Petetty ja rikki revitty

Hajalla

Yli kaksikymmentä vuotta yhdessä, rakastin ja luotin. Kuinka sinisilmäinen ihminen voikaan olla. Ja kun kaikki tulee rysäyksellä julki, vieläkin uskoo ja luottaa. Vuoden verran useita kertoja uudestaan pettämistä ja siltikin vaan uskoin. Miksi? No koska rakastan. Rakastan vieläkin, mutta nyt annan sinun mennä. Itken itseni uneen ja toivon että sinun on hyvä olla. Toivon että löydät onnen jonkun muun kanssa. Minun rakkauteni ei loppunut vaikka halusinkin erota. Rakastan varmaan aina sinua. Minä olen niin rikki, olen enää tiivistynyt huokaus. Tunnen olevani täysin mitätön ja kelpaa maton. En riittänyt sinulle.

4

790

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voimia.sulle

Turha Sun on ittees syytellä jos toinen pettää sua.Sun pitää yrittää jatkaa omaa elämääsi ja kyllä se luottamuksen arvoinen ihminen tulee vielä vastaan jos annat mahdollisuuden.

• löytyyseoikea

Nämä on kyllä paskimpia juttuja mitä parisuhteessa voi kokea. Kuinka uskot toisen tarinaa kun kiinni jää ja annat mahdollisuuden korjata. Ja jälleen jatkaa. Eikö se ole sairas jo silloin kun sinulle vannoo ettei noin tekisi ja kiinni jää. Tottahan sitä rakastaa toista ja uskoo aina parasta toisesta. Monta on varatun "hoitajia" jotka tietäen tätä harrastavat. Minusta tuon kakkosen tulisi vaatia pettäjä itselleen eikä jatkaa leikkiä sen kanssa. Eikö kakkoset ymmärrä että oma maine on vaakalaudalla. Toivotaan että pettäjä saa saman kohtalon minkä itse aiheutti. Jaksamista sinulle ja löydät paremman. Näin uskon. Pidän peukkuja! Nyt ei voi muuta kuin ruveta aukaista silmiä ja katsella ympärilleen.

• onneauuteenelämään

10 päivää tarttee kestää tuo murehtiminen, sitten panet lopun!

Kun petti sinua, niin ei kannata.
      Ota se järki käteen ja huomaat itsekin. "Rakastit ja rakastit ja vieläkin rakastat". Mutta kun hän ei rakastanut, kunnioittanut ja oli petollinen.
      Anna mennä suosiolla.

Tulet huomaamaan että olet vapaa ja voit muovata uuden elämän - Riippumattoman elämän ilman kokoaikaista pettymisen tunnetta. Ei se petturi ollut sinun arvoisesi. Tulee pettämään sitä uuttakin, ja sitten sitä seuraavaa. Pelkkä raukkis oli.

Sitä et aluksi huomaa, mutta sinulle oli pelkkä onnenpotku että häippäsi.
      Parasta mitä sinulle tapahtui. Et huomaa nyt, mutta huomaat myöhemmin!

Siis 10 päivää murehtimista ja sitten loppu, käännä uusi lehti elämässäsi, ihan ihka uusi, vapaa elämä ilman jotain tyyppiä joka pettää sinua!
      Mitä sinä petturill ja epäluotettavalla "miehellä muka" teet?

Et yhtikäs mitään!

Onnea sinulle tulevaan elämään!

• parempihuominen

Hän on rikki kun ei osaa yhtä rakastaa, eikä olla uskollinen. Sinussa se kyky vielä on! Sinulta on viety vain luottamus, häneen. Mutta moraaliasi ei. Sinä olet se joka saa olla pää pystyssä! Vielä löytyy sinun arvoisesi ihminen. Sitä ennen kannattaa opetella uudestaan rakastamaan itseä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe