Olen osaava työssäni mutta tehtävänkuvani on liian laaja ja minulta vaaditaan liikaa kun tarvittais oikeesti isompi tiimi. Mulla on sellainen tunne et pomon kaa ei kemiat toimi ja hän yrittää irtisanoa mut koska en pysty hänen mahdottomiin vaatimuksiin siinä ajassa kun hän haluaa. Hän mikromanageroi eikä anna mitään valtuukua tehdäitään työtä itsenäisesti myös se hidastuttaa töiden edistymistä. Teen koko ajan töitä mutta aika ei riitä sellaiseen laajaan juttuun.
Hän voi yrittää irtisanoa käyttäen veruketta etten suoriutuisi tehtävistä tai jotain muuta.
Mitä kannattaisi tehdä nyt? Millaista todistusaineistoa minun tulisi kerätä? Tulisiko myös sanoa että tehtävä on liian laaja. Olen kirjannut itselle kaikki tekemäni työt ylös.
Miten estää irtisanominen?
Ma1sa_
4
843
Vastaukset
- työtappaa
Menisin itse suoraan työterveyslääkärille. Kertoisin että kuormitus on kohtuuton ja en pysty enää hoitamaan työtehtäviäni. Voi olla fataalia painaa burnoutin rajoilla hommia.
- Ma1sa_
No voiko siitä tulla potkut?
- Juoksejo
Kuulostaa sille, että olet vielä hyvässä kunnossa. Hae itsellesi uusi työ ennenkuin burnis hyökkää.
Pomosi vuoksi palat lopulta loppuun. Et voi "voittaa" tätä. - Katsele_uutta_duunia
Pomosi kaiketi haluaa päästä sinusta irti. Siksi ylikuormittaa sinua tarkoituksella. Koeta katsella jos löytyisi joku uusi duuni toisesta firmasta, Ihan oman henkisen ja fyysisen terveytesi takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie807042Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816323Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532512Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant662206Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 141512
- 1981240