Olen muutaman kerran tavannut miestä, joka tykkää siitä että alistan häntä (rahallisesti, henkisesti ja fyysisesti, seksi ei kuitenkaan kuulu mukaan).
Mielestäni homma on toiminut hyvin ja itsekin pidän siitä että saan rahaa ja lahjoja ja pääsen purkamaan patoutumiani ja olenkin miettinyt jos tätä tekisi enemmän.
Haluaisinkin nyt tietää alistuvilta miehiltä vinkkejä mistä ne kiksit erityisesti saa? Olen tähän mennessä kieltäytynyt munille potkimisesta, koska epäilyttää pysyvät vauriot, onko miehiä jolla kokemusta tästä? Mitä asioita on joita ette halua alistavan naisen tekevän?
Miesten alistamisesta
4
419
Vastaukset
- Asiakas-aina-oikeassa
Jokaisella on omat mieltymyksensä. Kuuntele heitä, älä muita.
Vanha sanonta, yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä, kolmas pojasta ja neljäs perheen koirasta. - aapo94
no yksinkerrtaisesti ei mitään mikä vammauttaa tai tappaa.mutta oma fantasiani on vahva alistava nainen niitä vain ei ole ikävä kyllä.olisihan se unelmien täyttymys jos nainen sitois mattotelineeseen tms leveään x asentoon ja potkis munille ja piiskais ja työntäis neuloja terskaan uuhh mutta ei tuu tapahtumaan surullista kyllä.
- jokotahi
Masterista subiksi.
Roolin vaihtuminen tapahtui noin 15 vuotta sitten. Vaimoni laittaa minut kaulakahleeseen ja riepottaa minut sängyn viereen vatsalleni. Painaa jaloilla niskasta ja selästä mutta valitettavan harvoin korkkareilla.
Tänään hän käänsi minut istumaan lattialle selkä sängyn renassa ja puristi kaulani reisisaksiin vetäen samalla kaulaliekasta.
Vuoteeseen, kivekset naruihin, kyynärvarret selän taakse pikalukollisilla tekstiilihihnoilla.
Ranteet köysiin, nilkat yhteen tekstiilihihnalla ja nilkkojen kiristys selän takana ylös kiinnittäen kyynärvarsiin.
Tuon jälkeen vaimoni toteutti mielitekojaan joita omien vanhempieni ikäluokka kutsuisi pervoiksi.
Se mitä jään kaipaamaan on raipan, tai oikeammin meillä, teräksisen, sileän paistinlastan käyttö.
Kaikkea ei näköjään voi saada eläkeläisukkokaan eikä eläkeläiseukko tunne siihen tarvetta. Onko täällä joku nainen joka halua tulla asumaan minun kansani ja leikkiä piiskaleikkiä?Minä olen 60 vuottaa ja haluan leikkiä s/m leikkiä minä olen valmis molemmin rooliin,voin anna mutta paljo enemmän haluan saada piiskaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 472779
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452062