Repikää tuosta !

" Puoliso palasi tänne Thaimaahan, Bangkokiin, ja tulin hänen mukanaan.
Siinä vaiheessa minulla ei ollut sellaista rakkaussuhdetta tähän maahan,
joka monilla on. Nyt tuntuu jo siltä, että tämä on minulle koti.

Kun Eskola oli asunut Thaimaassa kuusi kuukautta, iski kulttuurishokki.

– Tuli mietittyä, olisiko kaikki sittenkin Suomessa paremmin. Kaikki täällä
oli niin täysin erilaista kuin Suomessa, ja lähiperhe ja ystävät olivat siellä.


Tuli mietittyä, olisiko kaikki sittenkin Suomessa paremmin.
Eskola piipahti Suomessa. Viikon matkalla kulttuurishokki hävisi.

– Sen jälkeen ei ole tullut tunnetta, että pitäisi lähteä. Asiaan toki vaikutti
sekin, että silloin oli syyskuu ja aika huono sää. Ymmärsin, että oma perhe
on yhä siellä. Pidän heidän kanssaan tiiviisti yhteyttä koko ajan."


TÄMÄ ON VAIN KYLMÄ TOTUUS !
Oli siellä sitten Kela tai sairasloma tai millä Pultsari-rahoilla vain.
Oli sitten läski tai laiha tai lyhyt, niin se vain on Paras Thaimaa ja
sokerina pohjalla Pattaya.

14

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PerheenKansKokoAjan

      Mukava että on ihmisiä jotka kirjoittaa Pattayan matkailupalstalle kertoen että pitää yhteyttä oman perheensä kanssa ja siitä pitäisi repiä jotain.

    • Tuo juttuhan oli Laurista, joka asuu ja työskentelee Bangkokissa, ei Pattayalla.
      Lauri oli työskentelemässä Australiassa jossa tapasi nykyisen puolisonsa (ehkä Thai, mutta sitä ei juttu kerro tarkemmin, Thaimaassa asuu ja työskentelee myös runsaasti Ausseja) ja kun puoliso palasi Thaimaaseen, niin Lauri meni mukana ja asuvat Bangkokissa. Lauri työskentelee etätyönä Amerikkalaiselle tietotekniikkayritykselle ja ja saa Amerikkalaisen palkkatason mukaista palkkaa.


      • MaijaNewsDilleltä
        santtu_1975X kirjoitti:

        Ja tuossa vielä linkki alkuperäiseen artikkeliin:
        https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000005658421.html

        Hyvä info.
        Juurihan noin toimii 20kymppi tuhansin nimimerkein ollen kaikesta kaikki tietävä ja nimenomaan siirtäen kaiken minkä imuroi internetistä, niin omaksi kokemuksekseen ja omaksi tiedokseen.


      • JohnLennon

        Aviolehmä. Tapsa ei ole 2010 eikä ole moni muukaan. Koetahan opetella erottamaan ihmiset toisistaan. Minäkään en ole John Lennon vaikka laitan sen tähän nimimerkikseni ja kirjoitan selkeää suomen kieltä.


      • 63NumBall

        Oletkos sinä resu 2010, vai moni muukaan.... sekopää... koetahan erottaa ihmiset toisistaan reppana.


      • kielenhuoltaja

        Puoliso palasi muuten Thaimaahan.


    • Lu-hanski

      Pattaya on ö-luokan miehille, peräkammarinpojille ja syrjäytyneille paratiisi.

      Että silleen-.

      • amaliaton

        Miksi se Pattaya sinua kuitenkin kiinnostaa, nainen.


      • Laatumies45

        Totuus ei pala tulessakaan, näin on pattaya on looserien paratiisi.


      • LerppaVoi
        Laatumies45 kirjoitti:

        Totuus ei pala tulessakaan, näin on pattaya on looserien paratiisi.

        Ainakin aamun Ylellä on Lerpalle lohduttavaa tekstiä;

        Vitutukseen ei mielestäni voi kuolla.

        TEEMU KESKISARJA


      • 42Herännyt
        LerppaVoi kirjoitti:

        Ainakin aamun Ylellä on Lerpalle lohduttavaa tekstiä;

        Vitutukseen ei mielestäni voi kuolla.

        TEEMU KESKISARJA

        Junttilassa herätty, kiva.
        Vastaile ny kaikkiin sinua kiinnostaviin aiheisiin niin anna sulle v-sanaa sen jälkeen hieman antamaan voimia loppupäivän oireiluihisi.


      • 63NumBall
        LerppaVoi kirjoitti:

        Ainakin aamun Ylellä on Lerpalle lohduttavaa tekstiä;

        Vitutukseen ei mielestäni voi kuolla.

        TEEMU KESKISARJA

        Katsos eiks ylen ohjelmat mene hieman yli pattayaboysseilta, 7 päivää lehti tilauksessa...


      • seonlerpanlaiffia
        63NumBall kirjoitti:

        Katsos eiks ylen ohjelmat mene hieman yli pattayaboysseilta, 7 päivää lehti tilauksessa...

        Lerppa dokaa taas tuonne keskiviikkoon saakka. Siinä paikkeilla astuu Lerpasta esiin Onkopoika joka alkaa kyselemään mahoista ja hokee vittua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe