Miksi A.Palstamäki

pohdittavaa

on sellainen besserwisser-ätmi kuin on?

114

5262

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastuu

      Kokeeko vanhemman oikeudella, että on nuorempia vs. kokemuksia rikkaampi ja näin kokee oikeudekseen päsmäröidä? Luulo ei ole tiedon väärti sanotaan? Jätän oikeuden lukijalle. Pohdittavaa riittää meissä jokaisessa? Kaikissa meissä on hyvät huonot puolet tai jollei niitä tunnista niin löytyy lisää pohdittavaa? Pohtia voi kaikenlaista, syyllistäminen ei ole tervettä, jollei sille ole riittävää pohjaa.

      En ole asianosaisen juttuja paljoa lukenut, siksi en kommentoi asiasta enempää. Positiivisuuden kautta löytyy parempia lopputuloksia, näin itse koen.

    • ärsyttävää

      Huutokaupakeisari valittaa rahapulaa,vaikka on puolikas miljonääri,ihmiset typeryksissään myyvät tavaroitaan halvalla ,että pääsis telkkuun......

    • KurppaN

      Huono itsetunto, tarve päteä ja jo korkea ikä.

      • Kaksi ensimmäistä sopii melkeinpä jokaiseen täällä kirjoittelevaan.


      • vanhoja.kaikki
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Kaksi ensimmäistä sopii melkeinpä jokaiseen täällä kirjoittelevaan.

        Miten niin vain kaksi ensimmäistä? Näähän on suurin osa lähemmäs 50vee, se ei mikään nuori ikää enää ole.


      • vanhoja.kaikki kirjoitti:

        Miten niin vain kaksi ensimmäistä? Näähän on suurin osa lähemmäs 50vee, se ei mikään nuori ikää enää ole.

        Ei ole nuori enää, mut ikähän on vain numeroita. Toisekseen, mun mielestä liki 5-kymppinen ei oo mikään ikäloppu. Tämähän riippuu tietenkin itsekunkin omasta iästä, mikä on vanha ja mikä ei. Elämänkokemuskaan ei kartu vanhenemalla vaan elämällä, monelta tuo eläminen on jäänyt turhan vähälle.


    • KuumaBuuma

      Jokainen on mitä on hyvine ja huonoine puolineen. Kukaan ei ole täydellinen ja kaikkihan me tänne mahdumme juttuinemme. Jos jonkun tarinat ärsyttää niin ne voi ohittaa. Ei muuta, kun rinta rottingilla positiivisin mielin kohti kesää :))

      • Minusta Palstamäellä on parhaat kommentit.

        Onnea Palstamäelle ja vielä kerran kiitos koko palstan puolesta.


      • kärykävi
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Minusta Palstamäellä on parhaat kommentit.

        Onnea Palstamäelle ja vielä kerran kiitos koko palstan puolesta.

        palstakäki mokas trollauksessaan


      • kärykävi kirjoitti:

        palstakäki mokas trollauksessaan

        Kerro missä moka?


      • jhgjgjhgjhgjhj
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Minusta Palstamäellä on parhaat kommentit.

        Onnea Palstamäelle ja vielä kerran kiitos koko palstan puolesta.

        Palstalla ei olis yhtään naista ilman sua ja dissiä..

        Mitä muuta täällä muka on?

        ..hulluja..


      • mansikkakakkua
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Kerro missä moka?

        Aijotkos sinäkin heittäytyä opiskelijaksi? Kuule tapelaan vaan sovinnossa täällä, mä en kestäis jos vielä samoilla kursseilla ja luennoillakin tavattaisiin... ainakin käytävällä ääntä riittäisi.

        VITSI...Vitsi, ymmärsitkö? ...(ettei taas tule luntatupaan)


      • Kaapura
        jhgjgjhgjhgjhj kirjoitti:

        Palstalla ei olis yhtään naista ilman sua ja dissiä..

        Mitä muuta täällä muka on?

        ..hulluja..

        Niinpä niin, kaappi


      • Kaapura kirjoitti:

        Niinpä niin, kaappi

        Viskaappa heimo voltti...


      • mklbgflrt
        jhgjgjhgjhgjhj kirjoitti:

        Palstalla ei olis yhtään naista ilman sua ja dissiä..

        Mitä muuta täällä muka on?

        ..hulluja..

        Höpö höpö. Useimmat palstanaiset ovat olleet täällä jo ennen Palstamäkeä ja Dissidentiä, ja ovat täällä vielä kun nuo kaksi ovat palstan taakseen jo jättäneet.

        Palstalla hengailevat naiset eivät muutenkaan ole niitä tyypillisimpiä, vaan pikemminkin aika outoja tapauksia.


      • mklbgflrt kirjoitti:

        Höpö höpö. Useimmat palstanaiset ovat olleet täällä jo ennen Palstamäkeä ja Dissidentiä, ja ovat täällä vielä kun nuo kaksi ovat palstan taakseen jo jättäneet.

        Palstalla hengailevat naiset eivät muutenkaan ole niitä tyypillisimpiä, vaan pikemminkin aika outoja tapauksia.

        Outoja, miten?☺️


      • outomies
        Nicitönnä kirjoitti:

        Outoja, miten?☺️

        Jaana tykkää oudoista miehistä<<<<<<<<3


    • Jokaisella oma näkemys asioihin..

      Miksi Palstamäki olisi poikkeus?

      Jotkut esittää omat mielipiteet kärkkäämmin ja pitää enemmän ääntä, mutta miten mikään asia etenisi, jos kaikki purisee partaansa...

      • Gnuk

        Ryhmäkurilla. Paskamäen mielipiteet on Tie, Totuus ja Elämä... :D


      • Paskamäen_tytär
        Gnuk kirjoitti:

        Ryhmäkurilla. Paskamäen mielipiteet on Tie, Totuus ja Elämä... :D

        Nimenomaan eikä Paskamäen näkemyksiä saa kyseenalaistaa ;)


      • Gnuk
        Paskamäen_tytär kirjoitti:

        Nimenomaan eikä Paskamäen näkemyksiä saa kyseenalaistaa ;)

        Saa, mutta se on pölhöpopulismia... :D


      • Gnuk kirjoitti:

        Ryhmäkurilla. Paskamäen mielipiteet on Tie, Totuus ja Elämä... :D

        No sä näet kaikki vahvat luonteet uhkana. Oot fiksu ja kokenut, mutta et totuus siinä missä palstamäkikään.

        Kuka jaksaa silti kuunnella muita?


      • Paskamäen_tytär kirjoitti:

        Nimenomaan eikä Paskamäen näkemyksiä saa kyseenalaistaa ;)

        Jännä, kun itse pystyn kyseenalaistamaan montakin asiaa Palstamäen kanssa ja silti tullaan hyvin juttuun?

        Onkohan syy jossain esitystavassa?


      • Gnuk
        Dissident kirjoitti:

        No sä näet kaikki vahvat luonteet uhkana. Oot fiksu ja kokenut, mutta et totuus siinä missä palstamäkikään.

        Kuka jaksaa silti kuunnella muita?

        Minä näen paskamäen lähinnä typeränä ja huvittavana palstahahmona.

        Millä tavalla se on uhka mulle? Minulle tämä palsta ja palstalaiset ei ole läheskään niin tärkeä kuin Paskamäelle. Livessä taas kaikenmaailman Paskamäet kokee minut uhkana itselle, vaikka ei painita lähelläkään samassa sarjassa. Yhtä huvittavia ja säälittäviä tapauksia nekin... :)


      • Gnuk kirjoitti:

        Minä näen paskamäen lähinnä typeränä ja huvittavana palstahahmona.

        Millä tavalla se on uhka mulle? Minulle tämä palsta ja palstalaiset ei ole läheskään niin tärkeä kuin Paskamäelle. Livessä taas kaikenmaailman Paskamäet kokee minut uhkana itselle, vaikka ei painita lähelläkään samassa sarjassa. Yhtä huvittavia ja säälittäviä tapauksia nekin... :)

        No suhtauminen virtuaalimaailmassa ihmisiin piuhojen päissä on meidän ikäisille ehkä vaikeaa....

        No jos hän ei uhka, niin miksi siellä kirjoitat näin provosoivaan tyyliin? Olen mäkin ilmoittanut selkeästi, että en tykkää sinun tyylistä esittää asioita. Mutta silti koitan olla järkevä....eihän se aina onnistu ja ylilyön välillä, mutta yritän. Ei täältä murisemalla muita pois saa... kannattaa koittaa muuta....


      • Gnuk
        Dissident kirjoitti:

        No suhtauminen virtuaalimaailmassa ihmisiin piuhojen päissä on meidän ikäisille ehkä vaikeaa....

        No jos hän ei uhka, niin miksi siellä kirjoitat näin provosoivaan tyyliin? Olen mäkin ilmoittanut selkeästi, että en tykkää sinun tyylistä esittää asioita. Mutta silti koitan olla järkevä....eihän se aina onnistu ja ylilyön välillä, mutta yritän. Ei täältä murisemalla muita pois saa... kannattaa koittaa muuta....

        Minulla on tapana kertoa asiat suoraan ja kaunistelematta. Tai sitten olen hiljaa.

        Sä kuulostat vähän kyökkikseltä kun tässä näitä uhkia arvioit. Luulet varmaan, että sinäkin olet uhka minulle. Kerron sulle salaisuuden, et ole. Olet vaan hassu perseennuolija täällä. Kamupoika-ainesta... :D


      • Gnuk kirjoitti:

        Minulla on tapana kertoa asiat suoraan ja kaunistelematta. Tai sitten olen hiljaa.

        Sä kuulostat vähän kyökkikseltä kun tässä näitä uhkia arvioit. Luulet varmaan, että sinäkin olet uhka minulle. Kerron sulle salaisuuden, et ole. Olet vaan hassu perseennuolija täällä. Kamupoika-ainesta... :D

        No paukuttelet henkseleitäs ja kuvittelet itsestäsi liikoja. Enkä pidä sua uhkana, olet ihan eri sarjassa. Pidät perseennuoleksijana, kun minua ei ahdista samat asiat kuin sinua.

        Mutta siinähän ahdistut rauhassa...


      • Gnuk kirjoitti:

        Minulla on tapana kertoa asiat suoraan ja kaunistelematta. Tai sitten olen hiljaa.

        Sä kuulostat vähän kyökkikseltä kun tässä näitä uhkia arvioit. Luulet varmaan, että sinäkin olet uhka minulle. Kerron sulle salaisuuden, et ole. Olet vaan hassu perseennuolija täällä. Kamupoika-ainesta... :D

        Ja mietin vielä, niin olet samanlainen vinkuja kuin Nuuska. Kuka ei ole kuten sä, on jotain kauheaa.

        Jaksat aina marista muista...ihan kuin Nuuska. Hankkikaa oma palsta ja olkaa keskenänne siellä. Pyytäkää oma itsekeskeisten pslsta ylläpidolta...saatte kehua omaa erinomsisuutta siellä ehkä rauhassa...


      • Gnuk
        Dissident kirjoitti:

        No paukuttelet henkseleitäs ja kuvittelet itsestäsi liikoja. Enkä pidä sua uhkana, olet ihan eri sarjassa. Pidät perseennuoleksijana, kun minua ei ahdista samat asiat kuin sinua.

        Mutta siinähän ahdistut rauhassa...

        Ei mua ahdista mikään. Niinku sanoin, kerron asiat suoraan ja kaunistelematta.

        Mut mieti vähän. Jos sun ja Paskamäen jutut täällä on palstalaisten mielestä ihan eliittiä niin mitä se kertoo palstan ja palstalaisten tasosta? :D

        Mut tätähän tää. Paremman puutteessa paskakin kelpaa ja ajan myötä sitä aletaan kehumaan vielä gourmet'ksi... :D


      • missä.väite
        Gnuk kirjoitti:

        Ei mua ahdista mikään. Niinku sanoin, kerron asiat suoraan ja kaunistelematta.

        Mut mieti vähän. Jos sun ja Paskamäen jutut täällä on palstalaisten mielestä ihan eliittiä niin mitä se kertoo palstan ja palstalaisten tasosta? :D

        Mut tätähän tää. Paremman puutteessa paskakin kelpaa ja ajan myötä sitä aletaan kehumaan vielä gourmet'ksi... :D

        Kuka sellaista väittää että noiden jutut olis eliittiä?


      • Gnuk kirjoitti:

        Ei mua ahdista mikään. Niinku sanoin, kerron asiat suoraan ja kaunistelematta.

        Mut mieti vähän. Jos sun ja Paskamäen jutut täällä on palstalaisten mielestä ihan eliittiä niin mitä se kertoo palstan ja palstalaisten tasosta? :D

        Mut tätähän tää. Paremman puutteessa paskakin kelpaa ja ajan myötä sitä aletaan kehumaan vielä gourmet'ksi... :D

        No jaksat nillittää vähän väliä kaikesta täällä. Lähde kälppimään ja etsi erinomaisuutesi palvonta muualta.


        Mietin. Ja tulen siihen johtopäätökseen, että palstalaiset jos pitää siitä, että on oma rento itsensä, ja muut tykkää, niin sehän on helppoa. Eikös teikäläisen rento ja huoleton elämä sen salli?

        Niinkuin jo tuumin...etsi sellainen mesta, että saat paistatella omassa erinomaisuudessas. Täällä ei tule pisteitä sinulta...ne tulee (jos tulee) monelta erilaiselta ihmiseltä. Täällä kaikki, jopa sinä on noubadi.


      • Dissident kirjoitti:

        Ja mietin vielä, niin olet samanlainen vinkuja kuin Nuuska. Kuka ei ole kuten sä, on jotain kauheaa.

        Jaksat aina marista muista...ihan kuin Nuuska. Hankkikaa oma palsta ja olkaa keskenänne siellä. Pyytäkää oma itsekeskeisten pslsta ylläpidolta...saatte kehua omaa erinomsisuutta siellä ehkä rauhassa...

        "samanlainen vinkuja".. "saatte kehua omaa erinomsisuutta"

        .. Mitä Sulle on Sanottu siitä Itsesi ProjiSoimisesta.. ;D

        .. Pidä Sinä AlkoHolistin, PuhunPiän, LappionPuun ja NarsuMarsun AlleeLeista Koostuva Ameeba suus kiinni vaan.. ;D.. Ai.. niin.. Unohtus Vielä, ne Uhriutuja&MartyRoitujan, sekä SelänTakana PeiskanJauhamis Ja HameenAllePiiloutumis AlleeLit GeeniListaltasi.. ;D

        .. Sä olet Kyllä niin SpedePelle tapaus koko Jantteri.. Harakatkin nauraa Sulle.. ;D


      • timantttia
        Dissident kirjoitti:

        No jaksat nillittää vähän väliä kaikesta täällä. Lähde kälppimään ja etsi erinomaisuutesi palvonta muualta.


        Mietin. Ja tulen siihen johtopäätökseen, että palstalaiset jos pitää siitä, että on oma rento itsensä, ja muut tykkää, niin sehän on helppoa. Eikös teikäläisen rento ja huoleton elämä sen salli?

        Niinkuin jo tuumin...etsi sellainen mesta, että saat paistatella omassa erinomaisuudessas. Täällä ei tule pisteitä sinulta...ne tulee (jos tulee) monelta erilaiselta ihmiseltä. Täällä kaikki, jopa sinä on noubadi.

        Miehen Logiikassa Gnuk-Genio Mente oli sitä mieltä, että kaikki palstan naiset ovat rakastuneet häneen. Sanoi vielä ääneen tuon palstalla :D


      • missä.väite kirjoitti:

        Kuka sellaista väittää että noiden jutut olis eliittiä?

        Aika hyvä pointti... aina suosituimmat aloitukset tai jutut eivät ole eliittiä, mutta tärkeintä lienee erilaisten mielipiteiden kirjo. Tylsä ois tuumia aina samaa kaikille ja katsoa nyökyttelyä.

        Mikä pointti keskusteluilla olisi täällä? Sama kuin 80-luvun LA-tyypeillä? "Joo...niinpä...niinniin...joopajoo".


      • Gnuk
        Dissident kirjoitti:

        No jaksat nillittää vähän väliä kaikesta täällä. Lähde kälppimään ja etsi erinomaisuutesi palvonta muualta.


        Mietin. Ja tulen siihen johtopäätökseen, että palstalaiset jos pitää siitä, että on oma rento itsensä, ja muut tykkää, niin sehän on helppoa. Eikös teikäläisen rento ja huoleton elämä sen salli?

        Niinkuin jo tuumin...etsi sellainen mesta, että saat paistatella omassa erinomaisuudessas. Täällä ei tule pisteitä sinulta...ne tulee (jos tulee) monelta erilaiselta ihmiseltä. Täällä kaikki, jopa sinä on noubadi.

        En mä nillitä, mä vittuilen. Taidat vaan olla liian tyhmä tajutakseen sen. :D

        Mut rauhoittukaa, sinä ja Paskamäki. En ole pyrkimässä kalifiksi kalifin paikalle. Saatte olla täällä Paskamäki kalifina ja sinä hänen vesiirinä. :D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "samanlainen vinkuja".. "saatte kehua omaa erinomsisuutta"

        .. Mitä Sulle on Sanottu siitä Itsesi ProjiSoimisesta.. ;D

        .. Pidä Sinä AlkoHolistin, PuhunPiän, LappionPuun ja NarsuMarsun AlleeLeista Koostuva Ameeba suus kiinni vaan.. ;D.. Ai.. niin.. Unohtus Vielä, ne Uhriutuja&MartyRoitujan, sekä SelänTakana PeiskanJauhamis Ja HameenAllePiiloutumis AlleeLit GeeniListaltasi.. ;D

        .. Sä olet Kyllä niin SpedePelle tapaus koko Jantteri.. Harakatkin nauraa Sulle.. ;D

        No sinä sanot aina kuka projisoi js nuka on narsumarsu ja mikälie heikunkeikun.

        Olen jo sulle sanonut sen tuhat kertaa, että minä saan näppyjä sun tuosta v.tun inisemisestä. Gnukki osaa edes pitää vittuilurakoa, mutta sinä pässi se vaan painat päälle.

        Noh...jos on lusikalla annettu, ei voi edes puolta kauhaa vaatia...(sun tapauksessa)

        Että nillitä vaan vouho huvikses...


      • Dissident kirjoitti:

        No sinä sanot aina kuka projisoi js nuka on narsumarsu ja mikälie heikunkeikun.

        Olen jo sulle sanonut sen tuhat kertaa, että minä saan näppyjä sun tuosta v.tun inisemisestä. Gnukki osaa edes pitää vittuilurakoa, mutta sinä pässi se vaan painat päälle.

        Noh...jos on lusikalla annettu, ei voi edes puolta kauhaa vaatia...(sun tapauksessa)

        Että nillitä vaan vouho huvikses...

        .. Ei JunaLauta, kuin Säälittävä VelliPerse sä olet.. Edelleen ProjiSoit omaa Kuraasi.. ;P

        .. Ja katsoppas mistä tämä(kin) Episodi sai Taas Alkunsa.. Voi Elämä, minkä tähän Maailman Ulostit.. ;D


      • Gnuk kirjoitti:

        En mä nillitä, mä vittuilen. Taidat vaan olla liian tyhmä tajutakseen sen. :D

        Mut rauhoittukaa, sinä ja Paskamäki. En ole pyrkimässä kalifiksi kalifin paikalle. Saatte olla täällä Paskamäki kalifina ja sinä hänen vesiirinä. :D

        No kannattaa opetella vittuilemaan, ennenkuin oikein mainostaa tekevänsä sitä.

        En nimittäin ole edes huomannut sellaista. Jonkun Wuppikseen liittyvän "vittuilun" muistan. Mä pidän hauskaa tuon tyypin kanssa palstalla ja ei minun pidä saada irl mitään hältä. Me kumpikin saadaan täällä kirjoittelemalla jotain, mistä sä et tiedä/ymmärrä mitään.
        Samoin Niccis...et ymmärrä mitä hän täältä hakee...ja se vituttaa sua.

        Ja ri täällä kukaan Kaliffiksi nyt halua...sulla vaan viiraa nupissa..


      • No.problem
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "samanlainen vinkuja".. "saatte kehua omaa erinomsisuutta"

        .. Mitä Sulle on Sanottu siitä Itsesi ProjiSoimisesta.. ;D

        .. Pidä Sinä AlkoHolistin, PuhunPiän, LappionPuun ja NarsuMarsun AlleeLeista Koostuva Ameeba suus kiinni vaan.. ;D.. Ai.. niin.. Unohtus Vielä, ne Uhriutuja&MartyRoitujan, sekä SelänTakana PeiskanJauhamis Ja HameenAllePiiloutumis AlleeLit GeeniListaltasi.. ;D

        .. Sä olet Kyllä niin SpedePelle tapaus koko Jantteri.. Harakatkin nauraa Sulle.. ;D

        .". Sä olet Kyllä niin SpedePelle tapaus koko Jantteri.. Harakatkin nauraa Sulle.. ;D "

        Niin kauan kun ne nauraa asiathan ovat hyvin. Itku olisi huolestuttavampaa.


      • No.problem kirjoitti:

        .". Sä olet Kyllä niin SpedePelle tapaus koko Jantteri.. Harakatkin nauraa Sulle.. ;D "

        Niin kauan kun ne nauraa asiathan ovat hyvin. Itku olisi huolestuttavampaa.

        .. Se on kyllä Totta.. Sitten tilanne olisi jo jotain todella Käsittämättömän Qamalaa.. Lähellä ollaan jo.. Voihan se olla, että se on ItkuNaurua.. ;D


      • Cervantes-
        Gnuk kirjoitti:

        Minulla on tapana kertoa asiat suoraan ja kaunistelematta. Tai sitten olen hiljaa.

        Sä kuulostat vähän kyökkikseltä kun tässä näitä uhkia arvioit. Luulet varmaan, että sinäkin olet uhka minulle. Kerron sulle salaisuuden, et ole. Olet vaan hassu perseennuolija täällä. Kamupoika-ainesta... :D

        Gnuk on genioMente...Narsisti, joka hyökkäilee mielestään kilpaleva äänitorvea

        https://www.youtube.com/watch?v=6OJioczPq5A


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ei JunaLauta, kuin Säälittävä VelliPerse sä olet.. Edelleen ProjiSoit omaa Kuraasi.. ;P

        .. Ja katsoppas mistä tämä(kin) Episodi sai Taas Alkunsa.. Voi Elämä, minkä tähän Maailman Ulostit.. ;D

        Yhyy!!!

        Ootpa noinkin jumiks jätkäks oppinut hienoja sanoja...projisoida.. käytätkö sitä kaurapuurossakin voisilmän tilalla?


      • Cervantes- kirjoitti:

        Gnuk on genioMente...Narsisti, joka hyökkäilee mielestään kilpaleva äänitorvea

        https://www.youtube.com/watch?v=6OJioczPq5A

        Narsisti on vahva sana...ja väärinkäytetty...narsisti ei täältä hakisi näin pitkään "hovia".

        En usko Gnukia narsuks...


      • missöömappi
        Cervantes- kirjoitti:

        Gnuk on genioMente...Narsisti, joka hyökkäilee mielestään kilpaleva äänitorvea

        https://www.youtube.com/watch?v=6OJioczPq5A

        Älähän nyt AnzzyPerpanssi, olet ihan kuutamolla.

        (hermoustunutta honotusta)


      • Gnuk
        Dissident kirjoitti:

        No kannattaa opetella vittuilemaan, ennenkuin oikein mainostaa tekevänsä sitä.

        En nimittäin ole edes huomannut sellaista. Jonkun Wuppikseen liittyvän "vittuilun" muistan. Mä pidän hauskaa tuon tyypin kanssa palstalla ja ei minun pidä saada irl mitään hältä. Me kumpikin saadaan täällä kirjoittelemalla jotain, mistä sä et tiedä/ymmärrä mitään.
        Samoin Niccis...et ymmärrä mitä hän täältä hakee...ja se vituttaa sua.

        Ja ri täällä kukaan Kaliffiksi nyt halua...sulla vaan viiraa nupissa..

        Sitä vaan, että kumpi meistä tässä nyt itkupilliltä vaikuttaa...? :D

        Jos et vieläkään ymmärtänyt niin selvennän. Minusta on vaan niin sangen huvittavaa kuin tosissaan sinä ja Paskamäki otatte tän palstan. Olette varsin riippuvaisia tästä areenasta ja asemastanne täällä... :D

        Sinunkaltaisista ihmisistä olen muuten käyttänyt kuvausta Liima. Kun teille on vähänkin kohtelias, liimaudutte takiaisiksi ettekä tajua pitää etäisyyttä. Rasittavia ihmisiä, sanoisin. Teille on maailmanloppu, jos joku ei pidäkään teistä, vaikka kaikkenne sen eteen olette antaneet. Ja sitten mietitte, että mitä ilette tehneet väärin...?

        Heh, ei vittu näitä sun helmiä.sioille kaipailuja palstalla ihan aloitusten muodossa... :D


      • mietipä
        Gnuk kirjoitti:

        Sitä vaan, että kumpi meistä tässä nyt itkupilliltä vaikuttaa...? :D

        Jos et vieläkään ymmärtänyt niin selvennän. Minusta on vaan niin sangen huvittavaa kuin tosissaan sinä ja Paskamäki otatte tän palstan. Olette varsin riippuvaisia tästä areenasta ja asemastanne täällä... :D

        Sinunkaltaisista ihmisistä olen muuten käyttänyt kuvausta Liima. Kun teille on vähänkin kohtelias, liimaudutte takiaisiksi ettekä tajua pitää etäisyyttä. Rasittavia ihmisiä, sanoisin. Teille on maailmanloppu, jos joku ei pidäkään teistä, vaikka kaikkenne sen eteen olette antaneet. Ja sitten mietitte, että mitä ilette tehneet väärin...?

        Heh, ei vittu näitä sun helmiä.sioille kaipailuja palstalla ihan aloitusten muodossa... :D

        Ettet vaan nyt puhuisi itsestäsi? Projisoit... etkä edes tiedosta.


      • Dissident kirjoitti:

        Yhyy!!!

        Ootpa noinkin jumiks jätkäks oppinut hienoja sanoja...projisoida.. käytätkö sitä kaurapuurossakin voisilmän tilalla?

        .. Vässykkä Hei... ;D.. On se hyvä, että Sulla on tälläinen Turvallinen Isottelu mesta, jossa voit esittää, että Sulla(kin) on Pallit.. ;D.. Luonnossa joudut turvautumaan Luonnolliseen Kameleontti Kykyysi tai et pitkälle pötkisi.. ;D

        .. Kamelontti&CopyCat alleelit(kin) kun sussa on vahvana.. Mut ne kuuluu noihin jo mainittuihin.. Mut Eritellään nyt nekin.. ;P


      • huvittunuttahymyä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Vässykkä Hei... ;D.. On se hyvä, että Sulla on tälläinen Turvallinen Isottelu mesta, jossa voit esittää, että Sulla(kin) on Pallit.. ;D.. Luonnossa joudut turvautumaan Luonnolliseen Kameleontti Kykyysi tai et pitkälle pötkisi.. ;D

        .. Kamelontti&CopyCat alleelit(kin) kun sussa on vahvana.. Mut ne kuuluu noihin jo mainittuihin.. Mut Eritellään nyt nekin.. ;P

        Menikö sulla vähän tunteisiin? Ns. osui ja uppos.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Vässykkä Hei... ;D.. On se hyvä, että Sulla on tälläinen Turvallinen Isottelu mesta, jossa voit esittää, että Sulla(kin) on Pallit.. ;D.. Luonnossa joudut turvautumaan Luonnolliseen Kameleontti Kykyysi tai et pitkälle pötkisi.. ;D

        .. Kamelontti&CopyCat alleelit(kin) kun sussa on vahvana.. Mut ne kuuluu noihin jo mainittuihin.. Mut Eritellään nyt nekin.. ;P

        Mitäpä luulet? Msngunko täällä kokoajan, että muut on sellaisia ja tälläisiä?

        En takuulla. Sinunlaisille mulkuille oon piikki lihassa. Sanon suoraan, että keskity itsees.. elä muihin. Sen läksyn olen käynyt itsekin. Ja jos aiot elää täällä...käyt sinäkin. Et ole mikäänv.tun joutsen. Olet ihminen...toivottavasti.


      • Gnuk kirjoitti:

        Sitä vaan, että kumpi meistä tässä nyt itkupilliltä vaikuttaa...? :D

        Jos et vieläkään ymmärtänyt niin selvennän. Minusta on vaan niin sangen huvittavaa kuin tosissaan sinä ja Paskamäki otatte tän palstan. Olette varsin riippuvaisia tästä areenasta ja asemastanne täällä... :D

        Sinunkaltaisista ihmisistä olen muuten käyttänyt kuvausta Liima. Kun teille on vähänkin kohtelias, liimaudutte takiaisiksi ettekä tajua pitää etäisyyttä. Rasittavia ihmisiä, sanoisin. Teille on maailmanloppu, jos joku ei pidäkään teistä, vaikka kaikkenne sen eteen olette antaneet. Ja sitten mietitte, että mitä ilette tehneet väärin...?

        Heh, ei vittu näitä sun helmiä.sioille kaipailuja palstalla ihan aloitusten muodossa... :D

        Minä joskus toivoin sua palstalle. Oli kiva heittää läppää sun kaa ja biisejä. En suhtaudu ihan yhtä intohimoisesti musaan kuin sä....mutta se oli kivaa.
        Ja jaan monta sunkin mielipidettä.

        Ja kyllä mäkin olin joskus niskakervat Palstamäkeä kohtaan, mutta elin sen ohi.

        Koet liimaksi täällä monet...mutta olet silloin väärässä mestassa. Tää on yleinen keskustelumesta. Et voi itse rajoittaa kuka sulle kommentoi...elä sen kanssa tai häviä...


      • tissiPentti
        Dissident kirjoitti:

        Yhyy!!!

        Ootpa noinkin jumiks jätkäks oppinut hienoja sanoja...projisoida.. käytätkö sitä kaurapuurossakin voisilmän tilalla?

        Onkos tuo Dissident jotain hienostelua??

        projektorin kaikki tietävät


      • palstamäen.tyttö
        Dissident kirjoitti:

        Minä joskus toivoin sua palstalle. Oli kiva heittää läppää sun kaa ja biisejä. En suhtaudu ihan yhtä intohimoisesti musaan kuin sä....mutta se oli kivaa.
        Ja jaan monta sunkin mielipidettä.

        Ja kyllä mäkin olin joskus niskakervat Palstamäkeä kohtaan, mutta elin sen ohi.

        Koet liimaksi täällä monet...mutta olet silloin väärässä mestassa. Tää on yleinen keskustelumesta. Et voi itse rajoittaa kuka sulle kommentoi...elä sen kanssa tai häviä...

        nuoletko gnukin pyllyä ja kesyttikö palstamäki sinut ja miksi et voi olla nuuskamuikkusen kaveri


      • palsta.ala
        Gnuk kirjoitti:

        Sitä vaan, että kumpi meistä tässä nyt itkupilliltä vaikuttaa...? :D

        Jos et vieläkään ymmärtänyt niin selvennän. Minusta on vaan niin sangen huvittavaa kuin tosissaan sinä ja Paskamäki otatte tän palstan. Olette varsin riippuvaisia tästä areenasta ja asemastanne täällä... :D

        Sinunkaltaisista ihmisistä olen muuten käyttänyt kuvausta Liima. Kun teille on vähänkin kohtelias, liimaudutte takiaisiksi ettekä tajua pitää etäisyyttä. Rasittavia ihmisiä, sanoisin. Teille on maailmanloppu, jos joku ei pidäkään teistä, vaikka kaikkenne sen eteen olette antaneet. Ja sitten mietitte, että mitä ilette tehneet väärin...?

        Heh, ei vittu näitä sun helmiä.sioille kaipailuja palstalla ihan aloitusten muodossa... :D

        Se nyt vaan ärsyttää ja aiheuttaa ties mitä aggressiota vaille jäämisen kokemuksen tms. takia kun kaksikko diggaa toisistaan liiaksi muuta yhteisöä sulkevasti, eli olisi syytä vetäytyä silloin "verhon" taakse yhteisymmärtämään. Eläinmaailman sosiaalisia lainalaisuuksia. Asian aiheellisuudella, motiivilla, perusteluilla tms. ei ole väliksi. Se vaan monia triggeröi esim. vaillejjäämisen, vallanmenetyksen, mukaanpääsemättömyyden, erimielisyyden... takia.


      • palsta.ala kirjoitti:

        Se nyt vaan ärsyttää ja aiheuttaa ties mitä aggressiota vaille jäämisen kokemuksen tms. takia kun kaksikko diggaa toisistaan liiaksi muuta yhteisöä sulkevasti, eli olisi syytä vetäytyä silloin "verhon" taakse yhteisymmärtämään. Eläinmaailman sosiaalisia lainalaisuuksia. Asian aiheellisuudella, motiivilla, perusteluilla tms. ei ole väliksi. Se vaan monia triggeröi esim. vaillejjäämisen, vallanmenetyksen, mukaanpääsemättömyyden, erimielisyyden... takia.

        Öö? Oonko mä poissulkenut ketään? Tulin tänne alunpitäen kommentoimaan vaan sitä, että keskustelupalstoilla pitää olla erilsisia mielipiteitä.

        Mitä olen tässä tyrmännyt on gnukin ja nuuskan tyrmäykset oikopäätä. Ei keskusteluun kuulu idea, jos olet erimieltä, olet minua vastaan...vaan, jos olet erimieltä, perustele. Se rakentaa vasta jotain. Ja yhä jokainen valitsee itse itselleen sopivimman idean...


      • apinamaisuuksia
        Dissident kirjoitti:

        Öö? Oonko mä poissulkenut ketään? Tulin tänne alunpitäen kommentoimaan vaan sitä, että keskustelupalstoilla pitää olla erilsisia mielipiteitä.

        Mitä olen tässä tyrmännyt on gnukin ja nuuskan tyrmäykset oikopäätä. Ei keskusteluun kuulu idea, jos olet erimieltä, olet minua vastaan...vaan, jos olet erimieltä, perustele. Se rakentaa vasta jotain. Ja yhä jokainen valitsee itse itselleen sopivimman idean...

        Ei tämä ollut sinua vastaan kirjoitettu kritiikki. Vain yksi tunnistetuksi tullut toteamus tietyistä lainalaisuuksista, jotka pätee monissa tapauksissa riippumatta siitä kuka teki mitä, oli oikeammassa, tai mistä oli edes kysymys.

        Jotenkin asiat pruukaa olemaan, mutta eihän siitä näissä asioissa ole kyse.


      • huvittunuttahymyä kirjoitti:

        Menikö sulla vähän tunteisiin? Ns. osui ja uppos.

        .. Noh, Rasittava Spedehän tuo on.. Mitään Osumista&Upottamista tuo Räpeltäjä ei onnistu tekemään, kuin itsensä kanssa.. ;D


      • flowersreally
        Dissident kirjoitti:

        Öö? Oonko mä poissulkenut ketään? Tulin tänne alunpitäen kommentoimaan vaan sitä, että keskustelupalstoilla pitää olla erilsisia mielipiteitä.

        Mitä olen tässä tyrmännyt on gnukin ja nuuskan tyrmäykset oikopäätä. Ei keskusteluun kuulu idea, jos olet erimieltä, olet minua vastaan...vaan, jos olet erimieltä, perustele. Se rakentaa vasta jotain. Ja yhä jokainen valitsee itse itselleen sopivimman idean...

        Tästä ei parodia enää parane.


      • crux
        flowersreally kirjoitti:

        Tästä ei parodia enää parane.

        Tästä saisi tehtyä leffan. Eller hur?


      • Dissident kirjoitti:

        Mitäpä luulet? Msngunko täällä kokoajan, että muut on sellaisia ja tälläisiä?

        En takuulla. Sinunlaisille mulkuille oon piikki lihassa. Sanon suoraan, että keskity itsees.. elä muihin. Sen läksyn olen käynyt itsekin. Ja jos aiot elää täällä...käyt sinäkin. Et ole mikäänv.tun joutsen. Olet ihminen...toivottavasti.

        .. Jeps.. Näinhän Sä Just teet.. SokeaSpede.. ;D

        .. Etkä Sä mikään Piikki ole.. Inisevä Palliton Sä (edelleen) olet.. ;D

        .. OiVoi, kuin Pallitonta Spedeä harmittaa Totuudet ja niiden JulkiTuonti ja Asioista Muistuttaminen&Varoittaminen.. Ois Varmaan Syytä Katsoa Sitten Sinne Peiliin.. ;D

        .. Mä todellakin Jatkan SuojeluKamppanjaani.. Ei siinä jonkun NarsuMarsun Ininät ja loukkaantumiset Paljon Paina.. Capiche!?!.. ;P


      • flowersreally kirjoitti:

        Tästä ei parodia enää parane.

        .. Ei.. Palsta Parodiaa&Paranoiaa Parhaimmillaan.. ;D


      • apinamaisuuksia kirjoitti:

        Ei tämä ollut sinua vastaan kirjoitettu kritiikki. Vain yksi tunnistetuksi tullut toteamus tietyistä lainalaisuuksista, jotka pätee monissa tapauksissa riippumatta siitä kuka teki mitä, oli oikeammassa, tai mistä oli edes kysymys.

        Jotenkin asiat pruukaa olemaan, mutta eihän siitä näissä asioissa ole kyse.

        Perhana...vissiin pinnistin liikaa puuntekoon...ei älyä.

        Mutta luulen, että Palstamäki ja minä tavoittelemme samaa asiaa. Prioriteetit voi olla erilaisia.
        Mutta sopii tänne sakkiin muitakin ja naisia etenkin...

        Tää äänenpito vaan kulminoituu täällä meihin. Ja ollaan erilaisia persoonia.

        Miksi vaikka Wuppis ja Nicci voi jutella keskenään mukavia, mutta Palstamäki ja minä ei? Miksi meillä olisi joku liittoutuma?

        Ei miksikään.. on vsin yhteinen tavoite...


      • flowersreally kirjoitti:

        Tästä ei parodia enää parane.

        Heräsit zäkin koomasta mukaan? No mikä ettei...vähäsen viskotaan vettä myllyyn...tylsää höpöttämistä ollut taas vaan...


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jeps.. Näinhän Sä Just teet.. SokeaSpede.. ;D

        .. Etkä Sä mikään Piikki ole.. Inisevä Palliton Sä (edelleen) olet.. ;D

        .. OiVoi, kuin Pallitonta Spedeä harmittaa Totuudet ja niiden JulkiTuonti ja Asioista Muistuttaminen&Varoittaminen.. Ois Varmaan Syytä Katsoa Sitten Sinne Peiliin.. ;D

        .. Mä todellakin Jatkan SuojeluKamppanjaani.. Ei siinä jonkun NarsuMarsun Ininät ja loukkaantumiset Paljon Paina.. Capiche!?!.. ;P

        Mitä? Mitä joku ssnoi? Kuuluuko täällä jotain, vai luulenko vain?

        Äääh. Se on Nuuskan LäsSyn LäsSyNiä!

        BoNoBoNoiLuNarSunMarSunProJiSoiMisHimPuLaPinPuLaa..

        Ihan melkein harmittaa...no ei oikeesti. Parasta hupia...


      • GenioMäntti
        missöömappi kirjoitti:

        Älähän nyt AnzzyPerpanssi, olet ihan kuutamolla.

        (hermoustunutta honotusta)

        missömappi on narsku Gnuk: naisnikki


      • mklbgflrt

        "Jokaisella oma näkemys asioihin.."

        Eipä taida olla ainakaan palstan muutamien naisten keskuudessa. Ätmit saavat jatkuvasti ryhmänä vastata kaikesta mitä esim. Naisasialooseri on suustaan päästänyt, vaikka ei olisi itse ollenkaan samaa mieltä esim. väkivaltafantasioista tai siitä että vanhat miehet ovat charmantteja.


      • 8787868686878
        mklbgflrt kirjoitti:

        "Jokaisella oma näkemys asioihin.."

        Eipä taida olla ainakaan palstan muutamien naisten keskuudessa. Ätmit saavat jatkuvasti ryhmänä vastata kaikesta mitä esim. Naisasialooseri on suustaan päästänyt, vaikka ei olisi itse ollenkaan samaa mieltä esim. väkivaltafantasioista tai siitä että vanhat miehet ovat charmantteja.

        Joo, myönnän ainakin omalta kohdaltani..

        Pidän ätmejä omana ryhmänään (hyvin vähän tulee mitään positiivista mieleen) - sitten ovat nämä "muut"..


      • flowersreally
        mklbgflrt kirjoitti:

        "Jokaisella oma näkemys asioihin.."

        Eipä taida olla ainakaan palstan muutamien naisten keskuudessa. Ätmit saavat jatkuvasti ryhmänä vastata kaikesta mitä esim. Naisasialooseri on suustaan päästänyt, vaikka ei olisi itse ollenkaan samaa mieltä esim. väkivaltafantasioista tai siitä että vanhat miehet ovat charmantteja.

        Hyvä sentäs, että käytit muotoa "muutamien".

        Onneksi ilmiötä ei ole olemassa toisinpäin. Siis että joskus kuulisi yleistyksiä naisia koskien.


    • tyypillinenätmi

      Mä en ole kyllä saanut sellaista käsitystä, että Palstamäki olisi ätmi.

      • MattijaTeppo

        Käsityksesi on siis väärä. Tapahtunee usein sinulle.


      • eiköspäinvastoin

        Kyllähän se avioliitossakin vaimoaan petti, eli kova häntäheikki pikemminkin.


      • tyypillinenätmi
        eiköspäinvastoin kirjoitti:

        Kyllähän se avioliitossakin vaimoaan petti, eli kova häntäheikki pikemminkin.

        Tuollainen mies, joka onnistuu jopa vaimoaan pettää, ei ole mikään ätmi. Ätmeille vaimon pettäminen on täydellinen mahdottomuus.


      • DarkMäki
        tyypillinenätmi kirjoitti:

        Tuollainen mies, joka onnistuu jopa vaimoaan pettää, ei ole mikään ätmi. Ätmeille vaimon pettäminen on täydellinen mahdottomuus.

        Kyllä me ätmit mielikuvitusvaimojamme petämme.


    • Itselläni ei ole mitään Palstamäkeä vastaan...

      • absit.kehiin

        Nyt on selkää katteltu, laitapa etupuolelta kuva abseista.


      • näytä-tissit
        absit.kehiin kirjoitti:

        Nyt on selkää katteltu, laitapa etupuolelta kuva abseista.

        Ja tällä kertaa mieluummin oma kuva, niin saadaan nauraa manboobseille.


    • hiekkalootanhirmut

      Hämmentävää, joillekin päteminen tällaisella ummehtuneella foorumilla on mitä ilmeisimmin elämää suurempi juttu. Asiat ei ole näemmä muuttuneet täällä mihinkään. Paitsi että pari päällepäsmäriä on ilmeisesti onnistunut kohottamaan itsensä kumpareen kuninkaiksi. :D

      • pätijöitäriittää

        Ja sitten on teitä pätijöitä jotka luulette olevanne muita parempia, niitä joilla on "elämä".


      • hiekkalootanhirmut
        pätijöitäriittää kirjoitti:

        Ja sitten on teitä pätijöitä jotka luulette olevanne muita parempia, niitä joilla on "elämä".

        En tiedä elämästä, mutta ainakin mielikuvitusta sentään sen verran että keksin tarvittaessa muutakin tekemistä kuin käyttää aikaani ilmatilaa rohmuavien pätijöiden yleisönä olemiseen.


      • Joillekin ei muuta elämää ole kuin palstaelämä. Vaikka kuinka toitottaisi että minä irl sitä tätä ja tuota, niin silti pitää tulla palstalle aikaa viettämään. Mulla ainakin on kavereita, joiden kanssa jauhaa, ainoat sosiaaliset kontaktit eivät löydy palstalta. Mutta näiden vakipalstailijoiden oma elämä taitaa olla niin yllätyksetöntä ja tunneköyhää, että pitää tulla palstalle pätemään. Ja sitten pahoitetaan mieli, kun kaikki eivät näistä tyypeistä tykkääkään. Dissin, muikun ja kumppaneiden mielenpahoitusketju oli todella viihdyttävää luettavaa!!


      • mitä.sanot
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Joillekin ei muuta elämää ole kuin palstaelämä. Vaikka kuinka toitottaisi että minä irl sitä tätä ja tuota, niin silti pitää tulla palstalle aikaa viettämään. Mulla ainakin on kavereita, joiden kanssa jauhaa, ainoat sosiaaliset kontaktit eivät löydy palstalta. Mutta näiden vakipalstailijoiden oma elämä taitaa olla niin yllätyksetöntä ja tunneköyhää, että pitää tulla palstalle pätemään. Ja sitten pahoitetaan mieli, kun kaikki eivät näistä tyypeistä tykkääkään. Dissin, muikun ja kumppaneiden mielenpahoitusketju oli todella viihdyttävää luettavaa!!

        "Mutta näiden vakipalstailijoiden oma elämä taitaa olla niin yllätyksetöntä ja tunneköyhää, että pitää tulla palstalle pätemään."

        Se nyt ei mikään ihme ole, jos täällä yksinäinen sinkku viihtyy, mutta mitä per kelettä nämä varatut täällä tekee. Luulisi olevan parempaakin tekemistä, vai mitä?


      • mitä.sanot kirjoitti:

        "Mutta näiden vakipalstailijoiden oma elämä taitaa olla niin yllätyksetöntä ja tunneköyhää, että pitää tulla palstalle pätemään."

        Se nyt ei mikään ihme ole, jos täällä yksinäinen sinkku viihtyy, mutta mitä per kelettä nämä varatut täällä tekee. Luulisi olevan parempaakin tekemistä, vai mitä?

        Varmaan yllätyksetöntä ja tunneköyhää elämäänsä piristävät, liekö tuolla niin väliä. Tarkoitushan on keskustella, minua ei ainakaan kiinnosta karvan vertaa tavata ketään palstalaista, on sen verran epätasapainoista ja umpimielistä porukkaa.


      • syy
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Varmaan yllätyksetöntä ja tunneköyhää elämäänsä piristävät, liekö tuolla niin väliä. Tarkoitushan on keskustella, minua ei ainakaan kiinnosta karvan vertaa tavata ketään palstalaista, on sen verran epätasapainoista ja umpimielistä porukkaa.

        No siksihän ne täällä palstalla ovat vuodesta toiseen eivätkä löydä parisuhteisiin.


      • mitä.sanot kirjoitti:

        "Mutta näiden vakipalstailijoiden oma elämä taitaa olla niin yllätyksetöntä ja tunneköyhää, että pitää tulla palstalle pätemään."

        Se nyt ei mikään ihme ole, jos täällä yksinäinen sinkku viihtyy, mutta mitä per kelettä nämä varatut täällä tekee. Luulisi olevan parempaakin tekemistä, vai mitä?

        Nono eläs nyt ole umpimielinen ja lokeroi varattuja/sinkkuja ja yksinäisiä yhdenlaiseksi massaksi, jotka elää ja ajattelee yhdellä tavalla...niinkun ei kaikki sinkutkaan täällä aikaansa kuluta. Eiköhän kyse ole siitä, että jotkut tykkää keskustella keskustelupalstoilla sinkku tai varattu ja jotkut ei sinkku tai varattu.

        Vai mitä?🙂

        Miksi te muut täällä käytte?


      • sekoitathenkilöt
        Nicitönnä kirjoitti:

        Nono eläs nyt ole umpimielinen ja lokeroi varattuja/sinkkuja ja yksinäisiä yhdenlaiseksi massaksi, jotka elää ja ajattelee yhdellä tavalla...niinkun ei kaikki sinkutkaan täällä aikaansa kuluta. Eiköhän kyse ole siitä, että jotkut tykkää keskustella keskustelupalstoilla sinkku tai varattu ja jotkut ei sinkku tai varattu.

        Vai mitä?🙂

        Miksi te muut täällä käytte?

        Ihmettelin ainoastaan miksi varattu ihminen voi viihtyä sinkkupalstalla niin paljon.

        "Varmaan yllätyksetöntä ja tunneköyhää elämäänsä piristävät, liekö tuolla niin väliä. "

        Noin sanoi elämänpeli1 palstan varatuista.


      • sekoitathenkilöt kirjoitti:

        Ihmettelin ainoastaan miksi varattu ihminen voi viihtyä sinkkupalstalla niin paljon.

        "Varmaan yllätyksetöntä ja tunneköyhää elämäänsä piristävät, liekö tuolla niin väliä. "

        Noin sanoi elämänpeli1 palstan varatuista.

        Niin, hänelle myös sama teksti. Kuka missäkin viihtyy omalla ajallaan. Minä pulputan mielummin täällä, kun juoksen muiden arkisten juttujeni ja ipanoiden kanssa kavereilla kylässä tai kissanristiäisissä.

        Tarpeeksi tekemistä ja vauhtia on ilman extra ohjelmaakin...ja tauotta ei viitsi kumpoaninkaan pers*ttä rapsutella. Johan se ottaa ritolat, jos koko aika roikkuu kimpussa. Niin riippuvaisia ei olla.☺️

        Tunneköyhää, ei todellakaan. Välillä naurattaa, vituttaa, on neutraalia, ihastuttaa, itkettää, ilostuttaa jne. Kaikenlaiset tunteet kuuluu omaan skaalaan...

        Mut mitä se muu tekeminen olis, josaamulla heräät kello 5. Herätät lapset samantien, ne ei toimi kuten aikuiset heti valppaana...voi mennä hyvän aikaa jankata niitä ylös punkasta, pukemaan ja syömään. Sitten olis oltava hoitopaikassakin kohta jo eli autoon ja ajaa sinne...sitten töihin.

        Siellä toikkaroit iltapäivään kiireellä, aina on enemmän tekemistä kun aikaa. Ajat hakee ipanat ja vaihdat kuulumiset, ajat kotiin tai kauppaan. Mätkit ruokaa tulemaan, pyykkiä ja astiaa koneeseen. Teet koulutehtäviä, mitkä voi ottaa useamman tunnin...kotkotat ipanoille, siivoat, aina teet kotona kotitöitä joka päivä jossain päin. Ja ruokaa on joka päivä oltava tarjolla...seurustelet ohessa perheen kanssa. Kuka mitenkin on halukas höpisemään, usein on omat leikit tai tekemiset...pakkopuhuttelu on mälsää.

        Onkin jo ilta ja iltapesut, nukuttamiset yms. Aamuksi katottava taas vaatteet, eväät yms valmiiksi.

        Rumba jatkuu arkipäivät...missä välissä pitäs vielä ehtiä juiksee kavereilla ja kylillä? Yöt kun pitäs nukkua...ajantaju ja kuinka pal aikaa mihinkin kuluu on joillain mystinen.

        Ja perheellisenä tosiaan ollaan kotonakin eikä juosta pitkin kyliä. Näkökulmaa vaan ihmettelijöille.☺️


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Niin, hänelle myös sama teksti. Kuka missäkin viihtyy omalla ajallaan. Minä pulputan mielummin täällä, kun juoksen muiden arkisten juttujeni ja ipanoiden kanssa kavereilla kylässä tai kissanristiäisissä.

        Tarpeeksi tekemistä ja vauhtia on ilman extra ohjelmaakin...ja tauotta ei viitsi kumpoaninkaan pers*ttä rapsutella. Johan se ottaa ritolat, jos koko aika roikkuu kimpussa. Niin riippuvaisia ei olla.☺️

        Tunneköyhää, ei todellakaan. Välillä naurattaa, vituttaa, on neutraalia, ihastuttaa, itkettää, ilostuttaa jne. Kaikenlaiset tunteet kuuluu omaan skaalaan...

        Mut mitä se muu tekeminen olis, josaamulla heräät kello 5. Herätät lapset samantien, ne ei toimi kuten aikuiset heti valppaana...voi mennä hyvän aikaa jankata niitä ylös punkasta, pukemaan ja syömään. Sitten olis oltava hoitopaikassakin kohta jo eli autoon ja ajaa sinne...sitten töihin.

        Siellä toikkaroit iltapäivään kiireellä, aina on enemmän tekemistä kun aikaa. Ajat hakee ipanat ja vaihdat kuulumiset, ajat kotiin tai kauppaan. Mätkit ruokaa tulemaan, pyykkiä ja astiaa koneeseen. Teet koulutehtäviä, mitkä voi ottaa useamman tunnin...kotkotat ipanoille, siivoat, aina teet kotona kotitöitä joka päivä jossain päin. Ja ruokaa on joka päivä oltava tarjolla...seurustelet ohessa perheen kanssa. Kuka mitenkin on halukas höpisemään, usein on omat leikit tai tekemiset...pakkopuhuttelu on mälsää.

        Onkin jo ilta ja iltapesut, nukuttamiset yms. Aamuksi katottava taas vaatteet, eväät yms valmiiksi.

        Rumba jatkuu arkipäivät...missä välissä pitäs vielä ehtiä juiksee kavereilla ja kylillä? Yöt kun pitäs nukkua...ajantaju ja kuinka pal aikaa mihinkin kuluu on joillain mystinen.

        Ja perheellisenä tosiaan ollaan kotonakin eikä juosta pitkin kyliä. Näkökulmaa vaan ihmettelijöille.☺️

        Missäs välissä se kiireinen perheellinen joutaa keskustelupalstoilla pyörimään? Se on just sitä kotoiluaikaa, kun vois olla perheen kanssa, niin mieluummin kuitenkin valitaan palstailu, eli kotielämä ei ilmeisesti ole mielekästä.


      • Ei ole tarkoitus marmattaa sulle, mutta joskus vaan kypsyttää joidenkin jämähtäneet ajatukset siitä, että parisuhde olis jotakin juhlaa päivästä toiseen, missä leijutaan toisen kanssa päät pilvissä ja muu maailma katoaa.

        Loputtomasti jaksetaan kehitellä uutta ja kivaa tekemistä...joo ei jakseta.☺️

        Arki astuu siihen kuvaan hyvin pian...varsinkin kun on lapsia on arki rutiinien toistoa.☺️


      • Ansterix
        Nicitönnä kirjoitti:

        Niin, hänelle myös sama teksti. Kuka missäkin viihtyy omalla ajallaan. Minä pulputan mielummin täällä, kun juoksen muiden arkisten juttujeni ja ipanoiden kanssa kavereilla kylässä tai kissanristiäisissä.

        Tarpeeksi tekemistä ja vauhtia on ilman extra ohjelmaakin...ja tauotta ei viitsi kumpoaninkaan pers*ttä rapsutella. Johan se ottaa ritolat, jos koko aika roikkuu kimpussa. Niin riippuvaisia ei olla.☺️

        Tunneköyhää, ei todellakaan. Välillä naurattaa, vituttaa, on neutraalia, ihastuttaa, itkettää, ilostuttaa jne. Kaikenlaiset tunteet kuuluu omaan skaalaan...

        Mut mitä se muu tekeminen olis, josaamulla heräät kello 5. Herätät lapset samantien, ne ei toimi kuten aikuiset heti valppaana...voi mennä hyvän aikaa jankata niitä ylös punkasta, pukemaan ja syömään. Sitten olis oltava hoitopaikassakin kohta jo eli autoon ja ajaa sinne...sitten töihin.

        Siellä toikkaroit iltapäivään kiireellä, aina on enemmän tekemistä kun aikaa. Ajat hakee ipanat ja vaihdat kuulumiset, ajat kotiin tai kauppaan. Mätkit ruokaa tulemaan, pyykkiä ja astiaa koneeseen. Teet koulutehtäviä, mitkä voi ottaa useamman tunnin...kotkotat ipanoille, siivoat, aina teet kotona kotitöitä joka päivä jossain päin. Ja ruokaa on joka päivä oltava tarjolla...seurustelet ohessa perheen kanssa. Kuka mitenkin on halukas höpisemään, usein on omat leikit tai tekemiset...pakkopuhuttelu on mälsää.

        Onkin jo ilta ja iltapesut, nukuttamiset yms. Aamuksi katottava taas vaatteet, eväät yms valmiiksi.

        Rumba jatkuu arkipäivät...missä välissä pitäs vielä ehtiä juiksee kavereilla ja kylillä? Yöt kun pitäs nukkua...ajantaju ja kuinka pal aikaa mihinkin kuluu on joillain mystinen.

        Ja perheellisenä tosiaan ollaan kotonakin eikä juosta pitkin kyliä. Näkökulmaa vaan ihmettelijöille.☺️

        Jaana oli suosittu ML-palstalla

        Gnuk, fiona, vilit spämmäsivät sen pilalle pedofiilijutuilla


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Missäs välissä se kiireinen perheellinen joutaa keskustelupalstoilla pyörimään? Se on just sitä kotoiluaikaa, kun vois olla perheen kanssa, niin mieluummin kuitenkin valitaan palstailu, eli kotielämä ei ilmeisesti ole mielekästä.

        Niin ettei saisi olla kuin sitä perhe elämää ja omaa aikaa ei yhtään? Kyse ei ole mielekkyydestä vaan siitä, että perheessä on yksilöitä, joilla jokaisella on omiakin tarpeita ja ne ei aina ole vain perheenjäsenien kanssa tekemistä.

        Minusta kullakin saa olla omaakin aikaa, vaikka perhe olisikin mieluisa, vai eikö?

        En ymmärrä vastakkainaseytelua perhe ja palsta. Yhtälailla vois öaittaa perhe tai joku muu harrastus tai telkan kattelu.

        Täytyy olla aika fakiiri, joka ei ikinä halua hetkeä omaan...


      • missä_jallu
        Ansterix kirjoitti:

        Jaana oli suosittu ML-palstalla

        Gnuk, fiona, vilit spämmäsivät sen pilalle pedofiilijutuilla

        Aivan niin AnzzyPanzzy.

        Taisi olla niin, että sinä olit päätrolli ja jatkat edelleen valitsemallasi tiellä.


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Niin ettei saisi olla kuin sitä perhe elämää ja omaa aikaa ei yhtään? Kyse ei ole mielekkyydestä vaan siitä, että perheessä on yksilöitä, joilla jokaisella on omiakin tarpeita ja ne ei aina ole vain perheenjäsenien kanssa tekemistä.

        Minusta kullakin saa olla omaakin aikaa, vaikka perhe olisikin mieluisa, vai eikö?

        En ymmärrä vastakkainaseytelua perhe ja palsta. Yhtälailla vois öaittaa perhe tai joku muu harrastus tai telkan kattelu.

        Täytyy olla aika fakiiri, joka ei ikinä halua hetkeä omaan...

        Miten palstailu on syntisempää, kun vaikka telkkarin kattelu tai joogassa käyminen?☺️

        Ihanko oikeasti uskot, että ihminen on tyytyväinen kun kokoontuu illalla pyöreän pöydän ympärille ja kukaan ei liiku mihkään ennen kun on nukkumaanmenon aika. Ollaan vaikka väkisin yhdessä, kun se on laatuaikaa, vaikka lapset haluis leikkiä kahdestaan, isä katsella dokkarinsa ja äiti vaihtaa aatoksia palstalla?

        Ei se toimi noin puusilmäisesti. Et sinäkään toimisi niin...


      • panzzy
        Nicitönnä kirjoitti:

        Niin ettei saisi olla kuin sitä perhe elämää ja omaa aikaa ei yhtään? Kyse ei ole mielekkyydestä vaan siitä, että perheessä on yksilöitä, joilla jokaisella on omiakin tarpeita ja ne ei aina ole vain perheenjäsenien kanssa tekemistä.

        Minusta kullakin saa olla omaakin aikaa, vaikka perhe olisikin mieluisa, vai eikö?

        En ymmärrä vastakkainaseytelua perhe ja palsta. Yhtälailla vois öaittaa perhe tai joku muu harrastus tai telkan kattelu.

        Täytyy olla aika fakiiri, joka ei ikinä halua hetkeä omaan...

        Huomaatkos Jaanaseni,

        ett joku Gnuukki keskeyttä jutskailumme usein

        myöski ylläpidon merkinnällä:" Viesti on poistettu sääntöjen vastaisena"


      • panzzy kirjoitti:

        Huomaatkos Jaanaseni,

        ett joku Gnuukki keskeyttä jutskailumme usein

        myöski ylläpidon merkinnällä:" Viesti on poistettu sääntöjen vastaisena"

        Gnuk? Täältä poistuu aika tiuhaan millon kenekin lätinöitä ja linkkilätinöitä etenkin.


      • käyt.paljon
        Nicitönnä kirjoitti:

        Miten palstailu on syntisempää, kun vaikka telkkarin kattelu tai joogassa käyminen?☺️

        Ihanko oikeasti uskot, että ihminen on tyytyväinen kun kokoontuu illalla pyöreän pöydän ympärille ja kukaan ei liiku mihkään ennen kun on nukkumaanmenon aika. Ollaan vaikka väkisin yhdessä, kun se on laatuaikaa, vaikka lapset haluis leikkiä kahdestaan, isä katsella dokkarinsa ja äiti vaihtaa aatoksia palstalla?

        Ei se toimi noin puusilmäisesti. Et sinäkään toimisi niin...

        Olet täällä aika paljon siihen nähden, että sanoit elämän olevan kiireistä. Ilmeisesti sitä omaa aikaa on sitten riittämiin.


      • missä_x
        panzzy kirjoitti:

        Huomaatkos Jaanaseni,

        ett joku Gnuukki keskeyttä jutskailumme usein

        myöski ylläpidon merkinnällä:" Viesti on poistettu sääntöjen vastaisena"

        Aivan niin panzzy.

        Olet aina yrittänyt laittaa kolttosesi muiden syyksi, mutta sinähän se päätrolli olet ollut.


      • Nicitönnäout
        käyt.paljon kirjoitti:

        Olet täällä aika paljon siihen nähden, että sanoit elämän olevan kiireistä. Ilmeisesti sitä omaa aikaa on sitten riittämiin.

        Niin, toisinaan käyn ja olen pitkäänkin yhtäkyytiä. Toisinaan piipahdan hetken ja häippäsen. Mulla on päiviä kun teen koukuhommia ja olen kotona, muu perhe ei ole. Se aika ei ole heiltä pois, vain kouluhommista voi olla pois.

        Mutta olen selvinnyt tehtävistäni aina hyvin, vaikka en käytä 8h koulutehtäviin.

        Mun omaa aikaa nimenomaa on vain palstalla käyminen,muuta omaa aikaa ei ole.☺️

        Ja olen valinnut tämän sen sijaan, että lähtisin kylille ja järjestelisin hoitajat yms. Näin olen kotona tavoitettavissa, mutta kun mua ei kaivata olen täällä tai teen jotain muuta. Omaa aikaa saa olla olla ja mitäpä kukaan ulkopuolinen sitä rupeis kertomaan miten se pitäis käyttää.☺️


      • Nicitönnäout
        Nicitönnäout kirjoitti:

        Niin, toisinaan käyn ja olen pitkäänkin yhtäkyytiä. Toisinaan piipahdan hetken ja häippäsen. Mulla on päiviä kun teen koukuhommia ja olen kotona, muu perhe ei ole. Se aika ei ole heiltä pois, vain kouluhommista voi olla pois.

        Mutta olen selvinnyt tehtävistäni aina hyvin, vaikka en käytä 8h koulutehtäviin.

        Mun omaa aikaa nimenomaa on vain palstalla käyminen,muuta omaa aikaa ei ole.☺️

        Ja olen valinnut tämän sen sijaan, että lähtisin kylille ja järjestelisin hoitajat yms. Näin olen kotona tavoitettavissa, mutta kun mua ei kaivata olen täällä tai teen jotain muuta. Omaa aikaa saa olla olla ja mitäpä kukaan ulkopuolinen sitä rupeis kertomaan miten se pitäis käyttää.☺️

        Ja koulu ja työ on omaa aikaa toki. Yhteiseksi hyväksi kumminkin.


      • sano_mitä_sanot
        käyt.paljon kirjoitti:

        Olet täällä aika paljon siihen nähden, että sanoit elämän olevan kiireistä. Ilmeisesti sitä omaa aikaa on sitten riittämiin.

        Anzzy-Panzzy.

        Luuletko että emme tunnista sinua aurinkolasiesi takaa?


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Niin ettei saisi olla kuin sitä perhe elämää ja omaa aikaa ei yhtään? Kyse ei ole mielekkyydestä vaan siitä, että perheessä on yksilöitä, joilla jokaisella on omiakin tarpeita ja ne ei aina ole vain perheenjäsenien kanssa tekemistä.

        Minusta kullakin saa olla omaakin aikaa, vaikka perhe olisikin mieluisa, vai eikö?

        En ymmärrä vastakkainaseytelua perhe ja palsta. Yhtälailla vois öaittaa perhe tai joku muu harrastus tai telkan kattelu.

        Täytyy olla aika fakiiri, joka ei ikinä halua hetkeä omaan...

        Köyhää on elämä, jos oma aika tarkoittaa palstalla notkumista. Olet paikalla, muttet kuitenkaan läsnä. Sitten ihmetellään, miksi lapset ja teinit ovat kasvaneet kiinni älylaitteisiinsa, vanhemmilta se esimerkki tulee. Joku jopa kannustaa lapsia puhelintensa pariin, kun äiti nyt tarvii omaa aikaa.


      • seliseli
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Köyhää on elämä, jos oma aika tarkoittaa palstalla notkumista. Olet paikalla, muttet kuitenkaan läsnä. Sitten ihmetellään, miksi lapset ja teinit ovat kasvaneet kiinni älylaitteisiinsa, vanhemmilta se esimerkki tulee. Joku jopa kannustaa lapsia puhelintensa pariin, kun äiti nyt tarvii omaa aikaa.

        Aika hyvin sinäkin näytät täällä notkuvan.


      • seliseli
        seliseli kirjoitti:

        Aika hyvin sinäkin näytät täällä notkuvan.

        Nicitönnää näkyy paljon palstalla huomattavasti enemmän kuin elämänpeliä.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Köyhää on elämä, jos oma aika tarkoittaa palstalla notkumista. Olet paikalla, muttet kuitenkaan läsnä. Sitten ihmetellään, miksi lapset ja teinit ovat kasvaneet kiinni älylaitteisiinsa, vanhemmilta se esimerkki tulee. Joku jopa kannustaa lapsia puhelintensa pariin, kun äiti nyt tarvii omaa aikaa.

        Kuka ihmettelee? Meillä lapset leikkii vielä ihan leikkejä ilman älylaitteita. Isompi joskus pelaa pleikkaa, jonka taas on isältään oppinut ja saanut siunauksensa. Kerrohan mikä sinusta olisi meidän perheelle oikea tapa elää, kun tunnut tietävän paremmin kuin itse tiedän? :)


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Kuka ihmettelee? Meillä lapset leikkii vielä ihan leikkejä ilman älylaitteita. Isompi joskus pelaa pleikkaa, jonka taas on isältään oppinut ja saanut siunauksensa. Kerrohan mikä sinusta olisi meidän perheelle oikea tapa elää, kun tunnut tietävän paremmin kuin itse tiedän? :)

        Meillä muuten tehdään ihan kaikki koulutehtävätkin tietokoneella, palautetaan ne myös sähköisesti ja tehtävät ovat koulun sivuilla, moodlella. Paperi tehtävät ja kirjat on historiaa.

        Koulussa ala-asteella näkyy luokissa olevan atk-laitteet kovassa käytössä opetuksessa. Harvemmin enää näkee papereita ja kirjoja pöydillä. Suuntaus on toisenlainen, kuin omassa lapsuudessa. :)


      • seliseli kirjoitti:

        Nicitönnää näkyy paljon palstalla huomattavasti enemmän kuin elämänpeliä.

        Lähteä lasku, jos olen sulle jotain velkaa. :)


      • EdesUnissa
        Nicitönnä kirjoitti:

        Meillä muuten tehdään ihan kaikki koulutehtävätkin tietokoneella, palautetaan ne myös sähköisesti ja tehtävät ovat koulun sivuilla, moodlella. Paperi tehtävät ja kirjat on historiaa.

        Koulussa ala-asteella näkyy luokissa olevan atk-laitteet kovassa käytössä opetuksessa. Harvemmin enää näkee papereita ja kirjoja pöydillä. Suuntaus on toisenlainen, kuin omassa lapsuudessa. :)

        Saanko udella mitä opiskelet ? Minusta on hienoa että ihmiset jaksavat kehittää itseään vielä aikuis-iälläkin.
        Luulen että tulevaisuus on sellainen useammalle ihmiselle. Ei ole enää koulu-jaksoa, kotijaksoa, työjaksoa ja eläkejaksoa, vaan ihmiset opiskelevat ja kehittävät itseään yhtäaikaa kaikkina noina elämän osiensa aikoina. Samalla opintojen pakkotahtisuus ja koulumaisuus vähenee tietotekniikan myötä.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Saanko udella mitä opiskelet ? Minusta on hienoa että ihmiset jaksavat kehittää itseään vielä aikuis-iälläkin.
        Luulen että tulevaisuus on sellainen useammalle ihmiselle. Ei ole enää koulu-jaksoa, kotijaksoa, työjaksoa ja eläkejaksoa, vaan ihmiset opiskelevat ja kehittävät itseään yhtäaikaa kaikkina noina elämän osiensa aikoina. Samalla opintojen pakkotahtisuus ja koulumaisuus vähenee tietotekniikan myötä.

        Saat, mutta en sitä täysin paljasta. Sanotaan näin, että kun olen valmis, olen sen alan teknikko. 😊


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Kuka ihmettelee? Meillä lapset leikkii vielä ihan leikkejä ilman älylaitteita. Isompi joskus pelaa pleikkaa, jonka taas on isältään oppinut ja saanut siunauksensa. Kerrohan mikä sinusta olisi meidän perheelle oikea tapa elää, kun tunnut tietävän paremmin kuin itse tiedän? :)

        Sitähän sanotaan, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Kovin tuntuu sinullakin tunteisiin menevän, kun ihan puhun yleistäen ketään varsinaisesti sormella osoittamatta. Mutta jos haluat ihan henkilökohtaisen mielipiteen, niin tuskin sinulla tyyli tulee muuttumaan lasten kasvaessakaan. Nenä kiinni netissä viettämässä omaa aikaa, ei kovin hääppöiseltä tulevaisuudelta kuulosta.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Sitähän sanotaan, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Kovin tuntuu sinullakin tunteisiin menevän, kun ihan puhun yleistäen ketään varsinaisesti sormella osoittamatta. Mutta jos haluat ihan henkilökohtaisen mielipiteen, niin tuskin sinulla tyyli tulee muuttumaan lasten kasvaessakaan. Nenä kiinni netissä viettämässä omaa aikaa, ei kovin hääppöiseltä tulevaisuudelta kuulosta.

        Niin, että jos kysyy neuvoa, neuvoa tyrkyttävältä on koira joka älähtää? Ahaa, mielenkiintoinen katsontakanta. 😂

        Sinulla tuntui olevan niin kova tarve päteä muiden palstailusta, että tarjosin tilaisuuden päteä enemmänkin ja ohjeistaa tarkemmin, mikä olisi se juuri oikea tyyli jotta ei olisi tunneköyhä elämältään? Monilla kun tuntuu olevan tarvetta huomautella muiden netin käytöstä ja ajankäytöstä.

        Minua vaan pisti silmään tuo tarpeesi olla ikään kuin muita parempi tuolla heitollasi. Ja kyllä se ei tuntunut kovin aiheelliselta kellekkään.

        Niin kauan, kun lapset ovat onnellisia ja tyytyväisiä oloonsa ei sinun tarvitse päätäsi vaivat miten hääppöistä tulevaisuus meillä on. ☺️


      • EdesUnissa
        Nicitönnä kirjoitti:

        Saat, mutta en sitä täysin paljasta. Sanotaan näin, että kun olen valmis, olen sen alan teknikko. 😊

        Oikeastaan vastasit juuri siihen mitä halusinkin tietää. Eli kyse on vakavasta opiskelusta, koska puhut valmistumisesta. Sinulla on tavoite ja päämäärä. Se ei ole sinällään tärkeää teetkö sen itseäsi varten vai mahdollisen urakehityksen vuoksi. Itsensä kehittäminen ja omien mahdollisuuksiensa testaaminen on aina oikein.


    • Anus.Paskaläpi

      Kun on melkein kuusikymppinen kaljuuntunut neitsytsetä, niin jotenkin sitä pitää yrittää päteä. Sinkut-palsta on ainoa paikka maailmassa, missä P-mäki voi tuntea olevansa jotain.

    • kjhgkjhgkjhgjk

      Ei hitto..

      Mitä vikaa tuossa dississä muka taas kerran on -mukava mies..

      Välillä sitä miettii.. Jos ette tule toimeen EDES dissin kanssa, niin tuletteko irl toimeen yhtään kenenkään kanssa???

      Onkohan syy palstan miesten yksinäisyyteen loppujen lopuksi ihan helv. hankala luonne?

      Kyllä sinne peiliinkin kannattaa välillä katsoa.

      • teatteria

        Tämä on teatteria. Suurimmalla osalla on täällä jonkinlainen hahmo. Irl ihan eri meininki.


    • Mielipiteeni

      Se on pätijä. Ärsyttävä. Liian ehdoton.
      Minä, minä, minä...

      Keksinyt tarinan mikä haluaisi olla👍

    • ViruValge

      Gnuk/gentsu on taas Talu Vin kännissä vittuilemassa kaikille

      Gnuk esittei kerran jusseensa Helsinki Maratonin nesteytyxenä vain Courvoisierflinda

      Ei näkynytkään 50-60v sarjassa, jossa 58v Gnuk oli muka ollut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe