Minkä väriset kynnet miehelle kesäksi

Jan11

Mitkä värit olisivat sopivia miesten kynsien lakkauksen.

10

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittelija-meikeissä

vaalean punaista käytän itse

• jan12

Lakkasin varpaan kynnet Neon keltaisella.
      Onko kuinka paljon miehiä jotka lakkaavat varpaankynnet kesäksi tai sitten ympäri vuoden.

• Anonyymi

Häh!

Lakkaavatko miehet kynsiä?
      Siis suomalaiset MIEHET?

• Anonyymi

venelakalla tuloo kestävät kynnet notta

• Anonyymi

Maailmalla on jo ollut male pholis drendi pitkään niin miksi ei myös Suomessakin voisi olla näin.

• Anonyymi

Mutta eikö olis paljon parempi, että suomalaiset miehet olisivat suomalaisia miehiä, eivätkä apinoisi näitä kaikenmaailman "miesikkäisiä"!

Kun aattelee esim että meidän isät ja ukit siellä taistelivat sodassa ja puolustivat maata ja että nämä suomalaiset nuorukaiset saisivat elää vapaassa maassa, - niin luuletteko että he siellä korsuissa maalailivat kynsiään?

Niin jonninjoutavaa löperrystä ottaa muka mallia "muualta maailmalta" ja esittää sitten tätä "malliksi Suomeen",

Kun nämä "miesikkäiset" olisivat oikeasti miehikkäitä, niin eivät maalaisia varpaankynsiään!

Onko odotettavassa seuraavaksi, että rupeavat maalaamaan huuliaan, ja sitten keskustellaan että mikähän väri sopisi parhaiten kesään?

• Anonyymi

Hyvä pointti tuo huulipuna. Minä itse suosin kirkkaanpunaista ja kynnet hieman vaaleammat...

• IHAN MINKÄ VÄRISET VAIN

• Anonyymi

Varpaankynsiä tulee harvemmin lakattua kun miesten koossa olevia korkosandaaleja ei ole ollut myynnissä ja avokkaista ei kynnet näy. Ja toisaalta sukkisten läpi ne eivät edes kunnolla näy. Käsissä ovat vaaleanpunaiset rakennekynnet...

• Anonyymi

Joskus liimaan pitkät kynsitipit, ne sitten punaisella lakalla kahteen, kolmeen kertaan. Ai, että on neitimäisen avuton olo.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe