Voiko näin pahalta edes tuntua?

EnSelviäEnää

En tiedä miten tai minne purkaisin oloani. Tuntuu, että kyyneleet eivät lopu koskaan. Olen pitänyt itseäni aina hyvin herkkänä ihmisenä, herkkänä vaistoamaan ihmisten väliset kemiat ja kipinät. Tukahdutetut tuskat ja pahat olot. Nyt jouduin itse tilanteeseen jossa itseäni nuorempi mies löi olemuksellaan ja asenteillaan päähän, kuin halko. Tulkitsin kaiken väärin! Ystävällisyyden, auttamishalun, katseen jne. Hän kertoi minulle suoraan, että ei ole mitään sellaisia tunteita minua kohtaan... Minä rohkeana naisena tässä vaikeassa tilanteessa tunnustin ensin tunteeni. Nyt mua sattuu. Tunnen oloni tyhmäksi. Niin tyhmäksi, että se taitaa lukea otsassani? Kaikki voivat lukea, että tämä nainen luuli itsestään niin paljon, että tuo täydellinen haaveiden mies olisi kiinnostunut. Mulla on huono itsetunto ollut aina ja elämä ei ole sitä tukenut millään muotoa. En ole koskaan aikaisemmin kehdannut lähestyä ketään. Kukaan ei ole herättänyt minussa näin suurta tunnetta. Tuntuu, että taas sain niin paljon torjuntaa ja tunteettomuutta, pystynkö enää ikinä? En pysty. Mä olen aina ollut se kaikkien kaveri ja uskottu. Kiltti ja empaattinen tuki ja turva. Etsinyt valoisuutta ja tuonut sitä toisten synkkiin ajatuksiin. Kannustanut ja itse jaksanut tsempata. Myös itseäni. Nyt mä uskon rakkauteen ensisilmäyksellä. Yksipuoliseen. Nyt juuri en tiedä miten kokoan itseni.? Sattuu joka ikiseen soluun.

4

3183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusallista

      Sellasta sattuu et tulee mokailtua,ei se maailmaa kaada.Toivottavasti et työpaikalla jonne on mentävä joka päivä.Toiset ihmiset on vaan kaikille ystävällisiä ja avuliaita ilman että se merkkais sen enempää.

    • Elämää___

      Pystyn samastumaan. Nyt tuntuu varmasti kamalalta, mutta selvisipä tilanne, muutoinhan tunteet olisivat vain syventyneet. Jos kokee rakkautta ensi silmäyksellä,kyse on vain omaan mielikuvaan hullaantumisesta.
      Nyt sinulla on oikeus parannella haavojasi ja ottaa etäisyyttä tähän mieheen.

    • oppeliini1

      Ystävä pieni, aivan turhaan suret!

      Et ole ensimmäinen joka ihastuu ja jopa rakastuu toiseen ihmiseen joka käyttäytyy ystävällisesti toista kohtaan.
      Tuo poika oli vain oma itsensä. Hän aivan varmasti ei tarkoituksella johtanut sinua harhaan. Hän on ystävällinen kaikkia kohtaan.

      Tuossa sait huomata että ystävällisiä ihmisiä ON olemassa, paljonkin.
      Se ei tarkoita että he suinpäin olisivat rakastuneet sinuun, tai kehenkään muuhun. Heidän ystävällinen käytos vain on heille luonteenomaista.

      Tallaisten ihmisten kanssa on hauska viettää aikaa, parantaa maailmaa. Tietenkään rakastumatta heihin.
      Usko vain , kyllä sinä tapaat vielä pojan joka vastaa syvimpiin tunteisiisi samalla tavalla. Silloin asia on aivan toinen.

    • ehkäjohuomenna

      Toimit aivan oikein,nyt et vaan saanut vastakaikua tunteillesi.Paljon huonompi olisi ollut jos olisit vain arvuutellut mielessäsi josko tuo toinenkin tuntee samoin.Torjutuksi tuleminen kirvelee hetken mutta ajan kanssa se helpottaa.Tuolla jossain on varmasti sinullekkin se oikea,usko tai älä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe