Kolme ominaisuutta

Mingemperor

Miehellä on kolme ominaisuutta jotka määrää miehen menestyksen parisuhdemarkkinoilla.
1. riittävä pituus, vähintään 180 cm
2. miehekäs maskuliininen ulkonäkö
3. "oma juttu" (näitä on esim. hyvä kiinnostava työ, eksoottinen harrastus (soittaa jotain instrumenttia, vuorikiipeily tmv.), ulkomaalisuus (vain tietyt maat) jne.. Siis jotain tavallisuudesta poikkeavaa tai sen yläpuolella esimerkiksi normaalia parempi työ.

Jos näistä omaa kaikki kolme niin mies kuuluu siihen pieneen ryhmään miehiä joista naiset ovat oikeasti kiinnostuneita, joka joutuu jo torjumaan liikatarjontaa.

Jos näistä omaa kaksi ominaisuutta niin ongelmia seuran löytämisessä ei ole myöskään. Kuitenkin joutuu jo itse näkemään vaivaa, olemaan aloitteellinen. Mutta verrattuna ns. normi miehiin (1 tai ei yhtään em. ominaisuutta) aloitteet tuottavat tulosta.

Jos omaa vain yhden näistä niin homma alkaa jo mennä vaikeammaksi. Suurinta osaa naisista et vain kiinnosta.

Jos et omaa mitään em. niin ainoa mahdollisuus on se että nainen valitsee sinut. Olet valmiina, ja tyydyt osaasi. Itse et voi asiaan vaikuttaa vaikka tekisit mitä.

54

8442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastinkappale

Eka ja toka pitää olla, sen sijaan kolmoskohta on yleensä turn-off, erityisesti soittimen soittaminen. Pidän tavallisen "tylsästä", ei tarvi mitään erikoisuuksia.

• Kiltti-ätmi

1, jännämäisyys
      2. vittumaisuus
      3. kusipäisyys

• Noi tyypit on yleensä lusimassa. :)

• Nicitönnä kirjoitti:

Noi tyypit on yleensä lusimassa. :)

Olen samaa mieltä. Ei monia naisia jännämies kiinnosta. Harva miehekseen ottaa v-maisen kusipään!

Itselläni tuossa aloituksen suhteen on asiat hyvin pituuden suhteen, silllä olen 194 senttimetriä pitkä. Paino taitaa olla valitettavasti 106 kiloa, mutta onneksi ei ole mitään outokumpua eli jotain on lihastakin. En ole kukkakeppi miehenä. :)

Itse olisin ulkonäön suhteen valitsemassa kivaa tyyppiä naisissa, kuten sinä olet. Joskus vierastin vähän liikaa sitä, että naisella oli ylimääräisiä kiloja, mutta nyt olen sitä mieltä, että naisissa luonne, kivuus ja jokin korvien välissä ratkaisee enemmän. Ehkä miehen ja naisen seurassa pitäsi ennen kaikkea viihtyä. Se ulkonäkö pituuksineen ei kaikkea ratkaise, kunhan ei ole vain noin 150 senttimetrinen Tanhupallo naisena tai vastaava miehenä. Silloinkin nainen tai mies voi voittaa jonkun Putous-kilpailun huvittavana henkilönä?

• ddfsfgfdg45tg
        Nicitönnä kirjoitti:

Mutta kun ei ole, ne on panemassa lyylejä.

• Kiltti-Ja-Kunnollinen
        Nicitönnä kirjoitti:

Ne pääsee joskus lusimasta ja sitten naiset on heti kiimaisina tarjoomassa lovea.

• eihänsehaittaa
        Nicitönnä kirjoitti:

Eihän muut tässä maassa edes lisäänny kuin vankilakundit. Joka tyypillä vankilassa 7 lasta vähintään kolmen eri naisen kanssa.

• ddfsfgfdg45tg kirjoitti:

Mutta kun ei ole, ne on panemassa lyylejä.

Variaatioita riittää, miehissä ja naisissa. Ei suinkaan tarvitse olla pahis ollakseen jollekin lyylille mieleinen.

• eihänsehaittaa kirjoitti:

Eihän muut tässä maassa edes lisäänny kuin vankilakundit. Joka tyypillä vankilassa 7 lasta vähintään kolmen eri naisen kanssa.

Lisääntyy sentään muutkin. Ei meistäkään kumpikaan ole vankilassa ollut, eikä yksikään lapsiperhe tuttavistakaan.

• ddfsfgfdg45tg
        Nicitönnä kirjoitti:

Variaatioita riittää, miehissä ja naisissa. Ei suinkaan tarvitse olla pahis ollakseen jollekin lyylille mieleinen.

Joo mutta ongelma on että sellaisille lyyleille joille kelpaa joku muu kun pahis, on noin yksi viidestä ja miehiä jotka eivät ole pahiksia on neljä viidesosaa...

• ddfsfgfdg45tg
        Nicitönnä kirjoitti:

Lisääntyy sentään muutkin. Ei meistäkään kumpikaan ole vankilassa ollut, eikä yksikään lapsiperhe tuttavistakaan.

Etkö ole seurannut uutisia, syntyvyys on Suomessa romahtanut viime vuosina.

Etkö ole seurannut uutisia, syntyvyys on Suomessa romahtanut viime vuosina.

Juu, tiedän muttei se nyt sentään konnien kontolle vallan ole jäänyt! 🙄

Joo mutta ongelma on että sellaisille lyyleille joille kelpaa joku muu kun pahis, on noin yksi viidestä ja miehiä jotka eivät ole pahiksia on neljä viidesosaa...

Höpönlöpön...pojat ei vaan osaa ruotia. 😝

• pitkätukka-68

2/3
      Empähän ole ainakaan hc-ätmi

• neuvojamies

Ei huono.

Tuossa on paljon totuutta. Kolmosen pitää olla sellainen asia jolla saa jonkinlaista statusta, eli muiden arvostusta. Ei riitä että soittaa kitaraa hyvin, pitää esiintyä muiden nähden ja olla suosittu tyyppi.

Itse asiassa tuossa päädytään LMS-kaavaan.

• Väärää tietoa. Kaikki asiat vaikuttavat, ei vain kolme asiaa.

• EdesUnissa

Lopulta vain pään sisusta määrää miehen menestyksen missä vain. Myös parisuhde-markkinoilla.
      En halua uskoa tuollaisiin aloituksen väitteisiin, että kohtalomme olisi ulkopuolelta annettu.

Jos olisin nainen, niin kommentoisin tätä aloitusta seuraavasti: "Onko syy siihen etteivät miehet kehity siinä, etteivät he usko voivansa vaikuttaa itse mihinkään ?"

Tokihan ulkonäöllä on merkitystä. Itsekin lähestyn mieluiten kauniita naisia. Varmasti naisetkin arvostelevat miehen ulkonäköä. Se ei ole kuitenkaan ainoa kriteeri.

• bfvf

Pään sisältö vaikuttaa toki menestykseen, mutta tässähän tosiasiassa puhutaan markkinoille pääsystä. Ja jos LMS ei ole kunnossa, niin markkinoille ei ole asiaa.

• gfdhfd5t54gf

"Lopulta vain pään sisusta määrää miehen menestyksen missä vain."

Hyvännäköisen miehen vakiovastaus.

• myös
        gfdhfd5t54gf kirjoitti:

"Lopulta vain pään sisusta määrää miehen menestyksen missä vain."

Hyvännäköisen miehen vakiovastaus.

Tai resurssikkaan tai statuksekkaan.

• foreveralone

Heh, heh, 0/3... heh?...

• Miehen pitää olla miehekäs ja herkkä yhtä aikaa,; pitää osata pidellä naista kuin nukkea, mutta tarvittaessa tappaa se lattialla luisteleva hämähäkki. Hämähäkin metsästäjät ovat ainakin minulle suuria sankareita. <3

(kurnauskis:')

• RandomÄtmi

Pelkääkö nainen muka hämähäkkejä, hah, hah.
        Minä pyydystän hämähäkkejä, hävitän ampiaispesiä tarvittaessa, helppoa hommaa mulle!

• eläintenystävä

Ei hämähäkkiä tarvitse tappaa :(

• äläyleistä
        RandomÄtmi kirjoitti:

Minä pyydystän hämähäkkejä, hävitän ampiaispesiä tarvittaessa, helppoa hommaa mulle!

Jos yksi nainen pelkää älä yleistä kaikkiin.

• RandomÄtmi kirjoitti:

Totta helkutissa pelkää. :0

Liian monta jalkaa viuhtomassa siinä. Huiii hrrrrrrrr......yäh, pthyi, huh ja jaiks.
        Minä ainakin kiipeän lähimmän ihmisen hartioille.

• eläintenystävä kirjoitti:

No silittääkö sitä pitää?

No way never. Ihan liian karvainen ja häijyn näköinen.

• äläyleistä kirjoitti:

Jos yksi nainen pelkää älä yleistä kaikkiin.

Loput naiset valehtelee :)

Mies on aina uljas prinssi silloin kun on saalistanut pahan hämähäkin talosta hittoon.

Tiedättekö miten kova ääni voi naisesta lähteä jos sellainen lukki sattuu viuhtomaan vaikka olohuoneen matolla?

• EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

Loput naiset valehtelee :)

Mies on aina uljas prinssi silloin kun on saalistanut pahan hämähäkin talosta hittoon.

Tiedättekö miten kova ääni voi naisesta lähteä jos sellainen lukki sattuu viuhtomaan vaikka olohuoneen matolla?

Tiedän. Minun pitää saada ne lisäksi elävinä kiinni ja pois talosta. Koska hämähäkki on melko hentoinen ja nopea olento, niin useimmiten valehtelen että sain sen elävänä kiinni.
        Sellainen valhe ei syyllistä murhan toimeksiantajaa (naista), ja kaikki ovat tyytyväisiä.

• eläintenystävä kirjoitti:

.. Se on JuTs Näin.. =)

.. Varsinkaan, jos/kun eivät ole Vaaraksi ja ovat helposti siirrettävissä parempaan paikkaan.. ;P

• 12121212121212

Jos nainen ei käytä mekkoa arjessa ja muutenkin harrastaa miehisiä asioita, saa hän liiskata hämähäkit itse sillä aikaa kun minä lue miesten tyyliblogeja.

• 12121212121212 kirjoitti:

Jos nainen ei käytä mekkoa arjessa ja muutenkin harrastaa miehisiä asioita, saa hän liiskata hämähäkit itse sillä aikaa kun minä lue miesten tyyliblogeja.

Mutta hirvi ja hämähäkki ovat täysin eri asioita.

Hämähäkin pyydystys kuuluu miehelle. Hirvi ei pääse yllättämään ja nainen voi napata sen, mutta hämähäkki, se on petollinen. Voi tulla paikalla hyvin hiljaa kaikkine sorkkineen, saamari.

Uuuuuijui...pelkkä ajatus saa ihon kananlihalle, sh*t!

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Se on JuTs Näin.. =)

.. Varsinkaan, jos/kun eivät ole Vaaraksi ja ovat helposti siirrettävissä parempaan paikkaan.. ;P

Siirtäkää sitten kunhan viette sen pois siitä!

• misspönttöuuni kirjoitti:

Siirtäkää sitten kunhan viette sen pois siitä!

.. Ei Tartte olla noin Hysteerinen.. Eikä saa Hättäillä.. ;P

.. Miten Sä ollenkaan siellä Luonnossa(kaan) pärjäät.. Siellähän on vaikka mitä Pientä Temmeltäjää.. ;D

• Hyvä luonne, äly ja ulkonäkö.

• kolmeominaisuutta

Olen samaa mieltä kolmen kohdan mallista miehen parisuhdemenestyksen mittaamisessa, mutta kohdat ovat hieman eri. Oma teoriani:
      1. ulkoiset ominaisuudet (sinun kaksi ensimmäistä kohtaasi, eli pituus ja miehinen ulkonäkö)
      2. sosiaaliset taidot (itsevarmuus ja puheenlahjat)
      2. status ja mammona (ammatti ja/tai omaisuuden suuruus)

Muuten teoriani on kuten aloittajalla: jos sinulla on 3/3, naisia on jonoksi asti. Eli jos olet pitkä, lihaksikas, komea, rikas ja itsevarma muusikko/lääkäri/juristi/poliisi yms niin naisia riittää. 2/3 on myös varma YTMin tulos mutta vähän joutuu jo olemaan itsekin aloitteellinen, 1/3 tulos vastaa tavista joka saa jonkun verran pillua ja 0/3 tulos tarkoittaa että olet ätmi.

• Mä näin tänään kolme aivan ihanaa "ätmiä".
        Yritin räpsytellä heillekin ripsiä ja hymyillä kuin mikäkin kissa. Toinen vastasi hymyyn ja toinen kompastui jalkoihinsa. Aijai tsaijai :D

• misspönttöuuni kirjoitti:

Mä näin tänään kolme aivan ihanaa "ätmiä".
        Yritin räpsytellä heillekin ripsiä ja hymyillä kuin mikäkin kissa. Toinen vastasi hymyyn ja toinen kompastui jalkoihinsa. Aijai tsaijai :D

...niin ja se kolmas, katosi liukkaasti maissihernepussien kanssa matkoihinsa. Reidari rupesi kai kovaa piippaamaan, että naikkonen liian liki.

(naurua)

pÖH...ei niitä yksinkertaisesti pysty jututtamaan.

• pitkätukka-68

No helkutti, nyt sain vain 1,5 / 3
        No edelleen jotain muuta kuin ätmi.

• pitkätukka-68

...niin ja se kolmas, katosi liukkaasti maissihernepussien kanssa matkoihinsa. Reidari rupesi kai kovaa piippaamaan, että naikkonen liian liki.

(naurua)

pÖH...ei niitä yksinkertaisesti pysty jututtamaan.

Olihan siinä sentään yksi potentiaalinen.

• ddfsfgfdg45tg

Mä näin tänään kolme aivan ihanaa "ätmiä".

Ei ihania ätmejä olekaan. Jos olisivat ihania, eivät olisi ätmejäkään.

• oikea-rivi

Ulkonäkö, raha ja status

• Taitaa olla sitten joku nykyajan suuntaus. Itsellä noista 0/3 ja kuitenkin puolet elämästäni parisuhteessa. En sitten tiedä kumpi aina valitsi ja kenet mutta itse olin aina aloittellinen.

• Mingemperor

Nykyajan suuntaus on. Maailma on muuttunut.
      Sanotaan vaikka nyt niitä "tavallisiksi" miehiksi joilla on vain yksi tai yhtään noista kolmesta ominaisuudesta. Mies voi olla ihan ok näköinen (mutta lyhyt alle 180 cm ja ei maskuliininen), ok työpaikka löytyy ja ok luonne.
      Nämä tavalliset miehet eivät enää kiinnosta naisia. Vain sitten kun nainen havaitsee ettei jostain syystä saa miestä jolla 2/3 ja nainen haluaa esim. perustaa perheen alkavat nämä tavalliset miehet kiinnostamaan. Ja silloinkin kaiken täytyy tapahtua naisen ehdoilla.

Pointtini on että jos miehellä 1 tai 0 noista mainituista ominaisuuksista niin mies ei voi mitenkään vaikuttaa siihen saako kumppanin (yksi yö ... loppuelämä) vaikka tekisi mitä. Nämä miehet ovat näkymättömiä naisille. Ainoa mahdollisuus on olla valmiustilassa että joku nainen huomaisi ja naiselle kelpaisi. Näinhän asia on suurimmassa osassa nykyajan parisuhteissa.

• Temporamores

"Ja silloinkin kaiken täytyy tapahtua naisen ehdoilla."

BINGO!!!

Tätä moni ei tajua.

Ei riitä että mies on tietynlainen vaan asioiden tulee tapahtua TIETYLLÄ TAVALLA.
        Ja se tapa riippuu naisesta vaikka naisilla suurin piirtein aika samanlaiset megalomaaniset ajatukset onkin.

Tämä riesoo monia miehiä.
        Siinä missä nainen saa nykyään olla mikä tahansa pahnan pohjimmainen ylipainoinen mörssäri tai sitten kovaa valuuttaa jo ok näköisenä (kuvitellen itseään sieväksi tai kauniiksi tietysti) niin miesten tulee OLLA JOTAIN sekä vielä TOIMIA TIETYLLÄ että myös seurata NAISEN ELÄMÄÄ.

Olen nähnyt niin monta vitun parisuhdetta sivusta missä mies myöntyy olemaan jotain muuta kuin on ihan vain että pitäisi naisen tyytyväisenä.

Naiset ja varsinkin feministit taas itkevät heti jos heitä ei hyväksytä juuri sellaisena kuin ovat.

Kaikkein karmeinta on se että naiset KUVITTELEVAT tajuavansa jotain tunteista ja parisuhteista. EI, HE EIVÄT TAJUA VITTUAKAAN mutta koska heillä on valtaa parisuhdemarkkinoilla niin he voivat määritellä pelin ja parisuhteen sääntöjä sekä osa näistä lammasmiehistä tietysti määkii pallit märkinä naisten perässä keräilemässä Ikean kärryyn tavaroita lapsi eturepussa.

• rakkauss
        Temporamores kirjoitti:

BINGO!!!

Tätä moni ei tajua.

Ei riitä että mies on tietynlainen vaan asioiden tulee tapahtua TIETYLLÄ TAVALLA.
        Ja se tapa riippuu naisesta vaikka naisilla suurin piirtein aika samanlaiset megalomaaniset ajatukset onkin.

Siinä missä nainen saa nykyään olla mikä tahansa pahnan pohjimmainen ylipainoinen mörssäri tai sitten kovaa valuuttaa jo ok näköisenä (kuvitellen itseään sieväksi tai kauniiksi tietysti) niin miesten tulee OLLA JOTAIN sekä vielä TOIMIA TIETYLLÄ että myös seurata NAISEN ELÄMÄÄ.

Olen nähnyt niin monta vitun parisuhdetta sivusta missä mies myöntyy olemaan jotain muuta kuin on ihan vain että pitäisi naisen tyytyväisenä.

Naiset ja varsinkin feministit taas itkevät heti jos heitä ei hyväksytä juuri sellaisena kuin ovat.

Kaikkein karmeinta on se että naiset KUVITTELEVAT tajuavansa jotain tunteista ja parisuhteista. EI, HE EIVÄT TAJUA VITTUAKAAN mutta koska heillä on valtaa parisuhdemarkkinoilla niin he voivat määritellä pelin ja parisuhteen sääntöjä sekä osa näistä lammasmiehistä tietysti määkii pallit märkinä naisten perässä keräilemässä Ikean kärryyn tavaroita lapsi eturepussa.

"Olen nähnyt niin monta vitun parisuhdetta sivusta missä mies myöntyy olemaan jotain muuta kuin on ihan vain että pitäisi naisen tyytyväisenä."

Olen nähnyt vitun monta parisuhdetta sivusta missä NAINEN myöntyy olemaan jotain muuta kuin on ihan vain että pitäisi miehensä tyytyväisenä.

• laiskatmiehettöihin
        Temporamores kirjoitti:

BINGO!!!

Tätä moni ei tajua.

Naisilla on läheisiä suhteita toisten naisten kanssa jo ala-asteiästä lähtien. Siinä opitaan kaikenlaista läheisyydestä jne. Miehet on pahasti jäljessä ja altavastaajana, mutta mitäpä ei tekisi, jos haluaa parisuhteen. Niinpä. Että työtä se on henkinenkin työ ja ihmissuhdetyö varsinkin.

• crux

Ihan todenmukainen teoria. Ehkä vähän korostaisin erikoista ulkonäköä sillä kaikki erikoinen kiinnostaa naisia ja huomion herättäminen on äärimmäisen tärkeää jos on sattunut syntymään mieheksi. Minulla on riittävä pituus mutta ei juuri muuta ja yksin saa olla lähes aina. Omat juttuni ovat liian henkeviä ja rauhallisia jotta niillä olisi mitään arvoa naisten silmissä.

• hienoahienoa

Noiden ominaisuuksien lisäksi naiset haluavat miehiä joilla on paljon sanoja ja vähän tekoja. Elikä hieman tyhmiä miehiä. Harvemmin käytännöllisesti fiksuilla miehillä on naisia. Minulla itsellä on ollut 3 mahdollisuutta seurustella, mutta naiset olivat kaikki selvästi minua huonompia, niin enpä suostunutkaan yhteenkään.

• fsdfsdfs

"Noiden ominaisuuksien lisäksi naiset haluavat miehiä joilla on paljon sanoja ja vähän tekoja. Elikä hieman tyhmiä miehiä"

Fiksujahan ne on kun tietävät mitä naiset haluavat kuulla ja siten saavat pillua.

• fsdfsdfs kirjoitti:

"Noiden ominaisuuksien lisäksi naiset haluavat miehiä joilla on paljon sanoja ja vähän tekoja. Elikä hieman tyhmiä miehiä"

Fiksujahan ne on kun tietävät mitä naiset haluavat kuulla ja siten saavat pillua.

.. Mua Jaksaa aina "naurattaa/huvittaa" toi NarsuMarsujen AivoPieru, että kuvittelevat olevan "fiksuja" ja/tai "älykkäitä", kun Opportunistisesti Persestelevät VaiksKuinkPal.. ;P

.. Vai että NarsisminKukkaset on "fiksuutta/älykkyyttä".. VoeElämä.. ;P

.. Ja näitähän riittää.. Molemmissa SukuPuolissa.. YllinKyllin.. ;P

• Auerfaari

höpöhöpön neuvoja!!11!1111

Ei mull ol tommossii ominaisuuxi

paitsi semmone, jo haistankin jo , mistä aiheista äämä on kiinostunu juttelemaan

ja rupattelee niistä aiheista, eikä omasta itsestään muuten,

jos äämä kysyy.....ei mul Pillupulaa ole just koskaan

• Ja listan on laatinut alle 3-kymppinen, jolle ulkoiset tekijät ovat tärkeämpiä kuin mikään muu. Aikuiset ajattelevat jo vähän laajemmin asioita ja se yhdessä viihtyminen, samanlainen ajatusmaailma tai elämäntilanne ovat tärkeämpiä. Monesti nämä listojen laatijat kirjaavat ylös niitä ominaisuuksia, jotka itseltä puuttuvat. Mutta sehän ei automaattisesti tarkoita, että jollakin toisella samanlaisella miehellä olisi yhtä huono naisonni kuin itsellä on. Jos viitsii tehdä muutakin kuin istua kotona marisemassa, niin kyllä naisia löytyy. Tietenkin tilannetajukin ratkaisee, 155 senttisen kaverin ei kannattaisi yrittää iskeä liki 2-metristä naiskoripalloilijaa. Ei välttämättä onnistu tai ainakin onnistumisprosentti on pieni. Vaikka omaa tuttavapiiriäni katsellessa, olen huomannut, että aloittajan lista ei todellakaan pidä paikkaansa.

• Mingemperor

Kyllä tässä ollaan jo vanhempi listan laatija. Perustuu ihan empiirisiin havaintoihin, tuo lista.
      Katsokaa vaikka tilanteita joissa on saman ikäisiä miehiä ja naisia koolla (ravintolat, työpaikan pikkujoulut, kaverien häät). Naiset ovat kiinnostuneita vain noista 2/3 miehistä. Miesten kiinnostus taas jakautuu tasaisemmin jossa oma taso ja mahdollisten samaa luokkaa olevien naisten taso otetaan huomioon. Ei niitä parhaimman näköisiä naisia (vaikka miehet huomaa ne) edes yritä kuin ne paikan tasokkaimmat miehet.
      Se ei tietenkään tarkoita etteikö mies jolla ei ole yhtään tai vain yksi listan ominaisuuksista saisi naista ja kumppania. Mutta niissä tapauksissa ollaan tilanteessa jossa mennään asenteella "tyydytään mitä saadaan". Molemmin puolin. Ja se myös näkyy katkeruutena ja jatkuvana tyytymättömyytenä.
      Siis pointtini on että naisille olisi kyllä ihan tarpeeksi tasokkaita miehiä, jotka ajattelevat jo vähän laajemmin asioita ja joille se yhdessä viihtyminen, samanlainen ajatusmaailma tai elämäntilanne ovat tärkeämpiä. Mutta nämä miehet eivät kelpaa naisille koska heillä ei ole noita ulkoisia ominaisuuksia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4650
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      93
      2408
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      571
      1818
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1573
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1491
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1197
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1128
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      978
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      977
    Aihe