Kauan sitten eli muuan guru...

hoilotiloiloti

Tätä laulua hoilattiin 30 vuotta sitten uskonnon tunnilla.

Kauan sitten eli muuan guru,
hän oli Buddha nimeltään.
Sitten kohtas kansaa suuri suru,
Buddhan täytyi käydä kuolemaan.
Mutta Jeesus, hän elää, Jeesus elää ja vaikuttaa.
Jeesus, hän elää, siitä tahdon mä todistaa.

Kenen sanat ja sävel ja kuka oli alkuperäinen esittäjä? Löytyykö jostain levyltä?

4

1966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • G-y

Laulu "Jeesus elää" löytyy albumilta Lissu, Seppo & Jaska - Huolenpito vuodelta 1975, laulun sanat ja sävel Jaakko Löytty. Lissu on Liisa Lindell ja Seppo hänen miehensä.

• toinenhoilottaja

Hei,

Sattui juuri kätköistä löytymään kasetti, jossa tämä laulu myös on. Minulla tämä Jaakko Löytyn laulu löytyy Hannu Domken laulamana. Levyn nimi on Me. Levyn on kustantanut Karas Sana Oy. Levyllä on myös muita hyviä lauluja noilta ajoilta.

• Tiima

Hei. Nauhoita tuo puhelimella ja lähetä [email protected] , jos mahdollista. Etsin sanoja ja säveltä ko. kappaleeseen.

• Anonyymi

Löytyy youtubesta. Isonen lauloi tätä riparilla 1970-luvulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      7001
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4736
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      54
      2646
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2098
    5. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      181
      1083
    6. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1048
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      91
      1011
    8. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      846
    9. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      242
      843
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      179
      773
    Aihe