Minkälaisen mahdollisuuden sitten haluaisitte?

Nainen39vee

Palstalla usein valitetaan, että "ätmit eivät saa edes mahdollisuutta" kun naiset eivät lähde treffeille tai mitä ikinä. Mutta millaisen mahdollisuuden sitten haluaisitte?

24

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmien_plsta

Mahdollisuuden painaa reikää.

• Nainen39vee

Ätmit voivat painaa toistensa assholeen.

• Ehdottomastinäin
        Nainen39vee kirjoitti:

Todellakin tämä olisi sellaisille ätmeille, jotka eivät välitä kumppaniensa haluista, ainoa reilu ja oikeudenmukainen seksin muoto.

• Nainen39vee
        Nainen39vee kirjoitti:

" Ätmit voivat painaa toistensa assholeen."

Tämän oli taas kirjoittanut tuo palstatrolli, joka pöllii nimimerkkiäni. Ei ollut siis minun kirjoittama tuo.

• Nainen39vee kirjoitti:

" Ätmit voivat painaa toistensa assholeen."

Tämän oli taas kirjoittanut tuo palstatrolli, joka pöllii nimimerkkiäni. Ei ollut siis minun kirjoittama tuo.

No en varmana ole.

• Nainen39vee
        PalstaTrolli kirjoitti:

No en varmana ole.

Ai katohan, en viitannut sun nimimerkkiin, en muistanut että sellainen nimimerkkikin on... Sori :D No, korjataan että tuo yksi trollaaja

• lurpahta

Vappu on tulossa, ei sitten muuta kun perinteisiä reikämunkkirinkilöitä ostamaan. Liideli myy halvalla!

• Minulle riittäisi ihan hyvin hieman lisää aikaa.

Jos vaikka nainen kestäisi katsella minua 1,5 sekunnin sijasta 90 sekuntia.

• nuoruus.kaunistaa

Suurin osa baarien yli kolmekymppisistä naisista on sellaisia, etteivät ne kelpaa muille kuin oleskeluluvan hakijoille. Turha puhua siis mistään "ätmeistä".

• mklbgflrt

Eikö se vastaus tullut jo tuossa aloitusviestissä? Hyvä alku olisi, että pääsisi edes niille treffeille.

• treffaanvainMiehiä

Täällä keskusteluja joissa olette jo osoittaneet sen jäävän teille mahdottomuudeksi. Mieti sitä.

• muista
        treffaanvainMiehiä kirjoitti:

Täällä keskusteluja joissa olette jo osoittaneet sen jäävän teille mahdottomuudeksi. Mieti sitä.

Muista että jokainen kertoo täällä vain omista mielipiteistään. Jos joku on sanonut yhtä tai toista, se ei välttämättä päde nimimerkin "mklbgflrt" tapauksessa. Ätmeissä on eroja ja osa on mgtow.

• mklbgflrt
        treffaanvainMiehiä kirjoitti:

Aloittaja kysyi, minä vastasin. Sinä varmistit vain sen, että ätmit eivät todellakaan saa edes mahdollisuutta. Minutkin tuomitsit sen perusteella, mitä joku muu on sanonut. Naiset yleistävät ätmejä vähintään yhtä paljon kuin ätmit naisia, ellei enemmänkin.

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

En halua mitään sääi mahdollisuuksia vaan ihan oikeeta tutustumista. Naiset katsoo 3 sekuntia ja päättävät että mies on kelvoton koska on rumilus.

• Ätmi-runkkari

Haluaisin mahdollisuuden naiselta testata että laukeanko nopeammin runkkamalla vai panemalla naista?

• Kurppa27

Runkkaamalla.

• hienoahienoa

Jos vaikka kelpuuttaisivat ätmin muuhunkin kuin erittäin harvoihin yhden yön panoihin? Antaisivat tilaisuuden?

• crux

Jos nyt treffeille pääsisi joskus. Olen ymmärtänyt että on ihan normaalia sopia treffit vaikka nyt Tinderissä ja sitten ihmiset tapaavat, kuka missäkin. En tiedä kuinka suuri osa miehistä on niitä joilta tämä onnistuu mutta minä en ainakaan kuulu siihen joukkoon. Olen toki joskus päässyt treffeille mutta edellisestä kerrasta on taas vuosi vierähtänyt. Äärimmäisen vaikeaa päästä edes siihen "alkupisteeseen" asti.

• pölöä.sanon.mä

Joteska päätit ruveta ätmiks ku ihan vaan vuos viereähtäny.😝

• Jotenkin vaan tuntuu että mahdollisuuksien puute vaivaa jo ätmien lisäksi myös meitä taviksia.

Itse kysymykseen. Haluaisin mahdollisuuden kehittyä ihmisenä. Se että pääseekö treffeille ei ole minulle vielä mahdollisuuksien antamista koska kasvotusten vasta se lopullinen mielikuva luodaan. Jotta saisin mahdollisuuden kehittyä niin se vaatisi naiselta hieman vaivaa ja rehellisyyttä.

Nyt jos menen treffeille niin nainen sanoo helposti että meillä ei ole kemiaa ja jatkaa matkaa tai keksii hätävalheen ja poistuu paikalta. Jos hän näkisi vaivaa ja sanoisi esimerkiksi että en usko että sovimme yhteen koska sinulla on tuollaiset kengät. Jos useampi nainen sanoisi saman voisin miettiä vaihdanko Reinot maihareihin tai kävelykenkiin vai uskonko että tulee vastaan nainen joka pitää minusta koska Reinot.
      Tai jos nainen sanoo että olet liian lyhyt niin se on ihan selkeä syy ja koska enää ei minulle tule kasvupyrähdystä niin pitää vain toivoa että vastaan tulee nainen jolle senttini riittää (nyt puhutaan siis kehon kokonaismitasta).

Parasta tietysti olisi jos ollaan sovittu että käydään kahvilla niin myös käytäisiin, on hän minusta mitä mieltä tahansa. Jos hän sanoo että huumorini on huonoa eikä sen takia jatketa niin sitten taas miettimään että sanoinko jotakin sopimatonta kun jo pari aiempaakin on minut samasta asiasta torpanneet.

Tiedän että on naisille vaikeaa antaa suoraa palautetta ja ymmärrän kyllä sen koska ei haluta toista loukata ja käytös koetaan tökerönä. Itselleni kyllä rehellisyys toimisi paremmin.

• Tavallinen-tapaus

Ei tavikset pääse treffeille naisten kanssa. Tässä jo monta vuotta yrittänyt. Tavis nainen voi sanoa että oot ihan kiva mutta kemiaa ei ole.

• "Mutta millaisen mahdollisuuden sitten haluaisitte?"

Tietysti sellaisen että kaunis ja hyvämaineinen nainen tulee kotoa hakemaan.

• analysaattori

No itsehän sen sanoit avausviestissä.

Vaikka sellaisen että naiset lähtisivät treffeille avoimin mielin, ilman "ei jatkoon"-päätöstä ennen kuin on edes ehditty tutustumaan kunnolla.

• kfjbgsn

"Minkälaisen", heh! Kun nyt saisi edes mahdollisuuden.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7715
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1935
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      879
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe