Ei kannata erota

Eimullamuuta-

7

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aisurimies-

      Vakipillusta erosi. Harmi juttu.

    • Vakipillu

      Ei hätiköiden kannatakaan erota, tai varsinkaan suutuspäissään. Jos suhteessa on väkivaltaa, asia on eri. Parilla on yhteisiä kokemuksia ja tapahtumia, toinen lomittuu toiseen. Voi olla, ettei sitä saa enää koskaan paikattua, samanlaista hyvää enää löydä. Niin myötä kuin vastamäessä taarkoittaa juuri sitä, että välillä on huonompiakin aikoja, ja niistä pitäisi yrittää päästä yhdessä läpi, yhteistä tahtoa.

      • Höh?

        Minäpä selvitän sinulle mitä erilaiset asiat merkitsevät naisille.

        -Nainen katsoo miestä -> ei tarkoita mitään
        -Nainen koskettaa miestä -> ei tarkoita mitään
        -Nainen ja mies suutelevat -> ei tarkoita mitään
        -Nainen sanoo rakastavansa miestä -> ei tarkoita mitään
        -Nainen vastaa kosintaan myöntävästi -> ei tarkoita mitään
        -Naisella ja miehellä yhteisiä kokemuksia -> ei tarkoita mitään
        -Naisella ja miehellä yhteisiä tapahtumia -> ei tarkoita mitään
        -Nainen ja mies "lomittuvat toisiinsa" -> ei tarkoita mitään
        -Naisen mielestä mies on hyvä -> ei tarkoita mitään

        Sillä toista ei voi omistaa.


      • Noinhansemenee
        PalstaTrolli kirjoitti:

        Höh?

        Minäpä selvitän sinulle mitä erilaiset asiat merkitsevät naisille.

        -Nainen katsoo miestä -> ei tarkoita mitään
        -Nainen koskettaa miestä -> ei tarkoita mitään
        -Nainen ja mies suutelevat -> ei tarkoita mitään
        -Nainen sanoo rakastavansa miestä -> ei tarkoita mitään
        -Nainen vastaa kosintaan myöntävästi -> ei tarkoita mitään
        -Naisella ja miehellä yhteisiä kokemuksia -> ei tarkoita mitään
        -Naisella ja miehellä yhteisiä tapahtumia -> ei tarkoita mitään
        -Nainen ja mies "lomittuvat toisiinsa" -> ei tarkoita mitään
        -Naisen mielestä mies on hyvä -> ei tarkoita mitään

        Sillä toista ei voi omistaa.

        Jos tunne-elämää on ainoastaan navan ja polvien välillä.


      • Kyllä vain, olen ihan samaa mieltä. Suututukset, tylsistymiset yms.kannattaa puntaroida tarkkaan. Mitä itse voi tehdä, jotta niin ei olisi ja suhde voisi nuupahduksestaan puhjeta kukkaan.

        Ja miten voisi itseäänkin piristää, jos suhde tuntuu välillä puuduttavalta.

        Kyllä sitä itsekin, joskus miettii toisesta että helvetin paukapää, jänkyrä ja muuta mukavaa. Mutta ne on ohimeneviä erimielisyyksiä johon reagoi voimakkaasti turhautuneena. Kumminkin isompaa kuvaa tutkittuaan ja sulateltuaan ei olis kiva, jos ero tulis.

        Ikävä olis. Enkä ketään muutakaan halua.


      • Noinhansemenee
        Nicitönnä kirjoitti:

        Kyllä vain, olen ihan samaa mieltä. Suututukset, tylsistymiset yms.kannattaa puntaroida tarkkaan. Mitä itse voi tehdä, jotta niin ei olisi ja suhde voisi nuupahduksestaan puhjeta kukkaan.

        Ja miten voisi itseäänkin piristää, jos suhde tuntuu välillä puuduttavalta.

        Kyllä sitä itsekin, joskus miettii toisesta että helvetin paukapää, jänkyrä ja muuta mukavaa. Mutta ne on ohimeneviä erimielisyyksiä johon reagoi voimakkaasti turhautuneena. Kumminkin isompaa kuvaa tutkittuaan ja sulateltuaan ei olis kiva, jos ero tulis.

        Ikävä olis. Enkä ketään muutakaan halua.

        Kannattaa myös miettiä jos itsestä tuntuu kurjalta/tylsältä tms. onko vika varsinaisesti toisessa tai suhteessa. Välttämättä niin ei ole, läheisiin vaan tulee helposti heijastettua omia pettymyksiä, ikävä kyllä.


      • Noinhansemenee kirjoitti:

        Kannattaa myös miettiä jos itsestä tuntuu kurjalta/tylsältä tms. onko vika varsinaisesti toisessa tai suhteessa. Välttämättä niin ei ole, läheisiin vaan tulee helposti heijastettua omia pettymyksiä, ikävä kyllä.

        Olet aivan oikeassa. Hyvä neuvo. 👍


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe