Kuka ätmi uskaltaa paljastaa ikänsä?

Vanhako

Tämä ei paljon rohkeutta vaadi.
Itse olen 27v.

13

252

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeNössöATM

Ätmistä en tiedä, mutta minä olen vasta 74,25 v nuori ATM

• No sulla sitä on parhaat nuoruusvuodet vasta edessä.

Että tiedä sä se.

• enoletäydellinen

Mitä rohkeutta on anonyyminä anonyymipalstalla jotain myöntää?
      Lisäksi en ole ätmi enkä jännämies vaan ihan normaali aikuinen 32 vuotias mies joka on oppinut jo tähän ikään asti sen että pitää uskaltaa rohkeasti olal oma ittensä ja sen kautta sinut ittensä kans.
      Neuvona näille jotka viljelee tasoteorioitaan ja ätmiyttään niin jos nyt unohtasitte nuo sanat ja keskittysitte olemana oma ittenne ja löytään niitä hyviäkin puolia itestään sekä opetella myöntään ne huonotkin puolet jotka nyt jokaisella vaan koko elämän mukana kulkee, se ei toki tarkota etteikö joitakin piirteitä pysty muuttaan tai ainakin vähentää mutta kyllä ihminen pitää hyväksyä hyvine ja huonoine puolineen, eikä ala muuttaan ketään niin siinä on jo hyviä juttuja aikuiselle parisuhteelle.

Mustavalkosuus, stereotyyppisyys ja ihmisten leimailu ei paranna asioita eikä varmasti löydy sitä elämänkumppaniakaan niin, koska naiset eivät ole esineitä eivätkä mitään tasoja sun muita mitä täällä osa jauhaa, ja kaikki eivät ole samanlaisia miehiä sen perusteella mitä jotkut katkerat miehet täällä jauhaa.

Pitää mysö osata kestää kritiikkiäkin, suoraan puhuminen on suhteessa kaiken a ja o.

Ja olen ehkä sinkkuna ollut 6 vuotta mutta kyllä on hyvistä ja huonoista sekä erittäin haastavista suhteista kokemusta, kuitenkin aattelen aina että jokainen nainen on erilainen, ihan sama kyllä mitä sellaset jotka ei mua tunne selän takana puhuu tai jos en miellyt.
      Nykyisin niin herkästi leimataan esimerkkinä, olen tosi seksuaalinen mies, ärjään ilamn seksiäkin kuitenkin jos haluan mutta ei ole seksin hankkiminen ongelmakaan niin heti pukiksi leimataan, kutienkin nykyisin mieluummin harrastan seksiä joko vähintään seksisuhteessa tai mieluiten parisuhteessa koska sillon on aikaa eikä ole kiirettä ja voi rauhassa tutustua toistensa seksuaalisuuteen sekä testailla kaikkea uutta rohkeasti, kun henkinen yhteys tulee mukaan rakasteluun niin se on parasta seksiä mitä ikinä löytyny.

• Blah blah blah blah.

• kasvatapoikaluonnetta

No ainakin jollakin kolahti, juuri tuo asenne on se mikä ei ole hyväksi, ihan kokemuksella voin sanoa, katsos olen itsekkin pilannut käytöksellänio osan aiemmista suhteista mutta olen pyrkinyt oppimaan virheistäni, muutenkin en olisi edes hengissä jos en olisi muutenkin ottanut aiemmista virheistä opiksi, elämää kohtaan on hyvä pitää tietty nöyryys, oppii myös arvostaan niitä arjen oikeasti tärkeitä asoita kun käyt rankat jutut läpi sekä menetät paljon.
        Tosian ei mua haittaa vaikka jotakin ärsyttäisikin, ihan oikeassa elämässä olen samaa mieltä ku tähänkin kirjotan ja kyllä sitä monella kun tulee ikää lisää oppii jotain, toiset ei opi viiskymmppisenäkään vielä saatika että olisivat henkisesti aikuisia, ihan kokemuksella puhun ja sillä mitä nähnyt.

Ja ennenkun alkaa leimaaminen niin en ole jännämies, enkä ole edes vankilassa istunut vaikka kävin läpi päihde helvetin ja rikoskierteen, nimenomaan opin siinä vaiheessa virheistäni kun oli linnaan lähtö lähellä jos ois jatkanu ja siitä kun kävi lähellä kuolemaa pari kertaa, sekä siitä kun osa rakkaista mullan alla. Ylpeä en ole menneisyydestäni mutta sinut sen kanssa ja olen onnellinen että on kokenu rankempia juttuja koska niistä oppii sellasta mitä ei opi jos ei kohtaa koskaan kunnon vastoinkäymisiä, en ole myöskään parempi ku muut enkä täydellinen. Ihan avoimesti kerron tuostakin naiselle vaikka ei oltais edes vielä suhteessa kosk amitä sitä valehteleen ja sitten kun se menneisyys on osa minua ja jos haluaa mut tuntea niin pitää tuostakin tietää. Ja ehei en ollut mikään mummoja ryöstelevä nisti joka myis äitinsäkin annoksesta että onneksi luonne sellanen että joku moraali pysyi sillonkin, onneksi on kuitenkin koulut käyny vaikka olikin sekavia aikoja ja töitä painanu ja onneksi nykyisin työelämässä taas ja tällä kertaa ilman päihdeongelmia.

• VL.chocha
        kasvatapoikaluonnetta kirjoitti:

No ainakin jollakin kolahti, juuri tuo asenne on se mikä ei ole hyväksi, ihan kokemuksella voin sanoa, katsos olen itsekkin pilannut käytöksellänio osan aiemmista suhteista mutta olen pyrkinyt oppimaan virheistäni, muutenkin en olisi edes hengissä jos en olisi muutenkin ottanut aiemmista virheistä opiksi, elämää kohtaan on hyvä pitää tietty nöyryys, oppii myös arvostaan niitä arjen oikeasti tärkeitä asoita kun käyt rankat jutut läpi sekä menetät paljon.
        Tosian ei mua haittaa vaikka jotakin ärsyttäisikin, ihan oikeassa elämässä olen samaa mieltä ku tähänkin kirjotan ja kyllä sitä monella kun tulee ikää lisää oppii jotain, toiset ei opi viiskymmppisenäkään vielä saatika että olisivat henkisesti aikuisia, ihan kokemuksella puhun ja sillä mitä nähnyt.

Ja ennenkun alkaa leimaaminen niin en ole jännämies, enkä ole edes vankilassa istunut vaikka kävin läpi päihde helvetin ja rikoskierteen, nimenomaan opin siinä vaiheessa virheistäni kun oli linnaan lähtö lähellä jos ois jatkanu ja siitä kun kävi lähellä kuolemaa pari kertaa, sekä siitä kun osa rakkaista mullan alla. Ylpeä en ole menneisyydestäni mutta sinut sen kanssa ja olen onnellinen että on kokenu rankempia juttuja koska niistä oppii sellasta mitä ei opi jos ei kohtaa koskaan kunnon vastoinkäymisiä, en ole myöskään parempi ku muut enkä täydellinen. Ihan avoimesti kerron tuostakin naiselle vaikka ei oltais edes vielä suhteessa kosk amitä sitä valehteleen ja sitten kun se menneisyys on osa minua ja jos haluaa mut tuntea niin pitää tuostakin tietää. Ja ehei en ollut mikään mummoja ryöstelevä nisti joka myis äitinsäkin annoksesta että onneksi luonne sellanen että joku moraali pysyi sillonkin, onneksi on kuitenkin koulut käyny vaikka olikin sekavia aikoja ja töitä painanu ja onneksi nykyisin työelämässä taas ja tällä kertaa ilman päihdeongelmia.

Vanha Liiton tyyli miehessä

• Tekstiseinä, tuo henkisen inkontinenssin tulos

• anonyymi-

Minäpä127v

• Dark-fearin-äiti

Poikani dark fear on oikeasti 43 vuotias ja poikuus tallella. Häpeää sitä liikaa ja aina sanoo olevansa vielä nuori mies ja 28 vuotta.

• Äijä41

Lällärit ei uskalla paljastaa :D

• mitävittua

Miksi se pitäisi kertoa jossain palstalla? MItä merkitystä sillä on?

• HÄVETTÄÄKSSUA
        mitävittua kirjoitti:

Miksi se pitäisi kertoa jossain palstalla? MItä merkitystä sillä on?

Lälläri 😂😂😂

• Tasan 50.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241