Taas ne tulee loisimaan viikoiksi

sesiitäsittenkai

Kesä tulee ja sen myötä anopit ja appiukot tunkeutuvat lastensa kesänviettopaikkoihin viikkokausiksi asustelemaan.

Mikään ei ole niin karmeaa kuin anoppi, joka yläosattomissa ottaa aurinkoa niin että rinnat roikkuu navan alapuolella.

10

2852

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lousyprovo

      Huono provo, pliiiiis varokaa vastaamasta!!!!

    • sesiitäsittenkai

      Anoppi oli meillä saunomassa ja kulki ainakin puolituntia rinnat paljaana, ennen kuin viitsi pukea.

    • mekkkk

      Jos on lasten oma mökki niin voi sanoa suoraan että jos hommat ei kiinosta eikä kustannuksiiin osallistuta niin voi painua takaisin mistä tuli ja se siitä.

    • multakoura

      Naurettavan huono provo.

    • kysyheiltä

      Ne on varmaan sinun appivanhemmat perussuomalaisten kannattajia, ei ne muuten niin tyhmiä voisi olla.

      • Amputulee

        On siinäkin tyhmä kommentti ei voi muuta sanoa. Samaa kaliiberia aloituksen kanssa.


      • kysyheiltä
        Amputulee kirjoitti:

        On siinäkin tyhmä kommentti ei voi muuta sanoa. Samaa kaliiberia aloituksen kanssa.

        KIrjoitinko sinun appivanhemmistasi vai oletko sinä sellainen appivanhempi?


    • hekohekoooo

      EIKÖHÄN se ole juuri toisinpäin, että lapset menevät perheineen loisimaan anopin ja appiukon kesäpaikkaan, jonka ovat omilla tienesteillään hommanneet. Luulevat paikan olevan täyden ylläpidon majatalo, jossa tulee ruoka pöytään ja lapsetkin kaitsetaan.

    • pipsapossu

      Meillä aikanaan tuli appivanhempien takia avioero, ostettiin talo, anoppi päätti pihaistutukset ym. ilman meidän suostumusta, sitten kun yks su aamu yritettiin töiden jälkeen nukkua pitkään ja ne marssi sisälle omilla avaimilla tajusin että exä, ainut lapsi heillä oli antanut avaimet sille. Ei mennyt pitkään siitä kun erottiin, ja mä sain syyt niskoille kun hänen korkeaarvoinen äiti jopa itki palautteesta.

    • Ilo.pintaan

      Jos ei mummua ole kutsuttu, niin menette viikonlopuksi rokkifestareille kuten olitte päättäneet. Lapset siksi aikaa toiselle mummulle Porvooseen. Seuraavana lauantaina petaatte anopin rantasaunan pukuhuoneeseen lasten kanssa, koska hyvät ystävät tulevat kylään ja pidätte grillijuhlat, ja vieraat nukkuvat tietenkin mökissä.
      Menette naapuriin kylään ja jätätte mummun yksin, sillä häntä ei ole kutsuttu. Teette pihatöitä, pesette saunan, karsitte puita ja syötte voileipää suoraa kaapista, kun ette ehdi tehdä ruokaa. Harmi, ettei mummukaan jaksanut panna perunoita tulelle.
      Itse asiassa mummu voikin jäädä lastenlikaksi niin että te pääsette kerrankin kahdestaan Rovaniemen markkinoille.
      'Mummustahan on teille pelkkää iloa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe