Voiko näin pahalta edes tuntua?

EnSelviäEnää

En tiedä miten tai minne purkaisin oloani. Tuntuu, että kyyneleet eivät lopu koskaan. Olen pitänyt itseäni aina hyvin herkkänä ihmisenä, herkkänä vaistoamaan ihmisten väliset kemiat ja kipinät. Tukahdutetut tuskat ja pahat olot. Nyt jouduin itse tilanteeseen jossa itseäni nuorempi mies löi olemuksellaan ja asenteillaan päähän, kuin halko. Tulkitsin kaiken väärin! Ystävällisyyden, auttamishalun, katseen jne. Hän kertoi minulle suoraan, että ei ole mitään sellaisia tunteita minua kohtaan... Minä rohkeana naisena tässä vaikeassa tilanteessa tunnustin ensin tunteeni. Nyt mua sattuu. Tunnen oloni tyhmäksi. Niin tyhmäksi, että se taitaa lukea otsassani? Kaikki voivat lukea, että tämä nainen luuli itsestään niin paljon, että tuo täydellinen haaveiden mies olisi kiinnostunut. Mulla on huono itsetunto ollut aina ja elämä ei ole sitä tukenut millään muotoa. En ole koskaan aikaisemmin kehdannut lähestyä ketään. Kukaan ei ole herättänyt minussa näin suurta tunnetta. Tuntuu, että taas sain niin paljon torjuntaa ja tunteettomuutta, pystynkö enää ikinä? En pysty. Mä olen aina ollut se kaikkien kaveri ja uskottu. Kiltti ja empaattinen tuki ja turva. Etsinyt valoisuutta ja tuonut sitä toisten synkkiin ajatuksiin. Kannustanut ja itse jaksanut tsempata. Myös itseäni. Nyt mä uskon rakkauteen ensisilmäyksellä. Yksipuoliseen. Nyt juuri en tiedä miten kokoan itseni.? Sattuu joka ikiseen soluun.

4

3214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusallista

Sellasta sattuu et tulee mokailtua,ei se maailmaa kaada.Toivottavasti et työpaikalla jonne on mentävä joka päivä.Toiset ihmiset on vaan kaikille ystävällisiä ja avuliaita ilman että se merkkais sen enempää.

• Elämää___

Pystyn samastumaan. Nyt tuntuu varmasti kamalalta, mutta selvisipä tilanne, muutoinhan tunteet olisivat vain syventyneet. Jos kokee rakkautta ensi silmäyksellä,kyse on vain omaan mielikuvaan hullaantumisesta.
      Nyt sinulla on oikeus parannella haavojasi ja ottaa etäisyyttä tähän mieheen.

• oppeliini1

Ystävä pieni, aivan turhaan suret!

Et ole ensimmäinen joka ihastuu ja jopa rakastuu toiseen ihmiseen joka käyttäytyy ystävällisesti toista kohtaan.
      Tuo poika oli vain oma itsensä. Hän aivan varmasti ei tarkoituksella johtanut sinua harhaan. Hän on ystävällinen kaikkia kohtaan.

Tuossa sait huomata että ystävällisiä ihmisiä ON olemassa, paljonkin.
      Se ei tarkoita että he suinpäin olisivat rakastuneet sinuun, tai kehenkään muuhun. Heidän ystävällinen käytos vain on heille luonteenomaista.

Tallaisten ihmisten kanssa on hauska viettää aikaa, parantaa maailmaa. Tietenkään rakastumatta heihin.
      Usko vain , kyllä sinä tapaat vielä pojan joka vastaa syvimpiin tunteisiisi samalla tavalla. Silloin asia on aivan toinen.

• ehkäjohuomenna

Toimit aivan oikein,nyt et vaan saanut vastakaikua tunteillesi.Paljon huonompi olisi ollut jos olisit vain arvuutellut mielessäsi josko tuo toinenkin tuntee samoin.Torjutuksi tuleminen kirvelee hetken mutta ajan kanssa se helpottaa.Tuolla jossain on varmasti sinullekkin se oikea,usko tai älä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4220
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2373
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2337
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2114
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1907
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1885
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1577
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1538
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1370
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1234
    Aihe