla ei ole tarvetta juosta rahan perässä, kun tienaan itse ihan tarpeeksi, kustantaakseni omat menoni. Raha helpottaa kummasti elämää ja valintoja, mutta eihän se onnellisuuden perusta ole. En haaveile elätin elämästä rikkaan miehen leluna, mutta en huoli itsellenikään lokkia sohvannurkkaan loisimaan.


    • Ikisinkkumies

      Moni mies ei pääse treffeille koskaan tavis naisten kanssa koska naiset haluaa top 10 miehen ja naiset on todella nirsoja. Suomessa on satoja tuhansia syrjäytyneitä jotka ei saa koskaan parsisuhdeta.

      • olemmerilaisia

        Jokaisella ihmisellä on oikeus elää niin kuin haluaa, ketään ei voi pakottaa suhteeseen kenenkään kanssa jos henkilö ei sitä itse halua.


      • Mies19899
        olemmerilaisia kirjoitti:

        Jokaisella ihmisellä on oikeus elää niin kuin haluaa, ketään ei voi pakottaa suhteeseen kenenkään kanssa jos henkilö ei sitä itse halua.

        Olet ihan oikeassa. Harmi vaan että tuo toiminta haittaa myös valtaosaa naisista.


    • Toinentotuus

      Moni mies pilaa mahdollisuudet päästä treffeille vetkuttelemalla. Oma kokemus pitää tässäkin paikkansa, tekstistä et voi oppia tuntemaan toista.
      Tiedän, että on monia mielipteitä, mutta itse haluan kyllä tavata mahdollisimman nopeasti, siinä näkee samantien onko mies tosiaan mitä väittää olevansa ja jutustelu sujuu niin paljon luontevammin kasvotusten.
      En halua viettää kuukausi tolkkua aikaa viestittelyyn vain todetakseni ettei kemiat kohtaakkaan. Vaikka kuvankin lähettäisi niin mistä sitä tietää että on oma?

      T:Nainen 24v,

      • bobojojpjp

        Tämä on kyllä jonkun vanhan äijän trollaus. 24- vuotias nainen ei käytä tällaista kieltä.
        T. Urpo 50v.


      • Toinentotuus

        En ole vanha mies enkä trolli. XD Kirjoitusmuoto on tarkoituksella sama kuin aloituksella sisältö vain päinvastainen pointtina se että meitä naisiakin on joka lähtöön. Minä en halua kirjoitella pitkään ja olen monta miestä joutunut skippaamaan siksi etteivät ole uskaltaneet tapaamaan vielä parin Viikinkaari kirjoittelun jälkeen..


      • Toinentotuus
        Toinentotuus kirjoitti:

        En ole vanha mies enkä trolli. XD Kirjoitusmuoto on tarkoituksella sama kuin aloituksella sisältö vain päinvastainen pointtina se että meitä naisiakin on joka lähtöön. Minä en halua kirjoitella pitkään ja olen monta miestä joutunut skippaamaan siksi etteivät ole uskaltaneet tapaamaan vielä parin Viikinkaari kirjoittelun jälkeen..

        *viikonkaan ei Viikinkaari. Autocorrect.


    • No ehkä noinkin, mutta ei sitä nyt kuitenkaan kuukausikaupalla viestittelemällä varmaan kovinkaan moni lähde uutta suhdetta yrittämään. Veikkaisin..

    • Sannamari

      Olisin lähtenyt treffeille kanssasi, mutta en kuitenkaan innostanut taroeeksi. Kovin olit alussa viestejä laittamassa pitkin päivää, mutta sitten katosit.

      • kovinvalehteleeikä

        sehän oli varattu


      • Sannamari
        kovinvalehteleeikä kirjoitti:

        sehän oli varattu

        Juurikin niin. Varatut miehet ovat liikkeellä ja sen huomaa tiettyyn aikaan vuorokaudesta tulevista viestitulvista, muuten on syvä hiljaisuus. Tapaamista vaikea tai mahdoton järjestää. Ei minua kiinnosta varatut, kyllä sen sinkun kännyyn voit laittaa viestiä tai soittaa ihan milloin tahansa tai lähteä treffeille. Kun on hankaluutta löytää aikaa, on miehellä salattavaa.


    • mökinmiina1

      Jos parin päivän viestittelyn jälkeen mies ehdottaa tapaamista, lopetan kirjoittelun. Mihinkä muuhun olisi kiire kuin vällyjen väliin. Ei käy, ei.

      • lopppi

        Siksipä oletkin mökinmiina, toivottavasti et vielä mökkihöperö.
        Älä koskaan mene baariin tai festareille, siellä tavataan välittömästi ilman kännykeskustelua alueen eri nurkista.


      • Mies19899

        En yleensä kiroile tekstissä enkä suullisesti, mutta voi helvetti. Älä hyvä ihminen juttele normaalin seksivietin omaavien miesten kanssa, he voivat vaikka haluta seksiä kanssasi! Mökinmiina tosiaan.


    • 4wefsdf3j5herhra

      Naisethan yleensä haluavat nähdä heti, että voivat rankata se miehen naaman ja antaa pakit ilman että "tuhlaavat" aikaa turhaan, kun sen muutaman minuutin mitä näpyttelyyn menisi voi tuijottaa vaikka salkkareita.

      Mutta oikeastihan kirjoittaen ihmiset ovat avoimempia ja rehellisempiä kuin naamatusten.

      • ydyuytd

        Kuva ratkaisee, jatkuuko viestittely. Siksi kuvat pitää vaihtaa melkein heti.

        Salkkareita en katso koskaan.

        Olen ihan yhtä rehellinen ja avoin naamatustenkin.


      • miesmiesmiesolen
        ydyuytd kirjoitti:

        Kuva ratkaisee, jatkuuko viestittely. Siksi kuvat pitää vaihtaa melkein heti.

        Salkkareita en katso koskaan.

        Olen ihan yhtä rehellinen ja avoin naamatustenkin.

        Mitenhän noin niinku voit esimerkiksi leimata ihmisen tai ylipäätänsä kasvojen perusteella paljon sanoa luonteesta ja siitä kuinka esim hyvä olisi suhetessa, ei kannata liikaa antaa ulkonäön ratkasta, pitää olla rohkeutta ensinäkin tutustua kasvotusten rauhassa ja kärsivällisesti, jos tulee heti jo juttuun on se hyvä alku vaan tuntuu että osalla eli ei kaikilla mutta osalla naisista jopa keski-ikää lähestyvilläkään ei ole kärsivällisyyttä ja heti pitäs olla se ns täydellinen jota ei ole olemassa ja kaiken pitä s mennä kuin elokuvissa ja nainen ei voi tulla edes sitä 10 prossaa vastaan vaan jättää kaiken miehen tehtäväksi.

        Mikä kertoo paljolti millanen suhde olisi jos toinen tollanen, toinen homma että ei kannata luulal miestä tyhmäksi vaikkei sanoiskaan joka asiassa vastaan, joskus mies voi olla hiljaa ja odottaa että nainen itse huomaa virheensä ja korjaa sen, miten suoraan puhuminen voi olla niin vaikeaa, esim itsekkin hiljennyin erään kohalla vaikka olisi pitänyt asiat paremmin jutella vaikeki mitään tuliskaan kun toinen hiljeni yhtäkkiä ja käytös muuttu eikä edes selitystä saanut.

        Ja kuule minä osaan miehenä vikani ja virheeni myöntää ja olla sinut jo itteni kans, mitään roolia en ala vetämään ja naisessa merkkaa luonne joten mieluummin kasvotusten tapailen ja mulla on ollut sen verran hankalia naisia osassa suhteissa että siinä se miehen kärsivällisyys punnittiin ei liian tossukkana pärjää ja on nuista onneksi oppinutkin jotain, osan suhteist aolen itse pilannut mutta ainakin pyrkiny oppiin omista virheistä.

        Osa juurikin sen takia menny kun ollu kärsivällinen ja yrittäny kaikkensa niin toinen vaan ei puhu ja niin tai näin niin aina väärinpäin, missä aikuiset naiset siis sillä henkiselläkin puolella, huonoa tuuria kun tullu vastaan paljolti tollasia viimeaikoina, musta sais turallisen, rohkean, itsevarman, suoraselkäsen ja älykkään aikuisen miehen itelleen, ikäki 30 kympin paremmalla puolella että löytyy jo elämänkokemusta, oam itteni oon rohkeesti ja ongelmia kun tulee en luovuta, löytyy myös paljjon empaattisuutta ja herkkyyttä sekä hyvät käytöstavat, temperamenttisuuttakin löytyy mutta osaan käyttää maalaisjärkeä jo tässä iässä, liian stereotyyppienn ajattelu pilaa hyvät suhteet ja suhteen alut, ei tietenkään saa olla liian sinisilmänen.

        Tiedän kokemuksesta kun nuorempana saanu puukkoa selkään mutta ei saa aina torpata sellastakaan jos kaikki menee hyvin tutustumisesta lähtien, ei se ns liian hyvää ollakseen totta ole aina sitä että mies on vaikkapa narsisti.

        Toki jos ei ole ihmistuntemusta ja tunneälyä voi olla vaikea lukea ihmistä mutta se heittäytymien ja rohkeus mitä mullekki on viime aikoina jauhettu on tärkeitä, harmi että tuonkin sanoja ei itse seiso sanojensa takana.

        Ja edelleenkään en yleistä että kaikki naiset ois samanlaisia, vitututaa vaan kun ollu paskaa tuuria ja kyllä minä olen kaikkeni tehnyt itse, löytyy myös sitä romanttisuutta ja myös sitä seksuaalisuutta ja kokemusta kun nuokin on suhteessa tärkeitä, ja sopivasti sitä kovuutta tai äijämäisyyttäkin löytyy sekä miehekkyyttä, toki nykyisin osalle miehekkyys on ihan mitä sattuu.

        Ja joilal ei mene pointit perille niin ei voi mitään että voi turhat trollailut jättää, rakentavaa keskustelua jos pitää kommentoida takas. Ihan turha myöskään kirjotella sitä perus olet jännämies tai ätmi tai mikä lie, olen ihan ihminen ja mies sekä yksilö enkä aattele naisistakaan minään tasoina sun muuna lapsellisena huttuna. Ihan IRL on muutenkin kaipausken kohteet ollu ja ihan kunnollinen ja työssäkäyvä olen vaikka menneisyys onkin mitä on mutta olipa miestä sieltäkin nousta että löytyy elämää kohtaan sitä tiettyä nöyryyttä ja kiitollisuutta elämän perusasioista.

        Ja ihan IRL olen samaa mieltä, myöskään jos eräs tunnistaa tekstini niin tietää avrsin hyvin minkä takia hänelle ei ole voinut mitä vaan laukoa ja kummassakin syytä siinäkin jutussa. Kun tuolla yhessä alotuksessa näky tunnistelevan mua vaikken edes tehny sitä enkä tänne paljon kirjottele että tuntuupa joku pakkomielle must aolevan hänellä, kuitenkin IRL nähään niin ihmettelen miksei kysy siellä oikeess aelämässä asioista kun selvästi vaivaa joku vieläkin. Ja oli sellaset tunnisteet että tunnistin hänet että ei ollu sattumaa.

        Tämäkin on vaan purkua eikä ole tarkotus loukata ketään mutat ei kyllä oel tarkotus mielistelläkkään.


      • thwerhwerhwerhwer
        ydyuytd kirjoitti:

        Kuva ratkaisee, jatkuuko viestittely. Siksi kuvat pitää vaihtaa melkein heti.

        Salkkareita en katso koskaan.

        Olen ihan yhtä rehellinen ja avoin naamatustenkin.

        No niinhän se ratkaisee, kuka nyt rumia naisia haluaa tavata.


    • djkkjdd

      Haluan kyllä nähdä miehen melko pian eli muutama päivä viestejä ja jokunen puhelu. Kuva on kiva saada suhteellisen alkuvaiheessa. Minulle on tärkeää, että olen miehen silmissä kiinnostava ja että mies miellyttää minua. Ja ei tod. tarvitse olla mikään komistus, vaan siisti perusjamppa riittää. Pieni ylipainokaan ei haittaa eli joku 5kg. Sellainen luonteva jutustelu ja sopiva huumori, tupakoimaton pitää olla.

