Siis tosiaankin olen ollut etäsuhteessa about 8kk miehen kanssa ja siinä ajassa ollut paljo vaikeuksia oman käyttämiseni takia mutta olemme aina saaneet kuitenkin sovittua. Meillä meni hyvin oltiin suunnitelmassa tapaamista ja niin. Eilen hän esti minut, joka paikassa eikä sanonut yhtään mitään tää ei ole reilua olleenkaan minua kohtaan. Voiko ihminen olla näin rikki? Musta vaan vaan tuntuu siltä niinku mun sydän ois tallottu ja laitettua takas rintaan.
Reilua vai mitä?
10
445
Vastaukset
- Hmm_
Käyttäytymiseni*
- kysyynvaaan
Oliko tää suomalainen mies?
- itsekinoivalsit
On se reilua käytöksestäsi johtuen, ei kannata enempää ruutia tuhlata suhteeseen.
- ehkätunnenehkäei
kuka tämä mies on? Etunimi tai jotain vinkki...? Tutun oloinen tapaus.
- Hmm_
En kyllä nyt sano mitään voi olla että on samanlaisia tapauksia
- kokemustaon
Tylsä aloitus ja turha vinkua täällä kun ei halua mitään lisätä
Panomiehet tule aina, välillä naiset saa eston ja taas poistavat eston ja taas sulla oven takana kolkutamassa,
- No.miksei
Josvua itkiä pillautat
- nytmunvuoro
ehkä sama mies mun kans hetkellä, mun peto 55v, etelä karjala
- tanjasirkka
vaan huvin vuoksi - minkä näköinen sun peto on? Asuuko Harjukatulla?
- yvonne
E-Karjalasta samaa tyyliä. Muutaman kuukauden mittainen suhde ja olen aistinut, että kierroksessa muitakin kiireisen aikataulun vuoksi. Ei edes ole pieniä lapsia huollettavana. Alussa niin kiinnostunut ja avoin, sitten muuttui kuin toiseksi ihmiseksi. En ole enää tekemisissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1097068Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945221Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1453211Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152611Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352297Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111123
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä671106