Lahdessa 5-6. päivä toukokuuta. Onko ketään palstalaisia lähdössä sinne tai muuten kiinnostuneita tapahtumasta??
Ajattelin että jos en ole töissä tuolloin, niin voisin vaikka lähteä käymään tuolla tapahtumassa. Varmasti paljon hienoja vanhoja autoja tuolla nähtävillä.
Kävin viime vuonna alueella hieman katsomassa autoja, mutta ei tullut mentyä tonne messuhalliin asti. Meinasin että jos vaikka tänä vuonna osaisi han lipun ja menisi kiertämään koko näyttelyn, niin näkisi noita vanhoja menopelejä paremminkin.
https://classicmotorshow.fi/
Classic Motor Show
14
383
Vastaukset 14
- Roikun
Oon käynyt pari kertaa. Sisällä on kalustoa melkein saman verran merkkikerhoittain. Muutamassa hallissa, joista yksi on teema-aiheinen, mikä lie tänä vuonna, jos on. Ovien auetessa jono on siinä 100 metriä pitkä mutta onhan siinä pihalla siksi aikaa katseltavaa. Juu, ja yhdes hallis yleensä jotain live-esiintymistä, kutsuvieraita aiheen tiimoilta, burleskia mitälie juottolan kera. Kyllähän tuolla päivä menee leppoisasti.
- jokumies83
On pikkasen liian kaukana, et en ole tulossa.. mut Ouluun american car show:n 12-13.5 voisi harkita et kävis :)
- Ilovecars
Saatan mennä käymään. Sieltä tosin puuttuvat aina ne hienoimmat autot, eli Hemi Cudat ja muut sikamaisimmat muskeliautot. Jos Kankkunen toisi sen B-ryhmän (80-luvun kovimmat ralliautot) kaluston kokoelmastaan näytteille, homma alkaisi kiinnostaa.
Makeimmat autot historiassa ovat muskeliautot; 454 Chevyt, Moparin hemit ja B-ryhmän ralliautot.- Käyn.tsekkaamassa
Kaiserit on hienoimpia autoja, mun mielestä, mutta niin lahoja.
"Sieltä tosin puuttuvat aina ne hienoimmat autot, eli Hemi Cudat ja muut sikamaisimmat muskeliautot."
Moparin muskeliautot on parhaat, :) mulla oli -70 E-body isolohkolla ja remmiahtimella vuosikausia, nyt on vaan turbovehkeitä.
Tampereella kävin näyttelyissä, Kokkolaan meen ja ehkä Ouluun myös.Jiimen kirjoitti:
"Sieltä tosin puuttuvat aina ne hienoimmat autot, eli Hemi Cudat ja muut sikamaisimmat muskeliautot."
Moparin muskeliautot on parhaat, :) mulla oli -70 E-body isolohkolla ja remmiahtimella vuosikausia, nyt on vaan turbovehkeitä.
Tampereella kävin näyttelyissä, Kokkolaan meen ja ehkä Ouluun myös.Siis Ouluun meen, Kokkolaan en ehtinyt.
- Ossi_Näätä
Jänskättää kuka periksen mielikuvitusystävä laitetaan ekana ilmoittautumaan:)))))))))))) Periksellä on varmaan jo tiukka harkinta menossa vastaukseksi tähän tilausavaukseen:))))))))))))))))))))))))))))))))
Mikä ihmeen tilauksenavaus?? Eikä täällä ole mitään Periksen mielikuvitushahmoja nähtykään, vaan ihan oikeita ja todellisia henkilöitä.
- mies_86__
DarkFear kirjoitti:
Mikä ihmeen tilauksenavaus?? Eikä täällä ole mitään Periksen mielikuvitushahmoja nähtykään, vaan ihan oikeita ja todellisia henkilöitä.
Etusivulla on periksen avaus, jossa hän kertoo janican hahmonkehityksestä. Timppakin on siinä jo saamassa hahmoaan.
Ei mulla ole mitään mielikuvitusystäviä enkä usko että edes oikea mies86 on kirjoittanut tuon yllä olevan kommentin.
Mutta mitä tuohon tapahtumaan tulee, niin en jaksa/viitsi ajaa Lahteen asti. DarkFear mainitsi jotain brittiautoista, joten jos mulla olisi vielä se Jaguar niin ehkä voisin harkita osallistumista :)))
Jaguaarista puheenollen. Olen itkenyt sen ratin takana ja hakannut sen rattia, mutta toisaalta ollut maailman iloisin mies Skoda Felician ratissa. Viime sunnuntaina eli 29.4 tuli tasan kuusi vuotta täyteen sinkkuna.
29.4.2012 silloinen tyttöystäväni aloitti keskustelun lauseella "meidän pitäis vähän puhua..." joka ei koskaan enteile mitään hyvää.peris234 kirjoitti:
Ei mulla ole mitään mielikuvitusystäviä enkä usko että edes oikea mies86 on kirjoittanut tuon yllä olevan kommentin.
Mutta mitä tuohon tapahtumaan tulee, niin en jaksa/viitsi ajaa Lahteen asti. DarkFear mainitsi jotain brittiautoista, joten jos mulla olisi vielä se Jaguar niin ehkä voisin harkita osallistumista :)))
Jaguaarista puheenollen. Olen itkenyt sen ratin takana ja hakannut sen rattia, mutta toisaalta ollut maailman iloisin mies Skoda Felician ratissa. Viime sunnuntaina eli 29.4 tuli tasan kuusi vuotta täyteen sinkkuna.
29.4.2012 silloinen tyttöystäväni aloitti keskustelun lauseella "meidän pitäis vähän puhua..." joka ei koskaan enteile mitään hyvää.Niin Turusta kyllä tulee ajomatka Lahteen vähän turhan paljoa, varsinkin jos pitäisi yhden päivän aikana ehtiä se ajamaan ja käydä vielä autonäyttelyt siihen päälle.
Kävin itse viime vuonna tuolla alueella katsomassa autoja, kun sinne alueelle pääsi ajamaan museoautoksi luokiteltavilla autoilla, eli jo 30 vuotta vanhoilla autoilla. Silloin siellä oli paljon 1970- ja 80-luvun ns. tavisautoja, mutta oli myös paljon hienoja jenkkirautoja ja varsinkin 60-luvun brittiautoja ja muitakin sen ajan Eurooppalaisia autoja. Kuten mm. Ford Angliaa, Renaultia, Peugeotia. Opeleita, Volvoja yms. Lisäksi oli myös vanhoja itäautoja, kuten Ladaa ja Skodaa.
Valitettavasti kunnon jyystö-Truckeja ei ainakaan tossa parkkialueella tuolloin näkynyt. Ehkä Penetrators MC:n Lahden osastolla on ollut silloin jotain muuta menoa tai sitten heidät autot ovat olleet jo sisällä messuhallissa näytillä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Dark-fearin-äiti
Ei daarkin kannata mennä koska ei darkilla ole rahaa edes bussulippuun.
- Markku_Näätä
Noinhan se on, surullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.521348Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt181043- 93987
- 77683
- 37678
- 27480
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.16447Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423