Olen itse vasta 20-vuotias nuori nainen ja tämä mies siis 35. Onko ihan toivotonta? Mies on sinkku enkä tiedä mitä tehdä...
Erityisesti miesten näkökulma kiinnostaa.
Ihastunut 15 vuotta vanhempaan mieheen
5
1079
Vastaukset
Ei mitenkään asiatonta. Työtoverini oli noin 20 ja seurusteli 50-vuotiaan miehen kanssa. 35-vuotias mies on yleensä hyvin otettu, jos 20-vuotias tyttö ihastuu häneen. Ilmaise selvästi, että pyrit kanssansa seurusteluun. Kutsu luoksesi ja ole valmis antamaan vittua heti ensi kerralla, jos hän osoittaa halua siihen suuntaan. Aktiivisuutta.
Menestystä! :-)- Nki1
Eihän toi niin mahdoton ikäero ole ja 35v vielä nuorekas toisin,kun joku 40 v eltaantunut vanha setä. Miks nuoret tytöt haluu sitoutuu niin aikasin? Itse nauttisin elämästä ja matkustelusta nuorena..myöhemminkin ehtii sitoutuu ja seurustella..
- oldminer
Eipä tuossa mitään ihmeellistä. Etiäpäin vaan niinkuin se mummokin siellä lumenkeskellä.
- KemiatKohtaako
Kohtaako kemiat? Luonne on tärkeä, jos teillä juttu luistaa ja ajattelette asioista samoin niin lähtökohdat hyvään suhteeseen olemassa. Minusta ei ole toivottavaa ja hyvä heti ryhtyä petipuuhiin niinkuin joku taisi edellä mainita. Sitten kun sen aika on niin nautinto siitä on paljon mieluisampi. Jutelkaa ja tehkä asioita yhdessä ja sitten kun kaikki tuntuu hyvältä niin läheisempää kanssakäymistä.
- naine-55
Heipä hei aloittaja. Olin kaksikymppisenä monta kertaa ihastunut vanhempiin miehiin, vaikka seurustelinkin oman ikäisten kanssa. Ei se ikä mitään merkitse, jos sietää niitä pieniä makueroa, joita tulee kun on ikäeroa 10-30 vuotta. Kun ymmärrät, että välttämättä 35-vuotias ei ajattele kaikesta samallalailla kuin sinä 20-kymppinen, niin pärjäät varmaan tässäkin suhteessa.
Voi nuoruus ja kaiken tuoreus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34842Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743