BULL mehuttaa taas, 2018

ManseBody

Instagramin perusteella Bull on alottanut jälleen kunnon mehuttamisen, ja tavoitteena ei liene enempää eikä vähempää kuin "sen parhaan Bullin näkeminen". Lisäksi uusimman kuvan tunnisteena on #milossarcev, joten tuoreimpaan sykliin sisältynee aimo annos insuliinia.

Siinä on taas Bullin kynäniskaiset valmennettavat ihmeissään, kun "guru" itse paisuu kuin pullataikina ja hikoilee kuin joulukinkku. Nuuska huulessa Bull ähisee viikkorahansa polttaville pakkislaisille, miten tärkeetä on syödä hyvin ja treenata helvetin kovaa.

10

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • böllböntylä

Hyviin tapoihin kuuluu laittaa lähde.
      En ainakaan minä lähde itse hakemaan.

• proteiiniaämpäripäiväs
    • tietää_

On kyllä hurjan kokoinen hanska! Bull on selvästi pistäny trenbolonet peliin, koska massaa on tullu melkoisesti: https://www.instagram.com/p/BiU0EjqHzFR/

Harmi vain, että Bullilta puuttuu se luontainen lihaspyöreys ja lisäks kapeat hartiat saa paksun keskivartalon näyttää entistä paksummalta. Maailman on täynnä seminatutuja amatöörejä, jotka hakkais Bullin 100-0 kisalavalla.

Ennustan että menee 10 vuotta, niin Bull on vinkumassa Seiska-lehdessä, että miten steroidit tuhos hänen terveyden ja että miten on nykyään ihan vitun kynis. Kaikella on hintansa, etenkin anabolisilla steroideilla.

• MarjikselleBanaania

Aivan täysin järjetöntä tuossa elämäntilanteessa enää käyttää jättiannoksia steroideja. Miehellä on rahaa, hyvät tulot, perhe ja pieni lapsi. Eikö vittu järki jo sano, mitä tuossa voi käydä? Nonstoppina vedellään vuosia, välillä vähemmän, välillä enemmän. Eikö ole jo riittävän monta suomalaista sairastunut/mennyt montuun näiden takia.

Ei voi kuin ihmetellä, mikä saa tuossa tilanteessa olevan miehen tekemään vielä tuollaista! Ei voi olla kaikki muumit laaksossa. Joo joo, "mielummin leijonanan kuin..." Ihan täyttä paskaa tässä tapauksessa. Käy ehkä yksinäisen poikamiehen elämäntyyliksi, mutta ei nyt vittu perheellisen miehen, jolla pieni lapsi.

On pakko sanoa, että en arvosta millään tasolla!

• järki-kateissa

• surullistatuollainen

Ihan samaa ajattelin minäkin. Onko vaikeaa olla pois julkisuudesta, mutta kun on pieni lapsikin.

• punttisepe
        surullistatuollainen kirjoitti:

Ihan samaa ajattelin minäkin. Onko vaikeaa olla pois julkisuudesta, mutta kun on pieni lapsikin.

Tarkennan vielä sen verran, että tuo isona oleminen on osa Bullin bisnestä ja hillotolppa voi kaatua, jos Bull muuttuu munuaissiirtopotilaan näköiseksi ravintoguruksi. Teston vetäminen on siis ihan ymmärrettävää, mutta verenpaineet ja maksaentsyymit taivaisiin saavan trenbolonen tai decan jättäisin jo pysyvästi lääkekaappiin.

• punttisepe

Ei the Bull voi olla kynis, mitä sitä asiakkaatkin ajattelis. Uusimmassakin kuvassa sellainen pöhötys päällä, ettei pelkkä korvaushoito riitä https://www.instagram.com/p/BizmRsjnhpL/

Bull sanailee pakkislaisille, että miten tulokset saavutetaan kovan työn kautta ja ite heittää samalla ryssännappia huiviin. Terveellistä tai ei, mutta Bull tekee tolla veivauksella rahaa - ja sillä on aika paljon merkitystä tässä maailmassa.

• 8yiy8gi8uygii8ygi
    • Karpalototsalla

Puhuminen hengästyttää, niin eikö se kerro kovasta kunnosta ja muutenkin hyvästä terveydestä.😃

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2227
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      68
      1103
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      980
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      936
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      71
      932
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      905
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      10
      868
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      868
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      858
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      46
      799
    Aihe