Vaimoni BI ja seksuaalisesti aktiivinen, paljon aktiivisempi, kuin minä. Elimme avoimessa suhteessa, jossa kyllä tuo keskenäinen suhteellisuus oli 1:60. Jos minä halusin kerran tai pari tai sain naida vaimon BI ystävättäriä, kuka se milloinkin sitten oli, niin vaimo naiskenteli ainakin 60 eri miehen kanssa samassa ajassa. Ja hän ei ollut tuollainen maksullinen nainen, vaan ihan tavallinen työssä käyvä nainen.
Alkuun minua harmitti tuo epäsuhta, mutta myöhemmin totuin siihen, ja nyt kun vaimoani ei enään ole, kaipaan tuota aikaa kaikkineen. Luen usein vaimoni päiväkirjaa, jossa on hauskasti kerrottu kaikesta tapahtuneesta, muustakin, kuin seksistä.
Olen viriili yli viisikymppinen nyt ja olen miettinyt, voisinko aloittaa samanlaisen suhteen vielä ? Voisin, olis vastaukseni, mutta mistä löytää sopiva nainen ? Paljonkin nuorempi kenties ja tulisiko tuosta nuorikosta omaishoitajani :D sitten joskus. Tällä hetkellä olen terve fyysisesti ja muutenkin.
Talouteni on kunnossa ja voin elää lopun elämäni... miten paljon sitä nyt onkin jäljellä 20-40 vuotta, parhaaksi katsomallani tavalla.
Avoin suhde 35 vuotta.
6
467
Vastaukset
- Mirri
Mä oon nelikymppinen nainen ja minulla on mustasukkainen ja "kykenemätön " mies. En ole vaimosi kaltainen tuossa aktiivisuudessa, mutta salaa haaveilen miehestä joka sallisi minulle jonkin vapauden täysin seksittömään liittoon. Ja Sinulle, aloittaakko uusi suhde samalla kaavalla ? Aloita ? Vaikka kaikki suhteet eivät todellakaan koskaan ole toistensa kopioita.
- JalluA
Jos tuo avoin suhde on myös "avoin" sillä tavoin, että kaikista asioista voidaan sopia, eikä ketään loukata, niin minusta se on ihan ok. Eikä ulkopuolisilla ole siihen mitään jurputtamista. Itse asun pienellä paikkakunnalla vaimoni kanssa ja ympäristö on ahdasmielinen. Melko yleisesti on kuitenkin tiedossa suhteemme laatu ja tavat. Kyllä kansa tietää :D. Emme lähde noita meihin kohdistuneita arvioita ja paheksuntaa arvioimaan, me teemme, niin kuin teemme ja elämme niin kuin elämme. MItäs tuo muille kuuluu. Etsi uusi vaimo , niin minä ainakin tekisin.
- Siniliina
On noita huononpiakin harrastuksia, seksi on aikuisten leikkiä. Ja tuo rakkaus voi sitten olla ihan toinen siivu, noista elämän iloista.
- ohojopas
Tässä se taas nähtiin, tuo suhteiden kirjo. Joku ottaa mitä haluaa, toinen saa mitä tarvitsee, kolmas ei saa ollenkaan ja se surkein joukko vain haaveilee...
- Face
Suhde ei saa olla ahdistava, siinä se.
- Peter
Olen 60v. leskimies ja olen valmis aloittamaan avoimen suhteen tuollaisen itseäni aktiivisemman naisen ( 40-50 ) kanssa vaikka heti. tietyissä rajoissa antaisin hänelle seksuaalisen vapauden. Taloudellisesti tuo ei olisi ongelma, nyt, eikä 20 vuoden päästä.
En käytä alkoholia ollenkaan, en ole koskaan käyttänyt. En siis ole entinen raitistunut alkoholisti:)
En myöskään tupakoi ja harrastan monenlaisia asioita, eli olen hyvin aktiivinen. Asun puoli vuotta Etelä-Euroopassa. No... tiedän, että halukkaita siipeilijöitä on, mutta rakastaisiko kukaan noista minua ? Vaikka sitten joutuisi omaishoitajakseni 30 vuoden päästä, niin miksi ei, eläisi minun jälkeeni rikkaana leskenä:) Mutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332337Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972114Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321885
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 291538
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881370- 751234