Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jutta ja Ismo

PakoPutkari

Ihanaa kun vihdoinkin Ismo päätti antautua Jutalle. Varmaan teki kauppiaalle eka kerta hieman kipeää, mutta kyllä se jo seuraavalla kerralla onnistuu helpommin.

15

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liukkariavaanreilusti

      Näytettiinkö savuava pakoputkikin? Jäi jakso katsomatta, ei olisi Ismosta uskonut!!

    • perserepee

      Jutalla on valtava siitin.

      • NytAlkoKiinnostaa

        Ootko nähny??


      • jutastatjuissia
        NytAlkoKiinnostaa kirjoitti:

        Ootko nähny??

        On se ainaski viistoista senttii.


      • mullekinHei

        Alissan tupareissa Ismolle tarjottiin sitä taas.


      • SeponKikkeli
        jutastatjuissia kirjoitti:

        On se ainaski viistoista senttii.

        Seppo palaa takaisin Salkkareihin ja
        Jutta ja Ismo alkaa harrastaa Sepon kanssa kolmen kimppaa.


      • RusinatRytkyy
        mullekinHei kirjoitti:

        Alissan tupareissa Ismolle tarjottiin sitä taas.

        Ja Izmo kovana pelimiehenä otti tarjouksen vastaan.


    • Kallella on vielä osastolla ruumishuoneen kellarissa tallessa Jutan irtileikattu penis. Ompelee sen aina öisin takasi ja ottaaa Jutan kolmanneks kapulaks omaan perseeseesä (Kososen ja Sepon, joka aina salavihkaa käy öisin pesäpallomailan kanssa Laiteloilla). Aamutuimaan aina mahoton kiire leikellä kulli irti (toisinaan kyllä irtoaa jo sinne perseeseensä ja sieltä sitte kylmälaukkuun sen kaivelee ja ei muutaku osastolle. Ja Jutta takas Ismon viereen joten kuten pallin riekaleet takas sullottuna. Ismo luulee sen ite sellaseks tursakkeeks nussineesa(?)

    • Ismo_Laitela

      Joopa joo, kateellisten panettelua. Mä, jos kuka, tiedän, että Jutta on aito nainen menneisyydestään huolimatta, vaikka silloin kieltämättä ens alkuun katselinkin mielummmin saunan mäntypaneeleita kuin Jutan uhkeata kroppaa.

      Tuota noin, kiinnostaisko jotakuta osa-aikainen työ mun kaupalla? Tarttisin nyt enemmän aikaa mulle ja Jutalle. Palkka on tessin mukainen ja työilmapiiri aivan loistava...kunhan vaan Nikkiset ja Aaro pysyy sieltä poissa. Siinä ois jollekulle hyvä sauma näinä aktiivimallin luvattunina aikoina.

      Jos on kiinnostusta, niin käykää kaupalla juttelemassa lisää. Perhana, se Dahlian lempparikaviaari on vielä tilaamatta, mutta eipä ole rouvaa nyt näkynyt. Ehkä tuo on mustasukkainen Jutasta, Toivottavasti ei.

      • pesäpallomailalla

        Ismon pesäpallomaila kiinnostais.
        Saisko sitä?


      • DahliaMustavaara

        Mitä, onko minun suosikkikaviaari vielä tilaamatta? Ismo Laitela, olen pitänyt sinua reiluna ja rehtinä miehenä, ja nyt olet pettänyt luottamukseni. Pitää kai jatkossa(kin) käytää Stockmannin palveluja ja valikoimia.

        Kenestä Jutasta minun kuuluisi olla mustasukkainen?


    • Iöysät_naamaIIe

      Ismo töräytti ripuIipierun Jutan naamalle keskellä kaupan iltapäiväruuhkaa.

      • pieruistapiristystä

        Izmo vaan pieree.


    • se.on.nykyaikaa

      Ismo kylmänviileesti nosti Jutan roikkuvia kasseja ryppyrusinan edestä ja tuikkasi taikasauvansa reikään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe