Venäläinen huijari vai ei?

Suomi-venäjä

Kuukausi ollaan oltu kirjeenvaihdossa ja valokuvat täsmää kertomuksiin, on 35 vuotias miliisi. Kuvia on virka asu päällä ja siviilivaatteissa. Nyt lähetti kuvan passistaan ja itse tehdyn kyltin nimelläni ja päivämäärällä varustettuna, kaikki täsmää. Paitsi se yletön rakkauden tunnustus ja kun pitäisi tulla tänne, niin ei ole varaa 650 euron matkakustannuksiin. Kaikki kirjeet sujuvaa englantia, eikä mikään datescam ohjelma tunnista kuvia tai nimeä, joka lukee passissa. Puhelin rikki ettei voi soittaa, eikä posti kuulemma kulje että voisi lähettää vaikka kukkia. Huijari vai ei?

15

1223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bcv

Huijari mikä huijari! Älä luota nettijuttuihin, vaan käy ulkona tutustumassa ihmisiin livenä, jolloin on paremmat mahqut saada rakkautta!

• Suomi-Venäjä

Edellispäivänä lähetti selfien , jossa oli rakkauden tunnustus ja seuraavana päivänä alkoi haukkumaan, eikä mikään selitys tai anteeksi pyyntö auta. Oli kyllä viimeinen venakko minulle. Mutta pirun hyvä huijaus, kun passit ja virkapuvut oli hommattu rekvisiitaksi, niin kyllä kai se harmittaa, kun koko teatteri meni hukkaan. Yhdessä toisessa huijauksessa oli samat piirteet eli molemmat on orpoja eikä kännykkää. Onneksi IP osoitteen jäljittäminen paljasti heti toisen, mutta venakkoa se ei paljastanut, vaan rahan ahneus kävi liian suureksi.

• maksuttaeisaamitään

Katso huviksesi löytyykö se kultasi täältä. Näistä huijareista on pitkä lista valmiina.
        https://www.stop-scammers.com/
        http://datescammer.blogspot.com/
        Kansainvälinen lista on myös olemassa. Yksi järkevä asia tutkia on myös poliisin etsintäkuuluttamat ja kansainvälisesti etsintäkuuluttamat. Näillä pikku ohjeilla vältyt monelta ongelmalta.

Oma lukunsa ovat ainoastaan ilmaisen matkan haluavat ym.
        Mieti ensin, miksi hän ottaa sinuun yhteyttä. Luuletko, että maasta ei löydy puolisoa, jossa yhdessä kaupungissa asuu enemmän ihmisiä, kuin koko suomessa. Silloin on jotain mätää.

Pidä pää kylmänä, kun tutkin asioita ja järki siellä yläpäässä.

• Kupinkääntäjä

Mistähän asti matka noin paljon maksaa.
      Joku ukko huijaa nyt sinua

• enmaksaisi

Todelliset matkakulut. Vr. kouvola-pietari 50 euroa menopaluu. Lento pietarista esim. keskelle venäjää, vaikka Ufa nimiseen kaupunkiin. Todelliset kustaanukset 150 euroa. TOisin sanoen sinua vedätetään ja voihan tuo olla muutenkin kuka tahansa. Oletko tehnyt kuvalle kuvahaun.
      Kuulostaa puhtaalta huijaukselta.

• Oppeliini1

Kuinka maailmassa kukaan voi ottaa edes puolivakavasti noita rahan puutteessa olevia huijareita!?
      Viimeistään silloin kun eka kerjäys tulee - vaikka kuinka paljon tahaansa se raaaaaaaaaaaakastaakin sinua - pitäisi valtavien punaisten varoituslippujen liehua ja kellojen soida!

Kuinka kukaan VOI olla näkemättä ja kuulematta noita, menee yli ymmärryksen.
      Ps. Passeja on maailman helpoin kuvata ja väärentää nettiviestityksiin!

• ladaliini

Ja mikäs tämän kaiken onkaan mahdollistanut... Se että ihmiset ovat suureksi osaksi niin helvetin tylyjä, nirsoja ja varautuneita toisilleen ettei aitoja yhteyksiä pääse syntymään. Sen takia vapautuu markkinat kaikenlaisille tyhjän yrittäjille ja huijareille, joiden syliin ihmiset epätoivoisesti päätyvät, kun eivät pysty aitoja kontakteja muodostamaan. Pitäisi olla niin helvetin tyly ja pidättyvä kaikessa myös niissä "aidoissa" kontakteissa, ettei tulisi huijatuksi. Eli toisin sanoen on melkein luonnonlaki, ettei moniakaan kestäviä liittoja/suhteita pääse muodostumaan, koska moni ei sellaiseen kykene, edes halua tai se asettaisi ihmisen liian haavoittuvaksi.

• kokeile

Kaikista pitää maksaa oppirahat, joten lähetä niin näet . . sinne meni ja lähetä pian uudelleen lisää tai muuten . . en saa lentolippua, passia jne ym.
      Pyydäppä puh numero ja soita . . kun ei nyt voi vastata, ja kun voi johonkin tiettyyn kellonaikaan vastata. huijarin nainen vastaa jotain hetkellistä epämääräistä. ei mitään normi . .
      Luultavasti sinusta tulee huijattujen joukkoon uusi uhri ja tämä mies missä lieneekin saa sinulta kivat kesälomarahat . .

• kusetusta

joo,o tämä on nähty.. itse kirjoittelin 3 kk kauniin 30v tytön kanssa ja rahaahan sieltä lopulta pyydettiin. 450e olis riittänyt kun lentolippu olisi maksanut vain 300e.

• tarkkana-kuin-porkkana

- Tarkastakaa tineye:llä tai muilla hakukoneilla onko kuvat pöllitty jostain muualta.
      - Sähköpostin lähdekoodi kertoo paljon asiaa mistä palvelinosoitteesta ja millä ohjelmalla viesti on lähetetty.
      - whois haku kertoo missä päin kyseinen palvelin oikeasti on. Kansainvälisiä isoja toimijoita ei pysty paikantamaan mutta pieniä palveluntarjoajia voi.

• tarkkana-kuin-porkkana

Niin ja kuvien metadata voi kertoa jopa koordinaatit missä kuvat on otettu.

• Suomi-venäjä

Kuvia ei ole pöllitty mistään, ainakaan mikään ohjelma ei tunnista niitä. IP osoite vie moskovaan, mutta ymmärrän, että palvelin miliiseillä on siellä. Omankin työkoneen ip osoite on hesassa, vaikka olen muualla. Kirjeet ei ole massapostauksia. Ja ilmoitti pitävänsä parin kuukauden tauon, koska oli valmennettavana fifan kisoihin ja sitten työskentelee kisojen ajan siviileissä. Ilmoitti kaikki paikkakunnat joihin menee töihin ja ne täsmää ottelupaikkakuntien kanssa. Siis aivan toista kuin "olen saamassa 34 kiloa kultaa ja tarvitsen vähän rahaa" huijaukset. Oikea henkilö kyseessä ja valokuvat on tosiaan niin luonnollisia, että en usko enää huijaukseenkaan. Miksi kelata huijattavaa sisään ja sitten antaa roikkua siiman päässä 2 kuukautta?

Seksiala kaikkine lieveilmiöineen on tuttua minulle, että en ihan pöljä ole. Seksialalla nyt ei voi tosiaankaan luottaa kehenkään ja siksi kaikki siellä toimivat on tosi kyynisiä ja epäileviä. Vaatii tosi luottamusta, että voit edes paljastaa oman henkilöllisyyden prostituoidulle. Senkin olen tehnyt ja hyvin on mennyt.

Nyt vaan en löydä mitään epäillyttävää, vaikka kaikki olen tutkinut eli kun kisat loppuu ja miliisi pääsee vapaille, niin viisumi hakuun ja kosioretkelle itään :).

• hah

Kylä nuo pilun perässä juoksijat on tyhymiä.

• Suomi-venäjä

Siis seksiähän nyt saa satasella, ei se ole ongelma, vaan suomalaiset naiset ei vaan oikein iske. Sohvalla röhnöttävä siideri valas nortti huulessa ei ainakaan minua sytytä, vaan slaavilainen oikea nainen, NAM.

• retkeilijamies

Ite tutustuin venäläiseen naiseen metsässä laavulla täällä suomessa. Oli äitinsä kanssa liikenteessä molemmilla kerroilla. Ensi kerran tulee yksin kuulemma. Tavattu nyt kerran uudestaan luonnossa olon merkeissä ja kivaa oli :) ei montaa viestiä ole puhelimella vaihdettukaan. Tavatessa höpöttelyä riittämiin.
      Semmoset kannattaa unohtaa,jotka ei kykene omin avuin liikkumaan ja tapaamaan.

Itellä olis ajatus käydä joskus siellä puolen rajaa kylässä. Menen varmaankin julkisella,niin halvempaa, helpompaa ja turvallisempaa kuin omalla autolla? Pietari kohteena. Ja autona mulla on Lada :D niin en tiä uskallanko mennä sillä rajan yli... -oon nimittäin kuullu et ne kelpaa varaosiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 316
      4458
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2206
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      188
      2036
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1446
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      74
      1316
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      972
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      937
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      879
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      814
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      736
    Aihe