neet tänne häiriköimään?
Ensimmäisen sivun jaksoin lukea skeidaa... täyttä soopaa! Oikeastaan yhtään kunnon keskustelua en havainnut. Tulin pesemään pyykkiä ja hakemaan puhtaita vaatteita itselleni ja samalla katsomaan miten kotona ja töissä pärjätään.
Mä olen lomalla, asuntovaunussa tontillani asustelen (askeettisesti) uimahallissa oon käynyt pesulla ja uimassa, aamuisin. Eipä ole naisten puolella pahemmin ruuhkaa, yks ja sama vanhempi nainen käy aamu uinnilla ennen töihin menoaan... ollaan juteltu keskenämme.
Täällä on täysi syyttely politiikka taas menossa... naiset sitä ja tätä... ätmit sellaisia ja sellaisia... ja vakikirjoittajat... kuka kuinkakin monella nikkellä täällä kirjoittaa. Voi taivas... ja kuka on; mies/nainen vai... mikä? Hittoako sillä on lopultakaan väliä? Tämä on keskustelu palsta; tuskin kukaan tervejärkinen täältä paria itselleen hakee...? Tai siis ihan ensisijaisesti ainakaan... luin ett joku joskus menneisyydessä olis siinä onnistunutkin... mutt kyllä pitää olla hullun rohkeat
yksilöt kyseessä ja onnea roppakaupalla mukana.
Mulle tää palstailu on ollut ajanvietettä lähinnä... ja itseni kokoamista... haavojeni parantelua ja se aika olkaa olla nyt täynnä. Olen löytänyt muuta tekemistä: olen tehnyt kasvimaata nyt lomaillessani ja herneet olen kylvänyt jo maahan sekä 22kpl timoperunaa. Vanhasta purkuhirrestä on tehty kohopenkki 50cm korkea. Siinä nyt kahdessa rivissä on nyt mansikan taimia 20 kpl, päätyihin tulee krassia kukkimaan... elin ikää sille istutukselle tulee ehkä 5v. ...sitten välivuosi ja lämpöpenkin kunnostus ja uus lannoitus... yrttimaaksi loppu iäkseen, se tulee lahoamaan pikkuhiljaa konaan. Nyt siinä on katekangas päällä, suojaa yöpakkasilta jos sellainen tulee vielä.
Päivänjatkoja kaikille ja muutamille erityisesti... siis mulle itselleni; koska olen kuulemma Harmis ja Nuuska muutamia muitakin kirjoittajia...kaikkia yhteensä, kuulemma!
No, ei huolta mä olen tottunut niin näihin harhoihin... täällä töissäkin osastolla asuu ampulanssikuski; ajaa melkein päivittäin nojatuolissa ambulanssiaan... ottaa välillä nokkaunet siinä autonsa ratissa... jatkaa taas usein ajoaan heti herättyään.
Joskus on pakko viedä hänet omaan huoneeseensa ajelemaan, kun muut oleskelunurkkauksessa alkavat hermostua siihen hänen äänekkääseen ajeluunsa.
Ei kuitenkaan aleta lääkitsemään häntä sen takia... yöt ovat rauhallisempia kun on päivän tehnyt kovasti töitä. Tiedäthän sinä itsekin ett raskaan päivän jälkeen uni maittaa!
Heippa teille!
Näkyilee taas joskus... tulevaisuudessa.
Onko M L- palsta ollut tulipalossa, trollit karan-
2
131
Vastaukset
"Voi taivas... ja kuka on; mies/nainen vai... mikä? Hittoako sillä on lopultakaan väliä? "
Pitäähän sillä olla jotain väliä, koska muuten kukaan mies ei vaivautuisi poseeraamaan täällä naisena. Muuten olen samaa mieltä kanssasi, tänne on viime aikoina tullut yksi-kaksi sekoboltsia lisää... Jeps.. SellastaSe.. Mut.. Onhan tätä Perseilyä&Outoilua ollut tälläkin palstalla iät&ajat.. ;P
.. Helposti tunnistettavia Trolleja yms. Perseilijöitä&Outoilijoita en edes pidä niin "pahana", kuin näitä PiäVaNmasia "RooliLeikkijöitä&Pelaajia" ymv. Niljakkeita.. Kertoo aikast Paljon heidän Persoonastaan/Luonteestaan KysToiminta.. ;P
Hyvää PäivänJatkoa myös sinne.. Ja hyviä Lomailuja, Hapetuksia & LuontoHetkiä.. =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302806- 1422636
- 1372197
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162143Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131880Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591394Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311236Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891172Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381128