ja muoviala, mistä ja miten voin laskeskella mahdollista palkkaani? laadunvalvojana aloitan ja olisi mukava tietää noin suurinpiirtein edes miltä kuukausitienesti näyttää.muutenkin olisi kiva tietää vähän työstä jos jollakin on kokemusta laadunvalvojan työstä???
keskeytymätön 3-vuorotyö?
7
4511
Vastaukset
- Metallilla meni näin
Tuntipalkka pekkanen (14,3%) HKo%
Iltalisä: 0,96€
Yölisä: 1,77€
Lauantailisä: 1,77€
Sunnuntai: Kta:n mukaan tuplapalkka (esim. tuntipalkka*8 Kta*8 pekkanen Hko% mahdollinen vuorolisä)
Prosessialalla liksat luultavasti paremmat.
Vuorot: AAAA V IIII V YYYY VVVVVV- Jiipee
Meni otsikko ja nimimerkki sekaisin. Ei siinä mitään , palkkaa saat vakihommista kuitenkin ainakin luultavasti alkuun tuollaiset 2300€->/kk
- sokeri
Jiipee kirjoitti:
Meni otsikko ja nimimerkki sekaisin. Ei siinä mitään , palkkaa saat vakihommista kuitenkin ainakin luultavasti alkuun tuollaiset 2300€->/kk
kuulostaa kohtuulliselta.aika rankkaa tulee tahti olemaan, muuten ei huoleta mutta mietin vaan että kuinkahan hyvin/huonosti vuoroja yleensä voi muutella, kun on nyt jo tiedossa kahdet kesähäät eivätkä varmasti osu juuri vapaapäiville...tylsä olla iltavuorossa kun veli menee naimisiin.
- liksaa!
tuo muoviala kuulostaa pahalta.Jos kemianliiton sopimuksen alla niin ok liksa mutta jos vääntää pelkkää kännykänkuorta niin voi voi.
- tietoa
Kemianliitolla lähtöpalkka 7,6€/h iltalisä 97cnt/h ja yölisä 181cnt/h
Ei ne suureet tulot, vaan pienet menot
(työnantajankin näkökulmasta ;)- kiitos
olisko tiedossa osoitetta mistä noi taulukot voisi suoraan katsoa?
- Henkilöstö
Jospa yrityksen liikevaihto olisi vuonna 2006 10-25 milj. €,hlöstön ollessa 50-99 hlöä. Korvaus tehdystä työstä ns. talousalue II ja KEMIAN LIITON kanssa neuvoteltu tevanake-sopimus PAPERISTA saatujen kokemusten jälkeen, KANNATTAA TODELLA HARKITA KYSEISEN YRITYKSEN PALKKALISTOILLE HAKEUTUMISTA!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760