Osaa ne naisetkin.

Uskomatonta

Miehiä aina mollataan,kuinka tekevät niin ja näin.
Mutta myös naiset käyttävät miehiä hyväkseen. Monet miehet varmaan tietävät, nimim leijonaemo67. Siinä vasta nainen,joka osaa kuljettaa miehiä. Esiintyy todella fiksusti,ja esittää kilttiä naista. Hoitsu Päijät-Hämeestä,jonka sydäntä lähellä amerikan autot. Profiilissa ei ole totta muu,kun ikä ja pituus.
Profiili piilotettuna,mutta sähköposti toimii,mihin voi laittaa viestiä.(ei ole sama kun nimim.)
Ja kun yksi mies on kierroksessa,seuraavan kanssa keskustellaan sähköpostein. Etsii luultavasti elättäjää ja rahoittajaa.

30

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hilima

      Voi hyvänen aika,taidan tietää kyseisen hoitsun. Muutama päivä sitten, juuri hänestä kiersi juttua. Ajattelin että,joku kateellinen tai suuttunut mies.Joka ei ole päässyt treffeille,on juttua levittänyt. Asialliselta tuo nainen on vaikuttanut,mutta eihän se mikä näkyy ulospäin,kerro kaikkea. Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään.

      • Hilima

        Kyllä vaan,kyllä se meidän kylältä on. Eipä olisi uskonut. Kai se vaan niin on,että ulkonäkö pettää. Mikä kumma saa eronneet ihmiset pilaamaan maineensa.


    • Julius50v

      Omenakin voi olla päältä kaunis,mutta sisältä mätä.
      Ei hoitsun palkalla,paljon juhlita. Pitää olla elättäjä, ja jos vielä voi soveltaa useamman. Sehän tuo elämään jännitystä.

    • MrUSA

      No juu. Olen ko naisen kanssa sp lähetellyt. Taitaa olla parempi unohtaa,ei nuo juorut ja jutut tyhjästä synny.

      • Kipparikalle2

        Taisin samaisen naisen kanssa,käydä talvella treffeillä. En muista nimimerkkiä tarkkaan.
        Pieni leveäperäinen nainen. Ei katsonut juuri ollenkaan silmiin,kun jutteli. Sellaisesta saa kuvan,ettei ole oikein rehellinen.


      • Kepe

        Ei todellakaan. Jostainhan ne aina lähtee,mutta ei tyhjästä. Kyllä sen josta juorutaan,jotain on pitänyt tehdä.


    • Setämuli

      Mulle anto kans sp osoitteen,ja kolmannen viestin jälkeen. Nimen,ammatin ja paikkakunnan. No.. ei tarvinnut kummoinen salapoliisi olla,kun sai selville kuka muija on. Ja vot,olikin tutun miehen exä.
      Taisi siitä erosta,jäädä riittävästi velkaa. Ei ihme jos etsii rahoittajaa.

    • Timmimimmi

      Mitä hel....tiä te ihmiset etsitta,jostain tuollaiselta treffisivulta. Niissä ei ole kun surkeita pubiruusuja,ja surkeita juoppoja jotka etsii kattoa päänsä päälle. 95% valehtelee ja liiottelee kaiken. Ongelmia tuntuu tuollakin Pirkollas olevan,jos pitää montaa miestä pyörittää yhtaikaa.

    • Supi

      Mutta hei. Onhan se hyvä,että tuollaisia säkkejä on olemassa. Voi porukka käydä tyhjentämässä pussit. On vähemmän raiskauksia ym.

    • Hoitsumyös

      Minäpä luulen,että tiedän tämän tapauksen. Hyvä ystäväni, voisi valistaa teitä tässä asiassa. Mutta luulenpa että häntä ei kiinnosta.

    • Jupe

      Kyllähän täällä näitä riittää. Ja ennen pitkää,aina tulee ilmi kuka kukin on. Aina joku tuntee jonkun.
      Naispuolisille varsinkin, tulee ikävä maine. Vaikka niinhän se menee. Niin makaa kun petaa.

    • Liisi51

      Tässä se nähdään,kuinka helvetin typeriä ihmiset on. Ensin lähdetään hakemaan seuraa,ja sit hölmöillään.
      Eikö sitä voi tehdä rehellisesti? Miksi pitää olla, monta kierroksessa yht aikaa?
      Vihamiehiä siinä ainakin saa,jos selän takana touhilee. Ja maine kulkee mukana.
      Itse en kahtaisi mennä edes kauppaan,kun ihmiset katsoo että tuossa se nyt menee.

    • huoranmaine

      liisi on iisi

      • Liisi51

        Liisi hoitaa asiat rehellisesti. Ei huijaa ketään eikä käytä hyväkseen.


    • Tipi

      Itsehän oman maineensa hankkii. Pitäis miettiä mitä tekee. Onnellinen loppuelämä,kun kantaa mainettaan.

    • Siellä sähköpostijonossa taidan minäkin olla. Ei ole vielä treffikutsua tullut,kuinkahan pitkä jono lienee.
      Hurjaa touhua sanon minä.

      • Jeppe_niilonpoika

        Ei vaan,se oli tsoukki. En ole moiseen lyyliin onneksi törmännyt. Eikä ko sähköpostiosoitetta edes tiedossa.


      • Vipuunmennyt

        Haluaako Jeppe_niilonpoika sen sp osoitteen?


      • Kiitos vaan,mutta ei kiitos.
        Minulla elämässäni, yksi tuollainen nainen ollut. Tosin ei noin paha.
        Minä yritän keskittyä,näihin fiksuihin normaaleihin naisiin. Sellaisiin joille riittää yksi mies.


    • Exätön

      Tiedän tapauksen. Kannattaa pysyä erossa,jos ei halua ongelmia. On ollut ennenkin suomi24,ja piilottanut profiilinsa siksi aikaa kun on kuljettanut miehiä. Ollut 2 kertaa naimisissa,mutta äijät lähteny käveleen. Luultavasti ei aviossakaan riittänyt yksi mies. Seurusteli keväällä hetken, ihan fiksun miehen kanssa,mutta ilmeisesti jäi sillekin jostain kiinni.
      Puhuu paljon, mutta pelkkää palturia suurin osa.

      • Topi53

        Mistä tiedät,että oli fiksu mies?


      • Exätön

        Minulla ja hänellä on yhteinen tuttu. Tuttavani tuntee miehen todella hyvin.


      • rororot
        Topi53 kirjoitti:

        Mistä tiedät,että oli fiksu mies?

        Koska se mies oli juuri tämä sama mies joka on kirjoittanut yksin koko ketjun eri nimimerkeillä.
        Miestä vaan pännii kun kyseinen nainen antoi tälle kenkää.. :))


    • Jamppa53

      Ei helevetti. Tuollaiselle tekis hyvää,kun laittais sen sp osoitteen julkisesti esille.
      Kyllähän tuollaisellekin aina on ottajia. Jos ei muita,niin joku juoppo tai peräkammarinpoika.
      Toivottavasti ei mitään tauteja levitä.

    • Hämmästynyt

      Ei hitsi. Voi kamala,hahahahaaa. Tuon on pakko olla, kuvauksesta päätellen mun duunikaveri. Vai sellanen harrastus hänellä on, Olenkin ihmetellyt, että jotain outoa kun sillä ei ole kavereita. Eikä kyllä taida kaverit ainakaan lisääntyä. Paiti petikaverit. ;)))))))

      • Hilima

        Pari viikkoa sitten,hänel oli vielä miesystävä. Ja nyt seuraava kehissä. Nopeaa toimintaa,mikä ei aina ole hyväksi.
        Jos saman tien hyppää uuteen sänkyyn,sekään ei tule kestämään.
        Mutta, jos ei osaa olla yksin. Niin ei osaa olla kaksinkaan.


    • Tinke

      Yks pikku juttu. Sillä on jo uusi profiili.

      • Zambo

        Niin taitaa olla. Vähän samanlainen sisältö kun vanhassakin. Mutta taas piilotettu.


      • Vesa49

        Ihmettelinkin,kun yksi profiili vaikutti tutulta.
        Sen saakin unohtaa..


    • Treffailija

      Hauska tapaus eräs profiilin mukaan 43-v (mutta kuvassa, jonka postasi, näyttää ainakin 10 vuotta vanhemmalta) nainen Pohjois-Savosta. Ensin laittaa viestin, että ei etsi mitään seksiseuraa, eikä yhden illan juttuja, enkä ole hänen tyyppiään. Kun kysyin, mistä päätteli mun sellaista etsivän, vastasi 'no kun kaikki muutkin..'. Vaihdettiin viestejä pari päivää, ihan asiallista keskustelua ja sitten yhtäkkiä tulee viesti 'olen täällä..' ja heti perään 'panettaa'. Totesin vain 'jahas :D kerro ihmeessä lisää'. Sen jälkeen ei ole kuulunut hiiskaustakaan.. Eli; kumpiko tässä nyt sitten olikaan sen seksin perässä? :D Eikä muuten ollut ensimmäinen kerta, kun nainen käyttäytyy juuri päinvastoin kuin mitä puhuu... No thx, ei jatkoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe