Hei!
Olen ollut aikaisemmin nätti ja hyvässä kunnossa. Sitten tuli sairautta, joka on estänyt liikkumiseni vuoden verran vastoin tahtoani. Olen sydämeltäni hyvä tyyppi, empaattinen, välittävä ja kiltti sekä hauskakin. Elämässä on tullut koettua vastoinkäymisiä, mikä on muovannut minusta myötätuntoisen.
Onko olemassa miehiä, joita ei tällainen vuoden passiivisuuden vaikutukset kehossa haittaisi ja hän kuitenkin tietäisi että heti kun pystyn, alkaisin urheilla jälleen 5-7 kertaa viikossa ja jaksaisi odottaa rinnallani että pääsen kuntoon?
Itse en pidä kehostani jnyt a koen vaikeaksi edes mennä treffeille, koska pelkään etten kuitenkaan kenellekään kelpaisi.
Ei ole siis ylipainoa ja kasvot ja hiukset ovat kauniit. Mutta tällainen laihaläski tällä hetkellä vasten omaa tahtoani.
Kelpaisinko kenellekään vai pitääkö odottaa siihen saakka että saan itseni taas timmiksi ja atleettiseksi?
Vastatkaa rehellisesti, ymmärrän että fyysinen olemus on kuitenkin tärkeä osa meitä.
Kymysys miehille
120
1492
Vastaukset
- ghghsohz
Oletko pyörätuolissa? Omaishoitajan ominaisuuteen ryhtyminen voi olla tietyn tyyppistä miestä tarvitseva ominaisuus. Omalla kohdallani haluan asua omassa talossani, mutta pyörätuolin kanssa tänne ei pääse, ja tulisi todella kalliiksi asentaa kaikki pyörätuolia varten tarvittava kulkumahdollisuus joka paikkaan.
Itselle ainoa ratkaiseva tekijä ihmisessä on se, miten keskenään tulee muuten toimeen.
Pyörätuolisuus tekisi rahallisia ongelmia. - eihaittaa
Pääasia ettei ole lihava. Joten uskallat.
- Ota.orteen
Siinäpä se naisen koko logiikka tuli tiivistettynä. Itse kun ovat pinnallisia paskakasoja niin kuvittelevat että miehetkin on. Ulkoinen habitus tulee olla täydellinen ennen kuin voi edes ajatella pariutumista, voi jeesus.
- aloittaja
Ei, en ole pyörätuolissa ja tulen kyllä pystymään vielä ihan normaaliin liikkumiseen. Ja kiitoksia asiallisista ja ystävällisistä vastauksista, tuli hyvä mieli :) Ehkä joku päivä uskallan.
- aloittaja
Ota orteen, tuota tuota, ymmärrän että sulla on varmasti aika paljon huonoja kokemuksia naisista ja siksi kirjoitat tuollaiseen sävyyn, jokaisella meistä on taustamme. Mulla taas vaikuttaa se, että olen hyvässä kunnossakin ollessani saanut miehiltä kehoani koskevia kriittisiä kommentteja ja nyt varsinkin tällaisessa tilanteessa epävarmuus korostuu/pahenee. Kaikkea hyvää sulle kuitenkin.
- FeministitRY
Kiva että elät miehiä varten ja heidän kommenteistaan riippuu millainen itsetuntosi on. Hoida itsesi kuntoon ja treenaa sitten hullun lailla, muista että kehossasi ei saa olla ainuttakaan rasvamakkaraa. Miehet ei muuten tykkää.
- hgfhfjfgfj
FeministitRY kirjoitti:
Kiva että elät miehiä varten ja heidän kommenteistaan riippuu millainen itsetuntosi on. Hoida itsesi kuntoon ja treenaa sitten hullun lailla, muista että kehossasi ei saa olla ainuttakaan rasvamakkaraa. Miehet ei muuten tykkää.
Ääliö..
Ap ymmärtää, kuinka julmaa nykyaika on, ja kuinka paljon naisiltakin vaaditaan. - 90809890
hgfhfjfgfj kirjoitti:
Ääliö..
Ap ymmärtää, kuinka julmaa nykyaika on, ja kuinka paljon naisiltakin vaaditaan.Sinä siinä ääliö olet ja se mitä naisilta vaaditaan on aika pientä siihen verrattuna mitä kaikkea naiset vaativat miehiltä.
Yleisellä tasolla voidaan todeta, että maratoonarin tulee kokea olevansa tikissä ennenkuin asettuu lähtöviivalle.
Miehen ja naisen jotka hakevat seksuaalisuuteen perustuvaa suhdetta, tulisi ymmärtää että vastapuoli arvioi ulkonäköä lihallisista lähtökohdista. Jos oma vartalo tiedetään hivenen veltostuneeksi, pitää ymmärtää että se voi häiritä kumppaniehdokastakin.
Aina voi silti yrittää tutustua ilman seksuaalista ulottuvuutta.- 432
Eli pelkästään timmikroppaiset (lihaksikkaat) kelpaavat deittiseuraksi, eivät hoikat lihaksettomat.
- Ketjun-aloittaja
432 kirjoitti:
Eli pelkästään timmikroppaiset (lihaksikkaat) kelpaavat deittiseuraksi, eivät hoikat lihaksettomat.
Juuri näin.
432 kirjoitti:
Pääsääntöisesti noin.
- uytruytutrutu
A.Palstamäki kirjoitti:
Pääsääntöisesti noin.
Jopa 5-kymppiset naiset saavat seksiseuraksi kolmekymppisiä malli -tyyppiaiä miehiä.
Et voi miehenä tietää naisen asemasta sinkkumarkkinoilla.
Aika paljon suunta on se, että "jotain kevyttä" 10v nuoremman miehen kanssa silloin tällöin.
Lähde ap rohkeasti treffeille vaan! uytruytutrutu kirjoitti:
Jopa 5-kymppiset naiset saavat seksiseuraksi kolmekymppisiä malli -tyyppiaiä miehiä.
Aika paljon suunta on se, että "jotain kevyttä" 10v nuoremman miehen kanssa silloin tällöin.
Lähde ap rohkeasti treffeille vaan!Ikä on vain numero, mutta ulkonäkö ratkaisee.
- Aloittaja
uytruytutrutu kirjoitti:
Lähde ap rohkeasti treffeille vaan!Kiitos :) <3 Ap.
Aloittaja kirjoitti:
Kiitos :) <3 Ap.
Yleensä tällaiset ketjut ovat tällä sivustolla provoja.
Jos olet kuitenkin tosissasi, niin suosittelen suhtautumaan kannustusviesteihin realistisella otteella. Todellisuus voi olla hivenen kovempaa.- Aloittaja
A.Palstamäki kirjoitti:
Yleensä tällaiset ketjut ovat tällä sivustolla provoja.
Jos olet kuitenkin tosissasi, niin suosittelen suhtautumaan kannustusviesteihin realistisella otteella. Todellisuus voi olla hivenen kovempaa.Juu, en ole tyhmä enkä naiivi ja oma kokemus on osoittanut että fysiikalla on merkitystä jne Silti on kiva kuulla myös rohkaisevia kommentteja. Mutta realisti olen ja siksi pyysinkin rehellisiä mielipiteitä. Ap
Aloittaja kirjoitti:
Juu, en ole tyhmä enkä naiivi ja oma kokemus on osoittanut että fysiikalla on merkitystä jne Silti on kiva kuulla myös rohkaisevia kommentteja. Mutta realisti olen ja siksi pyysinkin rehellisiä mielipiteitä. Ap
Minulla on syyni olla antamatta mahdollisesti katteettomasti rohkaisevia kommentteja, mieluummin annan vaikka hivenen pessimistisiä arvioita kuin lähden kannustamaan otteluun jossa voi tulla turpiin niin että tukka lähtee.
Sinä tiedät reunaehdot, todellisuus tuskin tyrmää sinua. Sisäinen kauneus voi ajaa kaiken muun edelle, sellaisille ihmisille löytyy aina pari. Jos sinusta löytyy tuota lajia, niin en pidä mahdottomana että löydät etsimäsi.- Aloittaja
A.Palstamäki kirjoitti:
Minulla on syyni olla antamatta mahdollisesti katteettomasti rohkaisevia kommentteja, mieluummin annan vaikka hivenen pessimistisiä arvioita kuin lähden kannustamaan otteluun jossa voi tulla turpiin niin että tukka lähtee.
Sinä tiedät reunaehdot, todellisuus tuskin tyrmää sinua. Sisäinen kauneus voi ajaa kaiken muun edelle, sellaisille ihmisille löytyy aina pari. Jos sinusta löytyy tuota lajia, niin en pidä mahdottomana että löydät etsimäsi.Olen itse asiassa samaa mieltä. :) Ap
- hfhgfhgfhgf
A.Palstamäki kirjoitti:
Ikä on vain numero, mutta ulkonäkö ratkaisee.
Noup.
Naapurissa asuu 60v / 100kg nainen. Kaksnelosessa muutaman päivän aikana 50 yhteydenottoa.
Palstan miesten jutut karkkikaupasta, jossa nainen voi valita mitä tahansa on enemmän kuin totta.
- hjgfhjgfjg
Kaikkein komeimmat eivät ehkä kiinnostu parisuhdemielessä. Normaali paino, pitkät hiukset, kauniit kasvot -noilla pääsee jo kuule ihan älyttömän pitkälle! Sulla on ihan järjettömästi valinnanvaraa tuossakin kunnossa. Palstan miehet voivat sanoa vaan oman mielipiteensä -itse tiedän todella hyvin, missä sinkkumarkkinoilla mennään..
En tosin tiedä sun ikää.. Kyllä muutkin asiat vaikuttavat, kuin ulkonökö.. (Onko lapsia, tupakoitko, luottotiedot kunnossa, sosiaaliset taidot.. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.)- Aloittaja
Kiitoksia tästä :) <3 Toivotaan että joskus vielä kehtaan mennä vaik treffeille tm. Totta on, että ikä ym vaikuttavat myös. Ap
- Pillujen--asiantuntija
Kelpaat heti kaikille palstan ätmeille ja muille ätmeille. Kelpuutatko palstan ätmit vai pitääkö olla komea seiväshyppääjän vartalo miehellä?
- 543
Ei seiväshyppääjällä mikään komea vartalo ole. Telinevoimistelijalla on.
- JaskaSparrow
Mullakin lihaxet näivettyi ortopedisessa kuntoutuxessa -selkärankamurtuma homPetrin
kravMaga yllärissä
liikunnalla koheni kunto ja bodarien suosima kreatiini teststeroni ruokavalio
ja nyt on jo kroppa stimmissä
vois ap. flikkaa jelpatakin, jos asuu Turus- SparrowJack
...emmää pokaamassa ole, ku näkyy muut yrittävät
jot ei ikä ja varallisuus haittaa, jos jelpata voi - Aloittaja
SparrowJack kirjoitti:
...emmää pokaamassa ole, ku näkyy muut yrittävät
jot ei ikä ja varallisuus haittaa, jos jelpata voiKiitos :) Asun kyllä aika kaukana Turusta. Kiitos kuitenkin. Ja tosi ettei kaikkea sairautta ym pysty tässä elämässä ennustamaan, hienoa että olet toipunut :) Ap
- Pillujen--asiantuntija
Nainen voi olla lähes millainen tahansa vaikka 10-15 kg ylipainoa niin kelpaa kyllä suurimmalle osalle miehistä. Mutta sitten se että ei naisille kelpaa kuka tahansa mies eli 10-15 kg ylipainoiselle naiselle ei kelpaa samantasoinen mies. Jokainen palstan ätmi lähtisi sata lasissa laihaläski naisen kanssa treffeille heti kun saisi kutsun koska se on kuin lotossa voittais kun pääsee edes kerran treffeille. Minkälaisen miehen aloittaja kelpuuttaa, pyytää kuvaa miehiltä ja sata ekaa saa pakit.
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Rumassa ei ole mitään hyvää vai. Niinkö naiset ajattelee itsestään ja miehistä myös. Sisin ei merkkaa mitään. Monet komeat miehet ovat olleet jännämiehiä ja pinnallisia naiset joutunut hautaan koska uskovat että komea mies on hyvä kumppani.
- aloittaja
En mä sitä tarkoittanut. Mun ex-poikaystävllä oli vatsaa, mutta aloitin suhteen hänen kanssa koska mun mielestä hän oli vaan niin hyvä tyyppi. Itse olin silloin hyvässä kunnossa. JA tämä mies kuitenkin liikkui ja tiedosti tarvitsevansa liikuntaa pysyäkseen kunnossa. Eli siis itselle on tärkeintä että on joku päämäärä ja pyrkii aktiivisesti sitä kohti liikunnan saralla. Sohvaperunointi ei viehätä ja uskon ettei monia miehiäkään viehätä sellainen naisessa. Itsellä sairaus on ajanut tällaiseen tilanteeseen, ei oma laiskuus. -- Mä ihan ehdottomasti ottaisin tavallisen näköisen miehen, joka olisi empaattinen ja hyväsydäminen kuin jonkin komean koppavan ja itsetietoisen miehen. Jännämiehet on ehdoton EI ja onneksi tunnistan heidät nopeasti. Ap
"Ei ole siis ylipainoa ja kasvot ja hiukset ovat kauniit."
No eiköhän noilla ominaisuuksilla jo kehtaa miestä hakea, 70% prosenttia naisista jää jo tuon ylipainon perusteella huonommaksi.- Aloittaja
Kiitoksia :) Tosin kun olen tilanteestani kertonut deittisovelluksissa ym niin aika nopeasti keskustelu tyrehtynyt :D Mutta toivottavasti olisi myös olemassa sydämellisiä miehiä.
Aloittaja kirjoitti:
Kiitoksia :) Tosin kun olen tilanteestani kertonut deittisovelluksissa ym niin aika nopeasti keskustelu tyrehtynyt :D Mutta toivottavasti olisi myös olemassa sydämellisiä miehiä.
Ehkäpä itse itsellesi ankarana annat tilanteestasi pelottavamman kuvan kuin mitä se onkaan. Eiköhän se noiden deittisovellusten kyseessä ollessa ole viisainta jättää jaarittelut ja omaan itseen littyvät vähättelyt vähemmälle ja sopia vaan kahvittelut jonnekin yleiselle paikalle, tehköön sitten vastapuoli siellä omat päätelmänsä jatkon suhteen ihan niin kuin sinäkin hänestä.
- Aloittaja
Harmaaritari kirjoitti:
Ehkäpä itse itsellesi ankarana annat tilanteestasi pelottavamman kuvan kuin mitä se onkaan. Eiköhän se noiden deittisovellusten kyseessä ollessa ole viisainta jättää jaarittelut ja omaan itseen littyvät vähättelyt vähemmälle ja sopia vaan kahvittelut jonnekin yleiselle paikalle, tehköön sitten vastapuoli siellä omat päätelmänsä jatkon suhteen ihan niin kuin sinäkin hänestä.
Tuo on kyllä ihan mahdollista, hyviä pointteja! :) Ehkä kun itsetunto ollut aika nitistetty niin sitä on sitten herkästi vähän kaikkea anteeksipyytelevä. Ap
Sanoisin, että kelpaat lukemattomille miehille ainakin treffipalstoilla, joissa miehillä vallitsee voimakas epätoivo..
Arviolta 100kg 42v nainen kertoi minulle eilen, että viimeisen 2vkon aikana hänen profiilissaan on käynyt 1700miestä..170miestä oli laittanut hänelle yhteensä 900viestiä ja 140kpl laittanut hänet suosikikseen:D
Älkää pojat ihmetelkö, jos ne ihmisen näköiset nuoret naiset eivät vastaa juuri sinulle...Tää on valitettavasti meininki treffipuolella.- Aloittaja
No huh huh mikä flaksi hänellä :D Ja kiitos rohkaisusta, ehkäpä uskaltaudun jonkun juttusille. En osaa sanoa mikä tämän epäsuhdan on aiheuttanut ja miksi naisilla on niin kovat vaatimukset. Naisia ja miehiähän on väestöllisesti n. 50% ja 50%. Ehkä arvojen koveneminen, liberaalius ym. vaikuttavat. Ap
Aloittaja kirjoitti:
No huh huh mikä flaksi hänellä :D Ja kiitos rohkaisusta, ehkäpä uskaltaudun jonkun juttusille. En osaa sanoa mikä tämän epäsuhdan on aiheuttanut ja miksi naisilla on niin kovat vaatimukset. Naisia ja miehiähän on väestöllisesti n. 50% ja 50%. Ehkä arvojen koveneminen, liberaalius ym. vaikuttavat. Ap
Nettitreffailussa balanssi on vakavasti vääristynyt ja kieroutunut...Miehet ovat siellä aktiivisia ja naiset passiivisia.
Lukemattomat miehet pommittavat naisia viesteillään ilman kriteerejä pillun toivossa. Tästä on seurannut se, että siellä naiset kokee, että on varaa nostaa kriteerit kattoon...Vihreää valoa näytetään ulkonäöllisesti ainoastaan top 20% kuuluville miehille. Tästä seuraa sitten se kuuluisa panorinkelöinti ja kullikaruselli...Miehet on sikoja mantrat jne. Kun tietenkään nuo top 20% lukeutuvat miehet eivät sitten olekaan kiinnostuneet sitotumaan kaikkiin näihin naisiin joita panevat:D....Tää on hauska ilmiö netissä, mutta taivahan tosi!- hgfhgfjhgj
Kiitos! Just tuota yritin ap: lle sanoa..
No rehelliselle vaikutat. Mutta se paljon riippuisi, että miten lähtisit tutustumaan. Jos lähdet ns. altavastaajana, niin raskaaski kävisi tie molemmille.
Ulkonäkö muuttuu jokatapauksessa ajanmittaan. Tärkeintä olisi itsensä hyväksyminen sellaisenaan. Eikä se tarkoita, että ei silti voisi kuntoilla ja pitää itsestään huolen. Itsensähän vuoksi sitä itsestään pidetään huolta...???- Aloittaja
Juu, katsotaan :) Taidan kuitenkin odottaa vielä hetken että pystyisi jo vaikka vähän lenkkeilemään eikä tulisi rytmihäiriöitä tm. Sitten on parempi olo jo kehossa. Olen ollut yksin tovin niin pystyn vielä hetken siihen. -- Hyviä pointteja sulla ja olen samaa mieltä, se sisäinen ihminen on todella tärkein. Ja ehdottomasti, ihan itseni takia haluan olla kunnossa mutta tiedostan myös että parisuhteessa fyysisyys on tärkeää ja siksi haluaisi olla hyvässä kunnossa myös toisen takia. Kiitos yst. vastauksesta :) Ap
Aloittaja kirjoitti:
Juu, katsotaan :) Taidan kuitenkin odottaa vielä hetken että pystyisi jo vaikka vähän lenkkeilemään eikä tulisi rytmihäiriöitä tm. Sitten on parempi olo jo kehossa. Olen ollut yksin tovin niin pystyn vielä hetken siihen. -- Hyviä pointteja sulla ja olen samaa mieltä, se sisäinen ihminen on todella tärkein. Ja ehdottomasti, ihan itseni takia haluan olla kunnossa mutta tiedostan myös että parisuhteessa fyysisyys on tärkeää ja siksi haluaisi olla hyvässä kunnossa myös toisen takia. Kiitos yst. vastauksesta :) Ap
Joo. Kaikin mokomin vastaan tälläsiin.
Omaa itseä kannattaa tutkia. Miettiä mitkä asiat ovat tärkeitä sinulle ja mitä toivot toiselta.
Ihmissuhteet vaativat itsensä tiedostavan ja hyväksyvän ihmisen...kaksi samanlaista..että he pystyvät jakamaan tasavertaisena toisensa kanssa elämää...
Et sinä kovin kaukana tuosta liene...ehkä aloitat pienen kuntoilun ja koet itsesi taas vahvemmaksi. Hymy palaa kasvoille ja se on menoa sitten.- Aloittaja
Dissident kirjoitti:
Joo. Kaikin mokomin vastaan tälläsiin.
Omaa itseä kannattaa tutkia. Miettiä mitkä asiat ovat tärkeitä sinulle ja mitä toivot toiselta.
Ihmissuhteet vaativat itsensä tiedostavan ja hyväksyvän ihmisen...kaksi samanlaista..että he pystyvät jakamaan tasavertaisena toisensa kanssa elämää...
Et sinä kovin kaukana tuosta liene...ehkä aloitat pienen kuntoilun ja koet itsesi taas vahvemmaksi. Hymy palaa kasvoille ja se on menoa sitten.Kiitos :) Hyviä pointteja! Ap
"Olen sydämeltäni hyvä tyyppi, empaattinen, välittävä ja kiltti sekä hauskakin."
Kelpaako itsellesi laihaläski mies samoilla ominaisuuksilla?
"Onko olemassa miehiä, joita ei tällainen vuoden passiivisuuden vaikutukset kehossa haittaisi ja hän kuitenkin tietäisi että heti kun pystyn, alkaisin urheilla jälleen 5-7 kertaa viikossa ja jaksaisi odottaa rinnallani että pääsen kuntoon?"
Ottaisistko itse laihaläskin miehen joka lupaisi treenata hetki kun pystyy?
Jos vastaat kieltävästi, niin olet hypergaminen nainen ja tavoittelet miestä joka on iteäsi tasokkaampi.- Aloittaja
Kelpaisi ja et tainnut lukea ylempää että mun exällä oli vatsaa, eikä se häirinnyt mua koska hän oli hyvä tyyppi. Hälle oli sattunut vähän elopainoa kertymään vatsan seudulle sattuneista syistä. Kuitenkin hän myös pyrki kohti terveellisempiä elintapoja kuten itsekin teen. Ja ymmärtäisin todellakin jos sairauden vuoksi lihakset olisi lähtenyt, jos siihen ei todellakaan pysty vaikuttamaan. PS. Ei me kaikki naiset olla niin pinnallisia, ihan oikeasti :) Ap
Aloittaja kirjoitti:
Kelpaisi ja et tainnut lukea ylempää että mun exällä oli vatsaa, eikä se häirinnyt mua koska hän oli hyvä tyyppi. Hälle oli sattunut vähän elopainoa kertymään vatsan seudulle sattuneista syistä. Kuitenkin hän myös pyrki kohti terveellisempiä elintapoja kuten itsekin teen. Ja ymmärtäisin todellakin jos sairauden vuoksi lihakset olisi lähtenyt, jos siihen ei todellakaan pysty vaikuttamaan. PS. Ei me kaikki naiset olla niin pinnallisia, ihan oikeasti :) Ap
Se mitä nainen sanoo ja tekee on eri asia.
- Aloittaja
super-atm kirjoitti:
Se mitä nainen sanoo ja tekee on eri asia.
Hmmmm. Itsekin olen saanut miehiltä kuulla niin karuja kommentteja ja käytöstä osakseni, että olen tullut siihen tulokseen että on tunnekylmiä miehiä, mutta on myös hyviä miehiä. Sama pätenee naisiin? Ap
Aloittaja kirjoitti:
Hmmmm. Itsekin olen saanut miehiltä kuulla niin karuja kommentteja ja käytöstä osakseni, että olen tullut siihen tulokseen että on tunnekylmiä miehiä, mutta on myös hyviä miehiä. Sama pätenee naisiin? Ap
Naiset ja miehet ovat käytökseltään erilaisia. Yleisesti naisia pidetään edelleenkin tunteikkaampina, empaattisempia, heikompina ja herkempinä. Näin asia ei kuitenkaan ole. Naisilla on tapana etenkin uhriutumisen ja syyttelyn avulla saada itsensä näyttämään joltain muulta mitä ovat.
- lollersonn
super-atm kirjoitti:
Naiset ja miehet ovat käytökseltään erilaisia. Yleisesti naisia pidetään edelleenkin tunteikkaampina, empaattisempia, heikompina ja herkempinä. Näin asia ei kuitenkaan ole. Naisilla on tapana etenkin uhriutumisen ja syyttelyn avulla saada itsensä näyttämään joltain muulta mitä ovat.
Miehilläkin tuntuu olevan taipumusta uhriutumiseen, ainakin mitä on palstaa seurannut.
lollersonn kirjoitti:
Miehilläkin tuntuu olevan taipumusta uhriutumiseen, ainakin mitä on palstaa seurannut.
Uhriutumiseksi ei lasketa sitä kun kertoo realistisesti sen mitä on kokenut.
- lollersonn
super-atm kirjoitti:
Uhriutumiseksi ei lasketa sitä kun kertoo realistisesti sen mitä on kokenut.
Uhriutumista on asioista valittaminen ja muiden syyttely siitä miten oma elämä on mennyt. Älä väitä ettei ätmit ole sanoneet että naisten vika kun masentuvat, tekevät itsemurhia ja elämä on huonoa. Töitäkään ei voi tehdä kun ei saa naista. Täällä on jotkut aivokääpiöt jopa sanoneet että yksinäisen miehen itsemurha on kaikkien naisten vika. :D :D
lollersonn kirjoitti:
Uhriutumista on asioista valittaminen ja muiden syyttely siitä miten oma elämä on mennyt. Älä väitä ettei ätmit ole sanoneet että naisten vika kun masentuvat, tekevät itsemurhia ja elämä on huonoa. Töitäkään ei voi tehdä kun ei saa naista. Täällä on jotkut aivokääpiöt jopa sanoneet että yksinäisen miehen itsemurha on kaikkien naisten vika. :D :D
"Älä väitä ettei ätmit ole sanoneet että naisten vika kun masentuvat, tekevät itsemurhia ja elämä on huonoa."
Mitä sitten jos joku on masentunut sen takia ettei ole saanut naista? Eikö sitä saisi sanoa? Enemmän naiset masentuisivat jos eivät saisi elämänsä aikana yhtään miestä ja joutusivat siihen samaan jossa iso osa miehistä on.
"Töitäkään ei voi tehdä kun ei saa naista."
Voi tehdä mutta on eri asia onko siinä mitään järkeä. On kuitenkin mahdollista loisia töitä tekemättä. Ja tuloista maksettavat verot menevät esimerkiksi toisten miesten lapsien, maahan muuttaneiden rintamakarkureiden yms. elättämiseen.
"Täällä on jotkut aivokääpiöt jopa sanoneet että yksinäisen miehen itsemurha on kaikkien naisten vika. :D :D"
Entä jos onkin? Sinusta ilmeisesti itsemurhat ovat hauska asia. Ei se mitään. Voin minäkin naureskella sinulle jos vaikka sairastut vakavasti. Kuoltuasi voin vaikka kusta haudallesi ja vittuilla läheisillesi. :D :D
Sorry. Jos sinua ei kiinnosta muiden asiat, niin potkin samaan tyyliin sinua päähän.- lollersonn
super-atm kirjoitti:
"Älä väitä ettei ätmit ole sanoneet että naisten vika kun masentuvat, tekevät itsemurhia ja elämä on huonoa."
Mitä sitten jos joku on masentunut sen takia ettei ole saanut naista? Eikö sitä saisi sanoa? Enemmän naiset masentuisivat jos eivät saisi elämänsä aikana yhtään miestä ja joutusivat siihen samaan jossa iso osa miehistä on.
"Töitäkään ei voi tehdä kun ei saa naista."
Voi tehdä mutta on eri asia onko siinä mitään järkeä. On kuitenkin mahdollista loisia töitä tekemättä. Ja tuloista maksettavat verot menevät esimerkiksi toisten miesten lapsien, maahan muuttaneiden rintamakarkureiden yms. elättämiseen.
"Täällä on jotkut aivokääpiöt jopa sanoneet että yksinäisen miehen itsemurha on kaikkien naisten vika. :D :D"
Entä jos onkin? Sinusta ilmeisesti itsemurhat ovat hauska asia. Ei se mitään. Voin minäkin naureskella sinulle jos vaikka sairastut vakavasti. Kuoltuasi voin vaikka kusta haudallesi ja vittuilla läheisillesi. :D :D
Sorry. Jos sinua ei kiinnosta muiden asiat, niin potkin samaan tyyliin sinua päähän."Entä jos onkin?"
Tuo on sitä uhriutumista. Uhriutuja syyttelee muita eikä ota oman elämänsä ohjaksia, vaan ainoastaan valittaa. Kuvittele tilanne jossa nainen tappaa itsensä siksi, että et halua olla hänen kanssaan. Oletko vastuussa? Onko velvollisuutesi olla ihmisen kanssa, vaikka se ei yhtään kiinnostaisi?
"Voi tehdä mutta on eri asia onko siinä mitään järkeä."
Mies siis haluaa tehdä töitä voidakseen elättää naisen?
"Enemmän naiset masentuisivat jos eivät saisi elämänsä aikana yhtään miestä ja joutusivat siihen samaan jossa iso osa miehistä on."
Enpä tiedä. Miehet tekevät paljon enemmän itsemurhia kuin naiset, joten uskallan väittää että miehet ovat heikompia. lollersonn kirjoitti:
"Entä jos onkin?"
Tuo on sitä uhriutumista. Uhriutuja syyttelee muita eikä ota oman elämänsä ohjaksia, vaan ainoastaan valittaa. Kuvittele tilanne jossa nainen tappaa itsensä siksi, että et halua olla hänen kanssaan. Oletko vastuussa? Onko velvollisuutesi olla ihmisen kanssa, vaikka se ei yhtään kiinnostaisi?
"Voi tehdä mutta on eri asia onko siinä mitään järkeä."
Mies siis haluaa tehdä töitä voidakseen elättää naisen?
"Enemmän naiset masentuisivat jos eivät saisi elämänsä aikana yhtään miestä ja joutusivat siihen samaan jossa iso osa miehistä on."
Enpä tiedä. Miehet tekevät paljon enemmän itsemurhia kuin naiset, joten uskallan väittää että miehet ovat heikompia."Tuo on sitä uhriutumista. Uhriutuja syyttelee muita eikä ota oman elämänsä ohjaksia, vaan ainoastaan valittaa."
Faktan toteaminen ei ole uhriutumista eikä valittamista. Minä menestyn elämässäni ja sen lisäksi kerron miten naiset toimivat ja käyttäytyvät.
"Kuvittele tilanne jossa nainen tappaa itsensä siksi, että et halua olla hänen kanssaan. Oletko vastuussa? Onko velvollisuutesi olla ihmisen kanssa, vaikka se ei yhtään kiinnostaisi?"
En. Mutta en myöskään naureskele ja riemuitse asian takia, kuten sinä ja muut naiset tekevät. Naisten osalla kyse on sitä paitsi hypergamiasta. Todennäköisesti se itsensä tappava nainen olisi minua tasottomampi, joten en minä sellaiselle lortolle olisi kuulunutkaan.
"Mies siis haluaa tehdä töitä voidakseen elättää naisen?"
Kuka mies? Minä voisin maksaa oman osuuteni yhteisistä menoista ja omien lasten elättämisestä jos sellaisia olisi. Mutta koska mgtow, niin ei voisi vähempää kiinnostaa.
"Enpä tiedä."
Minä tiedän.
"Miehet tekevät paljon enemmän itsemurhia kuin naiset, joten uskallan väittää että miehet ovat heikompia."
Tyhmä!!! Puhuin tilanteesta jossa naiset olisivat samassa tilanteessa kuin miehet tällä hetkellä. Silloin naiset tekisivät itsemurhia vähintään yhtä paljon kuin miehet nykyisin.- lollersonn
super-atm kirjoitti:
"Tuo on sitä uhriutumista. Uhriutuja syyttelee muita eikä ota oman elämänsä ohjaksia, vaan ainoastaan valittaa."
Faktan toteaminen ei ole uhriutumista eikä valittamista. Minä menestyn elämässäni ja sen lisäksi kerron miten naiset toimivat ja käyttäytyvät.
"Kuvittele tilanne jossa nainen tappaa itsensä siksi, että et halua olla hänen kanssaan. Oletko vastuussa? Onko velvollisuutesi olla ihmisen kanssa, vaikka se ei yhtään kiinnostaisi?"
En. Mutta en myöskään naureskele ja riemuitse asian takia, kuten sinä ja muut naiset tekevät. Naisten osalla kyse on sitä paitsi hypergamiasta. Todennäköisesti se itsensä tappava nainen olisi minua tasottomampi, joten en minä sellaiselle lortolle olisi kuulunutkaan.
Kuka mies? Minä voisin maksaa oman osuuteni yhteisistä menoista ja omien lasten elättämisestä jos sellaisia olisi. Mutta koska mgtow, niin ei voisi vähempää kiinnostaa.
"Enpä tiedä."
Minä tiedän.
"Miehet tekevät paljon enemmän itsemurhia kuin naiset, joten uskallan väittää että miehet ovat heikompia."
Tyhmä!!! Puhuin tilanteesta jossa naiset olisivat samassa tilanteessa kuin miehet tällä hetkellä. Silloin naiset tekisivät itsemurhia vähintään yhtä paljon kuin miehet nykyisin."Faktan toteaminen ei ole uhriutumista eikä valittamista. "
Selitin aiemmin mitä se uhriutuminen on. Lue uudestaan. En väittänyt uhriutumiseksi faktojen toteamista.
"En."
No miksi se on sitten naisen vika, jos mies tappaa itsensä siksi että nainen ei halua olla sen kanssa? Kun et itsekään olisi vastuussa samassa tilanteessa.
" Puhuin tilanteesta jossa naiset olisivat samassa tilanteessa kuin miehet tällä hetkellä. Silloin naiset tekisivät itsemurhia vähintään yhtä paljon kuin miehet nykyisin. "
Et voi tietää. Sitä paitsi naisille tapahtuu kaikkea paljon pahempaakin eivätkä tapa itseään.
"Mutta en myöskään naureskele ja riemuitse asian takia, kuten sinä ja muut naiset tekevät."
Oman pääsi harhaa, että joku naureskelisi tuollaiselle asialle. - lollersonn
super-atm kirjoitti:
"Tuo on sitä uhriutumista. Uhriutuja syyttelee muita eikä ota oman elämänsä ohjaksia, vaan ainoastaan valittaa."
"Enpä tiedä."
Minä tiedän.
Tyhmä!!! Puhuin tilanteesta jossa naiset olisivat samassa tilanteessa kuin miehet tällä hetkellä. Silloin naiset tekisivät itsemurhia vähintään yhtä paljon kuin miehet nykyisin."Todennäköisesti se itsensä tappava nainen olisi minua tasottomampi, joten en minä sellaiselle lortolle olisi kuulunutkaan."
Eli jos nainen on samantasoinen, mutta ei kiinnosta sinua, niin sinulla on velvollisuus alkaa seurustella hänen kanssaan? Jos et suostu ja nainen tappaa itsensä, olet vastuussa. lollersonn kirjoitti:
"Faktan toteaminen ei ole uhriutumista eikä valittamista. "
Selitin aiemmin mitä se uhriutuminen on. Lue uudestaan. En väittänyt uhriutumiseksi faktojen toteamista.
"En."
No miksi se on sitten naisen vika, jos mies tappaa itsensä siksi että nainen ei halua olla sen kanssa? Kun et itsekään olisi vastuussa samassa tilanteessa.
" Puhuin tilanteesta jossa naiset olisivat samassa tilanteessa kuin miehet tällä hetkellä. Silloin naiset tekisivät itsemurhia vähintään yhtä paljon kuin miehet nykyisin. "
Et voi tietää. Sitä paitsi naisille tapahtuu kaikkea paljon pahempaakin eivätkä tapa itseään.
"Mutta en myöskään naureskele ja riemuitse asian takia, kuten sinä ja muut naiset tekevät."
Oman pääsi harhaa, että joku naureskelisi tuollaiselle asialle."En väittänyt uhriutumiseksi faktojen toteamista."
Kyllä väitit vaikka et kirjaimellisesti niin sanonut.
"No miksi se on sitten naisen vika, jos mies tappaa itsensä siksi että nainen ei halua olla sen kanssa?"
Naisten hypergamian takia ja sen takia että naisten on paljon helpompi saada seksiä ja parisuhde.
"Et voi tietää. Sitä paitsi naisille tapahtuu kaikkea paljon pahempaakin eivätkä tapa itseään."
Kyllä voin. Mitä pahempaa?
"Oman pääsi harhaa, että joku naureskelisi tuollaiselle asialle."
Itse laitoit typeriä nauruhymiöitä kirjoituksesi perään.lollersonn kirjoitti:
"Todennäköisesti se itsensä tappava nainen olisi minua tasottomampi, joten en minä sellaiselle lortolle olisi kuulunutkaan."
Eli jos nainen on samantasoinen, mutta ei kiinnosta sinua, niin sinulla on velvollisuus alkaa seurustella hänen kanssaan? Jos et suostu ja nainen tappaa itsensä, olet vastuussa."Eli jos nainen on samantasoinen, mutta ei kiinnosta sinua, niin sinulla on velvollisuus alkaa seurustella hänen kanssaan? Jos et suostu ja nainen tappaa itsensä, olet vastuussa."
En nauraisi sille asialle, toisin kuin sinä ja muut feministit. Enkä myöskään väheksyisi asiaa. Vastuut olet keksinyt itse.
Oletko sinä vastuussa naisten etuoikeuksista ja siitä että yhteiskunta asettaa miehet huonompaan asemaan?- lollersonn
super-atm kirjoitti:
"En väittänyt uhriutumiseksi faktojen toteamista."
"No miksi se on sitten naisen vika, jos mies tappaa itsensä siksi että nainen ei halua olla sen kanssa?"
Naisten hypergamian takia ja sen takia että naisten on paljon helpompi saada seksiä ja parisuhde.
"Et voi tietää. Sitä paitsi naisille tapahtuu kaikkea paljon pahempaakin eivätkä tapa itseään."
Itse laitoit typeriä nauruhymiöitä kirjoituksesi perään."Itse laitoit typeriä nauruhymiöitä kirjoituksesi perään."
Melko sairas mieli sinulla, jos kuvittelit että ne nauruhymiöt oli itsemurhille. Ne oli sille, kuinka yksinäisen miehen itsemurhaa syytetään kaikista naisista. Syyte oli huvittava, ei itsemurhat. - Aloittaja
super-atm kirjoitti:
"En väittänyt uhriutumiseksi faktojen toteamista."
Itse laitoit typeriä nauruhymiöitä kirjoituksesi perään.Kunpa voisin antaa sinulle halauksen super-atm, selkeästi tullut tosi paljon huonoja kokemuksia sinun osallesi, ikävä kyllä. Olen siitä pahoillani ja myös muiden miesten kohdalla täällä, jotka ovat olleet lähinnä tekemisissä kylmien ja itsekeskeisten tai tunnevammaisten naisten kanssa, ainakin juttujensa perusteella. Ei mua ainakaan naurata kenenkään yksinäisyys tai kärsimys, kun sitä on omallekin kohdalle annettu enemmän kuin tarpeeksi. Ap
- lollersonn
super-atm kirjoitti:
"Eli jos nainen on samantasoinen, mutta ei kiinnosta sinua, niin sinulla on velvollisuus alkaa seurustella hänen kanssaan? Jos et suostu ja nainen tappaa itsensä, olet vastuussa."
En nauraisi sille asialle, toisin kuin sinä ja muut feministit. Enkä myöskään väheksyisi asiaa. Vastuut olet keksinyt itse.
Oletko sinä vastuussa naisten etuoikeuksista ja siitä että yhteiskunta asettaa miehet huonompaan asemaan?Siis jos kanssasi samantasoinen nainen tappaa itsensä, koska et halua seurustella hänen kanssaan, et ole vastuussa. Jos mies, jonka kanssa samantasoinen nainen ei halua seurustella, tappaa itsensä, se on naisen vastuulla? Niinhän sanoit, että naisten vika jos yksinäinen mies tappaa itsensä.
lollersonn kirjoitti:
"Itse laitoit typeriä nauruhymiöitä kirjoituksesi perään."
Melko sairas mieli sinulla, jos kuvittelit että ne nauruhymiöt oli itsemurhille. Ne oli sille, kuinka yksinäisen miehen itsemurhaa syytetään kaikista naisista. Syyte oli huvittava, ei itsemurhat."Melko sairas mieli sinulla, jos kuvittelit että ne nauruhymiöt oli itsemurhille."
Melko sairas olet koska nauroit itsemurhille ja nyt yrität selitellä.
"Ne oli sille, kuinka yksinäisen miehen itsemurhaa syytetään kaikista naisista."
Syy voi olla kaikissa naisissa ja siitä aiheutuneesta yksinäisyydessä. Syy ei kuitenkaan aiheuta mitään vastuuta josta pitäisi rankaista. Lähinnä pitäisi poistaa naisten etuoikeudet ja mahdollisuus tehdä lapsia ilman normaalia parisuhdetta ja miestä.- lollersonn
Aloittaja kirjoitti:
Kunpa voisin antaa sinulle halauksen super-atm, selkeästi tullut tosi paljon huonoja kokemuksia sinun osallesi, ikävä kyllä. Olen siitä pahoillani ja myös muiden miesten kohdalla täällä, jotka ovat olleet lähinnä tekemisissä kylmien ja itsekeskeisten tai tunnevammaisten naisten kanssa, ainakin juttujensa perusteella. Ei mua ainakaan naurata kenenkään yksinäisyys tai kärsimys, kun sitä on omallekin kohdalle annettu enemmän kuin tarpeeksi. Ap
Tiesitkö että super-atm on kehuskellut sillä miten hakkaisi naisen jos se vittuilisi sille? Joskus sanoi työntävänsä lastenvaunut ojaan niitä työntävine mammoineen? Että kukahan täällä on tunnekylmä?
- lollersonn
Aloittaja kirjoitti:
Kunpa voisin antaa sinulle halauksen super-atm, selkeästi tullut tosi paljon huonoja kokemuksia sinun osallesi, ikävä kyllä. Olen siitä pahoillani ja myös muiden miesten kohdalla täällä, jotka ovat olleet lähinnä tekemisissä kylmien ja itsekeskeisten tai tunnevammaisten naisten kanssa, ainakin juttujensa perusteella. Ei mua ainakaan naurata kenenkään yksinäisyys tai kärsimys, kun sitä on omallekin kohdalle annettu enemmän kuin tarpeeksi. Ap
"" Ei mua ainakaan naurata kenenkään yksinäisyys tai kärsimys, kun sitä on omallekin kohdalle annettu enemmän kuin tarpeeksi. Ap "
Hoihhoijaa, ihan kuin ketään täällä naurattaisi toisten kärsimys tai itsemurhat. Nämä miehet vain täällä niin väittää. Taidat olla uusi palstalla. - lollersonn
super-atm kirjoitti:
"Melko sairas mieli sinulla, jos kuvittelit että ne nauruhymiöt oli itsemurhille."
Melko sairas olet koska nauroit itsemurhille ja nyt yrität selitellä.
"Ne oli sille, kuinka yksinäisen miehen itsemurhaa syytetään kaikista naisista."
Syy voi olla kaikissa naisissa ja siitä aiheutuneesta yksinäisyydessä. Syy ei kuitenkaan aiheuta mitään vastuuta josta pitäisi rankaista. Lähinnä pitäisi poistaa naisten etuoikeudet ja mahdollisuus tehdä lapsia ilman normaalia parisuhdetta ja miestä.Olet just yks uhriutuja joka hakee ihmisten sympatiaa ja esittää niin tekopyhää vaikka omat jutut on olleet erittäinkin väkivaltaisia palstalla. Olet melko kuvottava.
lollersonn kirjoitti:
"" Ei mua ainakaan naurata kenenkään yksinäisyys tai kärsimys, kun sitä on omallekin kohdalle annettu enemmän kuin tarpeeksi. Ap "
Hoihhoijaa, ihan kuin ketään täällä naurattaisi toisten kärsimys tai itsemurhat. Nämä miehet vain täällä niin väittää. Taidat olla uusi palstalla."Hoihhoijaa, ihan kuin ketään täällä naurattaisi toisten kärsimys tai itsemurhat."
Sinua ja muita suomalaisia naisia naurattaa miesten kärsimys, paitsi jos mies on ulkomaalainen ja/tai komea.Aloittaja kirjoitti:
Lässyn lässyn. Todella monella suomalaisella miehellä on naisten suhteen huonoja kokemuksia. Jos et sitä ole tiennyt tai ymmärrä, niin olet tyhmä.
lollersonn kirjoitti:
Siis jos kanssasi samantasoinen nainen tappaa itsensä, koska et halua seurustella hänen kanssaan, et ole vastuussa. Jos mies, jonka kanssa samantasoinen nainen ei halua seurustella, tappaa itsensä, se on naisen vastuulla? Niinhän sanoit, että naisten vika jos yksinäinen mies tappaa itsensä.
"Jos mies, jonka kanssa samantasoinen nainen ei halua seurustella, tappaa itsensä, se on naisen vastuulla? Niinhän sanoit, että naisten vika jos yksinäinen mies tappaa itsensä."
Vika, syy ja vastuu ei ole sama asia. Jos heität banaaninkuoren maahan, niin syy on sinun. Jos joku siihen liukastuu, niin et ole vastuussa mistään.- Aloittaja
Hmmm. Varmasti näin on, että super-atm:n jutut on ikäviä, mutta jotenkin mulle tulee kuva että tod. näköisesti katkeroitunut eikä näe enää metsää puilta vaan alkanut inhoamaan kaikkia naisia. Ihminen on sellainen, että jos paljon kohtaa esim vastakkaiselta sukupuolelta halveksintaa ja tullut torjutuksi, niin pidemmän päälle viha alkaa kohdistua kaikkiin yksilöihin. Kaikilla ei ole resursseja käsitellä jatkuvia pettymyksiä vaan ilmenee sitten naisvihana. Surullista mun mielestä lähinnä. Pahaa ei tule kostaa pahalla. Ap
lollersonn kirjoitti:
Tiesitkö että super-atm on kehuskellut sillä miten hakkaisi naisen jos se vittuilisi sille? Joskus sanoi työntävänsä lastenvaunut ojaan niitä työntävine mammoineen? Että kukahan täällä on tunnekylmä?
"Tiesitkö että super-atm on kehuskellut sillä miten hakkaisi naisen jos se vittuilisi sille?"
Sehän olisi ihan oikein.
"Joskus sanoi työntävänsä lastenvaunut ojaan niitä työntävine mammoineen?"
Siihen täytyy olla jo parempi syy kuin vittuilu.
"Että kukahan täällä on tunnekylmä?"
Sinä ja muut suomalaiset naiset. Kosto ei ole kylmyyttä, vaan hieno teko. Älä kitise kuin pikkulapsi jos saat sitä mitä olet tilannut.lollersonn kirjoitti:
Olet just yks uhriutuja joka hakee ihmisten sympatiaa ja esittää niin tekopyhää vaikka omat jutut on olleet erittäinkin väkivaltaisia palstalla. Olet melko kuvottava.
"Olet just yks uhriutuja joka hakee ihmisten sympatiaa ja esittää niin tekopyhää vaikka omat jutut on olleet erittäinkin väkivaltaisia palstalla."
En ole uhriutuja. Menestyn elämässäni paljon paremmin kuin sinä, vaikka olen syntynyt rumaksi mieheksi. Olen luonteeltani huomattavasti vahvempi kuin sinä ja muut suomalaiset naiset. On tekopyhää että naiset pitävät fyyisistä väkivaltaa kauheana asiana, vaikka itse syyllistyvät psyykkiseen väkivaltaan.
"Olet melko kuvottava."
En ole, mutta sinä olet.- Aloittaja
atm, todella monella suomalaisella naisella on miehistä huonoja kokemuksia. ei sun kanssa kannata vängätä. ja tunnen silti myötätuntoa sinua kohtaan koska ei kukaan kirjoittaisi tuollaisia juttuja, ellei olisi todella rikkinäinen ihminen sisimmässään. lämpimiä kevätpäiviä, lollersonnille myös :) Ap
Aloittaja kirjoitti:
Hmmm. Varmasti näin on, että super-atm:n jutut on ikäviä, mutta jotenkin mulle tulee kuva että tod. näköisesti katkeroitunut eikä näe enää metsää puilta vaan alkanut inhoamaan kaikkia naisia. Ihminen on sellainen, että jos paljon kohtaa esim vastakkaiselta sukupuolelta halveksintaa ja tullut torjutuksi, niin pidemmän päälle viha alkaa kohdistua kaikkiin yksilöihin. Kaikilla ei ole resursseja käsitellä jatkuvia pettymyksiä vaan ilmenee sitten naisvihana. Surullista mun mielestä lähinnä. Pahaa ei tule kostaa pahalla. Ap
"Varmasti näin on, että super-atm:n jutut on ikäviä, mutta jotenkin mulle tulee kuva että tod. näköisesti katkeroitunut eikä näe enää metsää puilta vaan alkanut inhoamaan kaikkia naisia."
Katkeroitumiskortti heitetty pöydälle, kun argumentit ovat loppuneet. En inhoa kaikkia naisia. Kerron vaan sen miten naiset ovat tehneet ja käyttäytyneet. Faktan toteaminen ei tee minusta katkeraa. Ja mikäli on syytä olla katkera, niin se ei ole mikään kielletty tunne.
"Ihminen on sellainen, että jos paljon kohtaa esim vastakkaiselta sukupuolelta halveksintaa ja tullut torjutuksi, niin pidemmän päälle viha alkaa kohdistua kaikkiin yksilöihin."
Naiset ovat sellaisia että jos eivät pääse seurustelemaan komeimpien miesten kanssa, niin alkavat vihata kaikkia miehiä. Miehet puolestaan ovat syystäkin pettyneitä jos eivät pääse seurustelemaan yhdenkään naisen kanssa.- Aloittaja
Ja tässä se tulikin: "olen syntynyt rumaksi mieheksi" ---- tämä selittää sinun sisäisen surullisuuden ja siitä seuranneen naisvihan. Et ole ruma. On totta, että toisilla ihmisillä on enemmän piirteitä, jotka miellyttävät enemmistöä, toisilla niitä on vähemmän. Mutta ei se tee kenestäkään rumaa. Ap
Aloittaja kirjoitti:
atm, todella monella suomalaisella naisella on miehistä huonoja kokemuksia. ei sun kanssa kannata vängätä. ja tunnen silti myötätuntoa sinua kohtaan koska ei kukaan kirjoittaisi tuollaisia juttuja, ellei olisi todella rikkinäinen ihminen sisimmässään. lämpimiä kevätpäiviä, lollersonnille myös :) Ap
"ja tunnen silti myötätuntoa sinua kohtaan koska ei kukaan kirjoittaisi tuollaisia juttuja, ellei olisi todella rikkinäinen ihminen sisimmässään."
En ole rikkinäinen ihminen. Pettymyksistä huolimatta menestyn elämässä oikein hyvin. En uhriudu niin kuin naiset. Naiset ovat riippuvaisia yhteiskunnan tuista, eduista ja toisista naisista kuin lampaat laumassa.Aloittaja kirjoitti:
Ja tässä se tulikin: "olen syntynyt rumaksi mieheksi" ---- tämä selittää sinun sisäisen surullisuuden ja siitä seuranneen naisvihan. Et ole ruma. On totta, että toisilla ihmisillä on enemmän piirteitä, jotka miellyttävät enemmistöä, toisilla niitä on vähemmän. Mutta ei se tee kenestäkään rumaa. Ap
"Ja tässä se tulikin: "olen syntynyt rumaksi mieheksi" ---- tämä selittää sinun sisäisen surullisuuden ja siitä seuranneen naisvihan."
En vihaa kaikkia naisia. Enkä ole surullinen rumuudestani. Pidän naisten hypergamiaa huonona asiana ja sitä ettei naisille kelpaa sen tasoinen mies mitä itsekin olevat. Naisille kelpaa aina vain itseään tasokkaampi mies.
"Et ole ruma."
Kyllä olen. Et voi väittää noin miehestä jonka ulkonäköä et tiedä.
"On totta, että toisilla ihmisillä on enemmän piirteitä, jotka miellyttävät enemmistöä, toisilla niitä on vähemmän. Mutta ei se tee kenestäkään rumaa. Ap"
Typerämpää en ole lukenut pitkään aikaan.- Aloittaja
atm, mitä saat tästä naisten haukkumisesta täällä? parantaako se jotenkin sun oloa? ap
Aloittaja kirjoitti:
atm, mitä saat tästä naisten haukkumisesta täällä? parantaako se jotenkin sun oloa? ap
Miksi kutsut naisten haukkumiseksi sitä kun kertoo sen miten naiset ovat käyttäytyneet minua ja useita muita miehiä kohtaan? Oletko saanut tähän mennessä pelkkää kritiikintöntä mielistelyä osaksesi? Parantaako jotenkin oloasi ettet ikinä saa kuulla totuutta vaan elät ihanaa tyttöelämää jossa miehet kohtelevat sinua kuin prinsessaa ja voit hyvillä mielin sulkea silmäsi kaikelta pahalta mitä naiset miehille yleisesti aiheuttavat?
- hgfhfghgf
super-atm kirjoitti:
Miksi kutsut naisten haukkumiseksi sitä kun kertoo sen miten naiset ovat käyttäytyneet minua ja useita muita miehiä kohtaan? Oletko saanut tähän mennessä pelkkää kritiikintöntä mielistelyä osaksesi? Parantaako jotenkin oloasi ettet ikinä saa kuulla totuutta vaan elät ihanaa tyttöelämää jossa miehet kohtelevat sinua kuin prinsessaa ja voit hyvillä mielin sulkea silmäsi kaikelta pahalta mitä naiset miehille yleisesti aiheuttavat?
Jotkut naiset ovat käyttäytyneet, turha yleistää ja sanoa että kaikki suomalaiset naiset on tunnekylmiä. Vai onko kaikki naiset joka paikassa inhonneet sua?
hgfhfghgf kirjoitti:
Jotkut naiset ovat käyttäytyneet, turha yleistää ja sanoa että kaikki suomalaiset naiset on tunnekylmiä. Vai onko kaikki naiset joka paikassa inhonneet sua?
En sanonut kaikki naiset. Lähes kaikki kyllä, mutta se ei ole sama asia kuin kaikki.
- luenytitsees
super-atm kirjoitti:
"Enpä tiedä."
Minä tiedän.
Tyhmä!!! Puhuin tilanteesta jossa naiset olisivat samassa tilanteessa kuin miehet tällä hetkellä. Silloin naiset tekisivät itsemurhia vähintään yhtä paljon kuin miehet nykyisin."Todennäköisesti se itsensä tappava nainen olisi minua tasottomampi, joten en minä sellaiselle lortolle olisi kuulunutkaan."
Eli jouti kuollakin? Olisit voinut pelastaa hänet seurustelemalla. - Aloittaja
super-atm kirjoitti:
En sanonut kaikki naiset. Lähes kaikki kyllä, mutta se ei ole sama asia kuin kaikki.
Ongelmallista on se, että sanot että kaikki sinun sanomasi on 100% totta ja vähättelet vastakkaisia mielipiteitä tai syytät valehtelijoiksi. Millä tavalla sinun tietosi ja kokemuksesi on ylempänä muiden kokemuksia ja tietoa? Ainoastaan sinä olet siis objektiivinen, kaikki muut on subjektiivisia? On mullakin miesten taholta paljon ikäviä kokemuksia mutta yleistäminen olisi silti väärin. Haluat antaa itsestäsi älykkään kuvan mutta valitettavasti tulee melkein päinvastainen vaikutelma. Ikävä kyllä. Ap
- mietivielä
Aloittaja kirjoitti:
"Olen siitä pahoillani ja myös muiden miesten kohdalla täällä, jotka ovat olleet lähinnä tekemisissä kylmien ja itsekeskeisten tai tunnevammaisten naisten kanssa, ainakin juttujensa perusteella."
Loistavasti onnistuit nostamaan itsesi muiden yläpuolelle kehumalla miten empaattinen ja hyvä ihminen olet ja miten muut täällä on juttujensa perusteella kylmiä ja tunnevammaisia. Luuletko ettei muut naiset olisi jo empatisoineet täällä, saaden kuitenkin paskaa niskaansa? Tiedätkö miten moni on yrittänyt antaa neuvoja näille miehille, mutta saanut sen takia haukut? Nää miehet kehottaa täällä toisiaan myös itsemurhiin, ja jos joku nainen yrittää siihen puuttua, niin nainen on itsekäs ihminen, joka haluaa vain miesten kärsimystä. luenytitsees kirjoitti:
"Todennäköisesti se itsensä tappava nainen olisi minua tasottomampi, joten en minä sellaiselle lortolle olisi kuulunutkaan."
Eli jouti kuollakin? Olisit voinut pelastaa hänet seurustelemalla."Eli jouti kuollakin?"
Ehkä sinun mielestäsi. Miksi haluat että ihmiset tekee itsemurhia?Aloittaja kirjoitti:
Ongelmallista on se, että sanot että kaikki sinun sanomasi on 100% totta ja vähättelet vastakkaisia mielipiteitä tai syytät valehtelijoiksi. Millä tavalla sinun tietosi ja kokemuksesi on ylempänä muiden kokemuksia ja tietoa? Ainoastaan sinä olet siis objektiivinen, kaikki muut on subjektiivisia? On mullakin miesten taholta paljon ikäviä kokemuksia mutta yleistäminen olisi silti väärin. Haluat antaa itsestäsi älykkään kuvan mutta valitettavasti tulee melkein päinvastainen vaikutelma. Ikävä kyllä. Ap
"Ongelmallista on se, että sanot että kaikki sinun sanomasi on 100% totta ja vähättelet vastakkaisia mielipiteitä tai syytät valehtelijoiksi."
En ole niin väittänyt.
"Millä tavalla sinun tietosi ja kokemuksesi on ylempänä muiden kokemuksia ja tietoa?"
En ole niinkään väittänyt.
"Ainoastaan sinä olet siis objektiivinen, kaikki muut on subjektiivisia?"
En ole niinkään väittänyt.
Ja sitten päästyäsi kuntoon, huomaisit täysin yllättäen, että olette kasvaneet erillenne.
- Nainen60kg
Minun mies on ylipainoinen lihava mies ja minä olen urheilullinen ja käyn salilla. Mieheni kyllä kävi salillakin monen vuoden ajan mutta sitten kyllästyi ja lopetti ja myös lihoi. Semmoinen roikkuvatsa sillä on eli ihan kun taikinaa leipoisi kun vatsaan koskee. Minä kuitenkin rakastan koska on muuten hyvä mies eikä minulle ulkonäkö ole mikään kriteeri. Uskon että mieheni alkaa käymään salillakin kun saa velan maksettua, nyt sillä on tonni vielä velkaa joten ei voi maksaa salimaksuja.
- zxzxr
Minä en käy salilla, harjoittelen kotona, ulkona ym. Ei ylipainoa. Sali on vain tekosyy laiskoille, aivan kuin se olisi ainut paikka maailmassa treenata.
Pyydä miestäsi vaikkapa punnertamaan kymmenen kertaa lattialla sohvan vieressä mainoskatkon aikana vai painaako tonnin velka mieltä niin paljon ettei pysty?
- 12121212121212
Eli toisin sanottuna:
Onko sellaista pitkää, komeaa, raamikasta ja urheilullista miestä joka jaksaisi odottaa että saat itsesi kuntoon taas?
Vaikea kysymys. Saattaa ollakin, mutta aika moni varmastikin vaatii että näytät kiinnostavalta eli timmiltä nyt.
Jos _et_ tarkoittanut pitkää, komeaa, raamikasta ja urheilullista miestä...varmastikin on. Vaan mitä tapahtuu kun olet timmmissä kunnossa, upgreidataanko tavismies parempaan?- napinvalentina
Valentina Nappi. Mitä pidät hänen vartalostaan? Pitäisikö olla timmimpi?
- Aloittaja
Vaikka kuinka sanoisin että nykyään toiset asiat ratkaisee, kuten empatia, niin täällä monet miehet ei usko. Edelleenkin exällä oli vatsaa ihan mukavasti muttei se suhdetta estänyt.
Kyllä, ihan tavismiehet kiinnostaa, rehellisesti sanoen. Silloin ei olisi itselläkään niin suurta painetta näyttää aina täydelliseltä. Ja olisi kiva ettei toinenkaan jatkuvasti katsele itseään peilistä jne. Usein komeat miehet on vähän turhamaisia, olen huomannut, jos ovat tietoisia ulkonäöstään niin kuin useimmiten ovat. Ap Aloittaja kirjoitti:
Vaikka kuinka sanoisin että nykyään toiset asiat ratkaisee, kuten empatia, niin täällä monet miehet ei usko. Edelleenkin exällä oli vatsaa ihan mukavasti muttei se suhdetta estänyt.
Kyllä, ihan tavismiehet kiinnostaa, rehellisesti sanoen. Silloin ei olisi itselläkään niin suurta painetta näyttää aina täydelliseltä. Ja olisi kiva ettei toinenkaan jatkuvasti katsele itseään peilistä jne. Usein komeat miehet on vähän turhamaisia, olen huomannut, jos ovat tietoisia ulkonäöstään niin kuin useimmiten ovat. ApNyt kun olet sairas niin pinnallisilla asioilla ei ole enää niin merkitystä. Niin se naisilla näyttää olevan. Sen lisäksi naisten hypergamian takia rumat ja läskitkin naiset vaativat itselleen komeita miehiä.
- Aloittaja
super-atm kirjoitti:
Nyt kun olet sairas niin pinnallisilla asioilla ei ole enää niin merkitystä. Niin se naisilla näyttää olevan. Sen lisäksi naisten hypergamian takia rumat ja läskitkin naiset vaativat itselleen komeita miehiä.
Olin todella hyvässä kunnossa kun tutustuin ex-mieheeni, jolla oli kaljavatsa. Eli olet väärässä :) sulla on valikoiva lukutaito. Ap
Aloittaja kirjoitti:
Olin todella hyvässä kunnossa kun tutustuin ex-mieheeni, jolla oli kaljavatsa. Eli olet väärässä :) sulla on valikoiva lukutaito. Ap
Valehtelet. Tai sitten mies kompensoi asiaa joillain muilla asioilla, joissa oli sinua tasokkaampi. Naiset eivät seurustele itseään tasottomampien miesten kanssa.
- Aloittaja
Okei, nyt totean ettei sun kanssa kannata jatkaa kirjoittelua jos syytät mua valehtelusta. Kaikkea hyvää! Ap
- Aloittaja
Yhden asian tajusin sinusta atm, todennäköisesti haet ihan tahallasi naisten inhoa päällesi koska et edes koe voivasi saada osaksesi mitään muuta. Ja naisten suuttuminen ja kun saat heidät loukkaantumaan, tuottaa sulle mielihyvää. kostat kollektiivisesti. surullista edelleen. ap
- fgdfgd
super-atm kirjoitti:
Valehtelet. Tai sitten mies kompensoi asiaa joillain muilla asioilla, joissa oli sinua tasokkaampi. Naiset eivät seurustele itseään tasottomampien miesten kanssa.
Kyllä jotkut seurustelee, vaikka sitä voi olla vaikea uskoa.
fgdfgd kirjoitti:
Kyllä jotkut seurustelee, vaikka sitä voi olla vaikea uskoa.
Tiedän kyllä että jotkut seurustelee. Ei sitä ole vaikea uskoa.
- 12121212121212
Aloittaja kirjoitti:
Kyllä, ihan tavismiehet kiinnostaa, rehellisesti sanoen. Silloin ei olisi itselläkään niin suurta painetta näyttää aina täydelliseltä. Ja olisi kiva ettei toinenkaan jatkuvasti katsele itseään peilistä jne. Usein komeat miehet on vähän turhamaisia, olen huomannut, jos ovat tietoisia ulkonäöstään niin kuin useimmiten ovat. ApMikä oli miehesi
- pituus
- vartalotyyppi (nallekarhu vs hoikka mutta kaljamaha)
- koulutus ja vuositulot
? - nämä.unohtui
12121212121212 kirjoitti:
Mikä oli miehesi
- pituus
- koulutus ja vuositulot
?- Oma ja perittävä omaisuus
- vartalotyyppi
12121212121212 kirjoitti:
Mikä oli miehesi
- pituus
- koulutus ja vuositulot
?Oli vartalotyyppi kumpi tahansa, kyseessä onsilti ap:n vartaloa huonompi vartalo, koska ap sanoi olleensa erittäin hyvässä kunnossa. Joten mitä merkitystä?
- Rumasinkkumies-
Oot ollut aikaisemmin nätti ja hyväs kunnos. Laihaläski nyt ei kovin paljon huononna naisen ulkonäköä. Millainen pitää olla että kelpaa miehille. Taidat olla todella nirso kun kyselet palstalta sellaista. 130kg naiset vaatii sporttista sadan metrin juoksijaa koska suomi naiset nyt vaan on sellaisia vaativia.
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Miksi naiset stressaa vartalostaan kun nainen kelpaa oli minkänäköinen tahansa. Aloittaja ei ole ruma oman kertomuksensa mukaan joten miksi hakee tältä palstalta hyväksyntää? Hakee varmaan jotain komeaa jännämiestä jolla on lihakset ja sitten saamme lukea iltalehdestä miten mies hakkasi sinut teho-osastolle.
- MrSalvequick
"Kelpaisit" loistavasti.
Ei minua haittaisi ollenkaan tuollainen asia, jos kuitenkin pitäisit liikunnasta ja harrastaisit sitä silloin kun terveys sallii (olisimme samanhenkisiä).
Ainoa asia on että olen ollut kahdesti tilanteessa jossa nainen alkoi seurustelemaan kanssani ollessaan hankalassa tilanteessa eikä siksi jaksanut liikkuakaan...siis eron jälkeinen masennus ja steroidilääkitys.
Molemmilla kerroilla kun nainen sai itsensä kuntoon, vaihduin komeampaan, varakkaampaan ja menevämpään. Toinen näistä miehistä oli kaiken lisäksi täysi k*sipää joka petti vaimoaan silloin kun tapasi exäni.
En halua laastarimieheksi enää, siksi olen epäluuloinen naisten kanssa jotka ovat "down" sillä hetkellä.
M/34v- Aloittaja
Tämän ymmärrän täysin ja itse asiassa aika hyviä pointteja. Itse taas ajattelen että jos joku tykkäisi musta nyt, niin mulle se kertoisi sen toisen ihmisen hyvyydestä niin paljon etten haluaisi sellaista ihmistä menettää myöhemminkään. Mun elämässä on ollut muutakin vaikeaa, mutta olen tottunut selviytymään eteenpäin joten oma tilanteeni on sillä tavalla stabiili kyllä. Kärsimys ei hirveästi hetkauta suuntaan eikä toiseen, koska olen tottunut siihen, että se on osa elämääni. Mulla on siis myös sosiaalista jännittämistä ym. -- Ikävää että sinulla tuollaisia kokemuksia, ehkä olisin muuten rohkaistunut pyytämään sua kahville :) Itse olen 32v. Ap
- Trollbusters
Lukaisin ketjun läpi.
Olen pahoillani mutta trollitutkani hälyttää. Ap kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.
M, 40, melko liikunnallinen mutta ei urheilullinen, vela.- Aloittaja
:D no tuota en ole trolli, mutta en kyllä missään nimessä ole täydellinen. mun kanssa pitäisi jaksaa aika raskaita asioita ja tiedän että monelle sellainen on liikaa. Ap
- viisaampi
Älä ole itsellesi ankara, ei muuttamat kilot haittaa... Pääasia että olet sinut itsesi kanssa.
Miehet kyllä tykkää on kiloja tai ei...- zxzxf
Kyse ei ole pelkästään kiloista, raskaat asiat ei tarkoita kiloja.
- jhfjhgfjgjgjgf
Olet siis kolmekymppinen.. Sanoisin, että kyllä tuo lapsikysymys on tuossa iässä aika oleellinen, jos etsit kunnon parisuhdetta.
Mietittävää: Onko sinulla lapsia? Jos on, niin kelpaako lapsellinen mies? Alkuihastus siloittaa tietä, mutta uusperheessä riittää haasteita.
Jos ei ole, niin haluatko lapsen lähiaikoina. Tuo on asia, jota miehet tuossa ikäluokassa kovasti tuntuvat miettivän.
Toinen asia: Onko sairastuminen vaikuttanut taloudelliseen tilanteeseesi? Monet miehet matkustelevat ja suosivat aktiviteettejä, joihin minimituloilla ei ole varaa.- jhgkjhgkjhgk
-jos siis ei ole lapsia-
- fghy
Mies maksaa matkustelut
- jhgjkhgfkjhgk
fghy kirjoitti:
Mies maksaa matkustelut
Ei maksa. Ei ole ilmaisia lounaita. Tämä harhaluulo on täällä aina jaksanut täällä hymyilyttää..
Jos mies on 50v, ja nainen 20v, niin siinä tapauksessa kyllä..
Suomessa rahankäyttö on tasa-arvoisinta koko maailmassa. Naiset maksavat pääsääntöisesti omat kulunsa. - fhiwuhiwg
fghy kirjoitti:
Mies maksaa matkustelut
"Jos mies on 50v, ja nainen 20v, niin siinä tapauksessa kyllä.. "
Ei maksa. Olen YTM mies 54, enkä todellakaan maksa mitään matkusteluja pelkastään siksi että joku nainen olisi nuori tms.
Lähtökohtani on että naiselle on aivan yhtä hienoa että voi kanssani viettää aikaansa, kuin minullekin aika naisen kanssa.
Jos ei tuo ole yhteistä, vaan nainen ainoastaan "myymässä" itsensä ja aikansa rahaa tai jotakin muuta vastiketta vastaan, muutoin "ei itseään kiinnostavalle" miehelle, voisi katsoa että nainen on miehen kanssa vain rahasta ja miehen tulisi jotenkin tietää olevansa niin huono, ettei muuten kuin rahalla voisi ketään vierelleen saada.
Saatan joskus tarjota naiselle jotakin, tai järjestää jotakin kivaa päiväohjelmaa, ja maksaa liput ja kulut, ihan koska koen naisen olevan aidosti iloinen ja viihtyvän oikeasti seurassani, ja sellainen saa minutkin niin iloiseksi.
Feikkaaminen näkyy heti läpi, ja silloin omakin iloni on lässähtänyt.
Kävelen heti pois naisen luota jos huomaan että en ole pidetty... aidosti. - hfuwhigv
Vain kerran olen joutunut kävelemään pois, mutta nainen oli venäläistä alkuperää. Yksikään suomalainen ei ole osoittanut rahan ahneutta kohdallani.
hfuwhigv kirjoitti:
Vain kerran olen joutunut kävelemään pois, mutta nainen oli venäläistä alkuperää. Yksikään suomalainen ei ole osoittanut rahan ahneutta kohdallani.
.. Tai sitten et osaa vain nähdä asiaa tarpeeksi tarkasti.. AliTajuntaisella(kin) Illuusiolla on Vahva Voima.. ;P
.. Ja jos Sokeutta on, niin Se johtuu ihan "vain" Itsekkyydestä ja/tai ItsePetoksesta.. ;P- Nainen46
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Tai sitten et osaa vain nähdä asiaa tarpeeksi tarkasti.. AliTajuntaisella(kin) Illuusiolla on Vahva Voima.. ;P
.. Ja jos Sokeutta on, niin Se johtuu ihan "vain" Itsekkyydestä ja/tai ItsePetoksesta.. ;POletko nainen vai mies? Haluatko sanoa että kaikki suomalaiset naiset ovat kuitenkin rahan ahneita? sitäkö haluat tuoda esille?
Nainen46 kirjoitti:
Oletko nainen vai mies? Haluatko sanoa että kaikki suomalaiset naiset ovat kuitenkin rahan ahneita? sitäkö haluat tuoda esille?
.. Mä en Jaksa Nyt(kään) leikkiä TätLeikkii.. Meinaa Tyhmää&YksinKertaista.. Etsi joku toinen LeikkiKaverikses.. ;P
- Mies30-
Aletaan olee missä asut?
- 6k7kykeykeykyey
Enemmänhän tuossakin on kysymys siitä että kelpaako läski tms. mies, tai ehkä joksikin aikaa motivaatioksi mutta sitten kun on itse taas timmi niin vaihtuuko johonkin salihiireen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717