Miehenpuoli (sotun 3. merkin mukaan), joka on ollut neljännesvuosisadan aviossa, josta yli puolet täysin ilman seksiä mutta myös osaamatta poiskaan lähteä. Varmasti siis ätmi, mutta millainen ätmi? Onko tälle tilanteelle nimeä tai tyyppiä? Vai pitäisikö mennä avioliito/ero-puolelle vinkumaan?
Mikä minä olen?
2
99
Vastaukset
- SFFreud
Kuka tai mitä olet, itse pääset siihen parhaiten käsiksi. Jos olet miehenpuoli vaan sotun mukaan, ehkä oletkin (trans)nainen tai muunsukupuolinen. Tai aseksuaalisuuden kirjolla eli et kaipaa kovin paljon seksiä?
Ätmeilyyn älä lähde kovin syvälle mukaan. Siitä, kuten muistakin lahkoista, saa hetken yhteenkuuluvuutta, mutta omaan huonommuuteen ja naisten ja seksuaalisuuden pahuuteen uskominen alkaa pian ahdistaa ja rajoittaa elämää. Tarkennan sen verran, että ns. vaimo (joka riittävästi yleä ja hesaria tutkittuaan julisti, ettei oikeastaan ole nainen ollenkaan) on suorin sanoin määrännyt etsimään muita naisia, jos seksiä haluan. Mutta kun en saa aikaiseksi. Eikö ole aika ätmä käytöstä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354403- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402661Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82625- 382299
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542055- 41764
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693