Voiko näin pahalta edes tuntua?

EnSelviäEnää

En tiedä miten tai minne purkaisin oloani. Tuntuu, että kyyneleet eivät lopu koskaan. Olen pitänyt itseäni aina hyvin herkkänä ihmisenä, herkkänä vaistoamaan ihmisten väliset kemiat ja kipinät. Tukahdutetut tuskat ja pahat olot. Nyt jouduin itse tilanteeseen jossa itseäni nuorempi mies löi olemuksellaan ja asenteillaan päähän, kuin halko. Tulkitsin kaiken väärin! Ystävällisyyden, auttamishalun, katseen jne. Hän kertoi minulle suoraan, että ei ole mitään sellaisia tunteita minua kohtaan... Minä rohkeana naisena tässä vaikeassa tilanteessa tunnustin ensin tunteeni. Nyt mua sattuu. Tunnen oloni tyhmäksi. Niin tyhmäksi, että se taitaa lukea otsassani? Kaikki voivat lukea, että tämä nainen luuli itsestään niin paljon, että tuo täydellinen haaveiden mies olisi kiinnostunut. Mulla on huono itsetunto ollut aina ja elämä ei ole sitä tukenut millään muotoa. En ole koskaan aikaisemmin kehdannut lähestyä ketään. Kukaan ei ole herättänyt minussa näin suurta tunnetta. Tuntuu, että taas sain niin paljon torjuntaa ja tunteettomuutta, pystynkö enää ikinä? En pysty. Mä olen aina ollut se kaikkien kaveri ja uskottu. Kiltti ja empaattinen tuki ja turva. Etsinyt valoisuutta ja tuonut sitä toisten synkkiin ajatuksiin. Kannustanut ja itse jaksanut tsempata. Myös itseäni. Nyt mä uskon rakkauteen ensisilmäyksellä. Yksipuoliseen. Nyt juuri en tiedä miten kokoan itseni.? Sattuu joka ikiseen soluun.

4

3287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusallista

Sellasta sattuu et tulee mokailtua,ei se maailmaa kaada.Toivottavasti et työpaikalla jonne on mentävä joka päivä.Toiset ihmiset on vaan kaikille ystävällisiä ja avuliaita ilman että se merkkais sen enempää.

• Elämää___

Pystyn samastumaan. Nyt tuntuu varmasti kamalalta, mutta selvisipä tilanne, muutoinhan tunteet olisivat vain syventyneet. Jos kokee rakkautta ensi silmäyksellä,kyse on vain omaan mielikuvaan hullaantumisesta.
      Nyt sinulla on oikeus parannella haavojasi ja ottaa etäisyyttä tähän mieheen.

• oppeliini1

Ystävä pieni, aivan turhaan suret!

Et ole ensimmäinen joka ihastuu ja jopa rakastuu toiseen ihmiseen joka käyttäytyy ystävällisesti toista kohtaan.
      Tuo poika oli vain oma itsensä. Hän aivan varmasti ei tarkoituksella johtanut sinua harhaan. Hän on ystävällinen kaikkia kohtaan.

Tuossa sait huomata että ystävällisiä ihmisiä ON olemassa, paljonkin.
      Se ei tarkoita että he suinpäin olisivat rakastuneet sinuun, tai kehenkään muuhun. Heidän ystävällinen käytos vain on heille luonteenomaista.

Tallaisten ihmisten kanssa on hauska viettää aikaa, parantaa maailmaa. Tietenkään rakastumatta heihin.
      Usko vain , kyllä sinä tapaat vielä pojan joka vastaa syvimpiin tunteisiisi samalla tavalla. Silloin asia on aivan toinen.

• ehkäjohuomenna

Toimit aivan oikein,nyt et vaan saanut vastakaikua tunteillesi.Paljon huonompi olisi ollut jos olisit vain arvuutellut mielessäsi josko tuo toinenkin tuntee samoin.Torjutuksi tuleminen kirvelee hetken mutta ajan kanssa se helpottaa.Tuolla jossain on varmasti sinullekkin se oikea,usko tai älä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      67
      2277
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      230
      2182
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1478
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      20
      1282
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1242
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1200
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      120
      1164
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      969
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      959
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      909
    Aihe