Temptis-Minna, tuohan taisi olla se joka otti läpällä poskeen bileissä, on tehnyt parisuhteestaan painokerroin-taulukon:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/pisteyta-parisuhteesi-excelissa-temptation-island-minnan-oma
Onko palstan(kin) naisilla tuollaisia exceleitä? Onko niissä(kin) "Jännittävä ja yllätyksellinen" ekana?
Minnan painokerroin-taulukko
12
4211
Vastaukset
- Pillujen--asiantuntija
Jännittävä koska pettää. Luonne koska on paska jännämies pettäjä. Älykäs ei tarvii olla koska jännämies pettäjä ja älykäs ei sovi samaan ihmiseen.
Elä nyt innostu.
En ikinä halunnut jännittävää miestä koska ne on enemmän tuuliviirejä mutta yleensä ne miehet tulevat ilmaisemaan tahtoansa siten ettei toisen omalla tahdolla merkitystä,sellaiset miehet ei kiinnosta.
Sellaiset miehet iskevät kun taas kiltit odottaa omaa vuoroaan kun ovat peräti lapsuuden ajan hakattuja koulukiusaajan tai sisaruksen peräti vanhempiensa kiusattuja.
Kiltit miehet ovat yleensä älykkäitäKyllä syy seuraus löytyvät minun mieheltäni ja olen realistinen.😍 sitä paitsi älykäs mies oppii.
- Iki_ATM
valtakunta kirjoitti:
Kyllä syy seuraus löytyvät minun mieheltäni ja olen realistinen.😍 sitä paitsi älykäs mies oppii.
Siis älykäs mies oppii Jännämiehen tavoille ja sitten alkaa saamaan Pillua?
Voihan se olla noinkin. Sain kolmannen kouluni päästötodistuuksen keskiarvoksi 9,1 mutta älykäs en ole enkä ole oppinut Jännämiesten tavoille enkä haluakaan oppia. Mieluummin olen rehellinen.
Siispä olen vastaisuudessakin ilman Pillua. Iki_ATM kirjoitti:
Siis älykäs mies oppii Jännämiehen tavoille ja sitten alkaa saamaan Pillua?
Voihan se olla noinkin. Sain kolmannen kouluni päästötodistuuksen keskiarvoksi 9,1 mutta älykäs en ole enkä ole oppinut Jännämiesten tavoille enkä haluakaan oppia. Mieluummin olen rehellinen.
Siispä olen vastaisuudessakin ilman Pillua.Höpsö tuo että sanoin älykäs mies oppii yleisellä tasolla kuin sanoi,” en ole koskaan halunnut jännämiestä ”joten minulla edes ole jännämiestä mutta älykäs mies on kirjallisuudessa.😁
Ilman voit olla naista, kumisena saa kumpaakin jos taas haluat.
- ätmitjännänäärellä
Tämmöiset tositv-tähdet ne on ätmien unelmanaisia. Kilttejä ja kunnollisia tavallisia omanikäisiä naisia ei huomatataan, vaan kuolataan joidenkin 20 vuotta nuorempien silikonijulkkisten perässä.
Se on sitä turvallista jännän etsintää ruudun takaa. - Kaisanoasaa
Tuo minna on spermaviemäri jännämiehille.
- Ränniäpitkin
Miehet on spermarännejä. Kaikki miehet. Myös monille miehille.
- EdesUnissa
Miksei diplomi-insinööri ymmärrä ettei painoarvolla kertominen muuta kvantitatiivista tutkimusta miksikään ? Se on edelleen kvantitatiivinen.
Mistähän koulusta valmistuu diplomi-insinöörejä jotka eivät ole sisäistäneet tutkimusmenetelmiä ? Kuinka on saanut lopputyönsä tehtyä ? Diplomi-insinööri on kuitenkin se korkeampi yliopisto tutkinto, ja lopputyöltä vaaditaan tieteellisen teorian ja tutkimuksen yhdistämistä.- sdkkkg
Todistaa sitä asiaa että koulutuksesta ei ole mitään takeita siihen että olisi viisas ja lukenut kuten monet naiset niin kuvittelee, katsos kun kaikki eivät ole luokan priimuksia, osa pääsee läpi rimaa hipoen ja lunttaamalla/ plagioinnilla.
Edelleen olen sitä mieltä että naurettavia ovat ne ihmiset jotka nettideittiprofiilissaan vaativat kumppanilta samaa koulutustasoa kuin itsellään on tai korkeaa koulutusta vaikka itsellään ei ole, kuvitellessaan että mitä korkeampi koulutus sitä sivistyneempi ja fiksumpi ihminen on.
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Naisten exel taulukossa on vain top 10 miehiä koska ne on luotettavia, ei ne petä eikä ne ole väkivaltaisia.
Mielenkiintoista, että seuraat kyseistä ohjelmaa niinkin innokkaasti, että tunnistat ihmiset ohjelmasta ja pysyt perillä heidän touhuistaan. Oikeasti, ketä tämmönen voisi kiinnostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185403MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182808- 122530
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6012063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1251786Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701362Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31128Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3991077Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641067