    • vapaanapysyn

      Mulla on taas se ongelma et tapaan miehen niin ne heti on muka rakastuneita ,takertuu kii ja haluaa naimisiin.itse haluan oppia tuntemaan ihmisen paremmin ja kyllä sen heti huomaa jos kumppani ei kiinnosta Eli kemiaa ei löydy yleensä kaljut ja parta miehet ei vaan saa mua syttymään.

      • MissOMG

        Oot varmaan tosi hyvännäköinen misu, koska ainakin kirjoitustaito on vähän niin ja näin...


      • ffft
        MissOMG kirjoitti:

        Oot varmaan tosi hyvännäköinen misu, koska ainakin kirjoitustaito on vähän niin ja näin...

        On vielä nuori, todennäköisesti 18v. Nuoret on vuosi vuodelta huonompia oppimaan asioita ja sen kyllä huomaa.


      • adfdfghh

        Tuolla mongerruksella "haluan oppia tuntemaan ihmisen paremmin" naiset haluavat vain pelata aikaa etsiä parempi mies tilalle.
        Kerran treffien jälkeen katsoin erään treffaamani naisen profiilia suomi24 sessa. Naisen tiedossa näkyi, että oli melkeinpä heti treffien jälkeen jo kotimatkalla kirjautunut sisään suomi24 seen ja alkanut varmasti etsiä jotain uutta miestä.
        Nainen sanoi treffeillä haluavansa "miettiä" tulisiko meistä mitään ja aloitti elokuvista tutun kolmenpäivän säännön jonka aikana ei ottanut itse yhteyttä tai häneen olisi saanut ottaa yhteyttä, koska muuten se olisi ollut liian innokasta ja tappanut tunnelman. No tämän kolmenpäivän säännön voimalla nainen aloitti kirjautumalla 3 kertaa päivässä sisään tuonne suomi24 seen ja näytti siltä kuin olisi mitä epätoivoisemmin etsinyt parempaa tilalle.
        Kun kolmen päivän päästä lopulta otin naiseen yhteyttä ja sanoin ihmetteleväni tämän tapaa näissä asioissa, niin nainen veti hirveät kilarit että olenko joku mustasukkainen vakoilija, stalkkeri, perässä vedettävä liimautuja!
        Sanoin, että paremmin tutustuisit ja tietäisit "tulisiko meistä mitään", jos vain lähtisit uudelleen ulos, koska ensimmäiset treffit oli kuitenkin mennyt ihan hyvin. Nainen kuitenkin sanoi, EI ja HYVÄSTI!
        Että silleen.


      • 8l6uetykskyksyksyks
        adfdfghh kirjoitti:

        Tuolla mongerruksella "haluan oppia tuntemaan ihmisen paremmin" naiset haluavat vain pelata aikaa etsiä parempi mies tilalle.
        Kerran treffien jälkeen katsoin erään treffaamani naisen profiilia suomi24 sessa. Naisen tiedossa näkyi, että oli melkeinpä heti treffien jälkeen jo kotimatkalla kirjautunut sisään suomi24 seen ja alkanut varmasti etsiä jotain uutta miestä.
        Nainen sanoi treffeillä haluavansa "miettiä" tulisiko meistä mitään ja aloitti elokuvista tutun kolmenpäivän säännön jonka aikana ei ottanut itse yhteyttä tai häneen olisi saanut ottaa yhteyttä, koska muuten se olisi ollut liian innokasta ja tappanut tunnelman. No tämän kolmenpäivän säännön voimalla nainen aloitti kirjautumalla 3 kertaa päivässä sisään tuonne suomi24 seen ja näytti siltä kuin olisi mitä epätoivoisemmin etsinyt parempaa tilalle.
        Kun kolmen päivän päästä lopulta otin naiseen yhteyttä ja sanoin ihmetteleväni tämän tapaa näissä asioissa, niin nainen veti hirveät kilarit että olenko joku mustasukkainen vakoilija, stalkkeri, perässä vedettävä liimautuja!
        Sanoin, että paremmin tutustuisit ja tietäisit "tulisiko meistä mitään", jos vain lähtisit uudelleen ulos, koska ensimmäiset treffit oli kuitenkin mennyt ihan hyvin. Nainen kuitenkin sanoi, EI ja HYVÄSTI!
        Että silleen.

        Taitaa teikässä stalkkerin vikaa olla jos kerran jonkun kirjautumisia olet laskeskellut, että taisipa nainen välttyä pahemmalta.


      • Eijatkoon
        adfdfghh kirjoitti:

        Tuolla mongerruksella "haluan oppia tuntemaan ihmisen paremmin" naiset haluavat vain pelata aikaa etsiä parempi mies tilalle.
        Kerran treffien jälkeen katsoin erään treffaamani naisen profiilia suomi24 sessa. Naisen tiedossa näkyi, että oli melkeinpä heti treffien jälkeen jo kotimatkalla kirjautunut sisään suomi24 seen ja alkanut varmasti etsiä jotain uutta miestä.
        Nainen sanoi treffeillä haluavansa "miettiä" tulisiko meistä mitään ja aloitti elokuvista tutun kolmenpäivän säännön jonka aikana ei ottanut itse yhteyttä tai häneen olisi saanut ottaa yhteyttä, koska muuten se olisi ollut liian innokasta ja tappanut tunnelman. No tämän kolmenpäivän säännön voimalla nainen aloitti kirjautumalla 3 kertaa päivässä sisään tuonne suomi24 seen ja näytti siltä kuin olisi mitä epätoivoisemmin etsinyt parempaa tilalle.
        Kun kolmen päivän päästä lopulta otin naiseen yhteyttä ja sanoin ihmetteleväni tämän tapaa näissä asioissa, niin nainen veti hirveät kilarit että olenko joku mustasukkainen vakoilija, stalkkeri, perässä vedettävä liimautuja!
        Sanoin, että paremmin tutustuisit ja tietäisit "tulisiko meistä mitään", jos vain lähtisit uudelleen ulos, koska ensimmäiset treffit oli kuitenkin mennyt ihan hyvin. Nainen kuitenkin sanoi, EI ja HYVÄSTI!
        Että silleen.

        Ymmärrän kyllä hyvin tuon naisen reaktion. Pidän sitä itsekkin, täysin rehellisesti puhuen, suorastaan karmivana jos joku seuraa tarkasti tekemisiäni tai menojani oli se sitten tosielämässä tai vain nettideitissä. Saati että vetää siitä jotain omia johtopäätöksiäkin vielä..


      • kljadfklö
        Eijatkoon kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä hyvin tuon naisen reaktion. Pidän sitä itsekkin, täysin rehellisesti puhuen, suorastaan karmivana jos joku seuraa tarkasti tekemisiäni tai menojani oli se sitten tosielämässä tai vain nettideitissä. Saati että vetää siitä jotain omia johtopäätöksiäkin vielä..

        hmm, ette kyllä ymmärrä tuon naisen reaktiota vaan puolustelette sen käytöstä koska se on nainen ja naiset saavat tehdä mitä vain koska ovat naisia.
        Te vedätte jotain omia johtopäätösiänne, että olisin stalkannut vaikka se ei käynyt milloinkaan ilmi edes tälle naiselle, että olisin stalkannut mitä en edes tehnyt, koska en stalkannut.
        Jos minä kirjaudun normaalisti kerran päivässä suomi24 katsomaan onko mitään tapahtunut ja sitten totean, että ei ole mitään tapahtunut ja kirjaudun heti ulos ja aikaa meni max minuutti kaikkeen, mutta nainen on suosikki listattu ja näen siksi nopeasti naisen profiilin tiedoista että tämä on monta kertaa kirjautunut päivässä sisään, niin miksi se nainen sellaista tekisi jos ei ole mitään peliä menossa sillä naisella?
        Miehenä kuulisin varmasti huutoa olevani pelimies jos viivyttelisin samalla lailla naisten kanssa ja te puolustajat sanoisitte tälle naiselle jos se täällä kirjoittaisi "olisikohan sillä joku toinen?" viestejä, että "varmasti on" "jätä se sika!"
        Tiedoksi teillekin puolustajille, että suhteet eletään ja vietetään, sekä ulkona tutustutaan toisiin, eikä mietitä missään chateissä ja kaveriporukoissa sopivuutta ja sinkkuelämää elokuvista ei kannata naisten ottaa mitään oppia oikeaan elämään millään kolmen päivän säännöillä.


    • satisfaction

      Lähden treffeille viikon kuluessa, jos kiinnostat, mies.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe