Mitkä värit olisivat sopivia miesten kynsien lakkauksen.
Minkä väriset kynnet miehelle kesäksi
10
774
Vastaukset
- Aloittelija-meikeissä
vaalean punaista käytän itse
- jan12
Lakkasin varpaan kynnet Neon keltaisella.
Onko kuinka paljon miehiä jotka lakkaavat varpaankynnet kesäksi tai sitten ympäri vuoden. - Anonyymi
Häh!
Lakkaavatko miehet kynsiä?
Siis suomalaiset MIEHET? - Anonyymi
venelakalla tuloo kestävät kynnet notta
- Anonyymi
Maailmalla on jo ollut male pholis drendi pitkään niin miksi ei myös Suomessakin voisi olla näin.
- Anonyymi
Mutta eikö olis paljon parempi, että suomalaiset miehet olisivat suomalaisia miehiä, eivätkä apinoisi näitä kaikenmaailman "miesikkäisiä"!
Kun aattelee esim että meidän isät ja ukit siellä taistelivat sodassa ja puolustivat maata ja että nämä suomalaiset nuorukaiset saisivat elää vapaassa maassa, - niin luuletteko että he siellä korsuissa maalailivat kynsiään?
Niin jonninjoutavaa löperrystä ottaa muka mallia "muualta maailmalta" ja esittää sitten tätä "malliksi Suomeen",
Kun nämä "miesikkäiset" olisivat oikeasti miehikkäitä, niin eivät maalaisia varpaankynsiään!
Onko odotettavassa seuraavaksi, että rupeavat maalaamaan huuliaan, ja sitten keskustellaan että mikähän väri sopisi parhaiten kesään?- Anonyymi
Hyvä pointti tuo huulipuna. Minä itse suosin kirkkaanpunaista ja kynnet hieman vaaleammat...
IHAN MINKÄ VÄRISET VAIN
- Anonyymi
Varpaankynsiä tulee harvemmin lakattua kun miesten koossa olevia korkosandaaleja ei ole ollut myynnissä ja avokkaista ei kynnet näy. Ja toisaalta sukkisten läpi ne eivät edes kunnolla näy. Käsissä ovat vaaleanpunaiset rakennekynnet...
- Anonyymi
Joskus liimaan pitkät kynsitipit, ne sitten punaisella lakalla kahteen, kolmeen kertaan. Ai, että on neitimäisen avuton olo.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368