Deittejä jonoksi asti....

Kmmökkl

Tuota tämä sinkkuus on merkillistä, välillä on pitkiä kausia, ettei tapahdu mitään, voi mennä monta kuukautta, ettei kukaan ole kiinnostunut. Sitten on kausia, että voi olla jopa 10 kiinnostavaa miestä. No, mitä tehdä näiden kanssa. Yksi näistä on tällä hetkellä kaikista kiinnostavin, jonka kanssa on kuitenkin tilanne auki, ollaan kerran jo nähty. Nyt mietinkin, voinko tapaista näitä muita ja kerronko tilanteesta miehille. Toisaalta, en voi pantata itseäni yhdelle, kun muut tilaisuudet voivat mennä ohi.. Ja voi tulla taas niitä hiljaisiakin kausia.... Tämä on varmaan kuitenkin positiivinen ongelma....

11

2802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkanenkaunoinen

      No hitsi sentään. Mä ihmettelen sitä että naapurin koirakin alko vinkuun ja luikki pakoon häntä koipien välissä, kun näki mut saunatakissa tulevan saunasta. Tasan ei käy onnen lahjat. Sulla on tosiaan positiivinen ongelma.

    • 1X2

      Tietenkin, katsot muutkin kortit.

    • ljkljk

      No voihan sitä tapailla ihan vapaasti vaikka ketä, vaikka kerran jo sen yhden olet tavannutkin. Mutta suosittelen ettet kerro tälle miehelle niistä muista miehistä, koska tiedän kokemuksesta ihmiset suhtautuvat tähän asiaan eri tavalla. Ei se nyt ole mitään ns. seurustelua jos jonkun vaikka 1-2 kertaa tapaa... anna palaa ja tapaa ne kaikki miehet ainakin kerran...

    • eronnut17

      Tottakai katsot kaikki kortit. Itselläni on tällä hetkellä neljä miestä kierrossa. Yksi on kaikista ihanin, mutta hän on toistaiseksi vielä varattu. En halua varatun kanssa alkaa mitään enempää ennen kuin on selvittänyt aikaisemmat kuvionsa.

      Sitten on toinen joka on juuri eronnut, mutta hänen kanssaan en oikein meinaa löytää roihua. On ihan kunnollinen mies, mutta enempi kaveri.

      Sitten on yksi melko nuori 30v mies, mutta kun itse olen 40v niin vähän hirvittää. Hän olisi kyllä vapaa ja viriili ja aikas ihana, mutta se ikä.

      Ja sitten on vielä yksi 10v vanhempi mies joka on kanssa tosi hottis, mutta mutta se ikä. No päätin että katsotaan nämä kaikki kortit ja mietitään sitten miten käy. Eihän sitä koskaan tiedä....

      • opopopooooo

        Ota toi kolmekymppinen. Sulla on siinä kätevästi samalla vanhuuden turva ja hoivaaja.


    • nnpnoon

      Ihan vaan kokemuksesta neuvon, että varattuihin ja juuri eronneisiin ei kannata sekaantua, jos itse haluaa vakavaa suhdetta.

    • wpppgh

      Kokemuksesta voin sanoa ettei nämä höntit ota neuvoja todesta.

      • Pedof

        Lisen Nybäck Oravain. on pedof.


    • salome

      Varattuja ei kannata miettiä ja juuri eronneet ovat terapeuttia vailla. Miksei miehet kykene olemaan yhtään yksin, osa ainakaan. Nyt kun taas vuoden sinkkukauden jälkeen olen heräämässä kevääseen, niin olisihan se mukavaa tutustua mieheen, jolla on aikaa suhteelle. Irtosuhteita en ole harrastanut ja niin on jatkossakin.

    • Tottakai kannattaa tavata kaikki, jos vähänkin kiinnostaa. Mutta ei kannata kertoa, että tapailee useampaa yhtäaikaa, miehet eivät sellaista ymmärrä ja jäät kokonaan yksin.

    • satisfaction

      Eipä ole kiellettyä tapailla monia yhtaikaa. Sitten jos ihminen alkaa kiinnostaa tarpeeksi, jäävät muut ehdokkaat taka-alalle. Pidän kyllä kivan ihmisen käytöksenä ilmoittaa niille toisille, ettei tapailut enää jatku. Turha jättää ketään kelluvaan olotilaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe