Jokunen aika sitte juoksin lääkäriin, kun huomasin, että luomenpoistosta on jäänyt pikkurillin kynnenkokoinen muhkura selkään. Lääkäri kertoi sen olevan keloidi, ja sanoi, että minun pitää välttää kaikenlaista ihonrikkomista. Mainitsi myös, että minun tilanteessa ei korvareikiä kannata hankkia. MUTTA HALUAISIN! Siksipä tulin nyt kysymään jonkunäköstä neuvoa/kokemusta, tuleeko lävistämällä pienempi keloidi, kuin ampumalla. Tulehdus ja pitkä parantumisaika auttavan keloidin kasvussa, joten ainakin niistä syistä olisi tuo lävistäjä parempi.
Aiempi keloidi on nyt täysin tuntumaton, mutta hiukan näkyvä, kortisoni-voiteen ansiosta, jolla voisin myös korvareikiä hoitaa:D
Korvareiät, vaikka kasvaa keloidi
Haluannekorvareiät
1
1042
Vastaukset 1
- totajoo
Korvakorut saa ilman reikiäkin. Löytyy kaupoista ear cuff -nimellä tai klipseinä. Esim Snö of Swedenin klipsikoruja myydään isoissa tavarataloissa Stockmannia myöten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 64811
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21726Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551