Tätä laulua hoilattiin 30 vuotta sitten uskonnon tunnilla.
Kauan sitten eli muuan guru,
hän oli Buddha nimeltään.
Sitten kohtas kansaa suuri suru,
Buddhan täytyi käydä kuolemaan.
Mutta Jeesus, hän elää, Jeesus elää ja vaikuttaa.
Jeesus, hän elää, siitä tahdon mä todistaa.
Kenen sanat ja sävel ja kuka oli alkuperäinen esittäjä? Löytyykö jostain levyltä?
Kauan sitten eli muuan guru...
4
2999
Vastaukset 4
- G-y
Laulu "Jeesus elää" löytyy albumilta Lissu, Seppo & Jaska - Huolenpito vuodelta 1975, laulun sanat ja sävel Jaakko Löytty. Lissu on Liisa Lindell ja Seppo hänen miehensä.
- toinenhoilottaja
Hei,
Sattui juuri kätköistä löytymään kasetti, jossa tämä laulu myös on. Minulla tämä Jaakko Löytyn laulu löytyy Hannu Domken laulamana. Levyn nimi on Me. Levyn on kustantanut Karas Sana Oy. Levyllä on myös muita hyviä lauluja noilta ajoilta.- Tiima
Hei. Nauhoita tuo puhelimella ja lähetä [email protected] , jos mahdollista. Etsin sanoja ja säveltä ko. kappaleeseen.
- Anonyymi
Löytyy youtubesta. Isonen lauloi tätä riparilla 1970-luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t831017Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää228830Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71801- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien61618Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34574Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538- 46527
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29519- 36512