ilman hiuksia

iloirtikaljulla

Miehet n 30-47v ! Jos sinulla on kaljuksi ajettu pää..katso peliin ja tiedä että sinä olet todella komea mies minun silmissä : )

22

1592

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisovikaikille

Jos ajelen pään kaljuksi näytän lähinnä klonkulta.

• jaa.a

https://www.hairlosstalk.com/interact/attachments/83349/

Siinä on vain se negatiivinen juttu että jos aiot olla kalju niin sitä pitää kompensoida tosi maskuliinisilla kasvonpiirteillä ja sen lisäksi vielä omata hyvä parrankasvu.
      Mulla esimerkiksi ei ole maskuliinisia kasvoja eikä parrankasvua joten..

• Parempi tuo olis ilman partaa..

Mikähän siinä on, että kaljut ja kaljuuntuvat miehet kasvattavat aina parran?

• Wwuwuw kirjoitti:

Parempi tuo olis ilman partaa..

Mikähän siinä on, että kaljut ja kaljuuntuvat miehet kasvattavat aina parran?

Ja mä taas ajattelin just niin päin, että olis parempi jos olis hiukset. Parta on jees.

• Nicitönnä kirjoitti:

Ja mä taas ajattelin just niin päin, että olis parempi jos olis hiukset. Parta on jees.

No kyllä mäkin hiukset toivoisin..

Äh, riippuu tapauksesta..

Tukka päässä..ja karvoista vapaat leukaperät..Pääsääntöisesti. Ei ainakaan mitään partajeesusta..

Ja kainalokarvat pois. Hyi että mä inhoon niitä tursottavia karvapesiä..

• Wwuwuw kirjoitti:

No kyllä mäkin hiukset toivoisin..

Äh, riippuu tapauksesta..

Tukka päässä..ja karvoista vapaat leukaperät..Pääsääntöisesti. Ei ainakaan mitään partajeesusta..

Ja kainalokarvat pois. Hyi että mä inhoon niitä tursottavia karvapesiä..

Kainalokarvatkin pois?! Whaaat?! :S

Mites rintakarvat?

• Nicitönnä kirjoitti:

Kainalokarvatkin pois?! Whaaat?! :S

Mites rintakarvat?

Niistä viis, kunhan kainalotuherot on poissa. Ihan väärä paikka pitää karvoja. Jos multa kysytään ja kerrankin kysyttiin. Dödökin vaan pyörii siinä karvojen päällä..Ja etenkin jos ne karvat on sellasia suoria ja pitkiä ja tursuaa kesällä kainalosta.. Nam kuulkaa..Not.

• hyvätmiehet

Jos tukka alkaa harveta päälaelta, niin siinä vaiheessa on tosiaan korkea aika ajaa kaikki pois tai vähintään siiliksi. Jos on pitkä tukka, niin sen pitää olla kunnossa, jotta on komea.

Parrasta. Hyvännäköinen parta on leikattu oman naaman ja tyylin mukaisesesti sopivaksi, ei kopioitu joltain muulta. Äijäparta ei sovi kaikille ja jos vähemmän kasvaa, niin siitä pitää leikata hyvä.

• Varmaan sitten hyväksyt myös sen jos mies sanelee mikä on sinulle sopiva tyyli. Sinun omaa mielipidettäsi ja valintoja ei sitten hyväksytä.

• Ätmelsson

Mulla syyskuussa aika hiustensiirtoon, joten ei tartte enää sen jälkeen kaljunpiilotus kampauksia. Tosin kunnon tukka päässä vasta kesällä 2019. Runkataan vuosi vielä....

• Hyvä juttu Ätmelsson, jos oot menossa rohkeasti hiustensiirtoon. On se hyvä, kun jotkut ovat valmiita sellaiseen menemään, eivätkä ole mitään ahdasmielisiä persujuntteja, jotka vaan antavat sen tukkansa jo nuoruusiällä kaljuuntua.

Sä tuskin persuja äänestät?

• Lisäkettäpäähän

Itse ajattelin ostaa tupeen (tjs.)... miten se pysyy päässä kiinni, ettei tuuli tempaa sitä mukaansa tai tipahda vessanpönttöön?

Käytänkö kaksipuoleista teippiä?

• öppo

Akkuporakoneella muutamalla ruuvilla kiinni niin kyllä pysyy.

• Kehopositiivisuutta!!!

• DarkFear-ei-kirj

Entä jos on ns. sasikalju? Onko se myös komea? Mä kun sitä en jaksa tätä kysymystä varten kirjautua. Kaikki sitä kun kuitenkin tietävät millainen tukka mulla on ja varmaan siitä ajattelevat negatiivista perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Ketjun_aloittaja

Sullahan sitä onkin tietojeni mukaan helppohoitoinen kalju. Siinä ei tarvita mitään ajelua, vaan riittää kun hierot karkealla pyyhkeellä aina välillä haivenet pois ;)
        Mutta ei siis kannata pitää sasikaljua koska se on jotenkin setämäinen ällötys.

• tinanappi.chocha

Konnat ja poliisit ovat klanipäitä

sixwarte poliisilla on virkapuku, ett huamaa eron

• Kalju on ihan cuul.

Vois vaikka sortua vahingossa.

• vaikkasapamatuo

Päässä kasvavat karvat voivat olla uskomattoman tärkeitä nykyajan typerille ja pinnallisille ihmisille. Ilmeisesti monilla ei vaan ole sielua eikä omaa henkistä maailmaa koska he jaksavat operoida tällä tasolla. En tiedä ovatko he lapsia vai tyhmiä. Vai eivätkö he ole kokeneet yhtään menetystä elämässään eivätkä lukeneet yhtään kunnon kirjaa.

• Mikä_siellä_kiiltää

Hah hah! Kaljupäähän kalahti! Millainen on kaljusi? Onko ihan täyskalju vaiko mallia Spede, Juice vai Sasi? Mitä varten sä et ole voinut niitä finatabletteja syödä tai hiustensiirtoon mennä, kuten EUROOPPALAISET miehet finatabuja syövätkin ja hiustensiirtoon menevätkin saatana?!!! Taidat olla joku persujuntti ja ne sun persujunttikaverit ei anna niitä finatabuja syödä eikä hiustensiirtoon mennä kuten sitä EUROOPPALAISET miehet finatabuja syövätkin ja hiustensiirtoon menevätkin perkele!!!!!!!!!

• hyvintrollaat
        Mikä_siellä_kiiltää kirjoitti:

Hah hah! Kaljupäähän kalahti! Millainen on kaljusi? Onko ihan täyskalju vaiko mallia Spede, Juice vai Sasi? Mitä varten sä et ole voinut niitä finatabletteja syödä tai hiustensiirtoon mennä, kuten EUROOPPALAISET miehet finatabuja syövätkin ja hiustensiirtoon menevätkin saatana?!!! Taidat olla joku persujuntti ja ne sun persujunttikaverit ei anna niitä finatabuja syödä eikä hiustensiirtoon mennä kuten sitä EUROOPPALAISET miehet finatabuja syövätkin ja hiustensiirtoon menevätkin perkele!!!!!!!!!

Tämä oli kyllä ihan paras trollaus aikoihin.

• Joillekin kalju sopii, mutta ei todellakaan jojainen kalju ole seksikäs. Pyöreä pää näyttää vain pyöreältä ilman hiuksia, kaljuus vaatii kaunista kallonmuotoa ja tervettä hiuspohjaa, eli ei rupia ja näppylöitä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6011
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      3894
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3295
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      470
      2740
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      270
      1755
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1423
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      159
      1288
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe