Paksuniska-Make esittelee:

Kuva mun kilpurista jolla ajan 27.5 Indy500 kilpailussa: https://aijaa.com/S0o5AJ

Kuva on otettu viime viikolla, jolloin täällä Ameriikoissa ajettiin jo testejä.

Kilpailunumeroni on tosiaan #69 ja tiimin virallinen nimi on tässä tapauksessa sanahirviö nimeltään Ed Carpenter Racing in association with Penetrators MC Finland. Autossani on toki tiimin sponsorien logoja, ja ennen kaikkea kerhomme tunnus :)))))) Ja on muuten siistiä että pääsponsori on vodka-merkki :))))))) Moottorivalmistajakin on tuttu, nimittäin Chevrolet.

Tämän Amerikan visiitin takia Bicky Jr. ei ole ajanut alkukauden kisoja MotoGP-sarjassa, mutta osallistuu niihin jälleen viimeistään heinäkuussa.

Kävimme myös Penetrators MC:n Detroitin osastolla vierailulla moikkaamassa kerhoveljiä, joita ei olla nähty vuosiin. Eräskin Josh oli tullut isäksi ja hänen parivuotias poikansa Dale oli ihan kuin ilmetty isänsä. Ei ollut kahta kysymystäkään etteikö tämä Josh olisi poikansa OIKEA iskä :)))))))))))))))))))))))))))

19

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3764hlx

      Amatöörin kuvankäsittelyä. Työnjälki ei vakuuta.

    • Kato siisti kilpa-auto sulla Make ja onhan siinä myös teidän kerhon Tatuoitu Kalu-logo otettu mukaan:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Ai sä kävit myös Detroitissa morjestamassa teidän kerhon jäseniä. Mä kävin viime viikonloppuna Lahdessa tuolla Classic Car Show-tapahtumassa. Oli muuten paljon hienoja autoja siellä, vaikka ei tosin varsinaisia jyystö-Truckeja ollutkaan:)))))))))))))))))))))))))))))))

      Mutta oli siellä kuitenkin jenkkiautoja ja myös jokunen vanhempi jenkki Pick-up, kuten mm. joku 70-luvun Ford. Voisin laittaa kuvia noista autoista, jos vaan saisin jotenkin liitettyä ne tonne sivustolle.

      • Kiitti, vähän toi herätti ensin hämmästystä mutta moni on kyllä kehunut auton teemaa ja uskoisin että myös tv-kuvasta se erottuu hyvin edukseen :)))))))))

        Ihan mielenkiintoisia tosiaan tollaset tapahtumat, itekin joskus käynyt tuolla Classic Motor Showssa. Mullahan oli aiemmin Ford F150 Super Duty jyystö-truck, mutta kun viime vuonna voitin kenosta sen 250k€ niin vaihdoin GMC Sierraan joka on ollut kyllä pirun hyvä auto.

        Ei kai se kuvien lisääminen ole kovinkaan kummoinen homma. Lisäät suoraan puhelimesta jos oot kuvannut puhelimella, tai jos oot kuvannut perinteisellä kameralla niin siirrät koneelle ja lisäät sitä kautta. 🙄


      • Minttu-Tippuri_Näätä

        Mistähän syystä makea ja maken autoa ei löydy 27.5. Indy 500 virallisesta lähtöluettelosta? :-)) Numeroilla 1-35 ovat kilpailijat lähtölistassa. Onpa outoa :-))))


      • Leo_Kinnunen
        paksuniska-make kirjoitti:

        Kiitti, vähän toi herätti ensin hämmästystä mutta moni on kyllä kehunut auton teemaa ja uskoisin että myös tv-kuvasta se erottuu hyvin edukseen :)))))))))

        Ihan mielenkiintoisia tosiaan tollaset tapahtumat, itekin joskus käynyt tuolla Classic Motor Showssa. Mullahan oli aiemmin Ford F150 Super Duty jyystö-truck, mutta kun viime vuonna voitin kenosta sen 250k€ niin vaihdoin GMC Sierraan joka on ollut kyllä pirun hyvä auto.

        Ei kai se kuvien lisääminen ole kovinkaan kummoinen homma. Lisäät suoraan puhelimesta jos oot kuvannut puhelimella, tai jos oot kuvannut perinteisellä kameralla niin siirrät koneelle ja lisäät sitä kautta. 🙄

        Tässä on osallistujalista viralliselta Indy 500 27.5 sivulta. Ei näy yllättäen makea :-)

        https://aijaa.com/G1IxwU


      • Outoa, tässä mun ottama kuvankaappaus kyseiseltä sivustolta: https://aijaa.com/AD2ndw

        Kyllä mut on mainittu listalla ihan siinä missä muutkin kuskit.


      • Leo_Kinnunen
        paksuniska-make kirjoitti:

        Outoa, tässä mun ottama kuvankaappaus kyseiseltä sivustolta: https://aijaa.com/AD2ndw

        Kyllä mut on mainittu listalla ihan siinä missä muutkin kuskit.

        :D tuota fotoshoppausta sun peris pitää vielä reilusti harjoitella.

        Laitanko minä vai sinä linkin tuolle sivulle? Sillähän se helposti selviää kumpi lista on aito :P


      • kljdlk
        paksuniska-make kirjoitti:

        Outoa, tässä mun ottama kuvankaappaus kyseiseltä sivustolta: https://aijaa.com/AD2ndw

        Kyllä mut on mainittu listalla ihan siinä missä muutkin kuskit.

        Kurpat varmaan photoshoppas sut pois sieltä.


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Outoa, tässä mun ottama kuvankaappaus kyseiseltä sivustolta: https://aijaa.com/AD2ndw

        Kyllä mut on mainittu listalla ihan siinä missä muutkin kuskit.

        Joo niinpä näkyykin siellä sun nimesi olevan. En tosin tiennytkään sun kotikaupunkisi olevan Raisio, sillä luulin sen olevan Turku. Mutta hyvä että sun nimesi on siinä osallistujalistalla.


    • Etkö ole jo liian vanha pitämään mielikuvituskavereita?

      • Kuka tällä palstalla muka mitään mielikuvituskavereita on pitänyt?? Tässähän on kaikki henkilöt ihan todellisia, jotka ovat tähän keskusteluun osallistuneet.


    • Pastor_Maldonado

      Onpa heikkotasoinen fotoshoppaus, jopa periksen tekemäksi.

    • Mira_Varissuolta
    • Koko pikkumies on väsynyt läppä.

    • Kurppa27

      Zzzzzz... 😴😴😴 Periksen kannattaa pistää pystyyn unettomuudenhoitopalvelu

    • Jos oikein laskin niin mut on tähän mennessä mainittu kolme kertaa, vaikka mullahan ei ole mitään tekemistä Maken ja tämän kisan suhteen. Kunhan kannustan häntä täältä Suomesta käsin.

      Mitä olen ajanut Forza-autopelissä Indianapolisin rataa Indycar-autolla, niin onhan siinä kyllä fiilistä ja haastetta!

      Varmasti hienoa katsoa striimin kautta kun tatuoitu kalu -logolla varustettu Chevy liikkuu suoralla lähes neljääsataa. Taitaa liikkua jopa nopeammin kuin Bickyn bodattu kalu tositoimissa :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • DarkFinaFear

        Voisit pistää vihdoin koko liljalaakson satuhahmoköörisi vaikka lento-onnettomuuteen ja keksiä jotain uutta, esim. juttua todellisista ihmisistä ja asioista.


      • Niin onhan se varmasti hieno katsoa, kun silä Tatuoitu Kalu-logolla varustettu auto ajaa tuolla radalla liki neljääsataa. Varmasti liikkuu tosiaan nopeammin kun itse Bicky Royal-miehen tatuoitu penis tositoimissa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Käypä Peris joku päivä Turun kirjastossa lukemassa eilisen päivän (7.5.) ESS, eli Etelä-Suomen Sanomat. Siinä oli sivulla B5 juttua autojen katsastuksesta, niin siinä eräs Timpan näköinen Skoda Octavian omistaja oli käyttämässä autoaan katsastuksessa:))))))))))))))))))) Oli myös suorakaiteen muotoiset silmälasit tolla Octavia-kuskilla ja eikä välttämättä ole hän(kään) lastensa OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kävin joskus itse Turun aikoina kirjastossa lukemassa etlaria, että ainakin silloin se vielä sinne tuli ja tulee varmaan isompana maakuntalehtenä edelleenkin.


      • DarkFear kirjoitti:

        Niin onhan se varmasti hieno katsoa, kun silä Tatuoitu Kalu-logolla varustettu auto ajaa tuolla radalla liki neljääsataa. Varmasti liikkuu tosiaan nopeammin kun itse Bicky Royal-miehen tatuoitu penis tositoimissa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Käypä Peris joku päivä Turun kirjastossa lukemassa eilisen päivän (7.5.) ESS, eli Etelä-Suomen Sanomat. Siinä oli sivulla B5 juttua autojen katsastuksesta, niin siinä eräs Timpan näköinen Skoda Octavian omistaja oli käyttämässä autoaan katsastuksessa:))))))))))))))))))) Oli myös suorakaiteen muotoiset silmälasit tolla Octavia-kuskilla ja eikä välttämättä ole hän(kään) lastensa OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kävin joskus itse Turun aikoina kirjastossa lukemassa etlaria, että ainakin silloin se vielä sinne tuli ja tulee varmaan isompana maakuntalehtenä edelleenkin.

        Kyllä mä käyn toisinaan viikonloppuisin lukemassa lähinnä autolehtiä kirjastossa. Täytyykin ensi kerralla tsekata kyseinen lehti ja artikkeli :))))))))))))))))))))))

        Väliäkö sillä jos jakoketju pitää vaihtaa kerran vuodessa ja lisätä öljyä litran päivässä kunhan Octavia Combi 1,0 TSI:n tavaratilaan mahtuu Prisman ostoskassit tälleen perjantaisin. Timpan käsitys kassien tyhjentämisestä taitaa erota melkoisesti Bicky Royal miehen käsityksestä :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      80
      1625
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      71
      1303
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1228
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      179
      1045
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      149
      1004
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      994
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      882
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      844
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      816
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      784
    Aihe