Petetty ja rikki revitty

Hajalla

Yli kaksikymmentä vuotta yhdessä, rakastin ja luotin. Kuinka sinisilmäinen ihminen voikaan olla. Ja kun kaikki tulee rysäyksellä julki, vieläkin uskoo ja luottaa. Vuoden verran useita kertoja uudestaan pettämistä ja siltikin vaan uskoin. Miksi? No koska rakastan. Rakastan vieläkin, mutta nyt annan sinun mennä. Itken itseni uneen ja toivon että sinun on hyvä olla. Toivon että löydät onnen jonkun muun kanssa. Minun rakkauteni ei loppunut vaikka halusinkin erota. Rakastan varmaan aina sinua. Minä olen niin rikki, olen enää tiivistynyt huokaus. Tunnen olevani täysin mitätön ja kelpaa maton. En riittänyt sinulle.

4

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voimia.sulle

      Turha Sun on ittees syytellä jos toinen pettää sua.Sun pitää yrittää jatkaa omaa elämääsi ja kyllä se luottamuksen arvoinen ihminen tulee vielä vastaan jos annat mahdollisuuden.

    • löytyyseoikea

      Nämä on kyllä paskimpia juttuja mitä parisuhteessa voi kokea. Kuinka uskot toisen tarinaa kun kiinni jää ja annat mahdollisuuden korjata. Ja jälleen jatkaa. Eikö se ole sairas jo silloin kun sinulle vannoo ettei noin tekisi ja kiinni jää. Tottahan sitä rakastaa toista ja uskoo aina parasta toisesta. Monta on varatun "hoitajia" jotka tietäen tätä harrastavat. Minusta tuon kakkosen tulisi vaatia pettäjä itselleen eikä jatkaa leikkiä sen kanssa. Eikö kakkoset ymmärrä että oma maine on vaakalaudalla. Toivotaan että pettäjä saa saman kohtalon minkä itse aiheutti. Jaksamista sinulle ja löydät paremman. Näin uskon. Pidän peukkuja! Nyt ei voi muuta kuin ruveta aukaista silmiä ja katsella ympärilleen.

    • onneauuteenelämään

      10 päivää tarttee kestää tuo murehtiminen, sitten panet lopun!

      Kun petti sinua, niin ei kannata.
      Ota se järki käteen ja huomaat itsekin. "Rakastit ja rakastit ja vieläkin rakastat". Mutta kun hän ei rakastanut, kunnioittanut ja oli petollinen.
      Anna mennä suosiolla.

      Tulet huomaamaan että olet vapaa ja voit muovata uuden elämän - Riippumattoman elämän ilman kokoaikaista pettymisen tunnetta. Ei se petturi ollut sinun arvoisesi. Tulee pettämään sitä uuttakin, ja sitten sitä seuraavaa. Pelkkä raukkis oli.

      Sitä et aluksi huomaa, mutta sinulle oli pelkkä onnenpotku että häippäsi.
      Parasta mitä sinulle tapahtui. Et huomaa nyt, mutta huomaat myöhemmin!

      Siis 10 päivää murehtimista ja sitten loppu, käännä uusi lehti elämässäsi, ihan ihka uusi, vapaa elämä ilman jotain tyyppiä joka pettää sinua!
      Mitä sinä petturill ja epäluotettavalla "miehellä muka" teet?

      Et yhtikäs mitään!

      Onnea sinulle tulevaan elämään!

    • parempihuominen

      Hän on rikki kun ei osaa yhtä rakastaa, eikä olla uskollinen. Sinussa se kyky vielä on! Sinulta on viety vain luottamus, häneen. Mutta moraaliasi ei. Sinä olet se joka saa olla pää pystyssä! Vielä löytyy sinun arvoisesi ihminen. Sitä ennen kannattaa opetella uudestaan rakastamaan itseä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1912
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe