Meen Hiirosen nesteelle klo. 20:00.

hannuristojiimies

Jos jollakin asiaa livenä niin tule juttelemaan.

Selän takana anonyyminä helppo huudella.

Voin tarjoo kahvit ja pullat.

42

3729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannuristojiimies

      Pipo päässä mollotan siellä ja juon kahvia!!!!

      Ei teistä varmaan kukaan uskalla tulla moikkaa.

      • Elluhalloyb

        Mis hitoksee..on Hiirosen neste..
        Senkun odottelet....
        Taitaa olla jossain landel..😂😬🍀🌸🌈


      • ellulleinfoo
        Elluhalloyb kirjoitti:

        Mis hitoksee..on Hiirosen neste..
        Senkun odottelet....
        Taitaa olla jossain landel..😂😬🍀🌸🌈

        oulussa ellu, oulussa


      • Elluhalloyb

        Oulu..no Oulu...
        Se siel landel.....mut onnee metsästykseen..🍀👍🌱🌸😂


    • hannuristojiimies

      Netissä anonyymina kirjoitellaan mutta kukaan ei uskalla livenä tulla jutteleen?

      Tulkaa hörppää kahvit.

      Tuskin kukaan uskaltaa!

    • Kurapalligerbiili_

      Mene rauhassa, mä jion kaljaa ja kuuntelen Abbaa.

    • hannuristojiimies

      Tulkaapa teki!

    • tuutännenytvaan

      Ei näy ketää pipopäistä täällä, tulisit nyt tänne niin näkisin legendan livenä!

      • KyImis_

        Se tuli meille ryyppäämään.


      • hannuristojiimies
        KyImis_ kirjoitti:

        Se tuli meille ryyppäämään.

        Kylmiksen nähnyt Lidlissä. Mielenkiintoinen mies, vankilassa katsellut videoita YouTubesta samalla kun ollut varma että kohta tapetaan (valeteloitukset) joilla rikotaan mieli. Ryypätään kahvit huomenna!


      • hannuristojiimies

        Olin minä nesteellä. Pipo päässä. Kahvi 2e. Pullat oli tämän päivän, kysyin hintaa. Ois saanut "vanhana" pulmana sittenkin 1e pullan mutta kun olen THL köyhyystutkimus niin se 1e piti säästää.


      • hannuristojiimies
        hannuristojiimies kirjoitti:

        Olin minä nesteellä. Pipo päässä. Kahvi 2e. Pullat oli tämän päivän, kysyin hintaa. Ois saanut "vanhana" pulmana sittenkin 1e pullan mutta kun olen THL köyhyystutkimus niin se 1e piti säästää.

        Ei mulla saa olla rahaa.

        Ei ole ollut 500e ikinä käyttörahaa. Oon 38 v!!!!!!

        (Tästä piti itsesensuroida).

        Köyhyysvitsejä pilkkaa lukenut jo liikaa.

        Nytki hyvät tulot mutta ihmeellisesti olenkin veloissa.


      • anlyysisinustatekeillä

        Ei se mua haittaa, mut ihmettelen miksi teet mielikuvitusmatkaa johonkin Ouluun. Mitä siel pohjoisessa on? Ja miksi Kylmis?


      • hannuristojiimies
        anlyysisinustatekeillä kirjoitti:

        Ei se mua haittaa, mut ihmettelen miksi teet mielikuvitusmatkaa johonkin Ouluun. Mitä siel pohjoisessa on? Ja miksi Kylmis?

        Olen Oulussa. Minut voi tavata livenä. Asun täällä.


      • hannuristojiimies
        anlyysisinustatekeillä kirjoitti:

        Ei se mua haittaa, mut ihmettelen miksi teet mielikuvitusmatkaa johonkin Ouluun. Mitä siel pohjoisessa on? Ja miksi Kylmis?

        TOTUUS HYVÄ SELVITTÄÄKIN!
        (KAAVIO). DROPOPTIOLAVASTUS YM.
        ELÄMÄ PILATTU. N. 20V VARASTETTU. ELINIKÄ LYHENTYNYT.


      • hannuristojiimies
        anlyysisinustatekeillä kirjoitti:

        Ei se mua haittaa, mut ihmettelen miksi teet mielikuvitusmatkaa johonkin Ouluun. Mitä siel pohjoisessa on? Ja miksi Kylmis?

        MITÄ NE KÖYHYYSTUTKIJAT ANALYSOI PALJONKO ELINIKÄ LYHENI????


    • hannuristojiimies

      Ei ketään.

      Ei ollut eka kerta.

      Joskus toisten sitten ellei muassa vammauteta lisää tai rääkätä hengiltä.

    • hannuristojiimies

      Miksi asianajajani ei edes vastaa sähköpostiin. Saa palkkaa että on asianajajaani mutta ei suostu edes 1min puhumaan puhelimessa. Irvokas oikeusvaltio. Todistelun estäminen.

    • Kuolema_Kylmäkädelle_Ry

      Tule tänne grillaamaan!

    • uhoomutteitee
    • Köyhäpaskaaaaa
      • hannuristojiimies

        Huoh. Tuostakin 2 vuotta jo!!!!!!

        Eikö tämä ikinä lopu rääkkäys!!!!


      • hannuristojiimies

        30-40 työsopimusta ja jokaikisen työn tehnyt niin hyvin kun pystyny tuon linkin jälkeen!!! Nytkin töitä niin paljon etten saa ansiosidonnaista. Oon köyhempi mitä ennen töitä.


      • hannuristojiimies
        hannuristojiimies kirjoitti:

        30-40 työsopimusta ja jokaikisen työn tehnyt niin hyvin kun pystyny tuon linkin jälkeen!!! Nytkin töitä niin paljon etten saa ansiosidonnaista. Oon köyhempi mitä ennen töitä.

        Aina joku ihmeellinen "kulu" mikä vie palkat ja sitten pitää vetää kiltisti puuroo. Kaalia. Muut syö ja nussii elämähuijaukset päällä kymmenii vuosia!!!! Oon nii köyhä että en voi tavata edes lastani vaikka tapaamissopimukset. Evätty. En ole TAVANNUT yli vuoteen. Rikkoo kaikki ihmisoikeudet.


    • Novoihan

      pahkinen :(. Nyt vasta avasin koneen ja löysin tuon päivän parhaan tarjouksen, ja tietty taas oon myöhässä. Ois tullu tarjoomiset halvaksi, kun en syö pullaa, elikkä pelkällä kahaveella nautin ;).

      • hannuristojiimies

        Olen huomenna Hiirosen nesteellä klo. 20:00. UUDESTAAN!


    • hannuristojiimies

      Jos olisi tämä yhdyskunta palvelua kuritushuoneessa niin tuhansia tunteja jo tehtynä!!!!!!!

      En voi avata enempää. Pelkään.

      En saa edes vapautumispäivämäärää!!!! Kesällä sanotaan talvella loppuu talvella sanotaan että kesällä loppuu. 3 viikkoa vielä jaksaa niin loppuu 2015!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GNNNNNN!!!!!!!!

      TOISTAKYMMENTÄ VUOTTA!

    • hannuristojiimies

      "19.11.2015 20:45

      Pelkään että olen "vankina" koko loppuelämän kidutuksessa tietämättä syytä ja tuomion kestoa ikinä. Kärsimystä koko loppuelämä."

    • hannuristojiimies

      MITEN VOI RIISTÄÄ MELKEEN 20 VUOTTA JA ELINIKÄ LYHENTYNYT RUTKASTI. VAMMOJA NIIN PALJON ETTEN JAKSA EDES LUETELLA!

      EN EDES VOI KERTOA MITÄ HIRVEYKSIÄ MINULLE TEHTY ETTEI KUKAAN KUORMITU.

    • hannuristojiimies

      Pahinta on pitää kuritushuoneessa ilman vapautuspäivämäärää. VUOSIA!

      Se on epäinhimillistä kun ei tiedä vapautuuko ikinä?!!!!!

    • hannuristojiimies
    • hannuristojiimies

      Ettäkö ymmärrä mitä olettaa tehneet?

    • hannuristojiimies

      "Kesälomareissu haaveissa? Asiantuntijoiden 7 neuvoa nopeaan säästämiseen."

      Gnnnnnn!! Miten voi THL köyhyystutkimuksessa säästää!!????

      Saanko ikinä lomaa KURITUSHUONEESTA???

      UNIVAJE KIDUTUS PIIIITHIIIII IIIIIIIII!!!!!

      • hannuristojiimies

        Sanooko ne sitten että ANTEEKSI olit köyhyystutkimuksessa kun me syötiin hyvin??

        Tekis mieli soittaa ja kysyä näiltä FB "etsi kavereita" köyhyystutkijoilta!

        Paljonko lyhenee elinikä n. 20v aina perseauki köyhä saasta!!!!!!!!

        Gnnnn!!! Ääääääääääää!!!!!


    • hannuristojiimies

      Keinotekoinen köyhyys !!! Perseestä!!! Tekosyynne pitää rahaa ketjut!! Miksi nämä muut vittu syö ja nussii leveää tietä samaan aikaan KYMMENIÄ VUOSIA!!!!!!!

      • hannuristojiimies

        Ei mikään PALKKATYÖ , EI MIKÄÄN AUTA! Aina vaikka vittu puren kynsiäni ruuaksi ni vitun THL KÖYHYYSTUTKIMUS .


    • Linkittäjä

      Linkityksiä jotkut kirjoittaneet:

      http://blog.oikeus.pro/blogi/

      &

      "Lännen rikollinen oikeus
      Suomikinsekoilee
      24.4.2018 7:14

      Aidon oikeusvaltion keskeisiin oikeusperiaatteisiin kuuluu syyttömyysolettama; tekijä on syyllinen vasta sitten kun hänet laillisessa oikeudenkäynnissä on todistettu syylliseksi.

      Kansainvälisessä oikeudenkäytössä tämä syyttömyysolettama ollaan korvaamassa valtioeliittien ja valtamedioiden yhteisvoimin syyllisyysolettamalla. Riittää kun USA:n presidentti Donald Trump tai Britannian pääministeri Theresa May tai jonkin muun esihistoriassaan oikeusvaltiota leikkineen valtion päämies toteaa jonkin tahon syylliseksi johonkin tekoon. Globaali lautamiehistö eli valtamedia on Pavlovin koiran tavoin kuola suusta valuen vahvistamassa annetun tuomion. Kun Ylen Jouko Jokinen ja Hesarin Kaius Niemi ovat saaneet pyyhityksi kuolan leualtaan, heidän sopisi hetkeksi pysähtyä miettimään medioidensa roolia.

      Viimeksihän tämä nähtiin Syyrian Douman oletetun kaasuiskun tapauksessa. Todisteeksi riitti sotateatteriseurue Valkokypärien (White Helmets) sopivasti paikalle osuneiden TV-kameroiden edessä suorittama ”pelastusoperaatio”, jossa pelastettavia lapsia suihkutettiin vedellä. Valkokypärä-lääkäreiden omat suojavarusteet olisivat olleet olemattoman riittämättömät, mikäli todellinen kaasuisku olisi ollut kyseessä.

      Teatteriesitys herättää monia kysymyksiä. Miten on ensinnäkin mahdollista, että sota-alueella jokin ulkopuolinen TV-ryhmä näyttelijöineen voi operoida oikea-aikaisesti, jollei heillä ole ennakkotietoa iskusta? Ja jos ennakkotieto on, mistä se on saatu? Kaasuiskuun (jonka todenmukaisuutta ei ole näytetty) syylliseksi nimetyt al-Assadin hallinto ja paikalla Syyrian valtion kutsumana olevat venäläiset sotavoimatko olisivat tällaisen ennakkotiedon antaneet?

      Toki siellä on saattanut ollakin todellista kaasua. Alueelta tihkuneet tiedot kertovat, että sariinia on löydetty kapinallistenkin hallusta. Eikä olisi ensimmäinen kerta, kun kapinalliset tappavat ihmiskilpinä olevia siviilejä. Eli kaiken kaikkiaan, kyseessä näyttää olevan lavastus, jolla pumpataan vielä kansainvälistä tuomiota sisällissodassa jo voitolle päässeille al-Assadin ja hallintoaan avustavan Venäjän joukoille.

      Uskottavuudessaan koko arvoton näytelmä on samaa luokkaa kuin USA:n ulkoministerin Colin Powellin taannoin YK:n yleiskokouksessa heiluttelema putkilo, jonka piti todistaa Irakin joukkotuhoaseiden olevan olemassa. Niitä ei kuitenkaan löydetty; liekö tämä Powellin heiluttelema putkilo-todiste vielä tallessa ja tutkijoiden käytössä? Samaa voidaan kysyä Ranskan presidentin Emmanuel Macronin hallussaan oleviksi väittämiensä todisteiden osalta. Toivoa sopii, että Macron pitää putkilonsa – tai mikä ikinä tämä todiste onkaan – tallessa jälkitutkintaa varten.

      Janne Saarikivi esitti perjantain 13.4. Aamu-TV:n Jälkiviisaissa kysymyksen, mitä järkeä al-Assadilla olisi ollut käyttää kaasuasetta juuri sisällissodan lopullisen voiton kynnyksellä? Jo ajatuksenakin se on täysin järjetön. Bilderberg-ryhmää ja sen taustavaikuttajaa CIA:ta edustava jälkiviisas Matti Apunen toki toimi ohjekirjan mukaisesti. Myös aiemmin TV:ssa esiintynyt Maanpuolustuskorkeakoulun kaluunaherra oli niellyt USA:n syytteet karvoineen päivineen; kaluunoita tuntui olevan enemmän kuin järkeä. Toivottavasti tämä ei kuvaa Suomen korkeimman sotilaskoulutuksen ja sen kouluttajien tasoa laajemmin.

      Tämän lavastuksen pohjalta sitten USA, Britannia ja Ranska suorittivat viimein uhkaamansa pommituksen lauantain 14.4. vastaisena yönä. Viiveen syynä kerrottiin olleen halun koota lisätodisteita asiassa. Niitä ei kuitenkaan maltettu odottaa; kemiallisten aseiden kieltojärjestön OPCW:n (Organisation for the Prohibition of Chemical Weapons) tarkastajien kerrottiin perjantain uutisissa tulevan lauantaina Syyriaan tutkimaan tapausta Syyrian hallinnon luvalla. Koalitio halusi tehdä pommi-iskun ennen sitä; haluttiinko tuhota mahdolliset todisteet vai eikö niitä uskottu olevan olemassakaan?

      Pommituksen jälkien osalta kumpuaa runsaasti lisäkysymyksiä. Ensinnäkin ilmoitettiin, ettei ketään kuollut pommituksissa. Miten tämä on mahdollista, jos pommituksen kohteina olivat kemiallisten aseiden varastot? Niiden olettaisi olevan tarkasti sotilaiden valvomia vuorokauden ympäri. Toiseksi, jos pommit todella olisivat osuneet kemiallisten aseiden varastoihin, seurauksena olisi varmuudella ollut kemiallisten aseiden sisältämien myrkkyjen pääsy ympäristöön ja sitä myötä laaja ympäristötuho. Kun tällaisista ei ole raportoitu, herää väistämättä kysymys, oliko näitä kemiallisten aseiden varastoja olemassakaan?

      Koko tämä prosessi vaikuttaa suuren luokan pelleilyltä, jossa lavastetun kaasuhyökkäyksen varjolla suoritettiin suurella metelillä pommitus kemiallisten aseiden muka-varastoihin. Mitään jälkiä ei jäänyt, ei enempää kuolleita kuin myrkkypäästöjäkään. Jälkihoitokin oli siis Valkokypärien teatteriesitysten luokkaa."

    • puree

      Hiirosen neste. Onko siellä niitä poronmunanpurijoita.

    • hannuristojiimies

      Taas yksin siellä istuin klo.20:00.

    • hannuristojiimies

      SAAN AIVOVAMMAA LISÄÄ KUN ETTÄ ANNA NUKKUA!!!!!

      EN SAA NUKKUA!!!!!

      EN OLE VUOSIIN NÄHNYT EDES OIKEITA UNIA!!!!!


      EN SAA NUKKUA!!!!!!

      RAHAT MITÄ PALKKOJA JÄLELLÄ MENEE NYT VITUN ENERGIAJUOMIIN!!!!

      TERVEYS PILALLA!!! RAKENNATTE LISÄVAMMOJA!!!!

      IHMISARVONVASTAISTA!!!!!!!!!!!

      SAIRASTA RÄÄKKÄYSTÄ!!!!!!!

    • hannuristojiimies

      TARVIIN VIRIKKEITÄ SELLIIN!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe