Avoin suhde 35 vuotta.

HopeaDollari

Vaimoni BI ja seksuaalisesti aktiivinen, paljon aktiivisempi, kuin minä. Elimme avoimessa suhteessa, jossa kyllä tuo keskenäinen suhteellisuus oli 1:60. Jos minä halusin kerran tai pari tai sain naida vaimon BI ystävättäriä, kuka se milloinkin sitten oli, niin vaimo naiskenteli ainakin 60 eri miehen kanssa samassa ajassa. Ja hän ei ollut tuollainen maksullinen nainen, vaan ihan tavallinen työssä käyvä nainen.
Alkuun minua harmitti tuo epäsuhta, mutta myöhemmin totuin siihen, ja nyt kun vaimoani ei enään ole, kaipaan tuota aikaa kaikkineen. Luen usein vaimoni päiväkirjaa, jossa on hauskasti kerrottu kaikesta tapahtuneesta, muustakin, kuin seksistä.
Olen viriili yli viisikymppinen nyt ja olen miettinyt, voisinko aloittaa samanlaisen suhteen vielä ? Voisin, olis vastaukseni, mutta mistä löytää sopiva nainen ? Paljonkin nuorempi kenties ja tulisiko tuosta nuorikosta omaishoitajani :D sitten joskus. Tällä hetkellä olen terve fyysisesti ja muutenkin.
Talouteni on kunnossa ja voin elää lopun elämäni... miten paljon sitä nyt onkin jäljellä 20-40 vuotta, parhaaksi katsomallani tavalla.

6

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirri

      Mä oon nelikymppinen nainen ja minulla on mustasukkainen ja "kykenemätön " mies. En ole vaimosi kaltainen tuossa aktiivisuudessa, mutta salaa haaveilen miehestä joka sallisi minulle jonkin vapauden täysin seksittömään liittoon. Ja Sinulle, aloittaakko uusi suhde samalla kaavalla ? Aloita ? Vaikka kaikki suhteet eivät todellakaan koskaan ole toistensa kopioita.

    • JalluA

      Jos tuo avoin suhde on myös "avoin" sillä tavoin, että kaikista asioista voidaan sopia, eikä ketään loukata, niin minusta se on ihan ok. Eikä ulkopuolisilla ole siihen mitään jurputtamista. Itse asun pienellä paikkakunnalla vaimoni kanssa ja ympäristö on ahdasmielinen. Melko yleisesti on kuitenkin tiedossa suhteemme laatu ja tavat. Kyllä kansa tietää :D. Emme lähde noita meihin kohdistuneita arvioita ja paheksuntaa arvioimaan, me teemme, niin kuin teemme ja elämme niin kuin elämme. MItäs tuo muille kuuluu. Etsi uusi vaimo , niin minä ainakin tekisin.

    • Siniliina

      On noita huononpiakin harrastuksia, seksi on aikuisten leikkiä. Ja tuo rakkaus voi sitten olla ihan toinen siivu, noista elämän iloista.

    • ohojopas

      Tässä se taas nähtiin, tuo suhteiden kirjo. Joku ottaa mitä haluaa, toinen saa mitä tarvitsee, kolmas ei saa ollenkaan ja se surkein joukko vain haaveilee...

      • Face

        Suhde ei saa olla ahdistava, siinä se.


    • Peter

      Olen 60v. leskimies ja olen valmis aloittamaan avoimen suhteen tuollaisen itseäni aktiivisemman naisen ( 40-50 ) kanssa vaikka heti. tietyissä rajoissa antaisin hänelle seksuaalisen vapauden. Taloudellisesti tuo ei olisi ongelma, nyt, eikä 20 vuoden päästä.
      En käytä alkoholia ollenkaan, en ole koskaan käyttänyt. En siis ole entinen raitistunut alkoholisti:)
      En myöskään tupakoi ja harrastan monenlaisia asioita, eli olen hyvin aktiivinen. Asun puoli vuotta Etelä-Euroopassa. No... tiedän, että halukkaita siipeilijöitä on, mutta rakastaisiko kukaan noista minua ? Vaikka sitten joutuisi omaishoitajakseni 30 vuoden päästä, niin miksi ei, eläisi minun jälkeeni rikkaana leskenä:) Mutta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe