Autolle.com? Kannattaako?

Uuno343242

Olisi auton osto tässä edessä ja pari omaan hintahaarukkaan menevää mallia olisi kyseisellä firmalla Kempeleessä ja Muhoksella myynnissä. Onko ihmisillä kokemuksia kyseisestä firmasta ostamisesta. Se *Kuntotarkastettu* tuskin tarkoittaa yhtään mitään, mutta myyvätkö halvalla vain siksi, että myyvät pommeja...?

9

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salarakas

Kannattaa googlailla Autolle.com aika paljon on pettyneitä asiakkaita.

• yksityinenkusettaaaina

Itkupillit unohtavat, että kyseinen liike välittää "rehellisten" yksityisten autoja. Siis liike ei omista autoja vaan auttaa yksityisiä myymään autonsa. Tässä nähdään hyvin, missä se vika on, yksityisissä itsessään. Mikäli yksutyiset korjaisivat satavarmasti havaitsemansa piiloviat autoistaan ennen kun myyvät ne, käytetyt autot olisivat aina ehjiä. Nykyisin on 100% varmaa, että "pekkaperusrehellisen" autonvaihtoon on syynä vain ja ainoastaan entisen piilovika.

• Kokemusta

Firma on käytännössä vain nettivälittäjä. Ostin auton ko. firmalta. Todellisuudessa auto käy firman nimissä ja tein kaupan firman kanssa, joten juridinen ja tuotevastuu on firmalla. Tarkistuttavat jossain liikkeessä ( sopimus Vianorin kanssa), muttei myyjillä riitä asiantuntemusta autoista kuten autoliikkeillä on. Ei tuota käytännössä mitään lisäarvoa autokauppaan. Hinnat saavat pidettyä kohtuu alhaisina, kun tarjoavat ostettavasta autosta vähän.
      Asiakaspalveluasenne täysin hukassa. Silloin kun kauppaa hierotaan niin ok, mutta reklamaatioiden hoitoala-arvoista.
      Kierrän jatkossa liikkeen kaukaa. Mieluummin suoraan yksityiseltä tai oikean autoliikkeen kanssa.

• yksityinenkusettaaaina

"Mieluummin suoraan yksityiseltä "

Niin, suoraan yksityisen jäljiltähän saat sen ostamalla autolle.comilta , huomaatko epäloogisuuden itkussasi. Se, että liike ei maksa korvauksia itkupillin päänsisäisen oikeudenkäynnin tuloksen vaan kuluttajariitalautakunnan (suositus, ei kannata korvaa lotkauttaa) suosituksen ja käräjäoikeuden päätöksen jälkeen, on suomen laki. Itkupillien päähän ei mahdu, että myös yrittäjällä on oikeudet.

• Ristiriitaista

”Mieluummin ostan suoraan yksityiseltä”. Kenelle sitten osoitat reklamaatiosi / oman autosi huolto- ja korjausvaatimukset? (Pitäisi olla toki itsestään selvää, että sinä itse vastaat käytetyn autosi ylläpitokuluista).

• Akatsastus

Kuntotarkastuksista ovat A-katsastuksen toimipisteet vastuussa.

• paskaanastunu

älä hyvä mies osta ko.liikkeestä mitään, pysy kaukana

• VälitetäänKovasti

Mielenkiintoisesti on pompsahdellut näitä autoliikkeiksi itseään nimittäviä välitystoimistoja... eikä tämä tässä mainittu ole suinkaan ainoa. Kaavaan kuuluu hienot tai ainakin hienohkot tilat, puku päällä yhdenmukaisesti varustetut välittäjät ja joillain välitystoimistoilla melko arvokastakin välityskalustoa myytävänään... siis välitettävänään.
      Mielenkiintoiseksi ja autoliiketoiminnasta (perinteisestä) poikkeavaksi asian tekee se, ettei näiden veijareitten tarvitse myyntikalustoon sijoittaa euron lanttiakaan vaikka olisi miljoonien "varasto". Ehei; asiakkaat, myyntitiliin autonsa hyvässä uskossa helposta ja kannattavasta kaupasta toimittaneet omistavat autot, välitysliikkeet ottaa vain välityspalkkion, "raha seisoo kiinni kunnes myyty" pysyy myyntiintuojalla ja riskit vioista jakavat auton ostaja ja sen myyntivälitykseen tuonut auton omistaja.

Välitetään välitetään, mutta kiinnostaako vttuakaan?

• Asdddk

Ei siellä oo kohta enää ketään töissäkään kun nettisivujen mukaan jengi vaihtuu koko ajan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe