Tai tarkemmin sanottuna pyöräilin Helsingissä 1,5 tuntia. Mikä otti pattiin oli se että ruuhka-aikaan näkemistäni sadoista ihmisistä tasan kaksi oli seksuaalisesti kiinnostavia, nuoria naisia! Suurin osa ihmisistä tässä maassa on joutavia vanhoja tätejä ja pörinä-ernoja. Myös nuorista naisista hyvin suuri osa on seksuaalisesti epäkiinnostavia rumuutensa takia. Semmoinen avautuminen tähän iltapäivään.
Jalkauduin ihmisten pariin - ja suutuin
17
404
Vastaukset
- itsover
Jos Helsingissä on noin surkeasti naisia niin mikä on tilanne muualla Suomessa?
- newday.chocha
Turku kuhisee kaunottaria..
Kauppareisulla näin uskomattoman nätin yxilön
oli nukkemaisen söpö mulatti<3
I can see brand new day
https://www.youtube.com/watch?v=yIpJ_e-8x5o
- Totuus-
Turussa on kauneimmat naiset koska turussa jännimmät jännämiehet.
- seisottakaa_sitä
Nyt tuli asiaa! Mikä siinä oikein on, että suomalainen nainen ei osaa ylläpitää kyrvänseisotuskykyään? Se on kuitenkin naisen tärkein ominaisuus.
- seisottaakose
Kysäse äidiltäsi mistä johtuu.
- eivainnaistenvika
Ei oo miehet sen arvoisia, että kannattais seisottaa.
Eivaan, suurella osalla ihmisistä on jo se oma kumppani, jota halutaan ja osataan viehättää. Kadulla on se kaapu ja torjuva ilme päällä, jotta ei tule koko ajan jotain äijiä huomiota kerjäämään.
Ja suurelle osalle miehistä se oma seksuaalinen kyvykkyys on sen verran korkeammalla tasolla että naiset on varaa valita muidenkin ominaisuuksien perusteella. Harva on niin aseksuaalinen, että täytyy olla just tietynikäinen ja näköinen nainen ennen kuin seisoo - ja sit myös muut asiat vaikuttaa, esim. yleinen stressitaso elämässä.
Kannattaa siis rauhassa tutustua siihen omaan seksuaalisuuteen, että mitkäs kaikki asiat ne siihen vaikuttavatkaan, niin kyllä ne halut siitä vahvistuu.
- lihavihatipunen
Sulla vissiiin menee liian hyvin, jos ainoa suuttumisen aihe on rumat naiset.
Mä aion pysyä tänään sisällä eli minä en ole ainakaan pilaamassa katukuvaa... Heh, itse taas koen että on kerrassaan mahtavaa, kun ei kukaan kiinnitä mitään huomiota. Saa olla ihan rauhassa. Joskus olen koittanut miettiä miten rasittavaa se oisi ollakaan, jos olisi kaikkien mielestä kiinnostava ja piiritettävä. Oikeesti, miten ahdistava pelkkä ajatus! Kun joinainen päivinä väsyy jo siitä, että ylipäänsä kukaan huomaa mut millään tavalla. :D
Kyllä on siunaus, <- uskonnollista termiä käyttäen, olla joukoon sulautuva. Vaikka se sinua harmittaisikin, niin minulle se sopii paremmin kuin hyvin. Jesh.Joukoonkin, mutta joukkoon olis vissiin oikeampi versio tarkoitetusta. :''D
Mä lähen takas ulos, ei tästä mitään tuu...- jytä.chocha
Jaana lähti raitille miehiä ja lapsia pelottelemaan
seireeni huulipunalla
seilorit varsinkin pysyvät kaukana konerummun paukkeesta jytä.chocha kirjoitti:
Jaana lähti raitille miehiä ja lapsia pelottelemaan
seireeni huulipunalla
seilorit varsinkin pysyvät kaukana konerummun paukkeestaSe on hyvä, että kaikki pelkää ja lakoaa alta pois. >:D
Lapset ei pelkää, mutta miehet kiertää kaukaa, paitsi jos erehtyy hymyilemään ja juttelemaan. Sit ne alkaa jumittaa eikä älyä liikkua eteenpäin siis poispäin...siks on hyvä, että on introvertti. :)
- beethooven
Amsterdamin keskustassa lähellä päärautatieasemaa näytti hiljan olleen n. 20.000 polkupyörän vartioitu pyöräparkki. Mahtava näky kaiken kaikkiaan joten siellä ainakin pyöräillään sanan täydessä ymmärryksessä. Eikä leikisti niin kuin täällä snadissa stadissa yleensä.
Joo, Helsinki on aika pyörä- ja jalankulkijavihamielinen kaupunki. Onneksi Vihreiden ansiosta tilanne on hitaasti paranemassa.
Mä pidän vanhoista ihmisistä, mutta viime perjantaina olin kyllä kieltämättä pettynyt, koska nuoria miehiä ei ollut liikenteessä, ainoastaan 60 pappoja.
Onko syy jääkiekossa?
Tietysti..en keksi nyt muuta.
Se oli surkea perjantai. Ei yhtään flirtin yritystä. Nainen toimettomana.
Ja nyt on kevät?
Pitäkää jääkiekkonne...Älkääkä sanoko, että peli on taas huomenna tai la.
Ei se oo mikään ihme ettei lapsia synny.- tipubongari
Jyväskylässä on oikein upeiden kaunottarien kokoelma, ei tiedä mihin silmänsä laittaa, kun tuolla kauppakadun laidalla istuskelee. Aijaijai. Niitä on paljon.
- MinustaNäin
Minusta se taas on nimenomaan hienoa, että suurin osa ei ole seksuaalisesti kiinnostavia - itse asiassa melkein kukaan ei ole. Sitten ne kiinnostavat tuntuvat TODELLA kiinnostavilta ja heidän kanssaan olemisesta saa isommat kiksit.
- flikka
Kävin myös pyöräilemässä ja vastaan tuli kivoja miehiä. Yksi jopa moikkasi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282661- 1322377
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162073- 1332061
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121794Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161511303Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901120Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361039