Miehille ei kelpaa tavallinen nainen

Ullriikka

Normaali vartalo , perus nätti, töissä, ei mielenterveysongelmaa, tupakkaa, alkoa joskus. Viihdyn kotona, joskus kiva käydä leffassa tai muualla. Harrastan säännöllisesti liikuntaa. Ilmeisesti pitäisi olla jotain jännittäväa ja haasteellista.

106

4017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsdfsdfsdf

      Tavoittelet liian korkeatasoisia miehiä.
      On paljon miehiä jotka kelpuuttaa ihan mitä tahansa joten jos väität että et kelpaa niin....
      Taidat olla jo vanha iältäsi?

      • Ullriikka

        Tavoittelen samaa kuin olen itse eli tavallista viimeksi tapailu miestä, joka minua lyhyempu, ylipaiinoa, kuitenkin mukava kokonaisuus.


      • Normaalintanakka
        Ullriikka kirjoitti:

        Tavoittelen samaa kuin olen itse eli tavallista viimeksi tapailu miestä, joka minua lyhyempu, ylipaiinoa, kuitenkin mukava kokonaisuus.

        Missä on naisen logiikka? Miksi etsit lyhyempiäsi? Taisi olla rikas tai komea. Tyypillisesti mittojen osalta naiset etsivät vähän tai paljon pitempää ja painavampaa miestä kuin itse. Luultavasti petät itsesi lisäksi myös tapaamiasi, koska normaalivartaloisuus on käsitteenä hyvin laaja, ts. lukijalle todella epämääräinen. Esimerkiksi 165 senttisen naisen normaalit kilot voivat olla jotain väliltä 49-68 kg, mikä on valtavan laaja alue.


    • dlllöp

      On ilmiselvää joo että tavoitteesi on sitten liian korkealla, turha sanoa ettei miehiä kiinnosta.
      Voitko antaa esimerkin millaista miestä etsit tai millainen mies ei saa olla.

      • hujoppi-roikales

        Jos se mies-pallero, jonka kanssa seukkasit, oli sinua lyhyempi niin olet aivan liian korkeissa sfääreissä.


      • zikzac
        hujoppi-roikales kirjoitti:

        Jos se mies-pallero, jonka kanssa seukkasit, oli sinua lyhyempi niin olet aivan liian korkeissa sfääreissä.

        Nimenomaan mieheen nähden olin ylhäällä.


    • Tuohan kuullostaisi oikeen hyvältä.
      Poikkea jutulle, niin katotaan saataisko leffailtamat aikaseks.

      • käsikädessä

        Oi kuinka ihanaa, mitä mentäisiin katsomaan.


    • näkökenttä

      Suomalaisen naisen mielestä "normaali vartalo" on nykyään runsaasti ylipainoinen

      • Minusta lihava mies on lihava, ei normaalivartaloinen, joten väitteesi ei pidä paikkaansa.


    • Se "perusnätti" on ilmeisesti suhteellista koska kyllä sellainen nainen saa kyllä miehen alta aikayksikön. Luonne ja muut ominaisuudet vaikuttaa sitten suhteen kestoon mutta kyllä aika vittupää pitää olla jos mies dumppaa perusnätin naisen luonteen takia :D

      • Samiss

        Tottakai perusnatti on suhteellista ja jokaisella mieltymys. Luonteeni on aika suora ja en siedä teeskentelyä ja valehtelua, joten karsinta kay siina.


      • Vittupäätäällä

        Nyt siis oletat että koska nainen on pinnallinen on myös sitä.
        Voin sanoa että minulle on aivan yksi sama kuinka kaunis nainen on jos pään sisältö on pyöreä nolla. Niin lähtee huoneesta ettei ehdi sanoa mitään. Sellainen perusnätti ei tee minuun mitään vaikutusta. Kauniimpi saa tietysti kovettumaan, mutta jos suunsa avaa pitää se tehdä hyvin, muuten ovi avautuu ulospäin aika nopeasti. Vaatteet joutuu keräämään kadulta jos ei omaa nopeita refleksejä.
        Siis jos naisen luonne on "vittupää" niin dumpati dump.


      • gthyhju

        Miehet vaihtavat hyvin kauniitakin naisia rumempiin, nuorempia vanhempiin ja koulutettuja vähemmän kouluja käyneisiin. Eiköhän se luonne ole ratkaisevin tekijä suhteen onnistumiselle. Naisissakin on mustasukkaisia, takertuvia, väkivaltaisia, alkoholisteja, riidanhaluisia. Tosin moni nainen on muuttunut hankalan miehen myötä aivan erilaiseksi kuin aiemmin. Jos parisuhde on vinoutunut, saattaa raitiskin nainen tulla juopoksi, hulluksi tai muuta ikävää.


    • Mies19899

      Niin, saisiko kuvia? Naisilla ei ole mitään käsitystä siitä mitä miehet ihan oikeasti pitävät normaalina ja minulta on jokainen kysynyt että erottuvatko vatsalihakset...

      Voit jatkaa tuota harhaasi, tai tyytyä "vain" yhtä numeroa itseäsi tasokkaampaan tai jopa saman tasoiseen mieheen. Saat niitä aivan varmasti ellet nyt jättänyt lapsia tai muuta mainitsematta.

      Tuntuu todella oudolta että miehillä ja naisilla olisi sama ongelma nettideiteissä. Itsehän en enää edes yritä, totesin ajanhukaksi.

      • Samiss

        Mihin laitan kuvia?


      • Mies19899
        Samiss kirjoitti:

        Mihin laitan kuvia?

        Ei sen väliä, annat vain linkin tänne.


      • hoppista

        Edustatko kaikkia miehiä? Tuskin itsekään olen unelma jollekin alle 170cm miehelle tai blondeista pitäville tai vihervasemmistolaiselle.


      • Mies19899
        hoppista kirjoitti:

        Edustatko kaikkia miehiä? Tuskin itsekään olen unelma jollekin alle 170cm miehelle tai blondeista pitäville tai vihervasemmistolaiselle.

        Uskoisin että edustan aika suurta osaa järkevistä ja realistisista itseään arvostavista miehistä. Joku tässä hommassa on vialla jos kukaan "tavallisista" ei saa ketään. Joillain ihmisillä käsitysten on pakko olla vääriä. Itse en kyllä voi mitenkään nähdä itseäni saman tasoisena kuin minua 10 kiloa painavampi lapsen kera tuleva nainen.

        Suunnitelmana on kehittää itseäni ja yrittää vielä kerran. Odotuksia ei juuri ole.


      • olenmies

        Etsi sitä naista ihan live-elämästä äläkä netistä. Nämä nettijutut on ihan hölynpölyä. Kokemusta on parin vuoden ajalta.


      • siroliina
        Mies19899 kirjoitti:

        Uskoisin että edustan aika suurta osaa järkevistä ja realistisista itseään arvostavista miehistä. Joku tässä hommassa on vialla jos kukaan "tavallisista" ei saa ketään. Joillain ihmisillä käsitysten on pakko olla vääriä. Itse en kyllä voi mitenkään nähdä itseäni saman tasoisena kuin minua 10 kiloa painavampi lapsen kera tuleva nainen.

        Suunnitelmana on kehittää itseäni ja yrittää vielä kerran. Odotuksia ei juuri ole.

        Et tietenkään ole samalla tasolla naisen kanssa, joka on kasvattanut lapsensa. Naisella on paljon enemmän kokemusta elämästä ja kantanut vastuun lapsestaan. 10kg painavampi nainen saattaa olla paljon mukavampi kuin anorektinen lanugoa kasvava entinen nainen. Tarpeeksi kun on vaatimuksia, on aika suotavaa alkaa miettiä elämistä yksinäisenä.


      • Mies19899
        siroliina kirjoitti:

        Et tietenkään ole samalla tasolla naisen kanssa, joka on kasvattanut lapsensa. Naisella on paljon enemmän kokemusta elämästä ja kantanut vastuun lapsestaan. 10kg painavampi nainen saattaa olla paljon mukavampi kuin anorektinen lanugoa kasvava entinen nainen. Tarpeeksi kun on vaatimuksia, on aika suotavaa alkaa miettiä elämistä yksinäisenä.

        Minä en sentään ole ajanut lapsen toista vanhempaa tieheni tai muuten joutunut tilanteeseen jossa toinen vanhempi lähtee. Siitintäni ei myöskään kiinnosta naisen luonne vaan lähinnä ulkonäkö ja satun pitämään seksistä, kuten useimmat miehet. Vaatimukseni ovat hyvin realistiset, naisten eivät. Voin kertoa että nuorenpana en tätä ymmärtänyt vaan syytin hölmönä itseäni.


      • tamsact

        Tuo yksi lause paljasti kaiken. Lisääntymiselimesi ajattelee puolestasi.


      • Mies19899

        Olipa tyypillinen ja mykistävän tyhmä kommentti.


    • peetesti

      Pari kysymystä:

      - ootko kuinka veloissasi
      - onko sairaaloisen mustasukkaista ex-kumppania sotkemassa.
      - kuinka isot henkilökohtaiset kuukausittaiset menot sinulla on
      - mites toi huumepuoli
      - onko vankilatuomioita
      -mitä rotua edustat
      -oletko vasemmistoon vai oikeistoon lukeutuva
      - minkä malliset ja väriset hiukset tällä hetkellä
      - oletko pettynyt miehiin
      - pidätkö bnaisista enemmän kuin miehistä
      - oletko holhottava
      - oletko työhön tarttuva
      - kiristääkö vanne päätäsi

      • miesjokasormelle

        - oletko (irto)suhteiden suurkuluttaja


    • Kinky_setämies

      Oletko kiinnostunut S/M leikeistä ja mistä erityisesti?

    • 656ytr

      Vähän vaikea uskoa aloittajan juttuja ellei asu sitten jossain korvessa.... itse kirjottelin tässä jokin aika sitten yhden 43-v naisen kanssa, joka oli ihan tavallisen näköinen ja hän kertoi että voisi sopia treffit vaikka joka illaksi. Tosin nainen asuu pk-seudulla, joten vähän eri asia kuin jos asuisi jossain Lapissa.... Nainen muuten löysi aika nopeesti sitten miehen.

      • fghujiko

        Ilmeisesti ei ollut mitään kriteereitä miehen suhteen. Alle 40-vuotiaskaan nainen ei löydä Helsingistä miestä. Täällä on nuoria opiskelijanaisia aivan liikaa. 40-vuotias mies luulee, että tällaisiin on saumaa, jos nämä joskus harrastavat seksiä vanhemman miehen kanssa.

        Olen alkanut hyvin ymmärtämään, miksi Suomeen tarvitaan voimakasta maahanmuuttoa miehistä. Nuoret miehet ovat niin nirsoja. Hoikka mies löytää aivan heti uuden naisen ja useammankin. Vapaana on vain todella lihavat, mielenterveysongelmaiset, pelimiehet ja alkoholistit tai pahasti elämänsä sotkeneet miehet. Nämä eivät kuitenkaan sovi parisuhteeseen.


      • undula
        fghujiko kirjoitti:

        Ilmeisesti ei ollut mitään kriteereitä miehen suhteen. Alle 40-vuotiaskaan nainen ei löydä Helsingistä miestä. Täällä on nuoria opiskelijanaisia aivan liikaa. 40-vuotias mies luulee, että tällaisiin on saumaa, jos nämä joskus harrastavat seksiä vanhemman miehen kanssa.

        Olen alkanut hyvin ymmärtämään, miksi Suomeen tarvitaan voimakasta maahanmuuttoa miehistä. Nuoret miehet ovat niin nirsoja. Hoikka mies löytää aivan heti uuden naisen ja useammankin. Vapaana on vain todella lihavat, mielenterveysongelmaiset, pelimiehet ja alkoholistit tai pahasti elämänsä sotkeneet miehet. Nämä eivät kuitenkaan sovi parisuhteeseen.

        Vapaana on vain todella lihavat, mielenterveysongelmaiset, pelimiehet ja alkoholistit tai pahasti elämänsä sotkeneet miehet. Nämä eivät kuitenkaan sovi parisuhteeseen

        Juuri tuo porukka yrittää saalistaa seuraa deiteissä vuosikausia.Ja mitä kauemmin siellä lojuu, sitä hämärämmäksi psyyke muuttuu.
        Oikeesti. ulos ja ihmisten pariin. Siellä tapahtuu kohtaamiset.


      • Väärin.sammutettu

        "Vapaana on vain todella lihavat, mielenterveysongelmaiset, pelimiehet ja alkoholistit tai pahasti elämänsä sotkeneet miehet."
        Mikä näistä olen mielestäsi, kun:
        - pituus on 169 (eli puuttuu ne vaadittavat noin 20 cm),
        - paino on noin 72 kg (siis 5 kg liikaa läskiä mahassa; ei lähde pois millään!),
        - työelämää takana vuosikymmeniä (hullu paljon työtä tekee),
        - tuppea ja paskahousua joskus vuosikymmeniä sitten opettelin pelaamaan. En oppinut,
        - kaljaa on kyllä viime aikoina mennyt 3 - 4 litraa viikossa. Pitänee lopettaa,
        - PolPo seuraa nettiviestejäni, häiriköi ja lähettelee pilkkaviestejä kun katson Juutuupista kansallismielisten videoita, poisti Skypeyhteyteni ja linkitti sähköpostini jo yli 2 v sitten kulkemaan PolPo:n serverin kautta.
        Netissä en enää edes yritä "saalistaa" koska turhaksi tiedän sen. Profiili siellä kyllä on, koska joskus seuraan mitä on tarjolla. On siellä muutama hyvältäkin vaikuttava, mutta eivät ainakaan minun kanssani halua olla missään tekemisissä. Kokeiltu on.
        Ulkona ihmisten parissa en ole koskaan tavannut ketään. Kaupan kassa aina muutaman sanan sanoo ja hoviparturini halaa kun saa maksun työstään.
        Rahaton luuseri en ole, vaikka se ei päälle päin näy. Milloin tahansa voisin nostaa muutamia satoja kiloeuroja, pikku viiveellä enemmänkin. En kuitenkaan ahneitten huijattava ole lukuunottamatta mahdollisia pikkusummia yhteiseksi iloksi.


    • tositavallinen

      Sinkku olen ollut jo vuosia, normaalivartaloinen (liikun päivittäin), pitkät hiukset, en tupakoi, alkoa käyttänyt tänä vuonna x 2 ja molemmilla kerroilla yksi annos, huumeita en ole koskaan kokeillut ja ei ole tarvetta, ei velkaa, käyn kokopäivätyössä, tulen ihmisten kanssa toimeen, olen lähelle 50v eli monen mielestä vanha ja toki tiedostan ikäni. Haen ikäistäni miestä, pitkälti samoilla ajatuksilla kuin itse olen.
      Ehkä kohdallani tämä liian tavallinen ja siihen osaan tyytyväinen on joillekin dilemma. En tavoittele mitään ihmeellisttä elämää tai parempaa krrppaa tv. Jotain reissuja vielä kiinnostaa tehdä ja ehkä opetella jotain itselleni uutta pienimuuotoisesti.
      Tasapainoisuus elämässä tavoite . Turhista valittavat ja muuutokseen kykenemättömät, katkerat ja kierot ihmiset eivät minua kiinnosta.

      • vähänpoikkeava

        Jokin mättää pahasti. Valtaosa miehistä ja naisista on normaalivartaloisia. Kyllä tuollaisen tervejärkisen pitäisi mennä kaupaksi, jos vielä liikkuu muutenkin kuin jääkaapilla, wessassa ja maitokaupassa. Normaalivartalo saattaa karkottaa miehiä muitakin kuin hoikkia, koska sen paikkansapitävyyttä yleisesti epäillään. Monet naisetkin valittelevat turhuuksista, vaikkapa väärien kenkien valinnasta treffeille. 50v naiset hakevat laitanaan nuorempia miehiä, vaikkakin asettavat ylärajan omaan ikäänsä. Ei ihme jos usein ikäkin tulee esteeksi. (Seuraavaksi alkaa valitus, kun miehet hakevat nuorempiaan)


      • eooofog
        vähänpoikkeava kirjoitti:

        Jokin mättää pahasti. Valtaosa miehistä ja naisista on normaalivartaloisia. Kyllä tuollaisen tervejärkisen pitäisi mennä kaupaksi, jos vielä liikkuu muutenkin kuin jääkaapilla, wessassa ja maitokaupassa. Normaalivartalo saattaa karkottaa miehiä muitakin kuin hoikkia, koska sen paikkansapitävyyttä yleisesti epäillään. Monet naisetkin valittelevat turhuuksista, vaikkapa väärien kenkien valinnasta treffeille. 50v naiset hakevat laitanaan nuorempia miehiä, vaikkakin asettavat ylärajan omaan ikäänsä. Ei ihme jos usein ikäkin tulee esteeksi. (Seuraavaksi alkaa valitus, kun miehet hakevat nuorempiaan)

        Valtaosa oikeasti normaalivartaloisista on jo suhteessa. Vapailla markkinoilla ja varsinkin nettideiteissä on "normaalivartaloisia". Nettideiteistä jos löytyy hoikka ja lupaava henkilö, löytyy sitten suurempaa vikaa ajan kuluessa ja syy selviää miksi on vapaana.


      • Mies19899
        vähänpoikkeava kirjoitti:

        Jokin mättää pahasti. Valtaosa miehistä ja naisista on normaalivartaloisia. Kyllä tuollaisen tervejärkisen pitäisi mennä kaupaksi, jos vielä liikkuu muutenkin kuin jääkaapilla, wessassa ja maitokaupassa. Normaalivartalo saattaa karkottaa miehiä muitakin kuin hoikkia, koska sen paikkansapitävyyttä yleisesti epäillään. Monet naisetkin valittelevat turhuuksista, vaikkapa väärien kenkien valinnasta treffeille. 50v naiset hakevat laitanaan nuorempia miehiä, vaikkakin asettavat ylärajan omaan ikäänsä. Ei ihme jos usein ikäkin tulee esteeksi. (Seuraavaksi alkaa valitus, kun miehet hakevat nuorempiaan)

        Valtaosa miehistä ja naisista on ollut ylipainoisia jo monen vuoden ajan. Miehillä prosentti hieman korkeampi, mutta pidemmät ihmiset ovat heikommassa asemassa kun BMI:tä lasketaan perinteisellä kaavalla ja myös mahdollisesti runsas lihasmassa painaa. Kuitenkin, se "normaali" on nykyään ylipainoinen ja se ei yleensä viehätä normaalipainoisia ihmisiä.


      • naisellinenmuuten
        Mies19899 kirjoitti:

        Valtaosa miehistä ja naisista on ollut ylipainoisia jo monen vuoden ajan. Miehillä prosentti hieman korkeampi, mutta pidemmät ihmiset ovat heikommassa asemassa kun BMI:tä lasketaan perinteisellä kaavalla ja myös mahdollisesti runsas lihasmassa painaa. Kuitenkin, se "normaali" on nykyään ylipainoinen ja se ei yleensä viehätä normaalipainoisia ihmisiä.

        Olen hoikka luonnostaan eli mitään dieettejä en noudata, vaan syön kaikkea. Hoikkuus tekee minut myös lähes rinnattomaksi, mikä on suurelle osalle miehistä turn off jo kuvissa. Naisen pitää olla isorintainen luonnollisesti tai hankittuina, en kuitenkaan hanki täytteitä.
        Lihasta kyllä on omiksi tarpeiksi.
        Jos joku mies minuun rakastuu, pikkurinnat tuskin on ensisijainen kiinnostavuus minussa.


      • jampparprprpr
        naisellinenmuuten kirjoitti:

        Olen hoikka luonnostaan eli mitään dieettejä en noudata, vaan syön kaikkea. Hoikkuus tekee minut myös lähes rinnattomaksi, mikä on suurelle osalle miehistä turn off jo kuvissa. Naisen pitää olla isorintainen luonnollisesti tai hankittuina, en kuitenkaan hanki täytteitä.
        Lihasta kyllä on omiksi tarpeiksi.
        Jos joku mies minuun rakastuu, pikkurinnat tuskin on ensisijainen kiinnostavuus minussa.

        Rintojen koolla ei niin väliä kunhan on hoikka ja hyvä peppu.


      • Pussia.joskus.tiristänyt

        Tissien koolla ei ole merkitystä kuin amerikkalaisissa humpuukielokuvissa. Sellaiset pienet sopivasti kouraan sopivat ovat minun mieleiseni. En silti vierasta isoja löllöjäkään, vaikka tiedän ne naisille hankaliksi: painavat ja hiostavat. Sitten on niitä jotka ovat kuin kinttaat liiterin seinillä. Niitä en viitsi hipelöidä, mutta sellaiselta naiselta kaikkein parhaat kyydit kauan sitten sain. Kyllä se sopiva koko, ulkonäkö (ihan naapurin tyttö!) ja sopiva pään sisältö olisi tavoite, mutta sellaiset ovat jo parinsa löytäneet. Jäljellä on vain kaikkea muuta. Ja jos olisi sopivakin kuten muutamasta oletan, niin minä en ole lähellekään se, mitä tämä etsii. Tai sitten ei etsi vaan on etsivinään ja siten koettaa ylläpitää itsetuntoaan kun saa paljon flirttejä ja viestejä, joihin ei kuitenkaan koskaan vastaa.
        Viimein käy kuin Suuressa Lännessä, missä hautakivi kertoo:

        "Tässä lepää Mary Smith
        Hän säästi madoille sen
        minkä miehiltä eväsi"


    • tositavallinen

      siis kroppaa :)

      • Asumislääni puuttuu vielä. :)


    • ohuessa_ilmanalassa

      "zikzac kommentoi:
      Nimenomaan mieheen nähden olin ylhäällä. "

      Viimeisin kommenttisi kertoo kaiken.

      Ohut ilma ja siitä johtuva heikko hapensaanti saattaa olla syypää sun sinkkuuteen?

      Hyvää jatkoa kuitenkin sinne yläilmoihin troposfääriin.

      • omgomg

        Sarkasmi ei ole vahvinta osaamisaluettasi. Tässä ole kyse naisen pituus kontra miehen pituus. Nainen on miestä pitempi eli kyse ainoastaan humoristisessa sävyssä asetelluista sanoista, ei muusta tasoerottelusta.


      • omg-gasm
        omgomg kirjoitti:

        Sarkasmi ei ole vahvinta osaamisaluettasi. Tässä ole kyse naisen pituus kontra miehen pituus. Nainen on miestä pitempi eli kyse ainoastaan humoristisessa sävyssä asetelluista sanoista, ei muusta tasoerottelusta.

        Jos yhtään tarkemmin luit, niin henkisestä ylemmälle tasolle tuo ikäneito itsensä oli jo ylentänyt.


      • Hattua.nostan

        Monet ikäneidot ovat kyllä harvinaisen fiksuja.
        Valitettavasti en saa /osaa ottaa yhteyttä sellaisiin(kaan).


    • Kinky_setämies

      "Oletko kiinnostunut S/M leikeistä ja mistä erityisesti?"

      Haluaisitko kenties SITOUTUA?

      Välillemme voisi muodostua luja BONDAGE.

      • varattutosinmiehelle

        Tottakai haluan, täyttyisi salainen toiveeni.

        Terkuin Jarkko


    • Tavismies42

      Tavis naisille ei kelpaa tavis mies. Sehän on tiedetty aina.

      • kiharapää

        Mulle kelpaisi tavis kumisaappaitakin kuluttava mies, jonka arkivaatetukseen ei kuulu kireä kravatti ja kiiltonahkakengät. N50, hakusessa mies 50 .


      • Mies19899
        kiharapää kirjoitti:

        Mulle kelpaisi tavis kumisaappaitakin kuluttava mies, jonka arkivaatetukseen ei kuulu kireä kravatti ja kiiltonahkakengät. N50, hakusessa mies 50 .

        Ei tuollaisilla kommenteilla ole mitään merkitystä. Aina löytyy se kenelle kelpaa se Esson baarin vakituinen. Entä sitten?

        Jos naiselle muka kelpaa tai hänellä peräti on huonosti pukeutuva ja vatsakas jatkuvasti piereskelevä mies, millainen nainen mahtaa olla kyseessä?


      • dooop
        Mies19899 kirjoitti:

        Ei tuollaisilla kommenteilla ole mitään merkitystä. Aina löytyy se kenelle kelpaa se Esson baarin vakituinen. Entä sitten?

        Jos naiselle muka kelpaa tai hänellä peräti on huonosti pukeutuva ja vatsakas jatkuvasti piereskelevä mies, millainen nainen mahtaa olla kyseessä?

        Kai sellainen nainen joka ei välitä tuollaisista asioista mutta voi siltikin olla todella upea nainen.
        Sinä itse 29 vuotiaana kun et kelpaa kenellekään sun mielestä kunnolliselle naiselle, voisi olettaa että et ole kedon kaunein kukkanen.


      • kiharap
        Mies19899 kirjoitti:

        Ei tuollaisilla kommenteilla ole mitään merkitystä. Aina löytyy se kenelle kelpaa se Esson baarin vakituinen. Entä sitten?

        Jos naiselle muka kelpaa tai hänellä peräti on huonosti pukeutuva ja vatsakas jatkuvasti piereskelevä mies, millainen nainen mahtaa olla kyseessä?

        KumisaappaitaKIN kuluttava..... Myös lenkkitossuja, bootseja yms. Et osannut lukea rivien välistä. Puhuttiin muusta kuin Esson kantapöydässä allensa paskantavasta kaljankittaajasta.
        Mutta kiristä pipoosi ja anna olla.


      • Mies19899

        Dooop, aika harvoin on näin. Toki mahdollista mutta emme hae mitään yksittäistapauksia.
        Kummallista tosiaan on etten kelpaa. Aiemmin luulin että vika on minussa. Jossain vaiheessa aloin ihmetellä että miksihän en kelpaa itseäni 20 kiloa painavammille ja 5 vuotta vanhemmille rumille yh-äideille ja aloin miettiä. Olisiko vika naisissa? Kaunis en kyllä ole, sen voin myöntää. Pyrin enemmänkin tuomaan maskuliinisia piirteitäni esille.

        Kiharap, ei tarvitsisi lukea rivien välistä jos kirjoittaisit paremmin ja viestissäsi mainittiin myös muita asusteita kuin ne saappaat. Viestisi ensivaikutelma on se ettet (muka) toivo mieheltä tasokasta pukeutumista joka taas yleensä viestii heikkotasoisesta miehestä muutenkin. Toki joku voi saada erilaisen käsityksen. Itse en kuitenkaan ala analysoida jokaista kommenttia Suomi24:ssä kovinkaan tarkasti.


    • coral

      Ehkä vaan toisilleen väärät ihmiset yrittävät kohdata . Onkohan itsellänikin liikaa vaatimuksia, kun toivon suht raitista miestä, puhe- ja kuuntelutaitoa ja tarkoittaa sanomaansa.

    • umaami

      Tässä yksi tavallinen, käyn töissä, hoidan kotini, normaalivartaloinen, pitkät hiukset, en tupakoi, alkoa ehkä kerran kahdessa kk. Olen enemmän ujo, avaudun tutustuttuani paremmin ihmisiin.

    • 42-Sinkkumies

      Missä niitä tavis naisia on kun ei kukaan edes vastaa koskaan kun naiselle kirjoittaa. Tavis naisille ei siis kelpaa tavis mies. Lopettakaa nirsoilu siis heti. tavis miehet ei edes pääse treffeille naisten kanssa joten miten muka voisi löytää kumppanin.

    • 30vsinkkumies

      "Miehille ei kelpaa tavallinen nainen"
      nämä tavalliset naiset ovat niin nirsoja Suomessa

      heti kun tosta menee meren yli pois pohjoismaista niin ihmiset miehet ja naiset on ystävällisempiä ja sosiaalisempi reilu 10v matkustellu euroopan maita yhden kerran käynyt thaimaassa thai naiset kauniita mut ei kiitos mut eurooppalaiset naiset kyllä kiitos

      esim amsterdam siellä kaikki naiset joiden kanssa puhuin oli ystävällisiä esim pihvi ravintolan tarjoilijan kanssa juttelin paljon pyysin jos se paikallisena näyttäisi minulle Amsterdamia hänen kansaan oli mukava loppu loma viime kesänä hän kyseli jos olisin halunnut jäädä hänen kansaa sinne hänellä oli oma asunto ja ok hyvä työ mut itellää kaverit ja työ Suomessa joten jäi Lomaromansiksi

      olen käynyt Praha > Berliini > Puola > Bulgaria > kreeta ikinä ei ole ongelma ollut noissa maissa puhua naiselle mut heti kun tule takas tänne pohjolaan niin vaikka puhun samallalailla kuin ulkomailla tosin suomeksi niin Suomalaiset naiset ei noteraa mitenkään

      olen 30v normaali kokoinen ei ole kalja mahaa ym olen perus tavis hukun masaan kadulla joten tosi harva nainen koti suomessa edes huomaa minua kerran pääsin treffeille parin tunnin keskustelun jälkeen ai sä oot vain varasto mies joo mä etin vähän parempaa

      nyt tänä kesä lähen jonnekin euroopaan katsomaan naisystävää pitkään suhteeseen kun ollut niin hyvä kokemuksia eurooppalaisista naisista

      10 vuoden kokemus naiset suomesta vs ulkomaat

      1 : suomalaiselle naiselle ei kelpaa jos on perus työ esim varastomies
      2: jos miehessä on vikoja esim lukihäiriö niin se iso EI enhän minä voi deittailla jolla lukihärö
      3: naiset sanoo haluu tasa arvo mut todelisuudessa ne haluu määrä pistää miehen tossun alle
      4: monelle suomalaiselle naiselle ei perus miehen asuste kelpaa ite käytä farkut ja t-paita takki
      5: suomalaiset naiset haluu sen cosmopolitan unelma prinssi

      kun taas ulkomailla naisille kelpaa toimeen tuleva terve perus mies

      • Junasta.jäänyt

        Sinulla on se mahtava etu meihin wanhempaa ikäluokkaa oleviin, että olet saanut oppia koulussa ulkomaan kieliä. Me emme saaneet paitsi rikkaitten lapset ja viisaampien vanhempien lapset. Joten ne mahdolliset ulkomaansuhteet on pakko unohtaa. Nyt me saamme vain tyytyä siihen, ettemme saa edes hyvänpäivän tuttaviksi muita kuin mahdollisesti epätoivoisimpia kurppia.
        Tuohon luetteloosi muutama näkökanta:
        1. Ei kelpaa teknikkokaan. Vastannee nykyoppeina jonkin sortin insinööriä.
        2. En kyllä minäkään ainakaan kovin pahasti lukihäiriöistä kelpuuttaisi. Vaikea sanoa, kun en ole tavannut oikein ketään.
        3. Täysin samaa mieltä näistä tasa-arvovouhkaajista. Tosin ihan kaikki naiset ei ole noita.
        4. Täysin samaa mieltä. Yksi järkyttyi vihreistä sukistani.
        5. Täysin samaa mieltä.
        Valitettavasti ei ole kokemuksia ulkomaalaisista naisista.


    • haaste

      Jos et kelpaa miehille niin vika on asenteessa ei ulkoisissa asioissa.
      Olet miettinyt mistä tuollainen itsetunto-ongelmasi tulee?

    • sara-n

      Netin kautta ei löydä miestä suhteeseen, yritin kyllä aiemmin. Todellisessa elämässä miehet katsovat, korkeintaan tervehtivät. Nyt odotan yhdeltä mieheltä siirtoa.

    • näintämä

      Ja ihan varmasti kelpaa. Miehet hakee juuri sinunkaltaisia naisia vaimoikseen. Mistä ihmeestä löytää?

    • Kyllä netistäkin asiallista seuraa löytää. Hiukan tarkkaavaisuutta aluksi ja muistaa, myös vartalostaan jos haluaa, kirjoittaa rehellisesti.
      Anonyyminä kannattaa pysyä, jos/kun ei toista tunne.
      Toistaiseksi hyviä kokemuksia.

    • resistentti

      Olen vartaloltani hoikka vyötäröstä, pienet rinnat, suht hyvä peppu ainakin naisten mielestä, lihaksia pohkeissa liikunnan myötä. Pitkät hiukset, ehkäpä asiallisen tylsä joskus, mutta hyvä huumori kolahtaa. Ainoa vaan, kun ikä on 50v eli ilmeisesti liikaa parisuhdemarkkinoille. En suinkaan tahdo mitään 60v täyttänyttä miestä, vaan ihan omaa ikäluokkaani.

    • roskapostiakin

      Aloittaja on väärässä väitteessään (miehille ) . Harmillista vain tuollaisen mielikuvan synty . Jokaiselle löytyy passeli kumppani kun hetki on molemmille suotuisa .

      • stillnoct

        Sitä odotellessa, uskon, että se minulle oikea mies on olemassa ja minä hänelle.


      • Siispä.odotellaan

        Jos se näin kerta on, niin jatkanpa odottelua vielä. Olenhan vasta 74 v ja tiedossani on tapaus, missä 82 v vanhapiika meni naimisiin. Mutta hän olikin nainen ja se pariutumiskumppani meni jo ainakin toiselle kierrokselle.


    • Kekkonenjakakkonen

      Jos olet normaalipainoinen ja perusnätti, et käytä alkoholia paljoa etkä tupakoi. Mainitsit liikkumisenkin. Myöskään ei ole mielenterveysongelmia, niin et todellakaan ole tavallinen!
      Tatuoinneista et maininnut mitään.
      Kaikenkaikkiaan voisi sanoa sinun olevan aika korkeatasoinen naisyksilö, et mikään "wt" tai enhän minä tiedä mihin etniseen ryhmään kuulut... ;)

      Itse täytän 36v tänä vuonna ja oon ihmetellyt näitä tasohommeleita pitkään. Mun ei olisi missään nimessä näiden teorioiden perusteella saada jälkeläistä itseäni tasokkaamman naisen kanssa :D
      Nuori, hoikka ja kaunis. On fiksukin. Lahjakas. Ei mikään pubirasia.
      Harmi vaan ettei tuosta mitään parisuhdetta voi oikein ikinä tulla. Vähän päässyt ihastumaan. No oompa sentään lapsentekoon kelvannut :)

      Jotenkin huvittaa et täällä ätmit itkee ns. lutkien perään. Naisten, joista ei ole hyviksi vaimoiksi :D
      Sekin on jännää. Se, että mistä niitä neitseitä riittää "ytmeille". Ne joita ätmit tituleeraa ytmeiksi - nehän nussii toistensa liukkailla... eli ei sen kummempia kuin muutkaan miehet ;)
      Moni näistä ytmeistä on sitäpaitsi lapsettomia. Moni näistä on aisurikin vielä.
      Hollywoodin tähdet: niidenhän pitäisi olla miesmaailman kermaa. Silti ne kerta toisensa jälkeen menee naimisiin. Sehän on ketmien touhua?

      Ap:lle. Jos susta vaan saa sellaisen vaikutelman, että olet tylsää seksiseuraa. Susta saa kuvan kuvauksesta ettet ole heittäytyjä. Tämmöstä on paljon.

    • 30vsinkkumies

      nyt taas kesä tullut jopa naiset puhuu takas joten en vaikuta hullulta kun puhun

      SUURIN ongelma naisilla jotka haluu pitkään parisuhteeseen on et etsimällä etitään ongelmaa seurustelu kumppanista ja jokaisessa meissa on vikoja ei ole täydellistä prinssi kuin disney saduissa

      esim ei ole olemassa täydellistä känykkää kaikissa on jokin huono ominaisuustai jokin hyvä ominaisuus puuttuu

      jos ihmiset varsinkin naiset hankkisi kännyköitä samalla lailla kuin miehiä niin 90% käyttäisi vieläkin lankapuhelinta ja super nirsot kirje kyyhkyä

      vielä kun naiset osais päätää mitä ne haluu no mutta sittehän ne ei olis naisia :)

    • krispiina

      Nyt pitää naisena kommentoida, että sinkkuus on ainoastaan etuus naisen elämässä. En jaksaisi itse 24h asumista saman katon alla tai edes päivittäistä näkemistä yhdenkään miehen kanssa. Tosin täytin jo 50v ja kasvattanut lapseni 18v ikään ja olen ollut pitkässä liitossa (20v) ja sitten vähän lyhyemmässä suhteessa (6v), joten kokemus on parsiuhteesta.
      Kiinnostuneita miehiä on, mutta en ole lähtenyt treffeille. Omien menojen selostus kellekään ei kiinnosta ja tämän ikäisellä alkaa jo mietityttää omaishoitajaksi joutuminen. Jos itse sairastun, en todellakaan odota apua samassa tilanteessa.
      Suuri rakkaus on eletty ja tarjolla olisi vain seksihakuista miestä. Siihen en alennu.
      Näin on vaan äärettömän mukavaa elää, nytkin on suunnitelmaa kesäksi ystävien kanssa. Ja yksin on matkailukin mukavaa.

      • Ludwig.Jaromer

        "Ja yksin on matkailukin mukavaa."
        Gambian matkat ovat kyllä suosittuja, joten uskon sen olevan mukavaa.


    • suihkun_kautta

      Ihanaa leijonanaaraat ihanaa.

      Tuulipuku, linttaan astutut tarralenkkarit. Pesemättömät ja huonosti leikatut ja laittamatomat hiukset karjala lippiksen alla. PMS-läiskä tuulipuvun housujen persuksessa. Leijonakoru. Kiitospaita.

      Silliaamiainen. No mistäs tuo nyt tuli mieleen?

      • kätilö

        Mikä on PMS-läiskä? Olen aikuinen nainen ja täysin tietämätön tuosta. Vuotohan alkaa vasta PMS:n jälkeen.


    • heikkihessuli

      Jaa... miksi normaalille naiselle ei kelpaa normaali mies. Minkäänlaista positiivista palutetta en saa vaikka olen just hyvä ja normimies....

      • Nollamies

        Minä en saa edes negatiivista palautetta. Ovat ne naiset sentään niin hienotunteisia.


    • alliissa

      Olen normaali kokoa myöten, osaan puhua, kuunnella, kyseenalaistaa, ottaa selvää. Ei päihteitten käyttöä, ei velkaa, en harrasta mitään erikoislajeja. Olen täsmällinen, pidän lupaukseni ,
      Olen ollut naimisissa, isot lapset ja minulla on aikaa suhteelle.
      En ole epätoivoinen, vaan elän hetkessä ja pysähdyn oikean miehen kohdalla.

    • Aloittaja vaikuttaa ainakin kirjoituksensa perusteella sellaiselta, jonka kanssa kävisin treffeillä mielelläni.
      Mielenterveysongelmaisia ihmisiä mulla on aikanaan ollut sekä kumppanina että ystävänä enkä oikein jaksa enää sellaista. Vaikka ei sairauksille voi mitään ja ihan yhtälaisia uhriaan valikoimattomia sairauksia ne on siinä missä esim syöpä. Mutta oireet tietysti on sitä, kun ovat->alkoholismi, uskottomuus, häijyys sekä väkivalta sekä sen välitön uhka. Joten ei kiitos tosiaan enää sellaisille asioille, olen saanut osani niistä...
      Eli henkisesti terve, mielellään töissä käyvä nainen kanssani arkea jakamaan olisi tervetullut.
      Ja joka viihtyy kotona siinä missä harrastustenkin parissa, eli ei ole pakko koko aika juosta pitkin maita ja mantuja.
      Ja nautintoaineissakin kohtuus mukana. Eli joskus alkoilua mutta harvakseltaan.
      Niin ja ne asenteetkin täytyy olla kohdallaan. Eli ei haittaa, jos ulkonäkö on jo hieman "kulahtanut", jos muuten on hyvä olal toisen kanssa. Eli luonne menee naaman edelle. Itselläni ainakin on se asenne. Ja näin.
      Eli toisin sanoen itse en todellakaan huoli muuta kuin tavisnaisen ja hänelle on kelvattava tällainen tavismies.

      • annakka

        Voisin muuten olla sopiva treffikumppani, mutta en ole ajatellut arkea jakaa enää kenenkään kanssa 24h. Yhteistä aikaa kyllä muuten.
        Tuohon kaatui viimeinen suhdeyritys.


      • annakka kirjoitti:

        Voisin muuten olla sopiva treffikumppani, mutta en ole ajatellut arkea jakaa enää kenenkään kanssa 24h. Yhteistä aikaa kyllä muuten.
        Tuohon kaatui viimeinen suhdeyritys.

        No onhan niitäkin pareja, joilla on omat kämpät ja fiilisten mukaan sitten vietetään sitä yhteistä aikaa.
        Tietysti onhan siitäkin oma vaivansa, mutta toisaalta jos sellainen järjestely on toimiva niin hyvähän se on siinä missä tällainen perinteinen yhdessä asuminenkin.
        Itselläni kyllä vähän korkea kynnys myös muuttaa yhteen, siis en ainakaan vielä parin kuukauden jälkeen todellakaan löisi hynttyitä yhteen toisen kanssa. Et toinen tarttee kyllä oikeasti tuntea paremmin.


    • annakka

      Jos haluaa pysyvää, ei tarvitse kiirehtiä, antaa vaan asioitten tapahtua. Kyky elää hetkessä on se juttu.

    • Teijjjaaa

      Jotta in jännää kai pitää olla. Ite oon kans tuommonen ku aloittaja. Paitsi että alkoa ja tupakkaa ei mee. Pittää kai ihme hihhulina. Onneksi löysin ulkomaalaisen joka arvostaa

      • Junasta.jäänyt

        Mikä on ulkomaalaisesi ihonväri ja joko sillä oli maassaololupa kun löysit sen? Ja onko sen syntymäpäivä 1.1.?


    • ullriikka

      Kiitos vastauksista. Aurinko paistaa täälläkin ja luonnon seuraamisesta voimaantuu. Sattuipa fillaroidessa näkymään joutsenpareja, perhospareja ja lokkiparejakin. Ihmiset näyttävät onnellisilta, kun on valoa ja lämpöä.
      Pitänee hidastaa tuota omaa liikkumista ja odotella, jos joku alkaa jutella. ;)

    • Tavismies--

      Kelpaa mutta naisille ei varmasti kelpaa. Suomi naiset ei halua suomi meihiä. Naiset on tylyjä ja huonokäytöksisiä. Jos nyt mennään vaikka tosta europpaan niin ihan missä muussa maassa naiset on tosi ystävällisiä ja niille voi jutella mutta suomi naiselle ei voi edes jutella. Monessa maassa olen käynyt ja naisen iskeminen on miljoona kertaa helpompaa jos aloittaa ihan perus juttelulla ja tutustumisella. Portugalissa olin lomalla niin nainen kutsui kotiinsa vieläpä tunnin jutustelun jälkeen. Tarjosi ruokaa ja viiniä. Suomessa naisten pitäisi oikeesti katsoa peiliin jamiettiä mikä vika luonteessanne on.

    • bonnie

      Suomi-mies haluaa naisen, joka on ulkoisesti kaikkien miesten mieleen ja mies voi kokea itsensä voittajana. Kaunis, rintava, hoikka nainen. Naisen luonne paljastuu kuitenkin itseriittoiseksi prinsessaksi, joka kiristää seksillä kaiken muun lisäksi. Ja yksi mies kerrallaan on ihan liian vähän. Se tavallinen nainen ei ole mitään. Kunhan vaan ulkoinen perusta on kunnossa, niin miehellä on näytettävää.

      • Luovutan

        Tuo on sinun näkemyksesi asiasta. Minulla on toisenlainen näkemys.
        Haluan naisen, sellaisen sopivan kokoisen ja näköisen naapurintytön, jolla ei ole hienoja ja kalliita eliittiharrasteita. Koska tiedän, etten ns omakseni saa, niin vaikka sitten muuten ystäväksi, puhekaveriksi, miten vaan. Mutta kun tämä on aivan liikaa vaadittu, niin pakko on lakata edes yrittämästä.


    • hjkkjh

      Minä varmaankin olen pitkälti sellainen naapurintyttö; lähtöisin "hyvästä" perheestä, hoidan työni, olen kasvattanut lapseni isoiksi, hyvät käytöstavat, tulen toimeen ihmisten kanssa, ajattelen omilla aivoillani, en ole massaihminen.
      Parisuhdemarkkinoilla en ole aktiivisesti, sillä en käy lainkaan baareissa tai oikein muuallakaan. Sinkkuaikaa on jo liian kauan takana, mutta sitä ihmettä nimeltä mies on aika vaikea tavoittaa kotoa käsin.

    • panoonkelpaavaköyhä

      Kyllä kelpaa.
      Miehille.
      Oman kokemukseni mukaan raha lienee kaikista suurin rajoite ja syy kaikkeen niin parinmuodostamiseen ,seksinsaamiseen kuin eroamiseenkin.
      No onhan Hjalliksellakin missejämalleja ollut pantavan useita vaikka ulkonäöllisesti / käytösomalaatuisuuksineen naisen saisi vasta paikalliskaraoken jäännöseristä, sarjasta enemmän kuin sopivasti lihavat.

    • vnvnvnvnv

      Ulkonäkö ratkaisee. Tapasin pitkästä aikaa puolitutun naisen, hyvin säilyneen 40 tatuoidun, hiusjatkeet, hyvä meikki, timmi vartalo. Luonne kyllä ollut aina ärtsy, siinä saa mies kuulla kunniansa, monet muutkin, ellei tahto toteudu.
      Tämä nainen pyörittää samaan aikaan neljää eri miestä ja miehet eivät tietenkään tiedä toisistaan. Kaikki asuu eri paikkakunnilla ja ovat ylläripylläri yli 10v nuorempia kuin tämä nainen.

      En ole kateellinen ja kiinnostus miehiin vähenee jatkuvasti. Laastarintarvitsijaa, varattua tai kevytseuran hakijaa oli nettideitit tulvillaan. Tuollaisesta pysyn kaukana.

    • pehmeänainen

      Takerrun heti sanaan "kelpaa". Ei kenenkään kuulu kelvata kenellekkään. Se on itseluottamuksen puutetta ja oman arvon alentamista, jos toivoo kelpaavansa jollekkin. Kun tapaat miehen, jonka kanssa kemiat kohtaa, niin se mies haluaa sut etkä vain "kelpaa" sille. Ja kemia kun kohtaa molemmin puolin, niin siinä ei ulkonäkö ole tärkein kriteeri eikä myöskään työt eikä muutkaan meriitit. Aikuisilla se kemioiden kohtaaminen on tärkeä kriteeri varsinkin, jos on jo takana epätyydyttäviä suhteita tai liittoja. En lukenut koko viestiketjua,niin en tiedä tuliko ikäsi jossain esiin, mutta itse olen reilu nelikymppinen liiankin pehmoinen nainen ja silti "kelpaisin" monelle miehelle. Leuka pystyyn, muttei nenä. Epävarmuus näkyy.

      • lauraliinaa

        Sanan kelpaa voi ymmärtää hyvässä ja huonossa mielessä. Tässä asiayhteydessä varmaankin ajetaan takaa tasoajattelua eli jokainen hakee itseään laadukkaampaa seuraa. Ja tietenkin yleensä ajatellaan pelkkää ulkonäköä, mikä on korostunut Tindereitten ja muitten pikadeittien myötä.
        En laittaisi kuvaani mihinkään jakoon netin kautta ja en odota miehiltäkään niin. Jos ihminen kiinnostaa so."kelpaa" juttukaveriksi, vaihdetaan kuvat sen jälkeen. Jos vielä kiinnostaa, niin sovitaan tapaaminen.
        Lopullinen liittyminen tapahtuu mielestäni henkisten asioitten myötä tai ei tapahdu.
        Kyllä minulle kelpaisi mies, joka on kiinnostunut samoista asioista ja ajattelee ja toimii elämässä suht samoin kuin itse teen. Ja se usein mainittu kemia on siis ihastumista ja pitää olla molempien puolelta.


    • sopuli

      Jos on nätti ja hoikka ja vapailla markkinoilla, niin syy siihen on, että haluaakin olla. Tai sitten on luonteessa jotain ylimielisyyttä tai pikkuprinsessaa tai vastaavaa, mitä ei yhdenkään miehen edes tarvitse sietää.

    • Tavallinen-tapaus

      Naisille ei kelpaa tavismies. Pitää olla joku jännittävä rikollinen että nainene kiinnostuu.

      • pehmeänainen

        Kyllä kelpaa. Viimeistään sen jälkeen, kun on eronnut huonosta parisuhteesta. Siinä on ehtinyt kaivata tavallista miestä kumppaniksi ja osaa arvostaakin .


      • tinttaralla

        Naiset ovat omia yksilöitään, joten jokainen valikoi tarpeensa mukaan. Omassa tuttavapiirissäni naiset ovat löytäneet kunnolliset miehet-ei tosin netin kautta kuin yksi .


    • 42-Sinkkumies

      Tavis nainen just kelpaakin. Sellainen joka tykkää fillaroida satamaan, ottaa vene alle ja lähtee kalaan mun kanssa. Kotonakin tykkää olla tai salilla tykkään käydä. Aika nirsoja on tavis naiset, tylsät tavis miehet ei naisille kelpaa.

    • Yogamies

      Kyllä tuo on suuri vale tai harha. Ja epäilenkin jonkin miehen trollia. Olisin halukas testiin, jos sinä olet.

      Laitetaan sinut ja perusmies helsinkiläisen baarin tiskiin nojailemaan ja katsotaan, kumpi saa enemmän aloitteita illan aikana.

      • inhorealisti

        Olen kyllä tulossa Helsinkiin lähiaikoina, tosin en käy baareissa.
        Minut kyllä huomataan kaduilla ja kaupoissa, varmaankin iloiset silmät ja hyvä ryhti, helposti lähestyttävyys. On aina kiinni toisesta osapuolesta, mitä arvostaa ja toki eräänlainen tuttuus viehättää parinvalinnassa tai edes kiinnostuksen heräämisessä.


      • inhorealisti kirjoitti:

        Olen kyllä tulossa Helsinkiin lähiaikoina, tosin en käy baareissa.
        Minut kyllä huomataan kaduilla ja kaupoissa, varmaankin iloiset silmät ja hyvä ryhti, helposti lähestyttävyys. On aina kiinni toisesta osapuolesta, mitä arvostaa ja toki eräänlainen tuttuus viehättää parinvalinnassa tai edes kiinnostuksen heräämisessä.

        Oletko sinä aloittaja? Kohdistin sanani aloittajalle.


      • inhorealisti
        Yogamies kirjoitti:

        Oletko sinä aloittaja? Kohdistin sanani aloittajalle.

        Kyllä olen :)


      • inhorealisti kirjoitti:

        Kyllä olen :)

        No sitten viestisi on ristiriitainen. Valitat, että miestä ei löydy ja kerrot kuitenkin, että sinut huomataan ja ilmeisesti lähestytään. Missä kohtaa sitten alkaa mennä pieleen ?


      • inhorealisti
        Yogamies kirjoitti:

        No sitten viestisi on ristiriitainen. Valitat, että miestä ei löydy ja kerrot kuitenkin, että sinut huomataan ja ilmeisesti lähestytään. Missä kohtaa sitten alkaa mennä pieleen ?

        Katseet ja näkyväksi tuleminen ovat eri asia kuin päästä treffeille, saati aloittaa seurustelu :) No en minä tällaisia edes päivittäin /viikoittain mieti, mutta joskus sitä vaan tuntee tarvetta jakaa asioita ja olla läheisyydessä toisen kanssa.


      • inhorealisti kirjoitti:

        Katseet ja näkyväksi tuleminen ovat eri asia kuin päästä treffeille, saati aloittaa seurustelu :) No en minä tällaisia edes päivittäin /viikoittain mieti, mutta joskus sitä vaan tuntee tarvetta jakaa asioita ja olla läheisyydessä toisen kanssa.

        Niin, mutta missä kohtaa tyssää. Jos sinua lähestytään, niin jossain sen lähestymisen jälkeen tapahtuu jotain, minkä takia asiat eivät etene. Sitä yritän juuri selvittää, että mikä se on .

        Ilmeisesti ainakaan ulkonäössäsi ei ole mitään vikaa, koska sinua lähestytään .

        Minun veikkaukseni on liiallinen passiivisuus. Itse olen jättänyt monelle hyvinkin kauniille naiselle soittamatta / viestittämättä, koska tuntuu, että se aloitteenteko jaa minun vastuulleni. Samaan viittaa myös sinun lause "Pitänee hidastaa tuota omaa liikkumista ja odotella, jos joku alkaa jutella. ;)" Pitänee odotella.


    • inhorealisti

      Kyllä olen sitten aktiivinen, kun minua lähestytään :) Olet varmaan oikeassa, että pitää tehdä itsekin jotain. Olenhan jo täällä kuitenkin :) Kiva, kun kommentoit.

    • Tavallinen-tapaus

      Nainen on nirso ellei löydä miestä. Naiset katsoo liikaa ulkonäkö eivätkä luonnetta. Montako kertaa se komea mies on ollut pettymys teille naisille. Tavis naiset haluaa top 10 miehen eikä tavis mies kelpaa. Suomessa on satoja tuhansia tavis miehiä yksin koska naisille ei kelpaa.

      • tavi.s

        Tai sitten nainen on ujo eikä uskalla tehdä aloitetta.


      • inhorealisti
        tavi.s kirjoitti:

        Tai sitten nainen on ujo eikä uskalla tehdä aloitetta.

        Tuokin on kohdallani osittain totta. Odotan mieheltä aloitetta ja kuten aiemmin kirjoitin, lähtee juttelu sen jälkeen kyllä sujumaan.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe