Lukemattomia blogikirjoituksia ja YouTube-videoita..... Tietenkin myös me suomiätmit olemme menossa mukana, kertomassa kuinka Suomen syntyvyys on ennätyksellisen alhaisella tasolla ja kuinka täällä on väkilukuun nähden eniten inceleitä eli ATM:iä koko läntisessä maailmassa.
Incelit on kuuma puheenaihe
Jointhediscussion
4
196
Vastaukset
Jep, se on yhteiskunta nyt lopullisesti rikki. Mutta olkoon, ei tuolla ole mitään tehnyt pitkään aikaan.
- ajattelinvaan
Menkää vaikka huoriin.
- palstamäen_haamu
Piti nostaa "kuuma puheenaihe" ylös kun se oli päässyt valumaan kolmannelle sivulle lähes käyttämättömänä.
Vassouu ätmit, siitä vaan puhumaan itsestänne.- mklbgflrt
Miksi piti, oliko kenties oma aloituksesi? Mitä tässä ketjussa voisi kirjoittaa sellaista, mitä ei voisi kirjoittaa esim. tässä suositummassa ketjussa: https://keskustelu.suomi24.fi/t/15278944/incelit-ja-atmit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741