nyt mä hokasin

VXXTUN suomentajat. Siis James Bond. Nollanolla seitsemän 007 vai oo-oo seitsemän? OO7. Double O Seven? Vain zerozero seven? Maailani mullitui. Kun hokasin just. En ole koskaan tullut ajatelleeksi.

8

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a-no

Olet oikeassa - empä mää-kään 00 huomannu! Britanian Tiedustelupalvelu on tehnyt hyvää työtä tämän koodinimen salaamisessa ja sitten vuonna 2018 tuli pervokki- niminen antiagentti ja paljasti tämän suurelle yleisölle! Paljastit tämän, vaikka tiesit, että vietät loppuelämasi maksimi security- tyyppisessä englantilaisessa vankilassa, Ulko- Hebridien saaristossa. Tai sitten joku tuikkaa sateenvarjon kärjellä sääreen ja saat kuollettavan annoksen hermomyrkkyä Tikkurilan aseman R- kioskilla.

• Olen siis pulassa? Kaipuuni korpeen sai taas yhden syyn lisää toteuttaa korpimuutto. Ulkohebrideillä asui saaressa vanha merisotilas joka oli tatuoittanut itsensä täyteen leopardin täpliä. Mutta taitaapa asuu nykyään lähimmässä vanhustenkodissa. ulko hebrideillä kylläkin. Erakon elämä maistus jos kunnossa pysyy. Liima nuorentaa ja kossu vetreyttää jäykistyneet lihakset. Okei toi liima oli läppä mutta kossussa elinvoima. otin tämän päivän 12 annoksen kossua ja otin myös lasillisen punkkua aamutuimaan. Kello on kohta kuusi..otetaan siis uusi. se on siis 14 alkoholiannos tänään. tuntuu vain pieneltä hyvältä pöhnältä. Kyllä tää pirkkaoluet ja nobsut voittaa. Ei väsytä pervokkia niin kovin.

• Ai niin.. se Bulgarialainen sateenvarjoagentti. hermomyrkkyä saa ostaa laillisesti ihan lähikaupasta. Ei tartte kenenkään tökkiä sateenvarjolla kuten Bulgariassa aikoinaan..

• a-no

VAROITUS! Älkää avatko tätä linkkiä - siinä juoksee alaston vanha mies metsässä! Olen pyytänyt jo poistoa ja bänniä!

• Bond.JamesBond

Se on oikeasti nolla-nolla-seitsemän. Ian Flemingin kirjoittaessa ensimmäistä tarinaansa, kirjoituskoneessa ei ollut numeroa nolla joten hän korvasi sen kirjaimella O.

• Okei. Asia on siis selvä.

• OikeaCore

Kiitos kun kerroitta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16