Mitkä värit olisivat sopivia miesten kynsien lakkauksen.
Minkä väriset kynnet miehelle kesäksi
10
954
Vastaukset
- Aloittelija-meikeissä
vaalean punaista käytän itse
- jan12
Lakkasin varpaan kynnet Neon keltaisella.
Onko kuinka paljon miehiä jotka lakkaavat varpaankynnet kesäksi tai sitten ympäri vuoden. - Anonyymi
Häh!
Lakkaavatko miehet kynsiä?
Siis suomalaiset MIEHET? - Anonyymi
venelakalla tuloo kestävät kynnet notta
- Anonyymi
Maailmalla on jo ollut male pholis drendi pitkään niin miksi ei myös Suomessakin voisi olla näin.
- Anonyymi
Mutta eikö olis paljon parempi, että suomalaiset miehet olisivat suomalaisia miehiä, eivätkä apinoisi näitä kaikenmaailman "miesikkäisiä"!
Kun aattelee esim että meidän isät ja ukit siellä taistelivat sodassa ja puolustivat maata ja että nämä suomalaiset nuorukaiset saisivat elää vapaassa maassa, - niin luuletteko että he siellä korsuissa maalailivat kynsiään?
Niin jonninjoutavaa löperrystä ottaa muka mallia "muualta maailmalta" ja esittää sitten tätä "malliksi Suomeen",
Kun nämä "miesikkäiset" olisivat oikeasti miehikkäitä, niin eivät maalaisia varpaankynsiään!
Onko odotettavassa seuraavaksi, että rupeavat maalaamaan huuliaan, ja sitten keskustellaan että mikähän väri sopisi parhaiten kesään?- Anonyymi
Hyvä pointti tuo huulipuna. Minä itse suosin kirkkaanpunaista ja kynnet hieman vaaleammat...
IHAN MINKÄ VÄRISET VAIN
- Anonyymi
Varpaankynsiä tulee harvemmin lakattua kun miesten koossa olevia korkosandaaleja ei ole ollut myynnissä ja avokkaista ei kynnet näy. Ja toisaalta sukkisten läpi ne eivät edes kunnolla näy. Käsissä ovat vaaleanpunaiset rakennekynnet...
- Anonyymi
Joskus liimaan pitkät kynsitipit, ne sitten punaisella lakalla kahteen, kolmeen kertaan. Ai, että on neitimäisen avuton olo.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83142978Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1982810Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy532405Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1661484Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään521219Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171212- 58873
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j13854- 19799
- 77784