Rekrytointifirmat ulkomailla

mitäniitäon

Ulkomailla toimivia rekrytointifirmoja, mitä niitä on? Ainakin Manpower on useassa maassa.

6

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homonyymi

"mitääniitäole" kirjoittama teksti = selvää M(retropöllö)markkinointia!

Hyytykää siihen,, hemoheshömöt!

• Tomppa__

Aito rajakki ei hae töitä eikä osaa kuin suomen kieltä.

Jos rajakki kuitenkin erehtyy hakemaan töitä niin työpaikan pitää olla täysin suomalainen, siellä ei saa puhua kuin suomen kieltä, siellä saa olla vain täysin valkoihosia kantasuomalaisia ihmisiä, jotka myös osaavat vain ja ainoastaan suomen kieltä. Työtehtäviin ei saa liittyä mitenkään millään tavalla kansaivälisyys tai ulkomaalaiset. Kaikkien työntekijöiden pitää olla valkoihoisia heteroita ja kaikkien ulkomaalaisten kielten puhuminen, kuuleminen ja kirjoittaminen on ehdottomasti kiellettyä.

Onhan se nyt suvakkihuoraamista jos englannin (tai minkään muunkaan ulkomaalaisen kielen) kanssa joutuu millään tavalla kosketuksiin. Ties mikä hiv tarttuu ulkomaan kielistä!

Palkkakin maksetaan oravannahkoina täysin kantasuomalaisesta valkoihoisesta oravannahkasta.

• Globaalitanssi

Globaalitalouden mukana, sen pyörityksessä, on isommat riskit (esim. yksittäisen ulkomaalaisen kielisuudelma on pienin riskeistä), koska siinä joutuu ihmisten kanssa monella tavoin kosketuksiin, jos haluaa elämäänsä sisältyvän "tanssiakin". Seurauksena voi olla ties mikä hiv tms.

Mutta vuokratakee hu*rat vaan ihtenne, jos mieli tekkee...
      Huraa huraa! Kärsi hu*ra, kärsi!

• Anonyymi

Sellainen yritys kun Magic Mondayz.

Magic Mondayzin perustaja on suomalainen - tekevät siis yhteistyötä eri yritysten kanssa ympäri maailman ja usein avoinna työpaikkoja suomenkielisille ulkomailla :) Sieltä voi laittaa myös avoimen hakemuksen mikäli sopiva työ ei ole juuri nyt avoinna.

https://magicmondayz.com/

• Anonyymi

Toinen skandinaavisella pohjalla toimiva on https://tyopaikatulkomailla.fi . Heillä näyttää olevan kattavasti myös muille kielille:

Ruotsi: https://jobbutomlands.se
      Tanska: https://jobiudlandet.dk

Nämä ainakin nopealla haulla löytyivät.

• Anonyymi

Täytyy olla lisää linkkejä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe